Het werd al geschreven toen de brief nog op de deurmat lagquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nasty vroeg het en Sylvia zei ja...........
wel luisteren hoor!![]()
gewoon syl even naar achteren roepen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:59 schreef INCTRL het volgende:
[..]
moet ze het dan op een plasmascherm projecteren ofzo??![]()
Als er een is waar ik nu een hekel aan heb ben jij het wel, KLOOTZAKquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
Haar vader is al om 17.00 uur overleden, maar het oogt dramatischer in het midden van een feestje.
Dan is het contrast tussen vreugde en verdriet groter.
Om 17.00hr overleden Nee dat geloof ik nietquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
Haar vader is al om 17.00 uur overleden, maar het oogt dramatischer in het midden van een feestje.
Dan is het contrast tussen vreugde en verdriet groter.
DOHHH!!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:59 schreef Nasp het volgende:
Waarom niet tot morgen wachten met die brief![]()
OOHH OOOHquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:00 schreef uniekhoorn het volgende:
En dan die muziek: Born to be alive....
Omdat het verschrikkelijk is als je dat niet zo snel mogelijk hoort. Geloof me.... ik kan het weten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:59 schreef Nasp het volgende:
Dat had zo mogelijk nog fucking stijllozer geweest...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:59 schreef Nasp het volgende:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als er een is waar ik nu een hekel aan heb ben jij het wel, KLOOTZAK![]()
![]()
![]()
De hele situatie is al te achterlijk voor woorden maar dit maakt het helemaal stupide, wat mij betreft mag de stekker er idd uit, en dan bedoel ik niet alleen de muziek.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:00 schreef Apple-tje het volgende:
MAG DE MUZIEK UIT! Born to be alive... beetje zuur, niet!
Bizarre timing dit nummer....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:00 schreef mootie het volgende:
born to be alive.......
Dat hoop ik dan maarquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:01 schreef ruby het volgende:
Het is inderdaad niet tactisch om het op deze manier te laten weten, maar ik neem aan dat Sylvia op de hoogte was dat het op deze manier medegedeeld zou worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |