Spoken heb je in Canada ook. Het multiculturalisme is daar zelfs per grondwet opgelegd.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:45 schreef henkway het volgende:
Heel juist, kan ik me goed indenken en ik zou in Canada mijn weg wel vinden, klets toch al makkelijk van me zelf, gewoon recht voor ze raap, zonder al die griezelige hoofdoekjes in zwarte jurk met bijstand, die je aankijken of je een verkrachter bent.
Ik ben het met je eens.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:26 schreef StefanP het volgende:
Het enige voordeel aan NL is dat je er goedkoop naar school kunt. Dus: studeer iets zinnigs, en pak daarna je biezen en vertrek
Je kunt er lacherig over doen en het wegwuiven, maar vergeet niet dat de groep emigranten juist de mensen zijn van wie een land het moet hebben: met initiatief, hoogopgeleid en met lef. Als er daar jaarlijks heel veel van vertrekken, dan is dat GEEN goede zaak voor de achterblijvers!
StefanP, de oppervlakkige.
Dus jij bedoelt, als de jonge nederlanders vertrekken naar canada, dan moeten de jonge turken naar nederland, om de vergrijzing op te vangen en de AOW premies op te brengenquote:Op zondag 11 maart 2007 00:21 schreef Feya het volgende:
Dit is zo'n stelling zoals: Is het glas halfleeg of halfvol.
Loopt Nederland leeg (van Nederlandse)
Loopt Nederland vol (van .................)
![]()
kheb niet het hele topic gelezen, dus srry als er al iets over stond![]()
Misschien, maar die cijfers die StefanP voorlegt kloppen van geen kant.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Iedereen ziet dat het met NL niet snel meer goedkomt... inpakken en wegwezen is idd het beste advies dat je ambitieuze mensen kunt geven. En gebruik je stemrecht.
Kun je dat ook eens toelichten?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Misschien, maar die cijfers die StefanP voorlegt kloppen van geen kant.
Nou, de cijfers over NL wel ongeveer. Die van de VS lijken me idd wat laag.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Nou dat weet ik niet, maar in andere landen is het netto resultaat van salaris wel veel hoger soms bijna 100%, Aan de andere kant zijn de inkomensverschillen vreselijk, vooral in azie zie je veel landhuizen aan zee die nooit bewoond worden "met tsunamigeld gebouwd" en tegen de buitenmuur is dan met golfplaten een hutje gemaakt waar zes mensen wonen in drie generaties, die vaak hun huis door de tsunami zijn kwijt geraakt.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Tjonge tjongequote:Op zondag 11 maart 2007 00:50 schreef ConQuestator het volgende:
StefanP, is er veel vraag naar artsen in Amerika?
Ik wil je achterna gaan, want ik kan écht niet meer tegen om m'n investeringen door de politiek-correcte elite zien vergallen aan negers en nog wat tuig.
Nederland, het was vroeger een mooi land. Nu is het een kutland, een kankerland. KANKERLINKS.
Uiteraard.. omdat ik hier woon lijkt het me het makkelijkste om Nederland eruit te halen. Iets zegt me, dat, omdat hij Nederland overtrekt de rest onderschat. Ik heb nu alleen geen zin om de precieze cijfers te gaan zoeken.quote:
Ja moet je vooral roepen..quote:Op zondag 11 maart 2007 01:16 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Tjonge tjonge![]()
Ik hoop dat je Nederland snel verlaat, mensen als jouw met zo'n gedachte gang kunnen we missen als kiespijn.![]()
Pilletjes gemist vandaag??quote:Op zondag 11 maart 2007 00:50 schreef ConQuestator het volgende:
StefanP, is er veel vraag naar artsen in Amerika?
Ik wil je achterna gaan, want ik kan écht niet meer tegen om m'n investeringen door de politiek-correcte elite zien vergallen aan negers en nog wat tuig.
Nederland, het was vroeger een mooi land. Nu is het een kutland, een kankerland. KANKERLINKS.
Inderdaad, de 250.000 was onjuist. De gemiddelde huizenprijs is namelijk HOGER dan 250k.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Huis in Nederland: 250K euro (en dan heb je niet eens een vrijstaand model)
Hangt er sterk vanaf waar je woont, de gemiddelde huizenprijs ligt behoorlijk lager, maar het ligt in verhouding tot andere landen wel hoog, dat klopt, maar 250000 euro is overdreven. Voor minder kan je ook fatsoenlijk wonen.
Salaris HBO'er/WO'er in NL op 35-jarige leeftijd: 37K euro
Ik weet niet wat die mensen dan doen en of ze fulltime werken, maar dat verdien ik nu al, uh jaren geleden. Dat zou vlak bovenmodaal zijn en is niet waar.
Belasting Nederland: 20% BTW, 40% loonbelasting, gemeentelijke heffingen en nog 100 andere belastingen
19% is het hoge tarief, er zijn nog 2 andere tarieven die van 6% en 0%. Die 40% loonbelasting kan kloppen, maar klopt niet met het bovengenoemde salaris en al helemaal niet als er een hypotheek is afgesloten.
Kosten auto in NL: 25K euro
Dit klopt wel aardig.
Hallo Joris,quote:Op zondag 11 maart 2007 01:26 schreef vigier het volgende:
[..]
Inderdaad, de 250.000 was onjuist. De gemiddelde huizenprijs is namelijk HOGER dan 250k.
November 2006: 260.377
December 2006: 259.809
Januari 2007: 271.125
Startsalaris van een WO'er is ongeveer 30k. Op 35 jarige leeftijd zal dat wel wat hoger liggen dan 37k.
Overigens:als je een hypotheek hebt afgesloten verandert je loonbelastingspercentage niet hoor.
Groet, Joris
Bronquote:De gemiddelde prijs van een koopwoning is vorig jaar in vergelijking met het jaar ervoor met bijna zes procent gestegen en komt daarmee op 235.843 euro. Dat blijkt vrijdag uit cijfers van het Kadaster.
Haha, vandaar dat misverstand. Tsjah, ik moet bij huis ook aan appartement denken .. gewoon woning dus. Ik vraag me af of StefanP dat ook zo bedoeld heeft.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:39 schreef vigier het volgende:
Ik had mijn cijfers van de site van de hypotheker. Het gaat de hele tijd over huizen namelijk, dus heb ik de gemiddelde huizenprijs erbij gezocht. De bedragen waar jij mee komt zijn de gemiddelde prijzen voor een woning. Bij woningen zijn appartementen ook meegerekend.
Waarom leven miljoenen mensen op campings? Waarom hebben honderdduizenden mensen geen huis?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:27 schreef Vampier het volgende:
[..]
Waarom zijn er hier dan wel 5 baans wegen? Waarom betalen we hier minder belasting? Waarom zijn celstraffen dan meer effectief? Waarom Moeten mensen hier wel integreren in een van de 3 culturen? Waarom is deze regering minder drama soap?
Denk daar maar eens overna.
Gelukkig eet jij vanavond weer boerenkool met je hema rookworst(ik wou dat ik een hema rookworst had)
Weltrusten. Die 2 sites gebruiken wel gewoon de term huizenprijs he. Het wordt wel heel verwarrend als verschillende instanties dezelfde term anders gaan gebruiken ..quote:Op zondag 11 maart 2007 01:45 schreef vigier het volgende:
Morgen ga ik hier verder, eerst slapen
Ohw ja...@OmoPower: het praat inderdaad makkelijker als je dezelfde definities hanteert
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:33 schreef zwambtenaar het volgende:
Wat ik altijd zo bijzonder vind, hè? Men wil uit Nederland vandaan, omdat men hier te veel moet afdragen. In het buitenland kan men lekker veel opstrijken, maar als men dan oud wordt, dan weet men niet hoe snel men terug moet naar Nederland, omdat men dan weer gebruik kan maken van de prettige sociale steun, want ja, oud en afhankelijk zijn in landen als de VS is geen pretje. Vuile hypocrieten, een nekschot verdienen ze! Godverdomme!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |