Ook op jou hoor laiverd, oa gister bij Barca-MadRiPquote:Op zondag 11 maart 2007 13:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het blijft van toepassing, maar nu ook op alle andere gifjesmakers zoals Happel en Devrim.
geil je op Luca Toni ofzo? met al je Luca Toni avatersquote:Op zondag 11 maart 2007 13:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Hup Feyenoord.
quote:Op zondag 11 maart 2007 13:46 schreef ASroma het volgende:
[..]
geil je op Luca Toni ofzo? met al je Luca Toni avaters![]()
Supersub Koevermans erin gooienquote:Op zondag 11 maart 2007 13:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Arveladze zit totaal niet in de wedstrijd, zal zoals de commentator zegt zo wel vervangen worden.
quote:Op zondag 11 maart 2007 13:46 schreef ASroma het volgende:
[..]
Wil je mijn adres nu, of zometeen?quote:Op zondag 11 maart 2007 13:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dit blijft 0-0. Zo niet stuur ik iedereen een flesje bier op.
Ja ontzettend!quote:Op zondag 11 maart 2007 13:46 schreef ASroma het volgende:
[..]
Mag ik zelf het merk kiezen?quote:Op zondag 11 maart 2007 13:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
Okquote:Op zondag 11 maart 2007 13:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
sneaker fetishquote:Op zondag 11 maart 2007 13:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ja ontzettend!
Geil jij op voeten of zo?
Oke.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
Aan zijn naam te zien heeft hij geen voorliefde voor voetbal.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ja ontzettend!
Geil jij op voeten of zo?
Moeten jullie alleen wel ff winnenquote:Op zondag 11 maart 2007 13:54 schreef Suijk het volgende:
En blijft het wel 0-0 sturen we die gast allemaal een flesje bier.
hehehehehequote:
Dit is volgens mij pas zijn 2e avatar sinds het WKquote:Op zondag 11 maart 2007 13:55 schreef ASroma het volgende:
[..]
hehehehehemaar kom op elke week een nieuwe avater van Luca Toni, en dit keer van een zwoel kijkende toni hahaha
![]()
![]()
Afgekeken van Castelen in de eerste helftquote:Op zondag 11 maart 2007 13:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat ligt Van Hooijdonk makkelijk, voor zo'n stevige vent.
Hij denkt nog steeds dat ie goed vrije trappen kan nemenquote:Op zondag 11 maart 2007 13:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat ligt Van Hooijdonk makkelijk, voor zo'n stevige vent.
Nee hoor: ik heb altijd een Batistuta-avatar gehad en sinds 3 jaar Toni. Net voor het WK heb ik de vorige genomen en nu vond ik het tijd voor een nieuwe. Waarom Toni? Lees een van de vorige HOOLS er maar op na.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:55 schreef ASroma het volgende:
[..]
hehehehehemaar kom op elke week een nieuwe avater van Luca Toni, en dit keer van een zwoel kijkende toni hahaha
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |