abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47229927
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 15:11 schreef LovelyLady het volgende:
ik zei OOK zijn verantwoordelijkheid.... niet alleen van de vrouw,
Ok, maar ook in een vaste relatie? Overigens is het risico op een geslachtsziekte (en de ernst ervan) buiten de risicogroepen dusdanig dat je het gerust zonder kunt doen...
pi_47229948
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 15:05 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

In een vaste relatie zeker
Je gaat er ook van uit dat de ander nog nooit een relatie heeft gehad
pi_47229989
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 15:13 schreef HeaRt_woRm het volgende:

[..]

Je gaat er ook van uit dat de ander nog nooit een relatie heeft gehad
Nou nee, maar wel eens van incubatietijden en symptomen gehoord?
  dinsdag 13 maart 2007 @ 15:32:35 #104
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_47230622
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 15:14 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Nou nee, maar wel eens van incubatietijden en symptomen gehoord?
slechte redenatie, sommige SOA's merk je amper iets van, tot je kids wilt en dat niet lukt
an urge to help mankind overcomes me
pi_47230815
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 15:32 schreef saaw het volgende:

[..]

slechte redenatie, sommige SOA's merk je amper iets van, tot je kids wilt en dat niet lukt
Oh jeetje de levensgevaarlijke chlamydia zeker. Brr het risico daarop is toch zeker zo groot als een auto ongeluk krijgen. Ik neem ook de auto maar niet meer.
pi_47231023
is het raar om je gewoon te laten testen zodra een relatie het condoomtijdperk ontgroeit? gewoon een stukje zekerheid dat je elkaar biedt als je samen verder wil toch?
  dinsdag 13 maart 2007 @ 15:44:23 #107
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_47231081
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 15:42 schreef MarMar het volgende:
is het raar om je gewoon te laten testen zodra een relatie het condoomtijdperk ontgroeit? gewoon een stukje zekerheid dat je elkaar biedt als je samen verder wil toch?
Voor mij de normaalste zaak van de wereld. Allebei testen en de condooms weer ver achterin het nachtkastje.

[ Bericht 0% gewijzigd door Copycat op 13-03-2007 15:50:15 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_47231261
en verder, wie wat betaalt, als je daar zo over moet emmeren kan je beter uit elkaar gaan misschien...
gewoon beetje geven beetje nemen en niet lullig doen als iets voor jullie samen voor 1tje te duur is.. hoe moeilijk is het nou helemaal dan.
pi_47231397
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 15:42 schreef MarMar het volgende:
Laat jij je ook ieder jaar op prostaatkanker testen? Je weet maar nooit tenslotte!
pi_47231578
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 15:54 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Laat jij je ook ieder jaar op prostaatkanker testen? Je weet maar nooit tenslotte!
eh, hebben vrouwen een prostaat dan?

en geef je dat door als je met iemand neukt?

wist ik niet!

ik laat me wel om de zoveel tijd testen op baarmoederhalskanker, telt dat ook?

anders doe je even lekker kortzichtig joh, later begint pas over 20 jaar en als je dan naar de klote bent zie je dan wel weer, of niet dan?
pi_47231875
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 15:59 schreef MarMar het volgende:

[..]

eh, hebben vrouwen een prostaat dan?
Niet altijd geloof ik.
quote:
en geef je dat door als je met iemand neukt?
Weet ik niet zeker, daarom moet je het ook laten testen, dan sluit je elk risico uit!
quote:
wist ik niet!

ik laat me wel om de zoveel tijd testen op baarmoederhalskanker, telt dat ook?
Dat is ook ridicuul, net zo goed als ieder jaar een hartfilmpje laten maken oid.
quote:
anders doe je even lekker kortzichtig joh, later begint pas over 20 jaar en als je dan naar de klote bent zie je dan wel weer, of niet dan?
Naar de klote ga je toch, die testen helpen daar niet bij, als je klachten hebt ga je immers toch wel naar de dokter. De enige ziekte waarbij het daadwerkelijk relevant is (HIV pos), is dusdanig zeldzaam buiten de risicogroepen dat je je er totaal niet druk over hoeft te maken, tenzsij je tot die risicogroepen behoort.
pi_47231938
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 15:12 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ok, maar ook in een vaste relatie? Overigens is het risico op een geslachtsziekte (en de ernst ervan) buiten de risicogroepen dusdanig dat je het gerust zonder kunt doen...
Hoe oud ben jij?
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_47232008
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:07 schreef Diederik_Duck het volgende:

Dat is ook ridicuul, net zo goed als ieder jaar een hartfilmpje laten maken oid.
[..]
Wat je ook gedaan hebt met je leven, algemene ontwikkeling en biologie zaten niet in je vakkenpakket, that's for sure.
I had a signature once. It was awful.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 16:11:37 #114
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_47232024
Ik weet niet hoe het met jou zit, Diederik, maar ik neuk liever zonder dan met condoom. Ook neuk ik liever met dan zonder de wetenschap dat degene met wie ik neuk (of ik zelf) een SOA onder de leden heeft. Dus, komt een relatie in een serieuzer stadium, laten we ons allebei testen zodat we condoomloos en SOA-loos de sterren van de hemel kunnen neuken.
Want ook een schimmelinfectie is dan wel niet levensbedreigend maar wel enorm vervelend .
pi_47232145
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:10 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Wat je ook gedaan hebt met je leven, algemene ontwikkeling en biologie zaten niet in je vakkenpakket, that's for sure.
misschien niet, maar kansberekening en een gezond kritisch verstand gelukkig wél.
pi_47232179
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:10 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Ik begrijp trouwens dat jij iedere week een gehele bodycheck laat doen, je weet immers maar nooit?
pi_47232296
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:15 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

misschien niet, maar kansberekening en een gezond kritisch verstand gelukkig wél.
Dat ik er de moeite nog voor doe, maar vooruit....

Je om de zoveel tijd laten testen op baarmoederkanker is zeker een noodzaak. Als je symptomen van baarmoederkanker hebt, dan zit je vaak al in een van de zwaarste stadia (pap4 of pap5). Iedere vrouw loopt kans op baarmoederkanker, een behoorlijke hoge kans ook nog, en de laatste tijd zijn de vrouwen die het krijgen steeds jonger. Om je dan iedere 5 jaar te laten controleren om het zo voortijdig op te speuren, zodat het nog gemakkelijk weggehaald kan worden en je in de toekomst nog kinderen kan krijgen, niet vroegtijdig in de overgang komt enz enz is dan echt niet ridicuul, maar zeer noodzakelijk voor je eigen gezondheid.
pi_47232321
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:11 schreef Copycat het volgende:
Ik weet niet hoe het met jou zit, Diederik, maar ik neuk liever zonder dan met condoom. Ook neuk ik liever met dan zonder de wetenschap dat degene met wie ik neuk (of ik zelf) een SOA onder de leden heeft. Dus, komt een relatie in een serieuzer stadium, laten we ons allebei testen zodat we condoomloos en SOA-loos de sterren van de hemel kunnen neuken.
Want ook een schimmelinfectie is dan wel niet levensbedreigend maar wel enorm vervelend .
Ik ageer tegen het waanbeeld dat door de calvinistisch geinspireerde soamaffia is geschapen. Wist jij dat handenschudden een b ron van allerlei vervelende infecties kan zijn? Waarom laat je niet iedereen testen die jou de hand schudt?
pi_47232350
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:16 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik begrijp trouwens dat jij iedere week een gehele bodycheck laat doen, je weet immers maar nooit?
Het ging over baarmoederkanker, niet over bodychecks. Het is niet voor niets automatisch geregeld voor iedere vrouw in heel Nederland dat ze iedere 5 jaar een uitstrijkje kunnen laten maken....
  dinsdag 13 maart 2007 @ 16:21:01 #120
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_47232372
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:19 schreef Diederik_Duck het volgende:

Ik ageer tegen het waanbeeld dat door de calvinistisch geinspireerde soamaffia is geschapen. Wist jij dat handenschudden een b ron van allerlei vervelende infecties kan zijn? Waarom laat je niet iedereen testen die jou de hand schudt?
Ik zou je bijna een SOA gunnen om je de nonsens van je redenatie te doen beseffen. Bijna.
pi_47232459
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:18 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Dat ik er de moeite nog voor doe, maar vooruit....

Je om de zoveel tijd laten testen op baarmoederkanker is zeker een noodzaak. Als je symptomen van baarmoederkanker hebt, dan zit je vaak al in een van de zwaarste stadia (pap4 of pap5). Iedere vrouw loopt kans op baarmoederkanker, een behoorlijke hoge kans ook nog, en de laatste tijd zijn de vrouwen die het krijgen steeds jonger. Om je dan iedere 5 jaar te laten controleren om het zo voortijdig op te speuren, zodat het nog gemakkelijk weggehaald kan worden en je in de toekomst nog kinderen kan krijgen, niet vroegtijdig in de overgang komt enz enz is dan echt niet ridicuul, maar zeer noodzakelijk voor je eigen gezondheid.
Je maakt de denkfout dat het testen zorgt voor een enorme toename van de gezondheid in Nl, tegen een redelijke prijs. Dat klopt helaas niet. "Preventieve" geneeskunde kan dan ook op nogal wat kritiek rekenen vanuit de wetenschap. Maar gezien je leeftijd vergeef ik je dergelijke denkbeelden. Wijsheid komt tenslotte met de jaren.
pi_47232516
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:20 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Het ging over baarmoederkanker, niet over bodychecks. Het is niet voor niets automatisch geregeld voor iedere vrouw in heel Nederland dat ze iedere 5 jaar een uitstrijkje kunnen laten maken....
Maar waarom alleen die ziektes? Een hartaanval is ook niet zo leuk. Leg het me maar eens uit, je bent duidelijk heel deskundig.
pi_47232657
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:24 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Maar waarom alleen die ziektes? Een hartaanval is ook niet zo leuk. Leg het me maar eens uit, je bent duidelijk heel deskundig.
Waarom zou ik dat in vredesnaam doen
pi_47233624
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:15 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Jij komt er wel, met je kansberekening. Je zou net die ene treffen
Just because you can doesn't mean you should
pi_47233658
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik zou je bijna een SOA gunnen om je de nonsens van je redenatie te doen beseffen. Bijna.
Ik gun jou toch ook geen hartaanval omdat je je niet laat testen
pi_47233705
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:29 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Waarom zou ik dat in vredesnaam doen
Waarom niet? Ook daar is een risico. En risico's moet je voorkomen door te testen begrijp ik.
pi_47233764
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:58 schreef MissLeDuq het volgende:

[..]

Jij komt er wel, met je kansberekening. Je zou net die ene treffen
Kijk, daarmee geef je er nu juist blijk van dat je geen kaas hebt gegeten van kansberekenen. (en overigens ook niet van de betrouwbaarheid van medische testen)
  dinsdag 13 maart 2007 @ 17:04:51 #128
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_47233833
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:59 schreef Diederik_Duck het volgende:

Ik gun jou toch ook geen hartaanval omdat je je niet laat testen
Ik zeg toch ook bijna ?
Maar wat hartaanvallen met SOA's te maken hebben, beats me.
pi_47234073
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 17:02 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Kijk, daarmee geef je er nu juist blijk van dat je geen kaas hebt gegeten van kansberekenen. (en overigens ook niet van de betrouwbaarheid van medische testen)
Dus jij beweert dat als er met kansberekening slechts een kleine kans overblijft, jij diegene niet zult zijn? Dat zeg je nu althans zelf.
pi_47235905
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 17:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook bijna ?
Maar wat hartaanvallen met SOA's te maken hebben, beats me.
Niets, maar in deze discussie wel. Maar volgens jouw onvolprezen logica is er een enorme gezondheidswinst als je je laat testen op van alles en nog wat. Het is dus heel dom als je het niet doet.
pi_47236217
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 17:12 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Dus jij beweert dat als er met kansberekening slechts een kleine kans overblijft, jij diegene niet zult zijn? Dat zeg je nu althans zelf.
Dat zeg ik helemaal niet, ik zeg dat als je eerst kans 0,001 hebt, en na screening 0,0008 er een verwaarloosbare gezondheidswinst is, waarbij ik nog buiten beschouwing laat dat zo goed als alle soa's uitstekend te behandelen zijn, en ook duidelijke symptomen hebben, zodat het zelfs maar de vraag is óf er daadwerkelijk gezondheidswinst is. Simpel voorbeeld bij kanker: als je uitgebreid gaat testen op longkanker zul je zien dat er een duidelijke winst is in de levensduur van behandelde gevallen. Dat komt echter in een ander licht te staan als je weet dat dat komt doordat de behandeling eerder wordt aangevangen, niet doordat de overlevingskans toeneemt, dat is namelijk niet zo.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 19:14:16 #132
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_47238253
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:04 schreef Diederik_Duck het volgende:

Niets, maar in deze discussie wel. Maar volgens jouw onvolprezen logica is er een enorme gezondheidswinst als je je laat testen op van alles en nog wat. Het is dus heel dom als je het niet doet.
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat ik, als ik in een ontluikende relatie zit, het prettig vind om het condoomtijdperk af te sluiten middels SOA-testen van mij en mijn partner. Niets meer, niets minder. Je kunt er ook voor kiezen om het risico te nemen de een of andere aandoening seksueel overgedragen te krijgen of om constant met condooms te neuken. Ik kies voor een testje.
pi_47247171
De pil zou een basisverzekerde dus al zo;n 60,- (minstens) p/jaar kosten.
Waarom zou ik mee moeten betalen aan het geneuk plezier van een ander?

Lelijke mensen zouden vrijstelling moeten krijgen vind ik.
Meebetalen aan het ziekenhuis bed van een ander OK.
Tandarts? Die gierige klootzakken vragen veel geld.
Maar om het geneuk van al die wijven en een handjevol mannen?

Ik vind dat alle pillen gewoon in de winkel te koop moeten zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lipton-Anubis op 13-03-2007 23:01:00 ]
Als ik brak als een stuk metaal was het gelijk over. Nu lijd ik al 20 jaar.
pi_47250728
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 19:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat ik, als ik in een ontluikende relatie zit, het prettig vind om het condoomtijdperk af te sluiten middels SOA-testen van mij en mijn partner. Niets meer, niets minder. Je kunt er ook voor kiezen om het risico te nemen de een of andere aandoening seksueel overgedragen te krijgen of om constant met condooms te neuken. Ik kies voor een testje.
Lieve Copycat, je brengt een hele kleine kans op iets ergs terug tot een hele kleine kans op iets ergs (let wel, niet nul!). Dat mis ik altijd een beetje in dit soort discussies, maar misschien mag ik niet meer verwachten in R&P, en moet ik mijn analytische vaardigheden maar ergens anders inzetten en me hier beperken tot ach gossie zeggen.
  woensdag 14 maart 2007 @ 07:20:26 #135
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_47254267
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 00:01 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Lieve Copycat, je brengt een hele kleine kans op iets ergs terug tot een hele kleine kans op iets ergs (let wel, niet nul!). Dat mis ik altijd een beetje in dit soort discussies, maar misschien mag ik niet meer verwachten in R&P, en moet ik mijn analytische vaardigheden maar ergens anders inzetten en me hier beperken tot ach gossie zeggen.
Misschien leveren analytische vaardigheden kolder op in dit geval, omdat leven niet iets is wat zich door analyse laat sturen.
pi_47257385
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 07:20 schreef Alicey het volgende:

[..]

Misschien leveren analytische vaardigheden kolder op in dit geval, omdat leven niet iets is wat zich door analyse laat sturen.
Ik ben niet dom en met mijn beheersing van de Nederlandse taal is ook niets mis; ik krijg stellig de indruk dat je iets op je toetsenbord hebt laten vallen, ik kan hier in ieder geval geen zinnige mededeling uit halen.
  woensdag 14 maart 2007 @ 10:38:12 #137
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_47257620
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 10:29 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik ben niet dom en met mijn beheersing van de Nederlandse taal is ook niets mis; ik krijg stellig de indruk dat je iets op je toetsenbord hebt laten vallen, ik kan hier in ieder geval geen zinnige mededeling uit halen.
Wellicht schort het dan ook wel aan de vooraanname die je maakt.
pi_47257872
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 10:38 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wellicht schort het dan ook wel aan de vooraanname die je maakt.
En die is, en wat is daar mis mee?
  woensdag 14 maart 2007 @ 10:52:02 #139
242 Pinball
Electric Monk
pi_47257968
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 07:20 schreef Alicey het volgende:

Wat een hippie-onzin.
Dit hele topic gaat over geboortebeperking, en over testen op ziektes. Dat is zo´n beetje de fucking definitie van het sturen van leven door analyse.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_47286745
Als alle pillen nou gewoon in de winkel te koop zijn,
zouden mensen dan niet beter gaan nadenken over geboorte beperking? Of juist niet?
pi_47291035
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 23:59 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Als alle pillen nou gewoon in de winkel te koop zijn,
zouden mensen dan niet beter gaan nadenken over geboorte beperking? Of juist niet?
Denk het niet. Nu kun je ze zo halen bij de apotheek, je hoeft er niet eens voor naar de dokter. Als dat al teveel moeite is voor sommige mensen, zullen ze ook niet naar de winkel gaan.
pi_47302138
zo topic gaat aardig.. .

na een felle discussie heeft ze zich erbij neergelegd en hoef ik niet mee te dokken.. (moet niet te vaak voorkomen dit soort acties van haar, want dan is het )
  donderdag 15 maart 2007 @ 15:23:49 #143
123184 Stuiter_en_Co
In silence we service
pi_47302941
quote:
Op zondag 11 maart 2007 14:11 schreef Beroepsgokker het volgende:
ja/nee en waarom??
Nee.....
Waarom betalen voor iets wat ik niet kan gebruiken..... net zo dom Kraamzorg zit in mijn verzekeringspakket, vraag me toch af hoe ik daar OOIT gebruik van zou moeten maken??
The truth will set you free
In god we trust all others we monitor...
trust no one....
pi_47303183
Laten we de homo's even voor het gemak buiten beschouwing laten..
pi_47309745
Die betalen toch ook gewoon zelf voor hun condooms en glijmiddel?
Waarom zitten condooms en glijdmiddel danniet in het pakket voor de homos?
Wat voor ontkenning of discriminatie is dit nou?toehankelijker te maken?
Ipv. geboorte bepreking zou je toch kunnen besparen op rare geslachtziekten en AIDS door condooms ?
  zondag 18 maart 2007 @ 10:04:08 #146
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47391082
quote:
Op maandag 12 maart 2007 10:46 schreef Megumi het volgende:
Waar blijft de mannen pil eigenlijk??
Mijn moeder zei 25 jaar geleden al dat mijn vader die mooi mocht gaan gebruiken aangezien zij dat ding toen al 15 jaar slikte.. (en reken maar dat dat een zware was in 1968!), maar inmiddels is dat ding er nog niet.. (en zijn miijn ouders bejaard )

Ik dacht dat ik trouwens laatst ergens las dat hij er eindelijk aan kwam.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_47406018
Jamaar, tot dan mogen ze die domme pil uit mijn basisverzekering halen.
Ik heb geen vriendin. Waarom zou ik moeten meedokken voor andermans neuk-plezier?
Al die neger-pijpende sletten gaan al aan de pil vanaf 14 jaar. Vind je het gek dat de verzekering nu steeds
moeilijker doet met verzekeren. Godver de godver.
Wil je neuken? Maar geen condoom? Koop dan zelf je voorbehoedsmiddel. Kutwijven
Ik wl niet meebetalen tenzij ik er zelf aan toe ben. En zo zou het vor iedereen oeten zijn.
Vrouwen worden weer beschermd, ze willen veel neuken, maar kunnen niet opdraaien voor de anti-comnceptie.
En die hoeren verzekeraars die willen enkelt je geld joh.
Gewoon gemakshalve de hele pil door alle Nederlanders zelf laten betalen. Collectief. Dat terwijl niet iedereen er gebruik van maakt, verdienen ze daar ook weer aan.
Kanker balkenende en al die smerige tyfus-wijven.
pi_47406140
quote:
Op zondag 18 maart 2007 18:02 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Jamaar, tot dan mogen ze die domme pil uit mijn basisverzekering halen.
Ik heb geen vriendin. Waarom zou ik moeten meedokken voor andermans neuk-plezier?
Al die neger-pijpende sletten gaan al aan de pil vanaf 14 jaar. Vind je het gek dat de verzekering nu steeds
moeilijker doet met verzekeren. Godver de godver.
Wil je neuken? Maar geen condoom? Koop dan zelf je voorbehoedsmiddel. Kutwijven
Ik wl niet meebetalen tenzij ik er zelf aan toe ben. En zo zou het vor iedereen oeten zijn.
Vrouwen worden weer beschermd, ze willen veel neuken, maar kunnen niet opdraaien voor de anti-comnceptie.
En die hoeren verzekeraars die willen enkelt je geld joh.
Gewoon gemakshalve de hele pil door alle Nederlanders zelf laten betalen. Collectief. Dat terwijl niet iedereen er gebruik van maakt, verdienen ze daar ook weer aan.
Kanker balkenende en al die smerige tyfus-wijven.
De Pil zit helemaal niet in de basisverzekering, schat.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_47406187
Ik keek laatst onder mijn verzekering en daar stond ie tussen
pi_47406270
quote:
Op zondag 18 maart 2007 18:07 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Ik keek laatst onder mijn verzekering en daar stond ie tussen
Apart, ik ben er alleen voor verzekerd via mijn aanvullende verzekering...

edit: blijkbaar veranderd sinds 2007... nu dus toch in basis

[ Bericht 8% gewijzigd door djenneke op 18-03-2007 18:17:00 ]
I'm just a Soul whose Intentions are Good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')