of de 10 is op zoek naar een nieuwe doelgroep...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:51 schreef Sonique het volgende:
Ik denk serieus dat Tien hiermee haar doelgroep voor DGK mist...
Herrie blijft herrie, en je kunt geen fuck verstaan.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:57 schreef scanman01 het volgende:
De muziek is prettiger dan die DJ heibel van Brian in ieder geval
Te triest voor woorden, dat soort woorden en dat soort posters........quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[..]
Ben ik de enige die zich stoort aan dit soort opmerkingen? Kan het nog denigrerender zeg
Het is 2007, maar op momenten als dit lijkt het nog wel de jaren 50 te zijn ofzo. Onvoorstelbaar.![]()
Zij stellen zich er anders heel wat van voor. Zij denken echt te kunnen scoren.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:56 schreef itsme het volgende:
Nou als die grieten zo door gaan worden ze niet meer uitgenodigt door huub en eric.
het is een meidenfeestje
Nee idd, ik had er ook meer van verwacht. Misschien wordt t leuker 10 baco's verder? Ik blijf erbij: 20 mensen van dezelfde groep die elkaar allemaal kennen is teveel. Dan zijn ze meer met elkaar bezig dan met de bewoners. Bovendien zijn ze ook nog s niet allemaal lekker Maar wie weet, gaat t straks nog losquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:54 schreef F1reB1rd het volgende:
Ga die teasers nog een borrel nemen of zo, of wachten ze op de koffie
Zo gaat het nooit wat worden![]()
Lekker makkelijk anoniem dingen roepen die je IRL nooit in iemands gezicht zou durven zeggen op een internet forum toch?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[..]
Ben ik de enige die zich stoort aan dit soort opmerkingen? Kan het nog denigrerender zeg
Het is 2007, maar op momenten als dit lijkt het nog wel de jaren 50 te zijn ofzo. Onvoorstelbaar.![]()
Ik denk over een klein uurtje ofzoquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:58 schreef schatje het volgende:
Hoe laat vertrekken ze?
Volgens mij iig hoger dan in DGKquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat is ongeveer hier de gemiddelde leeftijd.
Jaaa wat een job....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:58 schreef Lieve het volgende:
Wie zitten er vannavond bij de DGK redactie? Veel vrijwilligers zeker.
De cameramannen hebben ook de avond van hun leven zo te zien. Inzoomen op alleen maar billen
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:57 schreef Sug4r het volgende:
Die gast in die witte truiis dat de dresseur van die teasers?
![]()
ik vrees ook het ergstequote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:59 schreef Mika25 het volgende:
Huub en Brainless kunnen alleen scoren als die meiden gaan drinken. Dus ik voorzie een saai feestje...
Ze blijven minderwaardige schepsels wat mij betreft.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lekker makkelijk anoniem dingen roepen die je IRL nooit in iemands gezicht zou durven zeggen op een internet forum toch?
Om het bij de jaren 50 te houden, toen iedereen de bijbel nog uit het hoofd kende: "hij die zonder zonde is.."
ik wou het net gaan posten, maar toen zag ik dat je al 3x gequote was hiermeequote:
waarom mag er niets gezegd worden, er worden over de bewoners toch ook dingen gezegd die volgens mij nog verder gaanquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lekker makkelijk anoniem dingen roepen die je IRL nooit in iemands gezicht zou durven zeggen op een internet forum toch?
Om het bij de jaren 50 te houden, toen iedereen de bijbel nog uit het hoofd kende: "hij die zonder zonde is.."
mmmm me tooquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:56 schreef jinca het volgende:
Alles best en wel...maar ik ben hetero en ik wil ook eens een feest!!!! Ben al die goedkope snollebollen spuugzat en ik wil echte mooie mannen...liefst full monty..OK!!!
Wat is er mis mee om te laten blijken dat je het niet fijn zou vinden als je dochter haar brood op deze manier zou verdienen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[..]
Ja.... Hij ging wel snel, maar met die omvang ben je dan toch nog wel even in beeld..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:01 schreef itsme het volgende:
zag ik jaap nu door mijn beeld dansen? heel snel?![]()
ik hoop het ...go jaapie gooo jaapiequote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Japio aan de zuip...
Gaat het toch nog wat worden?
inderdaad, ze staan er alleen maar omdat ze weten dat ze op tv komen hierdoorquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:01 schreef avonne het volgende:
Ik vind het behoorlijk ombeschoft dat gasten geen aandacht voor de gastgevers hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |