Goede omschrijving.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:50 schreef Sonique het volgende:
Dus teasers is een kinderdisco waar jongetjes van 18 jaar kunnen zuipen en opgeilen aan net even iets te vatsige mislukte wannabe sletjes?
Zeg ik het zo goed?
ja geweldig om te zien... huub de plicht roept!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:53 schreef BONG4002 het volgende:
Mastersnel bq!
Huub rent wat af, wat heeft hij een haast![]()
Ze mogen niet drinken las ik eerder (die teasers)quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:54 schreef F1reB1rd het volgende:
Ga die teasers nog een borrel nemen of zo, of wachten ze op de koffie
Zo gaat het nooit wat worden![]()
Eric komt ook niet echt aan de beurt zo, na 5 minuten komen die wijven binnen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:54 schreef itsme het volgende:
vind het echt te veel van het goede. te veel vriendinnen voor amandel.
Eric viel me ook tegen als drag.
Die tafel zal wel weer behandeld moeten worden.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natrasha en de Teasers
[afbeelding]
Het komt dicht in de buurt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:50 schreef Sonique het volgende:
Dus teasers is een kinderdisco waar jongetjes van 18 jaar kunnen zuipen en opgeilen aan net even iets te vatsige mislukte wannabe sletjes?
Zeg ik het zo goed?
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:49 schreef Heathen het volgende:
Leuk is dat die kuthoeren aandacht vragen terwijl Natrasha ook aandacht wil.
Ben ik de enige die zich stoort aan dit soort opmerkingen? Kan het nog denigrerender zegquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:49 schreef Cungy het volgende:
wat zullen de mammatjes van die sletjes trots zijn
Ik zei al eerder, die ene zei , we zijn al aangeschoten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze mogen niet drinken las ik eerder (die teasers)
nee ik ook hoor.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[..]
Ben ik de enige die zich stoort aan dit soort opmerkingen? Kan het nog denigrerender zeg
Het is 2007, maar op momenten als dit lijkt het nog wel de jaren 50 te zijn ofzo. Onvoorstelbaar.![]()
Volgens mij gaan ze niet drinkenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:54 schreef F1reB1rd het volgende:
Ik denk dat Tien zich (als ik naar de gemiddelde leeftijd hier kijk) sowieso vergist heeft in de doelgroep...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:51 schreef Sonique het volgende:
Ik denk serieus dat Tien hiermee haar doelgroep voor DGK mist...
Dat viel mij ook al op, niet normaalquote:
Zeg dan Queen Jaap...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:55 schreef Tessa_77 het volgende:
Jaap: "ik ben niet alleen King Jaap, maar ook King Travestiet Jaap"
Ik verstond "Kinky Jaap"quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:55 schreef Tessa_77 het volgende:
Jaap: "ik ben niet alleen King Jaap, maar ook King Travestiet Jaap"
Dat is nu juist hun job...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik vind het nepenthousiasme van de dames echt het ergst, ik kan er niet tegen..
gelukkig maarquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:54 schreef itsme het volgende:
ze mogen niet drinken geloof ik
Mja, maar als ze niet verder mogen drinken schiet het ook niet opquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zei al eerder, die ene zei , we zijn al aangeschoten.
Voor mij kan het niet denigrerend genoeg zijn. Heeft weinig te maken met wat ze doen maar wat eerder wat hun houding is.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[..]
Ben ik de enige die zich stoort aan dit soort opmerkingen? Kan het nog denigrerender zeg
Het is 2007, maar op momenten als dit lijkt het nog wel de jaren 50 te zijn ofzo. Onvoorstelbaar.![]()
Fair enough dude.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[..]
Wat is ongeveer hier de gemiddelde leeftijd.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Tien zich (als ik naar de gemiddelde leeftijd hier kijk) sowieso vergist heeft in de doelgroep...
Mee eens en waarom kan er niet genoten worden van dit feestje en moet het weer zo trashy...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[..]
precies. stelletje egoistenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:56 schreef Tomash het volgende:
ja hoor wat is dit... die grietjes hebben alleen lol met zichzelf... lijkt wel zon kinderlijk meidengroepje..
eric zal zo teleurgesteld zijn, vind hem in drag ook niet geweldig, had meer zo'n nicky nicole verwachtquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eric komt ook niet echt aan de beurt zo, na 5 minuten komen die wijven binnen.
of de 10 is op zoek naar een nieuwe doelgroep...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:51 schreef Sonique het volgende:
Ik denk serieus dat Tien hiermee haar doelgroep voor DGK mist...
Herrie blijft herrie, en je kunt geen fuck verstaan.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:57 schreef scanman01 het volgende:
De muziek is prettiger dan die DJ heibel van Brian in ieder geval
Te triest voor woorden, dat soort woorden en dat soort posters........quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[..]
Zij stellen zich er anders heel wat van voor. Zij denken echt te kunnen scoren.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:56 schreef itsme het volgende:
Nou als die grieten zo door gaan worden ze niet meer uitgenodigt door huub en eric.
het is een meidenfeestje
Nee idd, ik had er ook meer van verwacht. Misschien wordt t leuker 10 baco's verder? Ik blijf erbij: 20 mensen van dezelfde groep die elkaar allemaal kennen is teveel. Dan zijn ze meer met elkaar bezig dan met de bewoners. Bovendien zijn ze ook nog s niet allemaal lekker Maar wie weet, gaat t straks nog losquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:54 schreef F1reB1rd het volgende:
Lekker makkelijk anoniem dingen roepen die je IRL nooit in iemands gezicht zou durven zeggen op een internet forum toch?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[..]
Ik denk over een klein uurtje ofzoquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:58 schreef schatje het volgende:
Hoe laat vertrekken ze?
Volgens mij iig hoger dan in DGKquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat is ongeveer hier de gemiddelde leeftijd.
Jaaa wat een job....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:58 schreef Lieve het volgende:
Wie zitten er vannavond bij de DGK redactie? Veel vrijwilligers zeker.
De cameramannen hebben ook de avond van hun leven zo te zien. Inzoomen op alleen maar billen
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:57 schreef Sug4r het volgende:
Die gast in die witte truiis dat de dresseur van die teasers?
![]()
ik vrees ook het ergstequote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:59 schreef Mika25 het volgende:
Huub en Brainless kunnen alleen scoren als die meiden gaan drinken. Dus ik voorzie een saai feestje...
Ze blijven minderwaardige schepsels wat mij betreft.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lekker makkelijk anoniem dingen roepen die je IRL nooit in iemands gezicht zou durven zeggen op een internet forum toch?
Om het bij de jaren 50 te houden, toen iedereen de bijbel nog uit het hoofd kende: "hij die zonder zonde is.."
ik wou het net gaan posten, maar toen zag ik dat je al 3x gequote was hiermeequote:
waarom mag er niets gezegd worden, er worden over de bewoners toch ook dingen gezegd die volgens mij nog verder gaanquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lekker makkelijk anoniem dingen roepen die je IRL nooit in iemands gezicht zou durven zeggen op een internet forum toch?
Om het bij de jaren 50 te houden, toen iedereen de bijbel nog uit het hoofd kende: "hij die zonder zonde is.."
mmmm me tooquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:56 schreef jinca het volgende:
Alles best en wel...maar ik ben hetero en ik wil ook eens een feest!!!! Ben al die goedkope snollebollen spuugzat en ik wil echte mooie mannen...liefst full monty..OK!!!
Wat is er mis mee om te laten blijken dat je het niet fijn zou vinden als je dochter haar brood op deze manier zou verdienen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[..]
Ja.... Hij ging wel snel, maar met die omvang ben je dan toch nog wel even in beeld..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:01 schreef itsme het volgende:
zag ik jaap nu door mijn beeld dansen? heel snel?![]()
ik hoop het ...go jaapie gooo jaapiequote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Japio aan de zuip...
Gaat het toch nog wat worden?
inderdaad, ze staan er alleen maar omdat ze weten dat ze op tv komen hierdoorquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:01 schreef avonne het volgende:
Ik vind het behoorlijk ombeschoft dat gasten geen aandacht voor de gastgevers hebben
zwaar getafeldquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:02 schreef bunnyma het volgende:
Is die ene echt zwanger of is ze zo dik?
Eensch.quote:
ja, misschien is dat cora??quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:02 schreef bunnyma het volgende:
Is die ene echt zwanger of is ze zo dik?
Sylvia is gewoon TOPquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik begin Syl steeds maar leuker te vinden als ik dit zo zie...
maar dar kunnen die moeders niet zo veel aan doen meer.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat is er mis mee om te laten blijken dat je het niet fijn zou vinden als je dochter haar brood op deze manier zou verdienen?
Ik zou er ook niet blij mee zijn...en als het dan toch zou moeten dan liever eentje die klassehoer is![]()
Het zouden mijn vriendinnen niet zijn, maar ik zie er nog weinig minderwaardigs aan...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:00 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ze blijven minderwaardige schepsels wat mij betreft.
1. Idd, denk ik ookquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:02 schreef CartWOman het volgende:
Ik verwacht geen orgie-taferelen, die meiden doen gewoon hun werk en vertrekken weer.
Van Jaap verwacht ik daarentegen weer een hoop ruzie en spektakel.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Japio aan de zuip...
Gaat het toch nog wat worden?
En dan Natasia opgewonden door het huis zien schurken?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:56 schreef jinca het volgende:
Alles best en wel...maar ik ben hetero en ik wil ook eens een feest!!!! Ben al die goedkope snollebollen spuugzat en ik wil echte mooie mannen...liefst full monty..OK!!!
Ze probeert enigszins mee te doen, maar je kan duidelijk zien dat haar hoofd bij haar familie is momenteel...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat is pas volgende week. Dit is niet een feest dat door Huub en Eric is georganiseerd.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:02 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Dit zijn toch nog lang geen 20 man? (vrouw) Waar blijft de rest????
Dit feestje leidt inderdaad nergens naar. De bewoners hangen er een beetje bij.
Die meiden geilen alleen maar op de camera's (publiciteit??)
Ahum....heb je ze weleens bij Jensen gezien?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:03 schreef itsme het volgende:
[..]
maar dar kunnen die moeders niet zo veel aan doen meer.![]()
Kijk omdat amandel zo is en zij heel erg op haar lijken hoeven ze nog niet zo een slet te zijn.![]()
je hebt gelijk... ze danst ook niet zo ordinair als de restquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Eensch.
Ik vind haar er op de een of andere manier ook helemaal niet tussen passen. Ze heeft iets wat lijkt op stijl, maar wie weet zie ik dat wel he-le-maal verkeerd.![]()
Jep, komt allemaal erg "geforceerd" over, is idd niet een top feestje op deze manierquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:03 schreef Lieve het volgende:
Kutmuziek. Rotsfeertje. Akelige kerels staan erbij.... nee. geen leuke lui! Dit is werken op afpersniveau. Als ik 'achter' was zou ik de boel nog eens goed overwegen. Dit soort feestjes wil je niet denk ik.
Die mensen ken je nog een beetje inmiddels. Niemand die iets weet van deze meiden, maar wel meteen een walgelijke mening klaarquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:01 schreef robert2006 het volgende:
[..]
waarom mag er niets gezegd worden, er worden over de bewoners toch ook dingen gezegd die volgens mij nog verder gaan
Idd ja die akelige kereltjes erbij!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:03 schreef Lieve het volgende:
Kutmuziek. Rotsfeertje. Akelige kerels staan erbij.... nee. geen leuke lui! Dit is werken op afpersniveau. Als ik 'achter' was zou ik de boel nog eens goed overwegen. Dit soort feestjes wil je niet denk ik.
jammer he absoluut zonder stijl en zijn verhalen waren juist zo veelbelovendquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:04 schreef kissy het volgende:
Ik vind Eric hartstikke leuk, maar als Natrasha valt hij mij een beetje tegen, het ergste vind ik nog dat hij niet op hakken kan lopen.
Ik kan nu eenmaal niet tegen mensen die zichzelf geweldig vinden en geen interesse voor anderen hebben en een beetje met hun zogenaamde lekker lichaam staan te dansen. Daarbij is het ook nog eens dom volk. Amanda is echt geen uitzondering.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zouden mijn vriendinnen niet zijn, maar ik zie er nog weinig minderwaardigs aan...
En geloof me, ik ben echt niet van "we zijn allemaal gelijk"
Zo te zien is ze wat eten aan het snijden voor de paarden.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:06 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia danste eerst nog lekker met Eric, maar voelt zich nu wat buitengesloten volgens mij.
Valt mij ook tegen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:04 schreef kissy het volgende:
Ik vind Eric hartstikke leuk, maar als Natrasha valt hij mij een beetje tegen, het ergste vind ik nog dat hij niet op hakken kan lopen.
Nee ze zijn juist geen klassequote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die mensen ken je nog een beetje inmiddels. Niemand die iets weet van deze meiden, maar wel meteen een walgelijke mening klaar![]()
![]()
Lekker overal een stempel opdrukken. Klasse
Same herequote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:08 schreef Mika25 het volgende:
7 teaser meiden op bezoek, maar ik verkies om naar Sylvia te kijken die zometeen de paardjes gaat voeren
als die ook bij jensen was, dan is dat de 'manager'quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:08 schreef noekje het volgende:
Er is er één bij, donker typje met krullen die heb ik een keer gezien. Die zag er toen heel goed uit. Ze droeg een hele mooie trenchcoat weet ik nog en nu met dit pakkie aan ziet ze er dus niet uit. Jammer.
Ik geef het nog een uur als hij zo doorgaat.quote:
Ja! Zelfs meisjes van drie lopen beter op de pumps van hun moeder dan Eric op hakken. Vreselijk!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:04 schreef kissy het volgende:
Ik ook. viel me dus ook tegen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:08 schreef avonne het volgende:
[..]
Valt mij ook tegen.
Had een sterke persoonlijkheid verwacht.
En ZEKER enige elegantie op hakken
Ik had ook meer verwacht van natrasha.. Dat het zeg maar zo'n lekkere ordinaire drag zou zijn qua gedrag.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:04 schreef kissy het volgende:
Ze komen binnen gehuppeld en hebben verder geen oog voor waar ze zijn, alleen voor zichzelf. In plaats dat ze wat interesse tonenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die mensen ken je nog een beetje inmiddels. Niemand die iets weet van deze meiden, maar wel meteen een walgelijke mening klaar![]()
![]()
Als het dom zijn het gevolg is van een gebrek aan IQ kun je dat iemand moeilijk kwalijk nemen lijkt me.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:08 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik kan nu eenmaal niet tegen mensen die zichzelf geweldig vinden en geen interesse voor anderen hebben en een beetje met hun zogenaamde lekker lichaam staan te dansen. Daarbij is het ook nog eens dom volk. Amanda is echt geen uitzondering.
Sowieso kan ik al niet tegen domme mensen.
Ik ga nog van je houdenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:08 schreef Mika25 het volgende:
7 teaser meiden op bezoek, maar ik verkies om naar Sylvia te kijken die zometeen de paardjes gaat voeren
ik hoop dat en als nieuwe bewoonster iemand komt voor sylvia ..........gewoon een leuke man of vrouw als het maar iemand is die zij mag........................................quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zie alleen geblondeerdquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:09 schreef demins het volgende:
Ik ben al sinds 21.48 uur verliefd op die brunette...![]()
Linke Japie denkt; bij Huub in de buurt blijven, je weet maar nooit of er niet een doosje van de vrachtwagen valt.quote:
Je hebt twee types mensen die dom zijn. Mensen die dom zijn en mensen die denken dat ze slim zijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het dom zijn het gevolg is van een gebrek aan IQ kun je dat iemand moeilijk kwalijk nemen lijkt me.
Volgens mij hebben ze wel interesse in elkaar en in mannen ook wel...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:08 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik kan nu eenmaal niet tegen mensen die zichzelf geweldig vinden en geen interesse voor anderen hebben en een beetje met hun zogenaamde lekker lichaam staan te dansen. Daarbij is het ook nog eens dom volk. Amanda is echt geen uitzondering.
Sowieso kan ik al niet tegen domme mensen.
Ik dacht dat hij als Miss Natrasha Natasia aan zou gaan pakken, maar dat viel vies tegen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:09 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ook. viel me dus ook tegen.
Hij was zo enorm zenuwachtig maar achteraf viel het erg tegen
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Linke Japie denkt; bij Huub in de buurt blijven, je weet maar nooit of er niet een doosje van de vrachtwagen valt.![]()
![]()
![]()
Over amanda heb ik nog steeds dezelfde mening als die eerste vijf minuten toen ze binnenstapte .quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Linke Japie denkt; bij Huub in de buurt blijven, je weet maar nooit of er niet een doosje van de vrachtwagen valt.![]()
![]()
![]()
Ook gij, Brutus!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:09 schreef demins het volgende:
Ik ben al sinds 21.48 uur verliefd op die brunette...![]()
Moet dat nou?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waarom mogen die negers wel alcohol en die wijven niet?
Wat te denken van de mensen die geloven dat ze slim zijnquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:11 schreef Heathen het volgende:
[..]
Je hebt twee types mensen die dom zijn. Mensen die dom zijn en mensen die denken dat ze slim zijn.
Doe eens ff stil jij, ze lezen vast mee, en als het tegenzit vragen ze dan een van die Teasers te blijvenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ook gij, Brutus!
Ik zeg, ik hou derfan!
Ik zeg: Nieuwe Bewoonster!
Redactie, regel dat!
Nu!
Meteen!
Alsjeblieft!
Pretty Pretty Please!![]()
Ik denk dat je die zelf wel kunt beantwoorden die vraag of niet?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:13 schreef rebellious_angel het volgende:
lopen die meiden nu echt te roken bij de stallen????
waar zijn hun hersenen???
Iedereen gaat daar op zn eigen manier mee om. Ik zou me ook niet te pletter zuipen en gaan feesten als mn vader elk moment dood kan gaan, ook al zou ik m 10 jr niet gezien hebbenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:12 schreef scanman01 het volgende:
Toch jammer dat Sylvia de laatste tijd haast niet meer met feestjes mee doet. Ze voelt zich niet helemaal top natuurlijk, maar juist dan kan zo'n feestje misschien wel goed zijn. Sylvia een keer lekker dronken zou ook wel leuk zijn
Ik wordt er altijd direct agressief van. Dan heb ik zin om hun hoofd af te hakken, ze merken toch niet het verschil.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze wel interesse in elkaar en in mannen ook wel...
Overal is publiek voor, ook voor deze dames...geloof het of niet maar ze hebben zelfs al wat mannelijke fans op dit forum ook hoor
Het is maar waar je van houdt en sommigen houden gewoon van ongecompliceerd
Wat is er mis met zelfbevrediging? Ze hoeft er toch niet perse voor naar brainless toe?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:11 schreef avonne het volgende:
amanda "ik ben nu 5 dagen niet klaar gekomen"
Denk dat ze het in haar situatie het best zelf kan inschatten wat goed voor haar isquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:12 schreef scanman01 het volgende:
Toch jammer dat Sylvia de laatste tijd haast niet meer met feestjes mee doet. Ze voelt zich niet helemaal top natuurlijk, maar juist dan kan zo'n feestje misschien wel goed zijn. Sylvia een keer lekker dronken zou ook wel leuk zijn
Sylvia een keer lekker dronken zijn? Dit vind ik op dit moment nu een teringopmerking zonder enige klasse.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:12 schreef scanman01 het volgende:
Het is een drama.........quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:11 schreef avonne het volgende:
amanda "ik ben nu 5 dagen niet klaar gekomen"
Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:56 schreef jinca het volgende:
natasha lacht zich dood om de act natrasha, die vindt het natuurlijk ook slap, nee eric hoeft geen natrasha meer te worden, niet sterkquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:12 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij als Miss Natrasha Natasia aan zou gaan pakken, maar dat viel vies tegen.
Hij was maar al te blij dat de andere mannen ook verkleed waren.
quote:
Dat heeft ze al tig keer verteld.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:14 schreef donpsp het volgende:
Wist niet dat Sil huisje in Barcelona had
Ze vertelde vanmiddag dat 'acher' 24 uur per dag een auto voor haar klaar staat. De artsen hebben aangeven dat haar vader inmiddels in een coma is geraakt, waar hij waarschijnlijk niet meer uit komt. In zo'n situatie kan ik me voorstellen dat je jezelf niet ff volgiet.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:12 schreef scanman01 het volgende:
Welkom Newbeequote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:14 schreef donpsp het volgende:
die brunette mag best blijven.... En anders is ze hier ook welkomquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe eens ff stil jij, ze lezen vast mee, en als het tegenzit vragen ze dan een van die Teasers te blijven![]()
Wat is er mis met lillend babyvet?quote:
Ze suggereert dus zelfs dat ze van Brian wel is klaargekomenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:15 schreef Lieve het volgende:
[..]
Wat is er mis met zelfbevrediging? Ze hoeft er toch niet perse voor naar brainless toe?
Maar dat wil ik oohook!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe eens ff stil jij, ze lezen vast mee, en als het tegenzit vragen ze dan een van die Teasers te blijven![]()
Talpa regelt "allles" als het maar Gratiezz is voor ome Sjonnie.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:15 schreef beequeen het volgende:
Toch wel leuk zo'n promotiefilmpje voor de Teasers.
ja en dat de mannen daar helemaal flippen van jaloezie ...vooral brainquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:15 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens.Geen snollen meer maar een paar lekkere kerels. Flikker de Chippendales er in of pluk een paar lekkere bouwvakkers van de straat. Geen borsten en billen meer maar een paar lekkere mannenlijven.
![]()
![]()
pppfffff stoer zegquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waarom mogen die negers wel alcohol en die wijven niet?
Lillend jaquote:
Ze woont in Barcelonaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:14 schreef donpsp het volgende:
Al vanaf het moment dat ze binnen zijn...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:18 schreef Dark het volgende:
Grappig om te zien dat de cow girls geen aandacht hebben voor het manvolk, alleen voor zichzelf!
Is hun beroep.....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:18 schreef Dark het volgende:
Grappig om te zien dat de cow girls geen aandacht hebben voor het manvolk, alleen voor zichzelf!
[..]
![]()
![]()
Toen zat ik op de WCquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:18 schreef Fikkert het volgende:
[..]
gelukkig heeft ze het pas 1000x gezegd ofzo
Dat ze hem 10 jr niet gezien heeft maakt het volgens mij alleen maar moeilijker. Hij is niet aanspreekbaar en ze kunnen het nooit meer uitpraten of dingen tegen elkaar zeggen. Vind het ontzettend kut voor haar. Ze mag ook niet alleen bij hem van haar stiefmoeder.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:14 schreef Burgundy het volgende:
[..]
Iedereen gaat daar op zn eigen manier mee om. Ik zou me ook niet te pletter zuipen en gaan feesten als mn vader elk moment dood kan gaan, ook al zou ik m 10 jr niet gezien hebben
Ja ik weet nu zeker dat het niks isquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:15 schreef beequeen het volgende:
Toch wel leuk zo'n promotiefilmpje voor de Teasers.
Kán het smakelozer!!!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:12 schreef scanman01 het volgende:
Goh nou die was moeilijk te scoren niet?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:16 schreef jinca het volgende:
[quote]Op zaterdag 10 maart 2007 22:11 schreef Heathen het volgende:
[..]
Je hebt twee types mensen die dom zijn. Mensen die dom zijn en mensen die denken dat ze slim zijn.
[/
En jij valt onder welke....??
Ik zeg niksquote:
Op bed zijn boek te lezen: DJ leren voor dummiesquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:19 schreef obezzi het volgende:
waar is brian?
idd, is grease al geweest?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:20 schreef INCTRL het volgende:
Wat een goedkope muziek zeggghhhh...
Geen aandacht hebben voor mannen, en alleen maar mooi zijn. Weet niet of jij wel eens langs de teasers op de dam bent gelopen (is nu gesloten) maar die vrouwen liepen daar ook zo rond, alleen maar mooi zijn en veel fooi vangen voor een dansje...quote:
Nee hoor, die kale pooier is het lekkerst...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:20 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ohh die, ja dat is wel de knapste inderdaad
Dood liggen = klaarkomen? En dan is brian zeker ook klaar gekomenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze suggereert dus zelfs dat ze van Brian wel is klaargekomen![]()
Wat ongelooflijk respectloos tov meisjes met een gezond BMIquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Godzijdank zijn het geen anorexia types.
Ik ben bang dat Sylvia daar helemaal niet voor in de stemming is.....jammer.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:16 schreef avonne het volgende:
O, KOM OP, SYLVIA
Laat die meiden een poepie ruiken en ga ECHT dansen!!
... doe het voor ons....
Volgens die dj gaat het nu pas echt beginnen...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:22 schreef robinotc het volgende:
genoeg gezien.. optiefen met die goedkope snolletjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |