je hebt gelijk... ze danst ook niet zo ordinair als de restquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Eensch.
Ik vind haar er op de een of andere manier ook helemaal niet tussen passen. Ze heeft iets wat lijkt op stijl, maar wie weet zie ik dat wel he-le-maal verkeerd.![]()
Jep, komt allemaal erg "geforceerd" over, is idd niet een top feestje op deze manierquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:03 schreef Lieve het volgende:
Kutmuziek. Rotsfeertje. Akelige kerels staan erbij.... nee. geen leuke lui! Dit is werken op afpersniveau. Als ik 'achter' was zou ik de boel nog eens goed overwegen. Dit soort feestjes wil je niet denk ik.
Die mensen ken je nog een beetje inmiddels. Niemand die iets weet van deze meiden, maar wel meteen een walgelijke mening klaarquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:01 schreef robert2006 het volgende:
[..]
waarom mag er niets gezegd worden, er worden over de bewoners toch ook dingen gezegd die volgens mij nog verder gaan
Idd ja die akelige kereltjes erbij!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:03 schreef Lieve het volgende:
Kutmuziek. Rotsfeertje. Akelige kerels staan erbij.... nee. geen leuke lui! Dit is werken op afpersniveau. Als ik 'achter' was zou ik de boel nog eens goed overwegen. Dit soort feestjes wil je niet denk ik.
jammer he absoluut zonder stijl en zijn verhalen waren juist zo veelbelovendquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:04 schreef kissy het volgende:
Ik vind Eric hartstikke leuk, maar als Natrasha valt hij mij een beetje tegen, het ergste vind ik nog dat hij niet op hakken kan lopen.
Ik kan nu eenmaal niet tegen mensen die zichzelf geweldig vinden en geen interesse voor anderen hebben en een beetje met hun zogenaamde lekker lichaam staan te dansen. Daarbij is het ook nog eens dom volk. Amanda is echt geen uitzondering.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zouden mijn vriendinnen niet zijn, maar ik zie er nog weinig minderwaardigs aan...
En geloof me, ik ben echt niet van "we zijn allemaal gelijk"
Zo te zien is ze wat eten aan het snijden voor de paarden.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:06 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia danste eerst nog lekker met Eric, maar voelt zich nu wat buitengesloten volgens mij.
Valt mij ook tegen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:04 schreef kissy het volgende:
Ik vind Eric hartstikke leuk, maar als Natrasha valt hij mij een beetje tegen, het ergste vind ik nog dat hij niet op hakken kan lopen.
Nee ze zijn juist geen klassequote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die mensen ken je nog een beetje inmiddels. Niemand die iets weet van deze meiden, maar wel meteen een walgelijke mening klaar![]()
![]()
Lekker overal een stempel opdrukken. Klasse
Same herequote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:08 schreef Mika25 het volgende:
7 teaser meiden op bezoek, maar ik verkies om naar Sylvia te kijken die zometeen de paardjes gaat voeren
als die ook bij jensen was, dan is dat de 'manager'quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:08 schreef noekje het volgende:
Er is er één bij, donker typje met krullen die heb ik een keer gezien. Die zag er toen heel goed uit. Ze droeg een hele mooie trenchcoat weet ik nog en nu met dit pakkie aan ziet ze er dus niet uit. Jammer.
Ik geef het nog een uur als hij zo doorgaat.quote:
Ja! Zelfs meisjes van drie lopen beter op de pumps van hun moeder dan Eric op hakken. Vreselijk!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:04 schreef kissy het volgende:
Ik ook. viel me dus ook tegen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:08 schreef avonne het volgende:
[..]
Valt mij ook tegen.
Had een sterke persoonlijkheid verwacht.
En ZEKER enige elegantie op hakken
Ik had ook meer verwacht van natrasha.. Dat het zeg maar zo'n lekkere ordinaire drag zou zijn qua gedrag.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:04 schreef kissy het volgende:
Ze komen binnen gehuppeld en hebben verder geen oog voor waar ze zijn, alleen voor zichzelf. In plaats dat ze wat interesse tonenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die mensen ken je nog een beetje inmiddels. Niemand die iets weet van deze meiden, maar wel meteen een walgelijke mening klaar![]()
![]()
Lekker overal een stempel opdrukken. Klasse
Als het dom zijn het gevolg is van een gebrek aan IQ kun je dat iemand moeilijk kwalijk nemen lijkt me.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:08 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik kan nu eenmaal niet tegen mensen die zichzelf geweldig vinden en geen interesse voor anderen hebben en een beetje met hun zogenaamde lekker lichaam staan te dansen. Daarbij is het ook nog eens dom volk. Amanda is echt geen uitzondering.
Sowieso kan ik al niet tegen domme mensen.
Ik ga nog van je houdenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:08 schreef Mika25 het volgende:
7 teaser meiden op bezoek, maar ik verkies om naar Sylvia te kijken die zometeen de paardjes gaat voeren
ik hoop dat en als nieuwe bewoonster iemand komt voor sylvia ..........gewoon een leuke man of vrouw als het maar iemand is die zij mag........................................quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik begin Syl steeds maar leuker te vinden als ik dit zo zie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |