En het was net zo leuk...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:54 schreef flubberdewups het volgende:
Dat is niet zo mooi... dompertje op de avond lijkt me.
Nee toch, kut.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Er is post voor Sylvia.
[afbeelding]
Helemaal eens. Als het dat is wat we denken...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:54 schreef Mika25 het volgende:
Kunnen ze dat nou echt niet effe persoonlijk tegen haar zeggen
nogal hard jaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:55 schreef blomst het volgende:
Wat een lullige manier om het via de brief te doen
Ow ja, die optie is er ook nog natuurlijk.quote:
DGK is ook niet GOD die even bepaald dat iemand NA een feest moet overlijden ofzo?!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:55 schreef FSR het volgende:
GVD Hoe erg onpersoonlijk en onprofecioneel van DGK om het zo te doen...Midden in een feest.. !
Gelukkig wel, maar wat een ongevoelige donders daar.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:55 schreef Darklight het volgende:
hmm, is dus snel gegaan
ja ze maakte hem open en natasia vroeg of hij was overleden, en sylvia zei ja en ging gelijk naar achter...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:55 schreef blomst het volgende:
Is de brief al gevonden?
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:54 schreef bosb het volgende:
ik vind dat we een actie op moeten starten om amanda in te ruilen voor die brunette. Amanda past ook veel beter tussen die club, en ik kijk liever naar die brunette...... voorstanders??
Ja Natasia heeft hem aan Syl gegevenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:56 schreef ruby het volgende:
[..]
Ow ja, die optie is er ook nog natuurlijk.
Is de brief al ontdekt?
Heb ik weer gemist.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:56 schreef Sug4r het volgende:
Sylvia's vader overleden? Ze is naar de buren![]()
Waarom doen ze dit per brief![]()
Heeft iemand het op de streams gehoord?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom zegt iedereen dat de vader van Sylvia is overleden zonder het zeker te weten?
Nasty vroeg het en Sylvia zei ja...........quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom zegt iedereen dat de vader van Sylvia is overleden zonder het zeker te weten?
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:57 schreef Sporti het volgende:
Walgelijke manier van de redaktie om Sil op die manier in te lichten![]()
onprofessioneel is dat je het "ff" zo doet je had haar ook even apart kunnen nemen en niet zo "ff" show maken...!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:56 schreef INCTRL het volgende:
[..]
DGK is ook niet GOD die even bepaald dat iemand NA een feest moet overlijden ofzo?!![]()
Het werd al geschreven toen de brief nog op de deurmat lagquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nasty vroeg het en Sylvia zei ja...........
wel luisteren hoor!![]()
gewoon syl even naar achteren roepen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:59 schreef INCTRL het volgende:
[..]
moet ze het dan op een plasmascherm projecteren ofzo??![]()
Als er een is waar ik nu een hekel aan heb ben jij het wel, KLOOTZAKquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
Haar vader is al om 17.00 uur overleden, maar het oogt dramatischer in het midden van een feestje.
Dan is het contrast tussen vreugde en verdriet groter.
Om 17.00hr overleden Nee dat geloof ik nietquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
Haar vader is al om 17.00 uur overleden, maar het oogt dramatischer in het midden van een feestje.
Dan is het contrast tussen vreugde en verdriet groter.
DOHHH!!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:59 schreef Nasp het volgende:
Waarom niet tot morgen wachten met die brief![]()
OOHH OOOHquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:00 schreef uniekhoorn het volgende:
En dan die muziek: Born to be alive....
Omdat het verschrikkelijk is als je dat niet zo snel mogelijk hoort. Geloof me.... ik kan het weten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:59 schreef Nasp het volgende:
Dat had zo mogelijk nog fucking stijllozer geweest...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:59 schreef Nasp het volgende:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als er een is waar ik nu een hekel aan heb ben jij het wel, KLOOTZAK![]()
![]()
![]()
De hele situatie is al te achterlijk voor woorden maar dit maakt het helemaal stupide, wat mij betreft mag de stekker er idd uit, en dan bedoel ik niet alleen de muziek.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:00 schreef Apple-tje het volgende:
MAG DE MUZIEK UIT! Born to be alive... beetje zuur, niet!
Bizarre timing dit nummer....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:00 schreef mootie het volgende:
born to be alive.......
Dat hoop ik dan maarquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:01 schreef ruby het volgende:
Het is inderdaad niet tactisch om het op deze manier te laten weten, maar ik neem aan dat Sylvia op de hoogte was dat het op deze manier medegedeeld zou worden?
Je zou haar bijna iets gelijkwaardigs toewensenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:03 schreef Sporti het volgende:
Nastasi : jullie moeten niet weggaanik kijk ff bij silvia en dan hebben we een feestje
![]()
Dit is de laatste keer dat ik op jou reageer, ik vind jou echt een vervuiling van de COS.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als er een is waar ik nu een hekel aan heb ben jij het wel, KLOOTZAK![]()
![]()
![]()
Hmmm.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:02 schreef Day het volgende:
Huub: ik zeg we hebben een feestje!
En Eric loopt met haar mee naar de auto.....
wou ik net posten, die rukker lijkt wel 15 opeensquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:03 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat een babyface heeft die rat ineens.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:02 schreef Day het volgende:
Huub: ik zeg we hebben een feestje!
En Eric loopt met haar mee naar de auto.....
Gescript.........het sein om de brief in de bus te gooien...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Bizarre timing dit nummer....
telefoontje doen, vragen naar syl en haar naar achteren roepen bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:59 schreef INCTRL het volgende:
[..]
moet ze het dan op een plasmascherm projecteren ofzo??![]()
Zal ie dan toch nog iets van gevoel hebben, dat ie dit dus ook gewoon kut vind.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:03 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat een babyface heeft die rat ineens.
[afbeelding]
En voor jou geldt hetzelfde als die Beequeen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:02 schreef Lieve het volgende:
[..]
Wat moet jij je rot voelen in je leven zeg! Voor het eerst.... heb ik medelijden met jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |