abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 maart 2007 @ 20:13:30 #276
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_47240741
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 20:11 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Zoals mensen met een tweede paspoort zeker?
Bijvoorbeeld.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  dinsdag 13 maart 2007 @ 20:13:34 #277
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47240744
Dit wordt een beetje treurig.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_47240844
Ik ben weg hier.
"thats a pile of goatshit what you're saying mister master...and a large pile too" schreef Burakius die maandagmorgen
  dinsdag 13 maart 2007 @ 20:15:58 #279
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_47240848
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 20:13 schreef Posdnous het volgende:
Dit wordt een beetje treurig.
En ik geef nog wel braaf antwoord op jullie vragen. Wat had je dan verwacht?
  dinsdag 13 maart 2007 @ 20:18:17 #280
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47240970
Toch in ieder geval een klein beetje meer inhoud of in ieder geval iets hoopgevends in the mind van de Wilders stemmer. Dit is gewoon allemaal destructief geneuzel.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 20:19:54 #281
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_47241031
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 20:18 schreef Posdnous het volgende:
Toch in ieder geval een klein beetje meer inhoud of in ieder geval iets hoopgevends in the mind van de Wilders stemmer. Dit is gewoon allemaal destructief geneuzel.
Misschien moet je dan een intelligentere vraag stellen of opmerking plaatsen.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 20:24:39 #282
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47241240
Nou ja, de hele simpele vraag wat Geert sinds de verkiezingen allemaal bereikt had voor zijn achterban (volgens jou veel) wist je al niet te beantwoorden, dus dat lijkt me dan verder wat hoog gegrepen.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 20:32:22 #283
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_47241550
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 20:24 schreef Posdnous het volgende:
Nou ja, de hele simpele vraag wat Geert sinds de verkiezingen allemaal bereikt had voor zijn achterban (volgens jou veel) wist je al niet te beantwoorden
Tsja, als je hier gewoon een potje gaat zitten liegen, dan heb ik er ook geen zin meer in hoor.

Wel een beetje jammer dat je zulke methoden nodig denkt te hebben om per se een punt te kunnen maken. We hadden ook gewoon nog even door kunnen babbelen; als jij intelligente vragen stelt, dan geef ik een intelligent antwoord.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lemmeb op 13-03-2007 20:37:42 ]
  dinsdag 13 maart 2007 @ 21:03:14 #284
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_47242672
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 20:32 schreef Lemmeb het volgende:

[..] als jij intelligente vragen stelt, dan geef ik een intelligent antwoord.
Zelfs jouw definitie van links of rechts kun je niet direct geven. .
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 21:12:49 #285
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_47242982
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 21:03 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Zelfs jouw definitie van links of rechts kun je niet direct geven. .
Dat vond ik een nogal domme vraag, want het antwoord deed voor deze topic weinig ter zake. Dat heb ik ook uitgebreid uitgelegd. Het ging mij er alleen maar om Lithions ongelijk aan te tonen, en dat is me ruimschoots gelukt.

Bovendien vond ik de nogal lompe manier waarop Lithion mij die vraag stelde (met die volkomen uit de lucht vallende als PI) nou ook niet echt uitnodigen om verder op mijn definitie in te gaan.
pi_47249287
Lemmeb in het Wilders kamp? De 'sluimerende' onderbuik doet eindelijk openlijk van zich spreken? Zou ik soms een helderziende zijn?
  dinsdag 13 maart 2007 @ 23:40:34 #287
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_47249966
mooie column in Trouw:

Azghari / Aribs idee dat ze met haar Marokkaanse paspoort nog terug kan, mocht Wilders de baas worden, is onnozel.
door Youssef Azghari

Ik was verbijsterd toen ik afgelopen week hoorde waarom het PvdA-kamerlid Kadija Arib haar Marokkaanse paspoort wil aanhouden. Ze kan daarmee vluchten naar haar vaderland als een Wilders aan de macht komt.
Zo’n onnozele uitspraak had ik niet verwacht. Zo gooit ze extra olie op het vuur dat de giftige xenofoben in de politiek, van Hirsi Ali tot Wilders, hebben aangestoken. Haar angst wordt gedeeld door vooral oudere Nederlandse Marokkanen. Ook zij hebben hun koffers gereed staan en het Marokkaanse paspoort altijd bij de hand. Klaar voor vertrek. Hoe vaak heb ik niet gehoord dat ik me op Marokko moest oriënteren als ik mijn toekomst veilig wilde stellen. Je wist tenslotte nooit wanneer een tijd van gedwongen remigratie zou komen.

Marokkanen die me voor dit onheil waarschuwden zijn bang. Zij hebben sinds hun komst het gevoel dat ze door demonen en kaffers op de hielen worden gezeten. Eerst door Janmaat, toen Fortuyn en nu Wilders. Vandaar dat ze elke cent die ze verdienen in Marokko investeren. Daarom leven ze hier heel sober in oude tochtige huurhuizen om voor een huisje in Marokko te sparen. Dat is goed voor de Marokkaanse economie, maar doordat ze in een spagaat leven, blijven ze ongelukkig.

Sinds de installatie van het nieuwe kabinet met twee moslims aan het roer, de staatssecretarissen Aboutaleb en Albayrak, wil iedereen weten hoe ik denk over de dubbele nationaliteit. Laat ik beginnen te zeggen dat een dubbele nationaliteit geen verband houdt met dubbele loyaliteit of integriteit. Nederlanders, ongeacht hun afkomst, die zo’n directe relatie leggen, zijn zeer kortzichtig en dom. Ook iemand die maar één paspoort bezit, of helemaal geen, kent meerdere loyaliteiten, zoals aan de grondwet, familie, vrienden enzovoorts.

Sinds 1992 heb ik één paspoort, het Nederlandse. Mijn Marokkaanse paspoort, dat ik bijna twintig jaar terug met veel pijn en moeite kreeg, is vanaf 1993 niet meer geldig.

Ik weet nog goed dat ik hemel en aarde moest bewegen om het te krijgen. Samen met mijn vader bezocht ik als jongen van zestien uitgesmeerd over een jaar minstens zeven keer het consulaat in Rotterdam. Toen ik het vodje papier uiteindelijk ontving, wilde ik er meteen vanaf. Als ik aan die tijd terug-denk, komen de frustraties van toen weer boven. De lange wachttijden, de onbeschofte behandeling en de zes keer dat we teruggestuurd werden omdat we een onbeduidend papiertje niet bij ons hadden waarvan ze bij ons laatste bezoek verzuimd hadden te zeggen dat we het mee moesten nemen, versnelden mijn vurig verlangen tot naturalisatie.

Ik was dan ook blij dat ik een paar jaar later zonder probleem van hare majesteit de koningin het Nederlanderschap kreeg. Sindsdien gebruik ik het Nederlandse paspoort, ook bij bezoeken aan Marokko. De Marokkaanse wet verbiedt om ooit afstand te doen van je identiteit. Dat was de wil van de toenmalige koning Hassan II. Hij regeerde met ijzeren hand en duldde van niemand tegenspraak. Eerst wist hij niet hoe snel hij van die lastige berbers af moest komen en stuurde Nederlanders op zoek naar gastarbeiders naar de Rif. Toen ze later voor de Marokkaanse schatkist van onschatbare waarde bleken, kwam hij met de slogan ’Eens een Marokkaan, altijd een Marokkaan’ op de proppen. Het is net zoiets als ’eens een allochtoon, altijd een allochtoon’.

Arib, die met haar Marokkaanse paspoort vlucht zodra het hier te heet onder haar voeten wordt, doet me denken aan een vrouw die met Nederland getrouwd is, maar in tegenspoed niet vecht voor haar nieuwe vaderland en principes. Met haar hazenpadgedrag geeft ze het slechte voorbeeld aan de jonge Marokkanen.

Met één voet in Marokko en de andere in Nederland zullen ze zich ook nergens thuis voelen en zowel hier als daar helaas voor altijd als de miskende allochtoon bekend staan.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_47250038
Anders lees je het topic eerst even door voordat je een column post die al gepost is in dit topic.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 14 maart 2007 @ 00:09:51 #289
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_47251069
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 23:24 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Lemmeb in het Wilders kamp? De 'sluimerende' onderbuik doet eindelijk openlijk van zich spreken? Zou ik soms een helderziende zijn?
Neuh, ik hou gewoon wel van een relletje.
  woensdag 14 maart 2007 @ 00:49:57 #290
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47252275
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 19:46 schreef Lithion het volgende:
WIlders' partij heet ook Partij voor de Vrijheid, maar zijn speerpunten hebben geen zak met vrijheid te maken.
Als je opkomt tegen islamofascisten ben je opeens tegen de vrijheid. Zo ver zijn we al gezonken.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  woensdag 14 maart 2007 @ 00:54:45 #291
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47252386
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 19:54 schreef cultheld het volgende:
Als ik mij niet vergis dan waren dat Wallage, De Visser (destijds kamerlid GL) en d'Ancona.
Vergeet Reichskommissarin Hanja Maij-Weggen niet.
  woensdag 14 maart 2007 @ 06:53:47 #292
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_47254191
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 00:49 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Als je opkomt tegen islamofascisten ben je opeens tegen de vrijheid. Zo ver zijn we al gezonken.
Ja, dat is Wilders' oplossing. Vrijheid inleveren om, ja, 'vrij te zijn van andere mensen'?
Dat is een behoorlijk Noord-Koreaanse dictatuur die Wilders voorstelt, en heeft geen zak met de Nederlandse te maken, die hij enerzijds zo graag wil behouden, en anderzijds zo graag wilt afbreken. Heel raar.

Als een calimero beweren 'zo ver zijn we al gezonken' doet daar niks aan af.

[ Bericht 3% gewijzigd door Yildiz op 14-03-2007 07:10:11 ]
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 07:02:34 #293
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47254211
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 00:49 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we Wilders nog!
Ik snap ook niet zo dat links zich vastklampt aan de islam. Puur opportunisme, wat ik je brom!
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_47254538
Daarbij zijn vele idioten die menen dat Ahmed en Fatima met liefde de toekomstige vergrijzing op zullen vangen.
  woensdag 14 maart 2007 @ 12:16:34 #295
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_47260835
[moslim] Ik voel me gediscrimineerd, ik wil ook een 2e paspoort. [/moslim]
Hmm doe mij maar een duits of belgisch paspoort erbij, eentje waarbij de belastingen lekker voordelig uitkomen.

Kijken of ik een paspoorten-shop kan beginnen.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  woensdag 14 maart 2007 @ 21:34:09 #296
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47279838
quote:
De PVV-leider heeft van zijn ploeg fractiemedewerkers een infanterie gevormd die via allerlei digitale archieven jaagt op politici die met moslims sympathiseren.
Pak ze, Geert!
  woensdag 14 maart 2007 @ 21:56:12 #297
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_47280859
Geert! Geert! Geert!
  woensdag 14 maart 2007 @ 23:53:26 #298
99433 Tup
Tupperwaar
pi_47286546
Wasserwunderland
pi_47292595
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 21:34 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Pak ze, Geert!
Daar schijnt ie niet vies van te zijn
  donderdag 15 maart 2007 @ 10:29:48 #300
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_47293172
quote:
Op zondag 11 maart 2007 19:14 schreef cultheld het volgende:
Natuurlijk heeft loyaliteit op enkele uitzonderingen na wel met nationaliteit te maken. De meeste Marokkanen die ik ken (en ik ken er veel en ga er gewoon goed mee om) zeggen dat Marokko hun land is en dat ze Marokko altijd zullen steunen.
En dat verander je door ze afstand van hun Marokkaanse nationaliteit te laten doen?

Godsamme hee, hoe moeilijk kan het zijn!?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')