Echt, ik heb geen idee waarom V.Loo nog geen kans heeft gehad.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Keepertje hoor, die Roorda. Weet hij zeker dat hij geen spits is.
Kutkeeper. Roorda heeft ons nu al genoeg punten gekost. Vandaag niet natuurlijk, want de vertoning van de hele ploeg is weer eens drama.quote:
Volgens mij zijn er een paar omgekochtquote:
Puntje is oke.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:06 schreef denthemen het volgende:
Come on NAC!!!!!!!!!!!!
It's in the namequote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Slot is de beste man aan NAC-kant, goede voetballer.
NEC ook he, we gaan Europa in, dankzijn jullie baggerkeeper he, of niet, of niet?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:08 schreef vitessezuid113 het volgende:
Willem II doet goede zaken vandaag![]()
HOOOO 3-0, jajajajajajaja, JAJAJAJAJAJAJA, HIER!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
ik dacht al , maar dat doen jullie wel vaker
Psst, je kan de streams openen in Media Player of Winamp, en dan het scherm selecteren. Zie je die groene streep niet meerquote:
Snap wel dat je blij bent , het is lang geleden dat jullie zo vaak gescoord hebben.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:19 schreef hoM3r het volgende:
[..]
HOOOO 3-0, jajajajajajaja, JAJAJAJAJAJAJA, HIER!
VIER, VIER, VIER, VIER!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Snap wel dat je blij bent , het is lang geleden dat jullie zo vaak gescoord hebben.
Klopt, ze speelden dan wel niet goed, maar wel geinspireerd. Gelukkig maar, deze punten zijn duur.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:28 schreef Damzkieee het volgende:
Heracles keurig hoor
Ik zei het nog Vaduz, als Heracles de tweede helft geconcentreerder speelt halen ze een punt
op Feijenoord na mag je alles omdraaien dus hup excelsior, ajax en Vitessequote:Op zondag 11 maart 2007 12:11 schreef Krattenkoning het volgende:
Hup PSV,Feyenoord, FC Twente en ADO
Die knakkers van AZ hebben een wedstrijd in de benen zitten..quote:
In zijn eigen goal misschienquote:Op zondag 11 maart 2007 12:25 schreef FrankyMcG het volgende:
Drenthe gaat vandaag zijn eerste goal scoren, ik voel het gewoon....
Muhahahaha!quote:
Ach, dat werd in de thuiswedstrijd ook gezegdquote:Op zondag 11 maart 2007 12:46 schreef Poepoog het volgende:
AZ gaat Feyenoord overlopen.
Ach, ik kijk nu even puur naar de wedstrijd.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:50 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Ach, dat werd in de thuiswedstrijd ook gezegd
Flihnke op Greene.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:46 schreef Happel het volgende:
Kans 1 van Jenner:
[afbeelding]
Kans 2 van die geitteneuker:
[afbeelding]
Feijenoord is nu al kansloos.Strijd moeten ze leveren, zegt die Koeman.
Nou verschrikkelijk he hahahaigigohgoghgohoigi!!!!!!quote:Op zondag 11 maart 2007 12:56 schreef HenkieVdV het volgende:
Wat heeft Feijenoord toch een lelijk elftal.
Iets scherper zou je bedoelen... Als ze er één scoren is het hek van de dam. Als ze er een scoren, that is.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:01 schreef Ludacriss het volgende:
Wat speelt feyenoord slecht zeg. Als Az iets meer gaat drukken kan het zo een hoge uitslag voor ze gaan worden.
Dat wordt al een half uur geroepen maar het is nog steeds 0-0....quote:Op zondag 11 maart 2007 13:01 schreef Ludacriss het volgende:
Wat speelt feyenoord slecht zeg. Als Az iets meer gaat drukken kan het zo een hoge uitslag voor ze gaan worden.
What's new?quote:Op zondag 11 maart 2007 13:01 schreef Ludacriss het volgende:
Wat speelt feyenoord slecht zeg.
Ze maken de kansen gewoon niet af. Feyenoord heeft echt weinig in te brengen.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat wordt al een half uur geroepen maar het is nog steeds 0-0....
Nou die kans van net....quote:Op zondag 11 maart 2007 13:03 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ze maken de kansen gewoon niet af. Feyenoord heeft echt weinig in te brengen.
Wat een onzin. Je kent onze veerkracht toch wel?quote:Op zondag 11 maart 2007 13:03 schreef RayMania het volgende:
Hoe langer Feyenoord de nul houdt, hoe beter voor hun. Bij een 1-0 gaan vaak gelijk de koppies hangen. 0-0 halen bij rust zal al een overwinning zijn.
Ja, die ken ik jaquote:Op zondag 11 maart 2007 13:06 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je kent onze veerkracht toch wel?
AZ supporters zijn gewoon stumperds, zaten 5 jaar geleden veelal in amsterdam, en nu zingen ze "wie niet springt die is een jood"quote:Op zondag 11 maart 2007 13:10 schreef Moody het volgende:
Lekker bemoedigend publiek
AZ-supporters moet oppassen dat ze Ajax niet achterna gaan met hun mentaliteit.
Thanks voor de reminder!quote:Op zondag 11 maart 2007 13:11 schreef Ludacriss het volgende:
Saaie wedstrijd trouwens. Gelukkig dat ik zo dadelijk kan overschakelen naar BBC one.
En Happelquote:Op zondag 11 maart 2007 13:16 schreef -Sandstorm- het volgende:
Relaxed Venom die gifjes
Valt nog wel mee. Het is best leuk goed voetbal van beide kanten vind ik. Alleen geen goals maar dat komt denk ik nog wel.quote:
Ik vind het ook niet zo boeiend, de commentator vind het wel heel spannendquote:
quote:
Doe niet zo triest man.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:40 schreef paultjuhhh het volgende:
Boukhari is niet slecht maar een klootzak maar dat wisten jullie natuurlijk wel allang na FC Utrecht toen bij de knvb beker enzo
Ah, je kon het niet hebben dat Boukhari himself Utrecht uit de beker schoot?quote:Op zondag 11 maart 2007 13:40 schreef paultjuhhh het volgende:
Boukhari is niet slecht maar een klootzak maar dat wisten jullie natuurlijk wel allang na FC Utrecht toen bij de knvb beker enzo
Jewel hoor AZ was beter maar hij moet niet het publiek gaan uitdagenquote:Op zondag 11 maart 2007 13:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ah, je kon het niet hebben dat Boukhari himself Utrecht uit de beker schoot?.
Hup Boukhari.
Het blijft van toepassing, maar nu ook op alle andere gifjesmakers zoals Happel en Devrimquote:Op zondag 11 maart 2007 13:42 schreef NJ het volgende:
Tof, die gifjes weer.
Uitdagen door te dansen. Oei. op-de-brandstapel.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:43 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jewel hoor AZ was beter maar hij moet niet het publiek gaan uitdagen
Ook op jou hoor laiverd, oa gister bij Barca-MadRiPquote:Op zondag 11 maart 2007 13:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het blijft van toepassing, maar nu ook op alle andere gifjesmakers zoals Happel en Devrim.
geil je op Luca Toni ofzo? met al je Luca Toni avatersquote:Op zondag 11 maart 2007 13:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Hup Feyenoord.
quote:Op zondag 11 maart 2007 13:46 schreef ASroma het volgende:
[..]
geil je op Luca Toni ofzo? met al je Luca Toni avaters![]()
Supersub Koevermans erin gooienquote:Op zondag 11 maart 2007 13:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Arveladze zit totaal niet in de wedstrijd, zal zoals de commentator zegt zo wel vervangen worden.
quote:Op zondag 11 maart 2007 13:46 schreef ASroma het volgende:
[..]
Wil je mijn adres nu, of zometeen?quote:Op zondag 11 maart 2007 13:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dit blijft 0-0. Zo niet stuur ik iedereen een flesje bier op.
Ja ontzettend!quote:Op zondag 11 maart 2007 13:46 schreef ASroma het volgende:
[..]
Mag ik zelf het merk kiezen?quote:Op zondag 11 maart 2007 13:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
Okquote:Op zondag 11 maart 2007 13:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
sneaker fetishquote:Op zondag 11 maart 2007 13:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ja ontzettend!
Geil jij op voeten of zo?
Oke.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
Aan zijn naam te zien heeft hij geen voorliefde voor voetbal.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ja ontzettend!
Geil jij op voeten of zo?
Moeten jullie alleen wel ff winnenquote:Op zondag 11 maart 2007 13:54 schreef Suijk het volgende:
En blijft het wel 0-0 sturen we die gast allemaal een flesje bier.
hehehehehequote:
Dit is volgens mij pas zijn 2e avatar sinds het WKquote:Op zondag 11 maart 2007 13:55 schreef ASroma het volgende:
[..]
hehehehehemaar kom op elke week een nieuwe avater van Luca Toni, en dit keer van een zwoel kijkende toni hahaha
![]()
![]()
Afgekeken van Castelen in de eerste helftquote:Op zondag 11 maart 2007 13:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat ligt Van Hooijdonk makkelijk, voor zo'n stevige vent.
Hij denkt nog steeds dat ie goed vrije trappen kan nemenquote:Op zondag 11 maart 2007 13:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat ligt Van Hooijdonk makkelijk, voor zo'n stevige vent.
Nee hoor: ik heb altijd een Batistuta-avatar gehad en sinds 3 jaar Toni. Net voor het WK heb ik de vorige genomen en nu vond ik het tijd voor een nieuwe. Waarom Toni? Lees een van de vorige HOOLS er maar op na.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:55 schreef ASroma het volgende:
[..]
hehehehehemaar kom op elke week een nieuwe avater van Luca Toni, en dit keer van een zwoel kijkende toni hahaha
![]()
![]()
Wat?!?quote:Op zondag 11 maart 2007 14:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Yes.
Ex-Ajaciedenquote:Op zondag 11 maart 2007 14:03 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom die sfeerloosheid bij AZ, kom op publiek ga achter je club staan ofzo
Ajax publiek hequote:Op zondag 11 maart 2007 14:03 schreef paultjuhhh het volgende:
Ja, laat die ratels ratelen. Of die papiertjes klapperenquote:Op zondag 11 maart 2007 14:03 schreef paultjuhhh het volgende:
geen klappers uitgedeeldquote:Op zondag 11 maart 2007 14:03 schreef paultjuhhh het volgende:
VInd dat die kansen er wel in mogen hoor..quote:Op zondag 11 maart 2007 14:07 schreef Moody het volgende:
Als het 0-0 blijft gaat het publiek fluiten, wedden?
78stequote:Op zondag 11 maart 2007 14:08 schreef TerroRobbie het volgende:
In de hoeveelste minuut zitten we? Mijn stream loopt achter.
Voor hetzelfde geld is het 0-1. AZ speelt niet goed, dus 0-0 tegen Feyenoord is niet absurd ofzo.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:08 schreef Soccer4u het volgende:
[..]
VInd dat die kansen er wel in mogen hoor..
waarom zou je dat willen?quote:Op zondag 11 maart 2007 14:09 schreef Vakkie_W het volgende:
Wanneer brengt Koeman Kolkka eens in dan?
Daar heb je niet veel aan als ik eerlijk ben..quote:Op zondag 11 maart 2007 14:09 schreef Vakkie_W het volgende:
Wanneer brengt Koeman Kolkka eens in dan?
Kolkka is een held! Als hij blijft, dan staat zijn naam volgend jaar op mijn shirt!quote:
Bossche bollen daarentegenquote:Op zondag 11 maart 2007 14:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Sorry, ik houd niet van Bossche ballen.
quote:Op zondag 11 maart 2007 14:07 schreef Moody het volgende:
Als het 0-0 blijft gaat het publiek fluiten, wedden?
omgquote:Op zondag 11 maart 2007 14:10 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Kolkka is een held! Als hij blijft, dan staat zijn naam volgend jaar op mijn shirt!
Daarom moet Feyenoord maar even winnen.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:11 schreef DarkShine het volgende:
Laat de punten maar naar Rotterdam gaan, gun AZ geen titel.
Die was altijd leegquote:Op zondag 11 maart 2007 14:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat het in het oude stadion bij AZ wel sfeervol eigenlijk ?
Oh het fluiten begint al
enkel, knie , nek, ballen?quote:Op zondag 11 maart 2007 14:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Greene een tijd out lijkt me zo...
Dat welquote:Op zondag 11 maart 2007 14:14 schreef paultjuhhh het volgende:
zou een lollercoaster geweest zijn als het 0-1 was geworden
Wie un n00bquote:Op zondag 11 maart 2007 14:14 schreef paultjuhhh het volgende:
zou een lollercoaster geweest zijn als het 0-1 was geworden
Geloof me, er zijn er maar weinig die Greene zullen missen..quote:Op zondag 11 maart 2007 14:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zullen de Feyenoorders hier ook een avatar van maken?![]()
Daaromquote:Op zondag 11 maart 2007 14:15 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Geloof me, er zijn er maar weinig die Greene zullen missen..
Geblesseerd volgens mij.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat doet Tiendalli tegenwoordig eigenlijk
Die heeft Kuipvreesquote:Op zondag 11 maart 2007 14:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat doet Tiendalli tegenwoordig eigenlijk
Is een jood, hèquote:Op zondag 11 maart 2007 14:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zullen de Feyenoorders hier ook een avatar van maken?![]()
Kan er mee leven, wij staan met deze stand tweede.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:19 schreef Corksterr het volgende:
Wat een kutstand zeg.
jah tuurlijk gelijk hebben ze, als real madrid gelijk speelt tegen getafe gaat het publiek ook eerder weg hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
? Nee hoor, maar doe dan 2-2 ofzo.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 14:21 schreef RayMania het volgende:
Chelsea - Tottenham:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou nou als je dat al een fluitconcertje gaat noemenquote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 14:25 schreef Max-Westerman het volgende:
Lets go jode lets go
kleintje maar het was er 1quote:Op zondag 11 maart 2007 14:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou nou als je dat al een fluitconcertje gaat noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |