Ik zie alleen geblondeerdquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:09 schreef demins het volgende:
Ik ben al sinds 21.48 uur verliefd op die brunette...![]()
Linke Japie denkt; bij Huub in de buurt blijven, je weet maar nooit of er niet een doosje van de vrachtwagen valt.quote:
Je hebt twee types mensen die dom zijn. Mensen die dom zijn en mensen die denken dat ze slim zijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het dom zijn het gevolg is van een gebrek aan IQ kun je dat iemand moeilijk kwalijk nemen lijkt me.
Volgens mij hebben ze wel interesse in elkaar en in mannen ook wel...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:08 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik kan nu eenmaal niet tegen mensen die zichzelf geweldig vinden en geen interesse voor anderen hebben en een beetje met hun zogenaamde lekker lichaam staan te dansen. Daarbij is het ook nog eens dom volk. Amanda is echt geen uitzondering.
Sowieso kan ik al niet tegen domme mensen.
Ik dacht dat hij als Miss Natrasha Natasia aan zou gaan pakken, maar dat viel vies tegen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:09 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ook. viel me dus ook tegen.
Hij was zo enorm zenuwachtig maar achteraf viel het erg tegen
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Linke Japie denkt; bij Huub in de buurt blijven, je weet maar nooit of er niet een doosje van de vrachtwagen valt.![]()
![]()
![]()
Over amanda heb ik nog steeds dezelfde mening als die eerste vijf minuten toen ze binnenstapte .quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die mensen ken je nog een beetje inmiddels. Niemand die iets weet van deze meiden, maar wel meteen een walgelijke mening klaar![]()
![]()
Lekker overal een stempel opdrukken. Klasse
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Linke Japie denkt; bij Huub in de buurt blijven, je weet maar nooit of er niet een doosje van de vrachtwagen valt.![]()
![]()
![]()
Ook gij, Brutus!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:09 schreef demins het volgende:
Ik ben al sinds 21.48 uur verliefd op die brunette...![]()
Moet dat nou?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waarom mogen die negers wel alcohol en die wijven niet?
Wat te denken van de mensen die geloven dat ze slim zijnquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:11 schreef Heathen het volgende:
[..]
Je hebt twee types mensen die dom zijn. Mensen die dom zijn en mensen die denken dat ze slim zijn.
Doe eens ff stil jij, ze lezen vast mee, en als het tegenzit vragen ze dan een van die Teasers te blijvenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ook gij, Brutus!
Ik zeg, ik hou derfan!
Ik zeg: Nieuwe Bewoonster!
Redactie, regel dat!
Nu!
Meteen!
Alsjeblieft!
Pretty Pretty Please!![]()
Ik denk dat je die zelf wel kunt beantwoorden die vraag of niet?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:13 schreef rebellious_angel het volgende:
lopen die meiden nu echt te roken bij de stallen????
waar zijn hun hersenen???
Iedereen gaat daar op zn eigen manier mee om. Ik zou me ook niet te pletter zuipen en gaan feesten als mn vader elk moment dood kan gaan, ook al zou ik m 10 jr niet gezien hebbenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:12 schreef scanman01 het volgende:
Toch jammer dat Sylvia de laatste tijd haast niet meer met feestjes mee doet. Ze voelt zich niet helemaal top natuurlijk, maar juist dan kan zo'n feestje misschien wel goed zijn. Sylvia een keer lekker dronken zou ook wel leuk zijn
Ik wordt er altijd direct agressief van. Dan heb ik zin om hun hoofd af te hakken, ze merken toch niet het verschil.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze wel interesse in elkaar en in mannen ook wel...
Overal is publiek voor, ook voor deze dames...geloof het of niet maar ze hebben zelfs al wat mannelijke fans op dit forum ook hoor
Het is maar waar je van houdt en sommigen houden gewoon van ongecompliceerd
Wat is er mis met zelfbevrediging? Ze hoeft er toch niet perse voor naar brainless toe?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:11 schreef avonne het volgende:
amanda "ik ben nu 5 dagen niet klaar gekomen"
Denk dat ze het in haar situatie het best zelf kan inschatten wat goed voor haar isquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:12 schreef scanman01 het volgende:
Toch jammer dat Sylvia de laatste tijd haast niet meer met feestjes mee doet. Ze voelt zich niet helemaal top natuurlijk, maar juist dan kan zo'n feestje misschien wel goed zijn. Sylvia een keer lekker dronken zou ook wel leuk zijn
Sylvia een keer lekker dronken zijn? Dit vind ik op dit moment nu een teringopmerking zonder enige klasse.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:12 schreef scanman01 het volgende:
Het is een drama.........quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:11 schreef avonne het volgende:
amanda "ik ben nu 5 dagen niet klaar gekomen"
Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:56 schreef jinca het volgende:
Alles best en wel...maar ik ben hetero en ik wil ook eens een feest!!!! Ben al die goedkope snollebollen spuugzat en ik wil echte mooie mannen...liefst full monty..OK!!!
natasha lacht zich dood om de act natrasha, die vindt het natuurlijk ook slap, nee eric hoeft geen natrasha meer te worden, niet sterkquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:12 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij als Miss Natrasha Natasia aan zou gaan pakken, maar dat viel vies tegen.
Hij was maar al te blij dat de andere mannen ook verkleed waren.
quote:
Dat heeft ze al tig keer verteld.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:14 schreef donpsp het volgende:
Wist niet dat Sil huisje in Barcelona had
Ze vertelde vanmiddag dat 'acher' 24 uur per dag een auto voor haar klaar staat. De artsen hebben aangeven dat haar vader inmiddels in een coma is geraakt, waar hij waarschijnlijk niet meer uit komt. In zo'n situatie kan ik me voorstellen dat je jezelf niet ff volgiet.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:12 schreef scanman01 het volgende:
Welkom Newbeequote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:14 schreef donpsp het volgende:
Wist niet dat Sil huisje in Barcelona had
die brunette mag best blijven.... En anders is ze hier ook welkomquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe eens ff stil jij, ze lezen vast mee, en als het tegenzit vragen ze dan een van die Teasers te blijven![]()
Wat is er mis met lillend babyvet?quote:
Ze suggereert dus zelfs dat ze van Brian wel is klaargekomenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:15 schreef Lieve het volgende:
[..]
Wat is er mis met zelfbevrediging? Ze hoeft er toch niet perse voor naar brainless toe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |