Umm... jawel.quote:
Persoonlijk mogen jullie nog wel 1 jaartje wachten..quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 13:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Persoonlijk mogen jullie nog wel 1 jaartje tot sint juttemis wachten..
Yepquote:Op maandag 12 maart 2007 13:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Zondag winnen en het is in de tas.
Dat wel, maar wanneer wij winnen, moet ik het echt nog zien...quote:Op maandag 12 maart 2007 13:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Zondag winnen en het is in de tas.
wanneer jullie winnen....... dat duurt nog wel voordat dat in Eindhoven gaat gebeurenquote:Op maandag 12 maart 2007 13:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat wel, maar wanneer wij winnen, moet ik het echt nog zien...
6 dagen.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wanneer jullie winnen....... dat duurt nog wel voordat dat in Eindhoven gaat gebeuren
Nee hoor, we hebben al met 1-6 van de plaatselijke FC gewonnen.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wanneer jullie winnen....... dat duurt nog wel voordat dat in Eindhoven gaat gebeuren
Sun komt op het middenveld veel beter tot zn recht.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat me ook opviel gister is dat Koeman met Sun speelde en niet meteen met Mendez die de hele wedstrijd op de bank bleef.
Had hij een linksback op linkshalf gezet..
Met ene punt ben ik blijquote:Op maandag 12 maart 2007 13:35 schreef mcyodogg het volgende:
Het zou best weleens een PSV-Arsenal kunnen worden qua spelbeeld. Ajax moet winnen, PSV moet niet verliezen.
Inderdaad.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Sun komt op het middenveld veel beter tot zn recht.
Daar is het op het moment weinig plek voor Sun.quote:
In een 3-5-2 opstelling zou hij best op het middenveld kunnen spelen als buitenste linkermiddenvelder.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Daar is het op het moment weinig plek voor Sun.
Beasley & Isi ook wel.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:47 schreef AminBen het volgende:
Beerens hadden we ook kunnen gebruiken nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |