Komt goedquote:Op zondag 11 maart 2007 19:04 schreef cultheld het volgende:
Moet Excelsior niet even worden aangepast als "laatste wedstrijd" ?
Opstelling van Cultquote:Op zondag 11 maart 2007 18:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee. Ik voorspel dat Koeman zo gaat spelen:
Gomes
Fehér - Da Costa - Alcides - Salcido
Méndez -Afellay Simons - Cocu
Farfán - Tardelli
Ik zou zo spelen:
Gomes
Da Costa - Alcides - Salcido
Culina (valse rechtsback) - Simons
Méndez (hangend op rechts) - Afellay - Väyrynen
Cocu (in balbezit duikt hij op als schaduwspits achter Farfán)
Farfán
quote:Op zondag 11 maart 2007 19:16 schreef pascalheister het volgende:
verdorie zijn de rupsbanden ook al gescheurd
Als Kluivert snel weer een balletje kan trappen, dan kan Cocu lekker terug naar het midden en kan je spelen met 2 echte spitsen. Vooral tegen Liverpool hoop ik dat er offensief wat meer gebracht kan worden want doelpunten ga je nu denk ik toch echt nodig hebben.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Komt goed
[..]
Opstelling van Cult![]()
achteraf praten is te makkelijk, aissati kwam totaal niet aan spelen toe...had affelay, mendez,varyinen en culina voor zich..dus ja.....quote:Op zondag 11 maart 2007 19:37 schreef Kadoc het volgende:
PSV mag zichzelf nu wel voor zijn kop slaan omdat ze Aissati verhuurd hebben.
ik denk dat Koeman zo gaat spelenquote:Op zondag 11 maart 2007 18:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee. Ik voorspel dat Koeman zo gaat spelen:
Gomes
Fehér - Da Costa - Alcides - Salcido
Méndez -Afellay Simons - Cocu
Farfán - Tardelli
Ik zou zo spelen:
Gomes
Da Costa - Alcides - Salcido
Culina (valse rechtsback) - Simons
Méndez (hangend op rechts) - Afellay - Väyrynen
Cocu (in balbezit duikt hij op als schaduwspits achter Farfán)
Farfán
nee.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Kan PSV zijn verhuurde spelers niet per drect terug halen ?
Dat vind ik echt onzin. Je krijgt je Aissati terug die klaar is voor de basis volgend jaar.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:37 schreef Kadoc het volgende:
PSV mag zichzelf nu wel voor zijn kop slaan omdat ze Aissati verhuurd hebben.
Maar ze hadden hem momenteel zeker kunnen gebruiken.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat vind ik echt onzin. Je krijgt je Aissati terug die klaar is voor de basis volgend jaar.
Het zou kunnen, volgens mij weet niemand zeker wat er met Alex gaat gebeuren.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:01 schreef dlebrok het volgende:
Laatste wedstrijd van Alex in dienst van PSV dus?
hij kan nog niet naar Chelsea. Bovendien ligt het aan de aard van de blessure anders zou hij nog meekunnen met het tripje naar Aziëquote:Op zondag 11 maart 2007 20:01 schreef dlebrok het volgende:
Laatste wedstrijd van Alex in dienst van PSV dus? Kans dat Chelsea hem al naar Londen haalt om te revalideren.
Jawel, op dezelfde manier als S. Kalou misschien.quote:
ik las ergens dat hij daar te oud voor is inmiddels. Maar ik weet niet meer waar.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:08 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Jawel, op dezelfde manier als S. Kalou misschien.
Denk niet dat er in Engeland nog twijfels zijn over z'n kwaliteiten.
Zou kunnen hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 20:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik las ergens dat hij daar te oud voor is inmiddels. Maar ik weet niet meer waar.
Inderdaad, dat je nu wat krap zit hoeft niet per definitie een ramp te zijn.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat vind ik echt onzin. Je krijgt je Aissati terug die klaar is voor de basis volgend jaar.
Correct.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik las ergens dat hij daar te oud voor is inmiddels. Maar ik weet niet meer waar.
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Jammer van Alex...
PSV kan beter een briefje schrijven naar Liverpool.
Dear Benitez,
We don't come to the mersey. Our tank is destroyed.
Bye Bye
Farmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeers
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Jammer van Alex...
PSV kan beter een briefje schrijven naar Liverpool.
Dear Benitez,
We don't come to the mersey. Our tank is destroyed.
Bye Bye
Farmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeers
Nog altijd beter dan Ajax.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:02 schreef DrDentz het volgende:
Wen er maar aan, dit is de selectie 07/08
daar teken ik voorquote:Op zondag 11 maart 2007 22:02 schreef DrDentz het volgende:
dus Gomes, Cocu en Farfan blijven?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:02 schreef DrDentz het volgende:
Der Wiel. Der Wiel.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Oja? Ajax heeft Van der Wiel. Toppertje is dat
Rochemback was 23, Alex is 24.quote:
ja naar mijn weten welquote:Op maandag 12 maart 2007 00:03 schreef Panick het volgende:
[..]
Rochemback was 23, Alex is 24.
Ligt de grens bij 23? Kan er niets over vinden.
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Misschien krijgt Dirk Marcelis nu eens zijn kans
PSV moet met 2 spitsen spelen tegen Ajax.
Gewoon Väyrynen in de spits naast Farfan.
Een betere optie dan Tardelli
Meer bal vast houden voor Farfan en middenveld.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]Väyrynen in de spits? Daar zie ik het nut niet van in, gevaarlijk zijn in de 16 dat is nou echt zn sterkste punt.
Vooral Robert moet teruggehaald worden, opmerkelijk dat men hier de noodzaak kennelijk nog niet van inziet.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Kan PSV zijn verhuurde spelers niet per drect terug halen ?
Dan moet er wel een clausule in het leencontract hebben gestaan dat hij teruggehaald kon wordne. Dat staat er waarschijnlijk niet in.quote:Op maandag 12 maart 2007 02:14 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Vooral Robert moet teruggehaald worden, opmerkelijk dat men hier de noodzaak kennelijk nog niet van inziet.
Dat was Beasley toch? Ik doelde meer op die goal in blessuretijd tegen RKC.quote:Op maandag 12 maart 2007 02:51 schreef cultheld het volgende:
Inderdaad: PSV voorbij Lyon geschoten en een verlenging tegen Feyenoord (bekerfinale) geforceerd wat uiteindelijk leidde tot de dubbel in dat seizoen.
Oh inderdaad ja. Robert maakte in ieder geval eerst 2 goals die vervolgens onterecht werden afgekeurdquote:Op maandag 12 maart 2007 02:53 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat was Beasley toch? Ik doelde meer op die goal in blessuretijd tegen RKC.
tegen Feyenoord jaquote:Op maandag 12 maart 2007 02:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Oh inderdaad ja. Robert maakte in ieder geval eerst 2 goals die vervolgens onterecht werden afgekeurd.
Dat zeg ik.quote:
Inderdaad want tegen eeen aanvallend spelende ploeg als Barca wisten ze ook echt niet hoe tee reageren ...quote:Op zondag 11 maart 2007 18:09 schreef cultheld het volgende:
Zonder Alex moet PSV gewoon heel anders gaan voetballen. Salcido, Da Costa en Marcellis achterin, Simons, Väyrynen, Cocu, Afellay en Culina (valse rechtsback) op het middenveld en Farfán en Koné voorin. En niet gaan verdedigen, maar aanvallen. Dan weet Liverpool niet wat er gebeurt
.
Op het Fok forum? Gunner had het er over.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het is toch wat.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hmm, heb net uitgerekend dat PSV in de laatste 8 wedstrijden 10 punten heeft verspeeld. Als die trend zich voortzet is er dus alle reden om voor het kampioenschap te vrezen. Zeker als je in ogenschouw neemt dat we die punten verloren terwijl we nog nauwelijks blessures hadden (afgezonderd van de chronische bewoners van de ziekenboeg).
Benitez gaat uit van een verdedigend PSV en zal daar z'n tactiek ook op aanpassen.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:24 schreef Doc het volgende:
[..]
Inderdaad want tegen eeen aanvallend spelende ploeg als Barca wisten ze ook echt niet hoe tee reageren ...
Vanwaar dat vertrouwen?quote:Op maandag 12 maart 2007 11:51 schreef cultheld het volgende:
Ajax wint niet in Eindhoven. Zelfs met Addo, Lamey, Tardelli en Reiziger in de basis zie ik dat niet gebeuren.
Ajax is toch iets anders.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vanwaar dat vertrouwen?
AZ won in Eindhoven van een veel sterker PSV. Dan moet Ajax het ook kunnen lijkt mij.
AZ won niet hoor.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vanwaar dat vertrouwen?
AZ won in Eindhoven van een veel sterker PSV. Dan moet Ajax het ook kunnen lijkt mij.
quote:
Umm... jawel.quote:
Persoonlijk mogen jullie nog wel 1 jaartje wachten..quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 13:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Persoonlijk mogen jullie nog wel 1 jaartje tot sint juttemis wachten..
Yepquote:Op maandag 12 maart 2007 13:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Zondag winnen en het is in de tas.
Dat wel, maar wanneer wij winnen, moet ik het echt nog zien...quote:Op maandag 12 maart 2007 13:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Zondag winnen en het is in de tas.
wanneer jullie winnen....... dat duurt nog wel voordat dat in Eindhoven gaat gebeurenquote:Op maandag 12 maart 2007 13:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat wel, maar wanneer wij winnen, moet ik het echt nog zien...
6 dagen.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wanneer jullie winnen....... dat duurt nog wel voordat dat in Eindhoven gaat gebeuren
Nee hoor, we hebben al met 1-6 van de plaatselijke FC gewonnen.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wanneer jullie winnen....... dat duurt nog wel voordat dat in Eindhoven gaat gebeuren
Sun komt op het middenveld veel beter tot zn recht.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat me ook opviel gister is dat Koeman met Sun speelde en niet meteen met Mendez die de hele wedstrijd op de bank bleef.
Had hij een linksback op linkshalf gezet..
Met ene punt ben ik blijquote:Op maandag 12 maart 2007 13:35 schreef mcyodogg het volgende:
Het zou best weleens een PSV-Arsenal kunnen worden qua spelbeeld. Ajax moet winnen, PSV moet niet verliezen.
Inderdaad.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Sun komt op het middenveld veel beter tot zn recht.
Daar is het op het moment weinig plek voor Sun.quote:
In een 3-5-2 opstelling zou hij best op het middenveld kunnen spelen als buitenste linkermiddenvelder.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Daar is het op het moment weinig plek voor Sun.
Beasley & Isi ook wel.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:47 schreef AminBen het volgende:
Beerens hadden we ook kunnen gebruiken nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |