abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 maart 2007 @ 14:26:19 #1
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_47153902
quote:
Hongaren willen geen Pireziėrs

Pirez is geen land en Pireziėrs bestaan niet. Toch is een meerderheid van de Hongaren tegen de komst van asielzoekende Pireziėrs.
Dat blijkt uit een opiniepeiling van het Hongaarse Tarki Instituut, dat onderzoek deed naar xenofobie in Hongarije. Het Hongaarse blad Népszabadsįg meldde dinsdag de resultaten. Volgens het instituut vindt 27 procent van de Hongaren dat geen enkele asielzoeker toegang tot Hongarije moet krijgen, ongeacht zijn herkomst en ongeacht de reden van zijn asielaanvraag. Zes procent wil juist alle asielzoekers toelaten. Het percentage Hongaren dat vindt dat immigranten een negatieve invloed uitoefenen op de eigen samenleving, is een van de grootste in Europa: alleen in Tsjechiė en Oostenrijk is het hoger.

Vooral de komst van Arabieren, Chinezen, Russen en Roemenen wordt afgewezen. Om te onderzoeken hoe de Hongaren staan tegenover de komst van mensen van wie ze absoluut niets weten (en tegen wie ze niets kunnen hebben), introduceerden de sociologen van het Tarki Instituut een etnische groep die niet bestaat, de Pireziėrs, en onderzochten ze of zij welkom zijn. Het antwoord is nee. En de afkeer van Pireziėrs groeit. In februari vorig jaar vond 59 procent van de ondervraagden dat asielzoekers uit Pirez in Hongarije niet welkom zijn. Nu is dat 68 procent.

De afkeer van Pirezische asielzoekers kan geen rationele oorsprong hebben; ze bestaan immers niet. Betekent dat dat persoonlijke ervaringen niets van doen hebben met xenofobie? De onderzoekers van het Tarki Instituut willen die vraag niet beantwoorden. Wel hebben ze onderzoek gedaan naar standpunten jegens homoseksuelen en Roma (zigeuners). Uit dat onderzoek bleek dat persoonlijke ervaringen met Roma de vooroordelen tegen hen niet duidelijk verminderen. Dat blijkt anders te liggen bij homo's en asielzoekers: Hongaren met homoseksuelen en asielzoekers in hun kennissenkring, zijn aanzienlijk toleranter dan Hongaren zonder zulke kennissen.
Bron: google cache / standaard.be
Filmpje ervan op NOS headlines
De tekst is hetzelfde als in de NRC-next van 9 maart, pagina 6.
www.tarki.hu/en

Ja, die Pireziėrs bestaan dus niet. Maar in Hongarije hebben ze er een hekel aan. Interessant.

Wat denkt men van de Pireziėrs in Nederland?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_47154086
"Ik heb niks tegen Pireziėrs, ik heb iets tegen de uitwassen van de Pireziėrs".
  zondag 11 maart 2007 @ 14:34:09 #3
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_47154183
De Tsunami van Pireziėring is een bedreiging voor ons land

Ik vrees dat een vergelijkbaar onderzoek in Nederland dezelde resultaten zou laten zien. Opvallend trouwens dat de afkeer tegen Pireziėrs toeneemt
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_47154923
Pireziė maakt meer kapot dan je lief is.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_47155102
Die Pireziėrs willen gewoon niet integreren.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_47155171
Mijn zusje is aangerand door een Pireziėr...dat vertelde ze mijzelf toen ik haar vroeg hoe dat zaad in haar ondergoed kwam. Alle Pireziėrs moeten dood!!
pi_47155442
Pirezļers
Jawel!
  zondag 11 maart 2007 @ 15:21:22 #8
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  zondag 11 maart 2007 @ 15:22:48 #9
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_47156127
jezus.. kan die achterlijke kleding niet gewoon verboden worden?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_47156221
quote:
Op zondag 11 maart 2007 15:22 schreef teamlead het volgende:
jezus.. kan die achterlijke kleding niet gewoon verboden worden?
Gewoon die Pireziėrs het land uitzetten. Allemaal deporteren die hap!!
pi_47156332
Ze mogen allemaal bij me komen logeren.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_47156385
Heel normaal dat ze zo reageren hoor, want de meesten hebben significant bezien wel eens negatieve ervaringen gehad met Arabisch klinkende volkoren.

Hoezo xenofobie?

[ Bericht 0% gewijzigd door ConQuestator op 11-03-2007 20:35:58 ]
  zondag 11 maart 2007 @ 15:32:09 #13
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_47156458
Toch heeft men in Hongarije een grotere hekel aan Zigeuners en Arabieren en twee landen die ik niet kan lezen (roemenen en chinezen?), dan aan Pireziers:
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_47156787
Orosz zijn russen.
En Kinai Chinezen
http://hu.wikipedia.org/wiki/K%C3%ADnai_nyelv
  zondag 11 maart 2007 @ 16:05:37 #15
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_47157765
quote:
Wel hebben ze onderzoek gedaan naar standpunten jegens homoseksuelen en Roma (zigeuners). Uit dat onderzoek bleek dat persoonlijke ervaringen met Roma de vooroordelen tegen hen niet duidelijk verminderen. Dat blijkt anders te liggen bij homo's en asielzoekers: Hongaren met homoseksuelen en asielzoekers in hun kennissenkring, zijn aanzienlijk toleranter dan Hongaren zonder zulke kennissen.
Dit stukje vond ik wel interessant ook.. bij de Roma liggen de vooroordelen dus heel dicht bij de oordelen, en bij homosexuelen en asielzoekers niet.

Deed me denken aan een vriend die in Marokko op vakantie geweest was. Die dacht na afloop.. hmm daar zijn ze hetzelfde als hier.. was er niet geheel positief over..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zondag 11 maart 2007 @ 16:23:37 #16
166300 InProduction
zulks een groot ding!
pi_47158517
joyridin' with police cars
pi_47159238
quote:

Hat gaat hard
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 11 maart 2007 @ 17:36:40 #18
166273 Consigliere
Welke kleur traktor hedde gij?
pi_47160871
wat een lol!
Il Capo di Tutti Capi
Fok!'s Raadheer
  zondag 11 maart 2007 @ 17:51:17 #19
117098 Hathor
Effe niet
pi_47161309
Het zijn die hangpireziers die het verpesten voor de grote massa.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_47164130
Xenofobie heeft zijn grond in: "Wat ik niet in hen terug kan vinden over mezelf, dat moet ik niet

i.p.v: "Wat ik van mijzelf in hen terug kan vinden, dat moet ik niet."
pi_47167146
quote:
Op zondag 11 maart 2007 15:30 schreef ConQuestator het volgende:
Heel normaal dat ze zo reageren hoor, want de meesten hebben significant bezien wel eens negatieve ervaringen gehad met Arabisch klinkende volkoren.

Hoezo xenofobie?
pi_47167309
"Arabisch klinkende volkoren" ? Kerel
pi_47167329
Altijd die groepen Pireziėrs in de metro, met een blikkerige weergave van 50 Cent vanuit hun gebrekkige mobiele telefoons...
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_47167381
Maar goed, Hongarije is nu ook niet het meest ontwikkelde land in de EU, de huidige regering is al tekenend.
pi_47168101
Ik wil ooit nog eens emigreren naar Pirez
pi_47168914
Nou, wat een verrassing. Het gaat erom dat mensen willen omgaan met mensen met wie ze veel gemeen hebben. Met een niet bestaand volk heb je vaak weinig gemeen.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_47170151
quote:
Op zondag 11 maart 2007 20:40 schreef gelly het volgende:
"Arabisch klinkende volkoren" ? Kerel
Ja?
pi_47179650
Ik als absent aanwezige moet zeggen dat ik jullie blijf steunen in den schtrijdt!! Morgen komt het eerschte pamlfet den Pirez waardig uit...Koka ola...den bloem kotst in den arm...over..
pi_47179699
volgens mij slaat dat instituut de plank mis, ze willen gewoon geen buitenlanders die hun belasting komen opdrijven. Simpel toch?
Free people own guns! Slaves do not!
pi_47180129
quote:
Op zondag 11 maart 2007 20:42 schreef gelly het volgende:
Maar goed, Hongarije is nu ook niet het meest ontwikkelde land in de EU, de huidige regering is al tekenend.
Klopt, jarenlang door de russen uitgemolken, monddood gemaakt en onderdrukt en nu door een regering gelijk de SP in NL worden bedrijven de nek omgedraaid d.m.v. hoge belastingen en dubbele tarieven voor alle nutsvoorzieningen waardoor het investeringsklimaat 0,0 is en de werkloosheid stijgt uiteraard door de vertrekkende ondernemers. Het MKB is al op sterven na dood.
  maandag 12 maart 2007 @ 09:22:09 #31
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_47180868
quote:
Op maandag 12 maart 2007 08:25 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Klopt, jarenlang door de russen uitgemolken, monddood gemaakt en onderdrukt en nu door een regering gelijk de SP in NL worden bedrijven de nek omgedraaid d.m.v. hoge belastingen en dubbele tarieven voor alle nutsvoorzieningen waardoor het investeringsklimaat 0,0 is en de werkloosheid stijgt uiteraard door de vertrekkende ondernemers. Het MKB is al op sterven na dood.
Vreemd, ik heb Hongarije alleen maar zien bloeien de afgelopen 15 jaar.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  maandag 12 maart 2007 @ 10:30:02 #32
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_47182292
Dit is weer zo'n links complot. Zou het geheel toeval zijn dat ze een naam hebben verzonnen die wat lijkt op Perziė? Dus Iran. Ik vraag me af wat de resultaten waren geweest als ze het fictieve volk "Angelnoren" hadden gebruikt.

He linkse rackers ik heb jullie door met jullie dictatoriale trekjes, en al die domme linkse rackers die er nog intrappen ook.
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
pi_47195730
quote:
Op maandag 12 maart 2007 09:22 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Vreemd, ik heb Hongarije alleen maar zien bloeien de afgelopen 15 jaar.
Het is ook iets van de laatste jaren dat hongarije er slecht voor staat. De staatsschuld is inmiddels hoger dan die van Frankrijk.
De prijjzen van levensonderhoud zijn inmiddels op het niveau van west europa terwijl het gemiddelde salaris van werknemers op 600 euro zit. Het minimumloon is 300 euro, dit is niet eens voldoende om je vaste maandlasten van te betalen.
  maandag 12 maart 2007 @ 20:38:32 #34
166300 InProduction
zulks een groot ding!
pi_47204721
quote:
Op maandag 12 maart 2007 10:30 schreef TranceAction het volgende:
Dit is weer zo'n links complot. Zou het geheel toeval zijn dat ze een naam hebben verzonnen die wat lijkt op Perziė? Dus Iran. Ik vraag me af wat de resultaten waren geweest als ze het fictieve volk "Angelnoren" hadden gebruikt.

He linkse rackers ik heb jullie door met jullie dictatoriale trekjes, en al die domme linkse rackers die er nog intrappen ook.
Nou gaat het niet.
Bekijk even een aantal fora, dan zul je zien waarom de meeste mensen in dit topic posten.
Zondagmiddag 11 maart lemming
joyridin' with police cars
  maandag 12 maart 2007 @ 20:48:02 #35
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47205145
quote:
Op zondag 11 maart 2007 15:28 schreef djenneke het volgende:
Ze mogen allemaal bij me komen logeren.
Ik had niet anders verwacht van jou
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  maandag 12 maart 2007 @ 22:34:54 #36
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_47209959
quote:
Op maandag 12 maart 2007 16:41 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Het is ook iets van de laatste jaren dat hongarije er slecht voor staat. De staatsschuld is inmiddels hoger dan die van Frankrijk.
De prijjzen van levensonderhoud zijn inmiddels op het niveau van west europa terwijl het gemiddelde salaris van werknemers op 600 euro zit. Het minimumloon is 300 euro, dit is niet eens voldoende om je vaste maandlasten van te betalen.
De prijzen zijn inderdaad gestegen, maar ik heb geen benul wat het inkomen is van een gemiddelde Hongaar. Waarom zijn de linksen aan de macht gekomen? Het ging net zo goed daar
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  maandag 12 maart 2007 @ 23:38:22 #37
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47212949
Allemaal de schuld van de Pireziers.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 01:45:54 #38
97745 Thorical
finding a way
pi_47216003
Het is toch heerlijk om als Pireziėr de wereld door te mogen gaan.
En zelfs in Hongarije kan het best een West-Pireziėr zijn en geen Oost.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 08:02:59 #39
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_47217604
quote:
Hoe zegt je Perzie en Angelsaksen en Noren in het Hongaars dan?
Krekker is de bom!
  dinsdag 13 maart 2007 @ 08:06:18 #40
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_47217639
quote:

[..]

Het is dus allemaal de schuld van links terwijl het, voor links aan de macht kwam, allemaal zo rooskleurig eruit zag begrijp ik dus.

Wat mij dan alleen niet duidelijk is: hoe is links aan de macht gekomen? Was er misschien toch een groep, groot genoeg om links aan de macht te krijgen, die geen heil zag in de toekomst onder de oude regering?
Krekker is de bom!
pi_47222108
En hoeveel mensen waren dol op Pireziers? Het zou namelijk even idioot zijn als 30% er positief tegenover staat. Ben wel benieuwd hoe dat interview is uitgevoerd, als iemand aan mij naar mijn mening vraagt over Pireziers denk ik ook gewoon dat ze Perziers (Iranezen) bedoelen en niet dat het een of andere flauwe grap is.

Weet iemand waarom arabieren/Moslims daar het minst populair zijn? Russen en Chinezen zijn wel logisch vanwege de jarenlange communistische onderdrukking. Zigeuners zijn redelijk crimineel wat hun populariteit ook niet ten goede komt.
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_47222724
Misschien even een algemene opmerking: ze staan in Oost- en Centraal-Europa sowieso niet echt bekend om hun hoge tolerantie... - Uitkomst van dit onderzoek verbaast me dus niks.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 21:17:15 #43
66113 digitaLL
Dammit guess what
pi_47243154
Laatst heeft er een m'n fiets proberen te jatten. Niet te vertrouwen die lui. Ik hoop niet dat er straks nog meer naar hier komen.
It is important to distinguish between a stupid person and a shit head. A stupid person simply can't process the information , a shit head is intelligent but his mind is full of garbage.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 21:19:19 #44
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47243226
Laatst kwam ik thuis en toen was een Pirezier m'n vriendin 'n beurt aan 't geven.
pi_47243892
quote:

[..]

Dat was toch dat met de Grote Leugen?
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 11:32 schreef dVTB het volgende:
Misschien even een algemene opmerking: ze staan in Oost- en Centraal-Europa sowieso niet echt bekend om hun hoge tolerantie... - Uitkomst van dit onderzoek verbaast me dus niks.
Daar zit wel iets in ja. Als in Duitsland de neo-nazi's het nieuws halen is het 9 van de 10 keer een gebeurtenis in Oost-Duitsland.

Overigens, om te vergelijken of het niet teveel op Perziė lijkt: Piréz <-> Perszia.
Andere landen kun je vast wel in een goed woordenboek opzoeken.
pi_47262093
quote:

Sterf
pi_47262423
quote:

Zometeen komt maorijnissov aan de macht en komen ze in de regering. Samen met mensen die 8 paspoorten hebben. Het liefst van Iran, Irak, marokko, Turkeye, Noord-Korea, Venezuela, Birma, Wit-Rusland.
De Democratie is dood, leve de Pireziers!
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_47272123
Ze willen hun samenleving gewoon een beetje homogeen houden, niets mis mee. Dat zo'n groep niet bestaat, is een ander verhaal. Alsof elke aardbewoner de 300 nationaliteiten van deze aardkloot kent. Ze zijn gewoon tegen immigranten, doodnormaal. Dat is geen xenofobie.
pi_47277084
quote:
Xenofobie is een angst voor vreemdelingen
(Wikipedia)
Ooooh, dus de Hongaren zijn niet bįng voor vreemdelingen, maar gewoon uit principe tegen vreemdelingen. Dan is het natuurlijk nķét erg!

Overigens: ongeveer een maand na de aanslagen van 11 september bleek uit onderzoek dat Hongaren duidelijk het bangst waren voor China. Moslimterroristen scoorden daar heel veel slechter.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2007 20:30:52 ]
  woensdag 14 maart 2007 @ 20:26:54 #50
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47277218
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 18:01 schreef pberends het volgende:
Ze willen hun samenleving gewoon een beetje homogeen houden, niets mis mee. Dat zo'n groep niet bestaat, is een ander verhaal. Alsof elke aardbewoner de 300 nationaliteiten van deze aardkloot kent. Ze zijn gewoon tegen immigranten, doodnormaal. Dat is geen xenofobie.
Klopt. Ik ben ook helemaal niet racistisch. Ik heb alleen een hekel aan negers.
pi_47277611
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:26 schreef gronk het volgende:

[..]

Ik heb geen hekel aan negers, zolang er maar niet teveel (slechte, criminele, asociale) hier zijn.

Er is gewoon weinig mis mee om je samenleving een beetje homogeen te houden. Erg jammer dat het als xenofobisch wordt gezien.
  woensdag 14 maart 2007 @ 20:38:03 #52
122997 zquing
Drama Junk
pi_47277656
quote:
Op zondag 11 maart 2007 14:26 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Bron: google cache / standaard.be
Filmpje ervan op NOS headlines
De tekst is hetzelfde als in de NRC-next van 9 maart, pagina 6.
www.tarki.hu/en

Ja, die Pireziėrs bestaan dus niet. Maar in Hongarije hebben ze er een hekel aan. Interessant.

Wat denkt men van de Pireziėrs in Nederland?
dus hier komen de Pireziėrs vandaan
"Those unforgettable days, for them I live"
  woensdag 14 maart 2007 @ 20:49:25 #53
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47278082
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:37 schreef pberends het volgende:

Er is gewoon weinig mis mee om je samenleving een beetje homogeen te houden. Erg jammer dat het als xenofobisch wordt gezien.
Joh toch, op zo'n late leeftijd nog het licht gezien en het communisme omarmd? Iedereen gelijk!
pi_47280156
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:49 schreef gronk het volgende:

[..]

Joh toch, op zo'n late leeftijd nog het licht gezien en het communisme omarmd? Iedereen gelijk!
Blaat. Ook Suriname is een mooie homogene samenleving.
pi_47280470
Ben ik de enige die dit logisch vind? "Hongaren zijn tegen de komst van asielzoekers" lijkt me een betere conclusie.
  woensdag 14 maart 2007 @ 22:00:00 #56
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47281066
JAAAAAH! DE TT IS MISLEIDEND! IK ZAT EROP TE WACHTEN!
pi_47284931
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 21:47 schreef nikk het volgende:
Ben ik de enige die dit logisch vind? "Hongaren zijn tegen de komst van asielzoekers" lijkt me een betere conclusie.
Precies. Wie gaat nu de 300 nationaliteiten van de wereld onthouden.
pi_47285026
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 21:41 schreef pberends het volgende:

[..]

Blaat. Ook Suriname is een mooie homogene samenleving.
Echt wel.
  donderdag 15 maart 2007 @ 00:13:46 #59
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_47287214
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:37 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik heb geen hekel aan negers, zolang er maar niet teveel (slechte, criminele, asociale) hier zijn.
Waarbij er 1 al 1 teveel is, dacht ik zo?
quote:
Waar zijn die mensen die altijd roepen 'als je het niet leuk vind ga je maar ergens anders heen' nu?
In Noord-Korea houdt men namelijk wel van dat soort praktijken. Al wil er nu ook geen hond wonen, letterlijk. Wél een homogene bevolking.
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 23:15 schreef pberends het volgende:

[..]

Precies. Wie gaat nu de 300 nationaliteiten van de wereld onthouden.
Dus omdat je niet in staat bent om 300 woorden te onthouden, is dat al een reden om andere mensen toegang te ontzeggen?
pi_47288810
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 00:13 schreef Yildiz het volgende:

[..]

[..]
Elke crimineel is er 1 teveel, waarom zou je het risico lopen dat criminele volk in je land toe te laten terwijl je het ook kunt mijden.
quote:
Waar zijn die mensen die altijd roepen 'als je het niet leuk vind ga je maar ergens anders heen' nu?
In Noord-Korea houdt men namelijk wel van dat soort praktijken. Al wil er nu ook geen hond wonen, letterlijk. Wél een homogene bevolking
Kijk anders eens naar Ijsland, ook een prachtige homogene samenleving.
quote:
Dus omdat je niet in staat bent om 300 woorden te onthouden, is dat al een reden om andere mensen toegang te ontzeggen?
Jij laat zeker ook allemaal vreemde buitenlanders die bij je aankloppen en waarvan je naam amper kan uitspreken, in je huis wonen of niet???

Het is gewoon natuurlijk om een zekere angst voor het onbekende te hebben.....
&lt;a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank"&gt;http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818&lt;/a&gt;
  donderdag 15 maart 2007 @ 07:24:48 #61
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_47290269
Ja hey, stel je voor dat je wat risico loopt door anderen mogelijkheden te bieden, dat kan natuurlijk niet, hoe kon ik zo stom zijn. IJsland, jaaaaa, nooit aan gedacht, totaal vergelijkbaar met Nederland. Grenst ook zo mooi aan aan andere landen, ligt midden in een handelsroute, inderdaad zeg, totaal vergelijkbaar.

En wat het ineens in godsnaam te maken heeft met 'in je huis laten wonen' weet ik ook niet, maar misschien dat je dat kunt uitleggen. Een zekere angst voor het onbekende normaal vinden is daarnaast alleen maar jouw perceptie. Dat wil niet zeggen dat zoiets 'normaal' is, en daarmee goedgekeurd of verdedigd kan worden.
pi_47290277
Er is toch niks raars aan. Al komen ze van een andere planeet. Stick with your own kind!

Huillie topic
"Mensen die tegen Israėl zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 15 maart 2007 @ 07:29:11 #63
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_47290292
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 07:25 schreef JohnDope het volgende:
Er is toch niks raars aan. Al komen ze van een andere planeet. Stick with your own kind!

Huillie topic
Als men het normaal vind om het vreemde niet te accepteren, zou men ook gewoon producten uit het buitenland, zoals een japanse auto, chinees eten, amerikaanse software etc. niet moeten accepteren.
Wel consistent blijven hč.
pi_47290297
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 07:29 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Als men het normaal vind om het vreemde niet te accepteren, zou men ook gewoon producten uit het buitenland, zoals een japanse auto, chinees eten, amerikaanse software etc. niet moeten accepteren.
Producten kan je weg doen wanneer je er mee klaar bent, mensen niet
"Mensen die tegen Israėl zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 15 maart 2007 @ 07:29:59 #65
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47290298
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 07:24 schreef Yildiz het volgende:

En wat het ineens in godsnaam te maken heeft met 'in je huis laten wonen'
Nah, als rasechte redneck is pberends doodsbenauwd dat z'n dochters een relatie krijgen met een neger, marokkaan of een andere niet-nederlander, en dat ze (in zijn huis!) een potje gaan liggen sexen. En dat ze 't nog lekker vinden ook.
pi_47290318
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 07:29 schreef gronk het volgende:

[..]

Nah, als rasechte redneck is pberends doodsbenauwd dat z'n dochters (in zijn huis!) gepenetreerd worden door negers, marokkanen of andere niet-nederlanders. En dat ze 't nog lekker vinden ook.
doodsbenauwd dat zijn dochters meegenomen worden naar het loverboy circuit.
  donderdag 15 maart 2007 @ 07:36:43 #67
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47290341
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 07:33 schreef JohnDope het volgende:
doodsbenauwd dat zijn dochters meegenomen worden naar het loverboy circuit.
...en dan helemaal wordt uitgewoond door mannetjes zoals hijzelf, die 50 of 100 euro neer willen leggen voor een hoertje...
pi_47290351
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 07:36 schreef gronk het volgende:

[..]

...en dan helemaal wordt uitgewoond door mannetjes zoals hijzelf, die 50 of 100 euro neer willen leggen voor een hoertje...
Wat ben jij erg zeg
  donderdag 15 maart 2007 @ 07:53:30 #69
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47290421
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 07:37 schreef JohnDope het volgende:

Wat ben jij erg zeg
Tsja, de werkelijkheid is hard. Overigens vind ik 't wel erg dat jullie 't de loverboys kwalijk nemen dat ze een goede handelsgeest hebben.
pi_47298856
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:26 schreef gronk het volgende:

[..]

En vergeet de Joden niet he. Ik heb laatst de Protocollen van de Wijzen van Sion gelzenen, je gelooft je ogen niet!
pi_47299297
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 00:13 schreef Yildiz het volgende:

[..]

[..]

In Noord-Korea houdt men namelijk wel van dat soort praktijken. Al wil er nu ook geen hond wonen, letterlijk. Wél een homogene bevolking.
[..]

Door dit soort taal gaan veel mooie westerse samenlevingen kapot. Want door de grote instroom van immigranten in sommige westerse landen hebben ze niet eens een samen-leving meer over. Al je vergelijkingen slaan kant noch wal.
pi_47299401
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 07:29 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Geimporteerde goede buitenlandse producten: wel de de lusten, niet de lasten
Immigranten: vaak veel lasten, weinig lusten.

Jij heb echt een totaal kranke view op dit onderwerp. Misschien moet je eens bij GroenLinks kijken, mijn God zeg.
pi_47299491
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 07:29 schreef gronk het volgende:

[..]

Nah, als rasechte redneck is pberends doodsbenauwd dat z'n dochters een relatie krijgen met een neger, marokkaan of een andere niet-nederlander, en dat ze (in zijn huis!) een potje gaan liggen sexen. En dat ze 't nog lekker vinden ook.
Altijd grappig hoe "links" altijd een emotioneel debat weet te maken van het immigratie vraagstuk. Als je het gewoon zakelijk bekijkt weet elke autochtone Europeaan dat je zo weinig mogelijk immigranten moet binnenlaten.
pi_47299868
Inderdaad, uit emotionele overwegingen dingen analyseren en behandelen, daarmee maak je onze Westerse maatschappij wel kapot.
pi_47300815
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 13:45 schreef pberends het volgende:

[..]

Altijd grappig hoe "links" altijd een emotioneel debat weet te maken van het immigratie vraagstuk. Als je het gewoon zakelijk bekijkt weet elke autochtone Europeaan dat je zo weinig mogelijk immigranten moet binnenlaten.
Zo weinig mogelijk is niet helemaal waar, maar het is wel verstandig te selecteren op competenties.
pi_47310756
Als je het zakelijk bekijkt, moet je zoveel mogelijk immigranten binnenlaten, maar hen verbieden kinderen te krijgen. Een eerste-generatie-allochtoon kan namelijk financieel uit, omdat deze (gemiddeld gezien) wel belasting betalen maar bijv. nooit in hier naar school zijn geweest en hun ouders geen kinderbijslag kregen. En de werkloosheid onder allochtonen is laag genoeg dat dit opgaat.
pi_47315729
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 07:53 schreef gronk het volgende:

[..]

Tsja, de werkelijkheid is hard. Overigens vind ik 't wel erg dat jullie 't de loverboys kwalijk nemen dat ze een goede handelsgeest hebben.
Ziek ben je.... En ik zeg niet snel dat iemand ziek is, ik ben wel wat gewend namelijk....
pi_47329378
wie heeft geen hekel aan hen. het klinkt in ieder geval als tuig uit het middenoosten en noordafrika.

klopt het ook ?
pi_47330050
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 11:00 schreef AyaanHirsiAli het volgende:
wie heeft geen hekel aan hen. het klinkt in ieder geval als tuig uit het middenoosten en noordafrika.

klopt het ook ?
Een echte sukkel!
  vrijdag 16 maart 2007 @ 21:08:51 #80
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_47350850
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 13:40 schreef pberends het volgende:

[..]

Door dit soort taal gaan veel mooie westerse samenlevingen kapot. Want door de grote instroom van immigranten in sommige westerse landen hebben ze niet eens een samen-leving meer over. Al je vergelijkingen slaan kant noch wal.
Ze raken je diep in je hart, lees ik. Daarnaast is een samenleving een non-begrip. Samenleving bestaat niet. Alsof jij vrijwillig een onbekende gaat helpen.
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 11:00 schreef AyaanHirsiAli het volgende:

klopt het ook ?
Denk jij bij Elgen aan Belgen, en bij Suidters aan Duitsers?
pi_47351102
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 21:08 schreef Yildiz het volgende:
Denk jij bij Elgen aan Belgen, en bij Suidters aan Duitsers?
Duitsers?
Ooooooooooooooh, Moffen
  vrijdag 16 maart 2007 @ 22:41:27 #82
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47354033
Volgens mij heeft het niks met de naam te maken maar met het land kwijtraken aan een andere bevolking , iets wat in nederland normaal schijnt te zijn.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 23:28:36 #83
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_47355591
Ah. Men heeft aan wel meer mensen een hekel in Hongarije.
quote:
Paraplu’s tegen rotte eieren in Boedapest

Politici worden bekogeld met eieren, de president geeft niet thuis en joden wordt aangeraden binnen te blijven. Polarisatie en onverdraagzaamheid tekenden de Hongaarse nationale feestdag. [..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')