abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47168914
Nou, wat een verrassing. Het gaat erom dat mensen willen omgaan met mensen met wie ze veel gemeen hebben. Met een niet bestaand volk heb je vaak weinig gemeen.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_47170151
quote:
Op zondag 11 maart 2007 20:40 schreef gelly het volgende:
"Arabisch klinkende volkoren" ? Kerel
Ja?
pi_47179650
Ik als absent aanwezige moet zeggen dat ik jullie blijf steunen in den schtrijdt!! Morgen komt het eerschte pamlfet den Pirez waardig uit...Koka ola...den bloem kotst in den arm...over..
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_47179699
volgens mij slaat dat instituut de plank mis, ze willen gewoon geen buitenlanders die hun belasting komen opdrijven. Simpel toch?
Free people own guns! Slaves do not!
pi_47180129
quote:
Op zondag 11 maart 2007 20:42 schreef gelly het volgende:
Maar goed, Hongarije is nu ook niet het meest ontwikkelde land in de EU, de huidige regering is al tekenend.
Klopt, jarenlang door de russen uitgemolken, monddood gemaakt en onderdrukt en nu door een regering gelijk de SP in NL worden bedrijven de nek omgedraaid d.m.v. hoge belastingen en dubbele tarieven voor alle nutsvoorzieningen waardoor het investeringsklimaat 0,0 is en de werkloosheid stijgt uiteraard door de vertrekkende ondernemers. Het MKB is al op sterven na dood.
  maandag 12 maart 2007 @ 09:22:09 #31
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_47180868
quote:
Op maandag 12 maart 2007 08:25 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Klopt, jarenlang door de russen uitgemolken, monddood gemaakt en onderdrukt en nu door een regering gelijk de SP in NL worden bedrijven de nek omgedraaid d.m.v. hoge belastingen en dubbele tarieven voor alle nutsvoorzieningen waardoor het investeringsklimaat 0,0 is en de werkloosheid stijgt uiteraard door de vertrekkende ondernemers. Het MKB is al op sterven na dood.
Vreemd, ik heb Hongarije alleen maar zien bloeien de afgelopen 15 jaar.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  maandag 12 maart 2007 @ 10:30:02 #32
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_47182292
Dit is weer zo'n links complot. Zou het geheel toeval zijn dat ze een naam hebben verzonnen die wat lijkt op Perzië? Dus Iran. Ik vraag me af wat de resultaten waren geweest als ze het fictieve volk "Angelnoren" hadden gebruikt.

He linkse rackers ik heb jullie door met jullie dictatoriale trekjes, en al die domme linkse rackers die er nog intrappen ook.
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
pi_47195730
quote:
Op maandag 12 maart 2007 09:22 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Vreemd, ik heb Hongarije alleen maar zien bloeien de afgelopen 15 jaar.
Het is ook iets van de laatste jaren dat hongarije er slecht voor staat. De staatsschuld is inmiddels hoger dan die van Frankrijk.
De prijjzen van levensonderhoud zijn inmiddels op het niveau van west europa terwijl het gemiddelde salaris van werknemers op 600 euro zit. Het minimumloon is 300 euro, dit is niet eens voldoende om je vaste maandlasten van te betalen.
  maandag 12 maart 2007 @ 20:38:32 #34
166300 InProduction
zulks een groot ding!
pi_47204721
quote:
Op maandag 12 maart 2007 10:30 schreef TranceAction het volgende:
Dit is weer zo'n links complot. Zou het geheel toeval zijn dat ze een naam hebben verzonnen die wat lijkt op Perzië? Dus Iran. Ik vraag me af wat de resultaten waren geweest als ze het fictieve volk "Angelnoren" hadden gebruikt.

He linkse rackers ik heb jullie door met jullie dictatoriale trekjes, en al die domme linkse rackers die er nog intrappen ook.
Nou gaat het niet.
Bekijk even een aantal fora, dan zul je zien waarom de meeste mensen in dit topic posten.
Zondagmiddag 11 maart lemming
joyridin' with police cars
  maandag 12 maart 2007 @ 20:48:02 #35
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47205145
quote:
Op zondag 11 maart 2007 15:28 schreef djenneke het volgende:
Ze mogen allemaal bij me komen logeren.
Ik had niet anders verwacht van jou
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  maandag 12 maart 2007 @ 22:34:54 #36
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_47209959
quote:
Op maandag 12 maart 2007 16:41 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Het is ook iets van de laatste jaren dat hongarije er slecht voor staat. De staatsschuld is inmiddels hoger dan die van Frankrijk.
De prijjzen van levensonderhoud zijn inmiddels op het niveau van west europa terwijl het gemiddelde salaris van werknemers op 600 euro zit. Het minimumloon is 300 euro, dit is niet eens voldoende om je vaste maandlasten van te betalen.
De prijzen zijn inderdaad gestegen, maar ik heb geen benul wat het inkomen is van een gemiddelde Hongaar. Waarom zijn de linksen aan de macht gekomen? Het ging net zo goed daar
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  maandag 12 maart 2007 @ 23:38:22 #37
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47212949
Allemaal de schuld van de Pireziers.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 01:45:54 #38
97745 Thorical
finding a way
pi_47216003
Het is toch heerlijk om als Pireziër de wereld door te mogen gaan.
En zelfs in Hongarije kan het best een West-Pireziër zijn en geen Oost.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 08:02:59 #39
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_47217604
quote:
Hoe zegt je Perzie en Angelsaksen en Noren in het Hongaars dan?
Krekker is de bom!
  dinsdag 13 maart 2007 @ 08:06:18 #40
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_47217639
quote:

[..]

Het is dus allemaal de schuld van links terwijl het, voor links aan de macht kwam, allemaal zo rooskleurig eruit zag begrijp ik dus.

Wat mij dan alleen niet duidelijk is: hoe is links aan de macht gekomen? Was er misschien toch een groep, groot genoeg om links aan de macht te krijgen, die geen heil zag in de toekomst onder de oude regering?
Krekker is de bom!
pi_47222108
En hoeveel mensen waren dol op Pireziers? Het zou namelijk even idioot zijn als 30% er positief tegenover staat. Ben wel benieuwd hoe dat interview is uitgevoerd, als iemand aan mij naar mijn mening vraagt over Pireziers denk ik ook gewoon dat ze Perziers (Iranezen) bedoelen en niet dat het een of andere flauwe grap is.

Weet iemand waarom arabieren/Moslims daar het minst populair zijn? Russen en Chinezen zijn wel logisch vanwege de jarenlange communistische onderdrukking. Zigeuners zijn redelijk crimineel wat hun populariteit ook niet ten goede komt.
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_47222724
Misschien even een algemene opmerking: ze staan in Oost- en Centraal-Europa sowieso niet echt bekend om hun hoge tolerantie... - Uitkomst van dit onderzoek verbaast me dus niks.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 21:17:15 #43
66113 digitaLL
Dammit guess what
pi_47243154
Laatst heeft er een m'n fiets proberen te jatten. Niet te vertrouwen die lui. Ik hoop niet dat er straks nog meer naar hier komen.
It is important to distinguish between a stupid person and a shit head. A stupid person simply can't process the information , a shit head is intelligent but his mind is full of garbage.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 21:19:19 #44
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47243226
Laatst kwam ik thuis en toen was een Pirezier m'n vriendin 'n beurt aan 't geven.
pi_47243892
quote:

[..]

Dat was toch dat met de Grote Leugen?
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 11:32 schreef dVTB het volgende:
Misschien even een algemene opmerking: ze staan in Oost- en Centraal-Europa sowieso niet echt bekend om hun hoge tolerantie... - Uitkomst van dit onderzoek verbaast me dus niks.
Daar zit wel iets in ja. Als in Duitsland de neo-nazi's het nieuws halen is het 9 van de 10 keer een gebeurtenis in Oost-Duitsland.

Overigens, om te vergelijken of het niet teveel op Perzië lijkt: Piréz <-> Perszia.
Andere landen kun je vast wel in een goed woordenboek opzoeken.
pi_47262093
quote:

Sterf
pi_47262423
quote:

Zometeen komt maorijnissov aan de macht en komen ze in de regering. Samen met mensen die 8 paspoorten hebben. Het liefst van Iran, Irak, marokko, Turkeye, Noord-Korea, Venezuela, Birma, Wit-Rusland.
De Democratie is dood, leve de Pireziers!
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_47272123
Ze willen hun samenleving gewoon een beetje homogeen houden, niets mis mee. Dat zo'n groep niet bestaat, is een ander verhaal. Alsof elke aardbewoner de 300 nationaliteiten van deze aardkloot kent. Ze zijn gewoon tegen immigranten, doodnormaal. Dat is geen xenofobie.
pi_47277084
quote:
Xenofobie is een angst voor vreemdelingen
(Wikipedia)
Ooooh, dus de Hongaren zijn niet báng voor vreemdelingen, maar gewoon uit principe tegen vreemdelingen. Dan is het natuurlijk níét erg!

Overigens: ongeveer een maand na de aanslagen van 11 september bleek uit onderzoek dat Hongaren duidelijk het bangst waren voor China. Moslimterroristen scoorden daar heel veel slechter.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2007 20:30:52 ]
  woensdag 14 maart 2007 @ 20:26:54 #50
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47277218
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 18:01 schreef pberends het volgende:
Ze willen hun samenleving gewoon een beetje homogeen houden, niets mis mee. Dat zo'n groep niet bestaat, is een ander verhaal. Alsof elke aardbewoner de 300 nationaliteiten van deze aardkloot kent. Ze zijn gewoon tegen immigranten, doodnormaal. Dat is geen xenofobie.
Klopt. Ik ben ook helemaal niet racistisch. Ik heb alleen een hekel aan negers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')