Ik heb shaun of the dead altijd wat overschat gevonden. Maar 50 First Dates leuk vinden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:40 schreef hornage het volgende:
sorry, ik vond hem echt eigenlijk best wel suf. Kon ook aan mijn mood liggen
Denk niet dat ik `t beter kan verwoorden. Het heeft denk ik ook te maken met het feit dat ik niet wist wat ik moest verwachten.quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:34 schreef JelleS het volgende:
[..]
Het hangt ervan af wat je er allemaal van af weet. Ik zag em twee jaar geleden in een bioscoop, met enkel de kennis dat het enkel een belangrijke korte film uit 1929 was. En ik was zeker overdonderd (net als alle vrouwelijke studenten die het 'zo vies en stom' vonden. Het surrealisme dat in Un Chien Andalou getoond wordt is iets dat absoluut niet normaal is in de filmwereld, en Lynch doet het ook pas zo extreem in INLAND EMPIRE. Ik denk ook juist omdat het zwartwit is, oud en wat mindere kwaliteit, dat je alsnog verrast wordt door de beelden.
Erg moeilijk te zeggen.. blanc was duidelijk minder dan bleu en rouge, ik denk dat ik bleu het beste vond, maar rouge was wat leuker en wat minder zwaar.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Welke vond je de beste, spoor?
Ik had de trailer al gezienquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:06 schreef washandje het volgende:
13 Tzameti
Indrukwekkend, sfeervol, spannend, mooi, goed. Ik ging de film in zonder het verhaal te kennen en iedereen die hem nog moet zien zou ik hetzelfde aanraden. Ik ben er nog even stil van. 8.5/10
Blanc beter dan Rouge?quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Blue vond ik duidelijk de beste, daarna Blanc met een haarlengte voorsprong op Rouge.
Slechte film he!quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:12 schreef koen_pijl het volgende:
Ik heb net voor het eerst Scarface gezien
Vond het wel een goede film hoor. Niet zo goed als ik steeds heb gehoord. Hij is een beetje langdradig, maar ik heb helaas het begin gemist.quote:
Grappig. Ik had dat precies andersom.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Smultronstället (Wild Strawberries)(1957)
Ook interessant. Misschien filosofisch gezien iets minder dan The Seventh Seal. Maar deze film wist mij op persoonlijk emotioneel vlak veel meer te raken dan die.
cijfer: 9
quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:06 schreef washandje het volgende:
13 Tzameti
Indrukwekkend, sfeervol, spannend, mooi, goed. Ik ging de film in zonder het verhaal te kennen en iedereen die hem nog moet zien zou ik hetzelfde aanraden. Ik ben er nog even stil van. 8.5/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
The Seventh Seal bevat twee fantastische scené's. Die behoren tot de beste en interessantste die ik ooit heb gezien. En me heel lang bij zullen blijven. Maar voor de rest kon de film, hoewel mooi gefilmd en sterk geacteerd, mij niet echt boeien. WS daarentegen kon mij in het geheel veel meer boeien. Het karakter sprak me veel meer aan. En leefde ik echt bij mee.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:38 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Grappig. Ik had dat precies andersom.
Heel schokkend vond ik het ook niet. Maar ik heb ook totaal niet het idee dat schokeren het effect is dat Bergman na streeft. Dus imo een beetje loze kritiek.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:50 schreef spoor4 het volgende:
De trucjes die Bergman gebruikt om mij als kijker te shockeren werken na 40 jaar toch niet helemaal meer.
(o jee, zag ik nou net een piemel en een geslacht schaap? *shocking*)
Nee, omdat ze het een goeie film vonden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:12 schreef washandje het volgende:
Simon
Mensen geven hem denk ik hoge cijfers omdat het over euthanasie gaat,
quote:Hero: Listen to me. A storm o'hell's coming down on this place any second. I don't know what they are, I don't know where they came from. All I do know is that these fuckers are fast, nasty, and hungry... and there's four of 'em. They got claws like Ginsu knives and more teeth than a chainsaw. They're comin'... right now. So we gotta lock this bar down. That means doors, windows, drains, and zippers, and we gotta do it now. You! Get a phone, call the cops, National Guard, townies, anybody who kicks ass, and get 'em out here. Any questions?
Bartender: Yeah. Who the hell are you?
Hero: I'm the guy that's gonna save your ass.
[a monster immediately reaches through the window and kills him]
Coach: Oh dear.
Honey Pie: What? What's he doing?
Bozo: They're humping!
Beer Guy: Aw man! The monsters are doing it doggy style.
Hot Wheels: Monster sex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |