Klopt, jarenlang door de russen uitgemolken, monddood gemaakt en onderdrukt en nu door een regering gelijk de SP in NL worden bedrijven de nek omgedraaid d.m.v. hoge belastingen en dubbele tarieven voor alle nutsvoorzieningen waardoor het investeringsklimaat 0,0 is en de werkloosheid stijgt uiteraard door de vertrekkende ondernemers. Het MKB is al op sterven na dood.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:42 schreef gelly het volgende:
Maar goed, Hongarije is nu ook niet het meest ontwikkelde land in de EU, de huidige regering is al tekenend.
Vreemd, ik heb Hongarije alleen maar zien bloeien de afgelopen 15 jaar.quote:Op maandag 12 maart 2007 08:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Klopt, jarenlang door de russen uitgemolken, monddood gemaakt en onderdrukt en nu door een regering gelijk de SP in NL worden bedrijven de nek omgedraaid d.m.v. hoge belastingen en dubbele tarieven voor alle nutsvoorzieningen waardoor het investeringsklimaat 0,0 is en de werkloosheid stijgt uiteraard door de vertrekkende ondernemers. Het MKB is al op sterven na dood.
Het is ook iets van de laatste jaren dat hongarije er slecht voor staat. De staatsschuld is inmiddels hoger dan die van Frankrijk.quote:Op maandag 12 maart 2007 09:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vreemd, ik heb Hongarije alleen maar zien bloeien de afgelopen 15 jaar.
Nou gaat het niet.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:30 schreef TranceAction het volgende:
Dit is weer zo'n links complot. Zou het geheel toeval zijn dat ze een naam hebben verzonnen die wat lijkt op Perzië? Dus Iran. Ik vraag me af wat de resultaten waren geweest als ze het fictieve volk "Angelnoren" hadden gebruikt.
He linkse rackers ik heb jullie door met jullie dictatoriale trekjes, en al die domme linkse rackers die er nog intrappen ook.
Ik had niet anders verwacht van jouquote:Op zondag 11 maart 2007 15:28 schreef djenneke het volgende:
Ze mogen allemaal bij me komen logeren.
De prijzen zijn inderdaad gestegen, maar ik heb geen benul wat het inkomen is van een gemiddelde Hongaar. Waarom zijn de linksen aan de macht gekomen? Het ging net zo goed daarquote:Op maandag 12 maart 2007 16:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het is ook iets van de laatste jaren dat hongarije er slecht voor staat. De staatsschuld is inmiddels hoger dan die van Frankrijk.
De prijjzen van levensonderhoud zijn inmiddels op het niveau van west europa terwijl het gemiddelde salaris van werknemers op 600 euro zit. Het minimumloon is 300 euro, dit is niet eens voldoende om je vaste maandlasten van te betalen.
Hoe zegt je Perzie en Angelsaksen en Noren in het Hongaars dan?quote:Op maandag 12 maart 2007 10:30 schreef TranceAction het volgende:
Dit is weer zo'n links complot. Zou het geheel toeval zijn dat ze een naam hebben verzonnen die wat lijkt op Perzië? Dus Iran. Ik vraag me af wat de resultaten waren geweest als ze het fictieve volk "Angelnoren" hadden gebruikt.
Het is dus allemaal de schuld van links terwijl het, voor links aan de macht kwam, allemaal zo rooskleurig eruit zag begrijp ik dus.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het is ook iets van de laatste jaren dat hongarije er slecht voor staat. De staatsschuld is inmiddels hoger dan die van Frankrijk.
De prijjzen van levensonderhoud zijn inmiddels op het niveau van west europa terwijl het gemiddelde salaris van werknemers op 600 euro zit. Het minimumloon is 300 euro, dit is niet eens voldoende om je vaste maandlasten van te betalen.
Dat was toch dat met de Grote Leugen?quote:Op maandag 12 maart 2007 16:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Daar zit wel iets in ja. Als in Duitsland de neo-nazi's het nieuws halen is het 9 van de 10 keer een gebeurtenis in Oost-Duitsland.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:32 schreef dVTB het volgende:
Misschien even een algemene opmerking: ze staan in Oost- en Centraal-Europa sowieso niet echt bekend om hun hoge tolerantie... - Uitkomst van dit onderzoek verbaast me dus niks.
Sterfquote:Op maandag 12 maart 2007 10:30 schreef TranceAction het volgende:
He linkse rackers ik heb jullie door met jullie dictatoriale trekjes, en al die domme linkse rackers die er nog intrappen ook.
quote:Op maandag 12 maart 2007 10:30 schreef TranceAction het volgende:
Ooooh, dus de Hongaren zijn niet báng voor vreemdelingen, maar gewoon uit principe tegen vreemdelingen. Dan is het natuurlijk níét erg!quote:Xenofobie is een angst voor vreemdelingen
(Wikipedia)
Klopt. Ik ben ook helemaal niet racistisch. Ik heb alleen een hekel aan negers.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:01 schreef pberends het volgende:
Ze willen hun samenleving gewoon een beetje homogeen houden, niets mis mee. Dat zo'n groep niet bestaat, is een ander verhaal. Alsof elke aardbewoner de 300 nationaliteiten van deze aardkloot kent. Ze zijn gewoon tegen immigranten, doodnormaal. Dat is geen xenofobie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |