Je zou haar bijna iets gelijkwaardigs toewensenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:03 schreef Sporti het volgende:
Nastasi : jullie moeten niet weggaanik kijk ff bij silvia en dan hebben we een feestje
![]()
Dit is de laatste keer dat ik op jou reageer, ik vind jou echt een vervuiling van de COS.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als er een is waar ik nu een hekel aan heb ben jij het wel, KLOOTZAK![]()
![]()
![]()
Hmmm.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:02 schreef Day het volgende:
Huub: ik zeg we hebben een feestje!
En Eric loopt met haar mee naar de auto.....
wou ik net posten, die rukker lijkt wel 15 opeensquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:03 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat een babyface heeft die rat ineens.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:02 schreef Day het volgende:
Huub: ik zeg we hebben een feestje!
En Eric loopt met haar mee naar de auto.....
Gescript.........het sein om de brief in de bus te gooien...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Bizarre timing dit nummer....
telefoontje doen, vragen naar syl en haar naar achteren roepen bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:59 schreef INCTRL het volgende:
[..]
moet ze het dan op een plasmascherm projecteren ofzo??![]()
Zal ie dan toch nog iets van gevoel hebben, dat ie dit dus ook gewoon kut vind.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:03 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat een babyface heeft die rat ineens.
[afbeelding]
En voor jou geldt hetzelfde als die Beequeen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:02 schreef Lieve het volgende:
[..]
Wat moet jij je rot voelen in je leven zeg! Voor het eerst.... heb ik medelijden met jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |