Ow ja, die optie is er ook nog natuurlijk.quote:
DGK is ook niet GOD die even bepaald dat iemand NA een feest moet overlijden ofzo?!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:55 schreef FSR het volgende:
GVD Hoe erg onpersoonlijk en onprofecioneel van DGK om het zo te doen...Midden in een feest.. !
Gelukkig wel, maar wat een ongevoelige donders daar.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:55 schreef Darklight het volgende:
hmm, is dus snel gegaan
ja ze maakte hem open en natasia vroeg of hij was overleden, en sylvia zei ja en ging gelijk naar achter...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:55 schreef blomst het volgende:
Is de brief al gevonden?
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:54 schreef bosb het volgende:
ik vind dat we een actie op moeten starten om amanda in te ruilen voor die brunette. Amanda past ook veel beter tussen die club, en ik kijk liever naar die brunette...... voorstanders??
Ja Natasia heeft hem aan Syl gegevenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:56 schreef ruby het volgende:
[..]
Ow ja, die optie is er ook nog natuurlijk.
Is de brief al ontdekt?
Heb ik weer gemist.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:56 schreef Sug4r het volgende:
Sylvia's vader overleden? Ze is naar de buren![]()
Waarom doen ze dit per brief![]()
Heeft iemand het op de streams gehoord?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom zegt iedereen dat de vader van Sylvia is overleden zonder het zeker te weten?
Nasty vroeg het en Sylvia zei ja...........quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom zegt iedereen dat de vader van Sylvia is overleden zonder het zeker te weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |