Thanks voor de reminder!quote:Op zondag 11 maart 2007 13:11 schreef Ludacriss het volgende:
Saaie wedstrijd trouwens. Gelukkig dat ik zo dadelijk kan overschakelen naar BBC one.
En Happelquote:Op zondag 11 maart 2007 13:16 schreef -Sandstorm- het volgende:
Relaxed Venom die gifjes
Valt nog wel mee. Het is best leuk goed voetbal van beide kanten vind ik. Alleen geen goals maar dat komt denk ik nog wel.quote:
Ik vind het ook niet zo boeiend, de commentator vind het wel heel spannendquote:
quote:
Doe niet zo triest man.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:40 schreef paultjuhhh het volgende:
Boukhari is niet slecht maar een klootzak maar dat wisten jullie natuurlijk wel allang na FC Utrecht toen bij de knvb beker enzo
Ah, je kon het niet hebben dat Boukhari himself Utrecht uit de beker schoot?quote:Op zondag 11 maart 2007 13:40 schreef paultjuhhh het volgende:
Boukhari is niet slecht maar een klootzak maar dat wisten jullie natuurlijk wel allang na FC Utrecht toen bij de knvb beker enzo
Jewel hoor AZ was beter maar hij moet niet het publiek gaan uitdagenquote:Op zondag 11 maart 2007 13:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ah, je kon het niet hebben dat Boukhari himself Utrecht uit de beker schoot?.
Hup Boukhari.
Het blijft van toepassing, maar nu ook op alle andere gifjesmakers zoals Happel en Devrimquote:Op zondag 11 maart 2007 13:42 schreef NJ het volgende:
Tof, die gifjes weer.
Uitdagen door te dansen. Oei. op-de-brandstapel.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:43 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jewel hoor AZ was beter maar hij moet niet het publiek gaan uitdagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |