Met hoeveel geld is iedereen tevreden? Wil je meer verdienen in nederland zal je harder/of slimmer moet werken, de concurrentie aangaan, hop hop hop naar een betere jobquote:Op zondag 11 maart 2007 11:59 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
True, als je veel geld hebt kun je het overal naar je zin hebben.
Maar er is hier in Nederland weldegelijk een probleem. Het loont gewoon niet om hard te studeren en te investeren in je toekomst. Als je braaf je VWO afmaakt en daarna Ir. wordt op je 25ste, woon je vervolgens nog in een onbetaalbaar kippenhok. En rij je nog rond in zo'n lullige Volkswagen. Daar klopt geen reet van.
Of je vertrekt naar de VS, daar krijg je voor dezelfde inzet 3x meer geld.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:27 schreef zappity het volgende:
Met hoeveel geld is iedereen tevreden? Wil je meer verdienen in nederland zal je harder/of slimmer moet werken, de concurrentie aangaan, hop hop hop naar een betere job
Hee, onze arts.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:29 schreef ConQuestator het volgende:
[..]
Of je vertrekt naar de VS, daar krijg je voor dezelfde inzet 3x meer geld.
Wat doe je dan?quote:Op zondag 11 maart 2007 12:29 schreef Fogel het volgende:
Ik ben tevreden als ik op mijn 35e rond de 100k¤ per jaar zit.
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Het probleem is vooral dat die gasten vaak niet al te slim zijn en hun geld net zo hard weer uitgeven als dat het binnenkomt. Fooien van 100 euro in de penozenclub e.d.. Nee, dan word je niet rijk, dan kun je beter thuisblijven en je biatch een beurt geven, en je geld lekker één keer per maand naar Zwitserland rijden.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:23 schreef Ryan3 het volgende:
Dat is geouwehoer natuurlijk. Die loverboys en allerhande criminelen blijven allemaal arm hoor, daarom gaan ze met hun praktijken door, ze hopen er rijk mee te worden, maar dat lukt niet en dus blijven ze crimineel doen.
Oke, dat is waar. Maar in de VS verdien je meteen al veel meer, en hoef je in elk geval niet in zo'n deprimerend kippenhok te wonen net als de rest van het klootjesvolk.quote:Die Ir-Ingenieurs worden rijker en rijker en dat gaat allemaal redelijk vrij snel. Je kan niet verwachten de je tot de top behoort van je bedrijf als je net begint immers. Als je begint, dan begint je studie pas echt. Ondertussen trouw je, krijg je kinderen en behoor je na een tijdje van zelf tot de top 200 van Philips of zo. Huis, auto en weet ik veel allemaal included.
Geldt ook voor mindere goden btw.
Onderzoekquote:
Dus als je die loverboys, criminilen e.d. wijs kunt maken dat ze niet al te grote fooien moeten geven, dan kun je het probeem dat zij vormen oplossen.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:31 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Het probleem is vooral dat die gasten vaak niet al te slim zijn en hun geld net zo hard weer uitgeven als dat het binnenkomt. Fooien van 100 euro in de penozenclub e.d.. Nee, dan word je niet rijk, dan kun je beter thuisblijven en je biatch een beurt geven, en je geld lekker één keer per maand naar Zwitserland rijden.
[..]
Ja, ik denk dat je overhead net zo groot ongeveer is, alleen betaal je dat niet aan de overheid.quote:Oke, dat is waar. Maar in de VS verdien je meteen al veel meer, en hoef je in elk geval niet in zo'n deprimerend kippenhok te wonen net als de rest van het klootjesvolk.
Het gaat uiteindelijk helemaal niet om geld. Het gaat om levensstandaard. Die is hier in Nederland op sommige vlakken gewoon bedroevend laag, met name op het gebied van huisvesting.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:34 schreef DaDude1987 het volgende:
Ipv dat de hoogopgeleide mensen wat gaan doen aan de oorzaken van de leegloop van Nederland, gaan ze het grote geld achterna. Laf, andere mensen met problemen opzadelen, de staat heeft jarenlang je studie bekostigd en krijgt er 0,0 voor terug...waarom ? omdat je perse meer geld wilt verdienen, egoïstisch kutvolk.....
Prima, maar dat ligt aan je eigen doelstelling, voor mij persoonlijk is leren belangrijker dan geld.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:29 schreef ConQuestator het volgende:
[..]
Of je vertrekt naar de VS, daar krijg je voor dezelfde inzet 3x meer geld.
quote:Op zondag 11 maart 2007 12:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, nog een keer, waarin doe je onderzoek?.
En, o, ja, uiteraard is er meer ruimte daar, maar dat kun je KANKERLINKS niet aanwrijven.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus als je die loverboys, criminilen e.d. wijs kunt maken dat ze niet al te grote fooien moeten geven, dan kun je het probeem dat zij vormen oplossen..
[..]
Ja, ik denk dat je overhead net zo groot ongeveer is, alleen betaal je dat niet aan de overheid.
Tenzij je bijv. in zuid-oostelelijk VS gaat zitten. Maar dan moet je arts of meester in de rechten (op z'n Amerikaans) zijn oid.
Sillicone valley is your middlename?quote:Op zondag 11 maart 2007 12:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Software engineering en dan voornamelijk met betrekking tot alles wat met draadloze communicatie te maken heeft.
quote:Op zondag 11 maart 2007 12:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus als je die loverboys, criminilen e.d. wijs kunt maken dat ze niet al te grote fooien moeten geven, dan kun je het probeem dat zij vormen oplossen..
Als de overhead ongeveer net zo groot is, maar je wel drie keer zoveel verdient, dan ben je er toch?quote:Ja, ik denk dat je overhead net zo groot ongeveer is, alleen betaal je dat niet aan de overheid.
Tenzij je bijv. in zuid-oostelelijk VS gaat zitten. Maar dan moet je arts of meester in de rechten (op z'n Amerikaans) zijn oid.
Ook dát is allemaal nogal relatief. Huisvesting in Hong Kong is nog veel problematischer. Toch zou ik daar heel snel tevreden zijn met ongeveer 40m2.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:38 schreef Lemmeb het volgende:
Het gaat uiteindelijk helemaal niet om geld. Het gaat om levensstandaard. Die is hier in Nederland op sommige vlakken gewoon bedroevend laag, met name op het gebied van huisvesting.
In het centrum van Nederland misschien wel, ben je bereid een endje te rijden dan valt dat mee.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:38 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Het gaat uiteindelijk helemaal niet om geld. Het gaat om levensstandaard. Die is hier in Nederland op sommige vlakken gewoon bedroevend laag, met name op het gebied van huisvesting.
Ook dat is niet helemaal waar. Er is ruimte zat, maar door al dat gejank over dat Groene Hart enzo zijn we altijd gedwongen om in de meest armzalige kippenhokken te leven.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En, o, ja, uiteraard is er meer ruimte daar, maar dat kun je KANKERLINKS niet aanwrijven.. (Lees je mee conquistatador?).
Wat is daar dan verder nog meer beter? Ik ben er nog nooit geweest.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:43 schreef Lithion het volgende:
[..]
Ook dát is allemaal nogal relatief. Huisvesting in Hong Kong is nog veel problematischer. Toch zou ik daar heel snel tevreden zijn met ongeveer 40m2.
Idd, en ze worden op meer vlakken door de politiek genaaid zeker als je in de groep van de middeninkomens zit. Dan ben je gewoon met de Nederlandse politiek altijd de zak.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:38 schreef Lemmeb het volgende:
Maar dan kun je toch een simpele cursus voor die lui starten? Dan ben je er toch ook?quote:Op zondag 11 maart 2007 12:42 schreef Lemmeb het volgende:
[..]Nee, want waarom zouden ze stoppen? Ik denk dat dit leventje hen wel bevalt. Ze leven met de dag. Dat ze hun geld ook zouden kunnen investeren voor de toekomst, zodat ze na 10-15 jaar drugsdealen en meisjes uitbuiten helemaal niet meer hoeven te werken, interesseert hen helemaal niet.
[..]
Nee, die overhead bespaar je daar op je tax en moet je van je netto-inkomen weer betalen, dat maakt dus niets uit, of niet veel althans.quote:Als de overhead ongeveer net zo groot is, maar je wel drie keer zoveel verdient, dan ben je er toch?
Neuh, dan zou ik geen genoegen nemen met minder dan 200k$ in de huidige situatie.quote:
Ik ken een aantal amerikanen, die gemiddeld 6 uur elke dag in de auto zaten richting het pentagon, en tijdens (weinig vrijheid) vakantie blij thuis waren om bij te komen, trust me, dan zit ik liever in Nederland.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:38 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dwaas, je weet helemaal niets van mij. Ik ben academisch geschoold en heb een goede baan, een goed salaris en net als jij regel ik mijn zaakjes voor de oude dag allemaal zelf. Ik ben daarentegen niet zo'n lafbek, dat ik mijn land de rug toekeer als het even wat minder gaat. In dit soort situaties onderscheiden de ware trouwe gabbers zich van de laffe angsthazen. Dat is het enige waar ik op wijs.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:54 schreef StefanP het volgende:
[..]Het zit je wel hoog he? Zeker nooit gebruik gemaakt van de mogelijkheid om naar school te gaan en een diploma te halen, waardoor je nu putjes staat te scheppen en zelf niet de mogelijkheid ziet om het land te verlaten nu het ten onder gaat? Je bent de zwakste schakel!
![]()
En welke garanties denk je nu werkelijk te hebben met dit soort regelingen? Ik zie het vooral zo, dat je nogal een naïef vertrouwen hebt in particuliere pensioenverzekeraarsquote:Op zondag 11 maart 2007 01:54 schreef StefanP het volgende:
BTW, een pensioen regel ik hier zelf wel. Helemaal op maat, zoals ik het zelf wil, met premies die ik zelf kies en een verdeling over aandelenfondsen e.d. die ik ook helemaal zelf kies. Ik kan stoppen met werken wanneer ik wil. De premies kan ik om de maand veranderen, of ik nu 5% of 50% van mijn brutoloon in wil leggen (ja, dus je betaalt geen belasting over je pensioeninleg) en de werkgever betaalt via een 401K lekker mee. Stukken beter geregeld dan in Nederland dus, waar ik na 5 jaar werken een schamele 1500 euro of zo bijelkaar gespaard had via die stompzinnige collectieve regelingen waar je als individu totaal geen inspraak, laat staan keuze, in hebt.
Veel plezier nog met je instortende pensioenen trouwens, nu door de EU wetgeving de Nederlandse spaarpotjes gebruikt gaan worden om de lege kisten in landen als Spanje en Griekenland te vullen... Mijn pensieonvoorspelling -die ik natuurlijk op elk moment via internet kan inzien, en waar ik alle toeters en bellen m.b.t. mijn inleg, sector e.d. ook kan wijzigen- is rond de 90K per jaar als ik op m'n 62e stop. Heerlijk. Stuur je me t.z.t. een ansichtkaartje van je AOW'tje?
Eigen verantwoordelijkheid, heerlijk.
Okee, puntje, maar eigenlijk is de oorzaak van onze woningnood vooral nog altijd de veranderende manier van leven: bijv, veel alleenstaanden, kleine gezinnen etc. En Nederland is zo verotte klein ook.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ook dat is niet helemaal waar. Er is ruimte zat, maar door al dat gejank over dat Groene Hart enzo zijn we altijd gedwongen om in de meest armzalige kippenhokken te leven.
Betaald uit belastinggeld zeker?quote:Op zondag 11 maart 2007 12:47 schreef Ryan3 het volgende:
Maar dan kun je toch een simpele cursus voor die lui starten? Dan ben je er toch ook?
Nou ik betwijfel het. M'n tante heeft zo'n 15 jaar in de VS gewerkt, gewoon één of andere kutbaantje op HBO-niveau in de sales, maar die is er bulkend van het geld weer vandaan gekomen.quote:Nee, die overhead bespaar je daar op je tax en moet je van je netto-inkomen weer betalen, dat maakt dus niets uit, of niet veel althans.
Alleen ja er is meer ruimte, that's all.
Okee, nice, maar zat je nu te klagen of iets?quote:Op zondag 11 maart 2007 12:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Neuh, dan zou ik geen genoegen nemen met minder dan 200k$ in de huidige situatie.
Ik zit in Trondheim, Noorwegen (en heb nog enkele jaren te gaan voordat ik 35 ben en zou zonder moeite nu al een baan kunnen krijgen waar ik 100k¤ zou verdienen, maar ik heb het te goed naar mijn zin bij mijn huidige werkgever).
Het is de beleving die je bij een bepaalde plek voelt. Jij hebt het over huisvestingproblemen in Nederland, maar sec bekeken is die er niet aangezien iedereen een dak boven z'n hoofd heeft. Het is wél zo dat veel mensen niet de woonruimte hebben die ze graag zouden willen hebben, maar ik denk dat dat gevoel ook in sterke mate ligt aan de eigen wensen en eisen. Om terug te komen op Hong Kong als voorbeeld, daar wéét je van dat de ruimte zeer schaars is en je dús al snel genoegen moet nemen met een donker hol op 10 hoog. Maar daar staat wél tegenover dat je in de meest bruisende stad ter wereld komt te wonen, je in feite nooit zelf hoeft te koken, er áltijd wat te doen is op straat (moet je overigens ook tegen kunnen) en je je in een zeer gemeleerde maatschappij bevindt. Ik zou me daar prima thuis voelen, maar daarvoor moet ik dus wél mijn eisen aan woonruimte bijstellen. Ik moet niet óók nog verwachten dat ik meteen een mooi vrijstaand huis hoog op Victoria Peak aan kan schaffen. Dat zou overigens wel een doel voor mij zijn.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:46 schreef Lemmeb het volgende:
Wat is daar dan verder nog meer beter? Ik ben er nog nooit geweest.
Ik klaag niet, vind alleen dat Nederlanders uit Noorwegen weg moeten blijven.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, nice, maar zat je nu te klagen of iets?
Betaalt zich dat niet terug dan?quote:Op zondag 11 maart 2007 12:53 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Betaald uit belastinggeld zeker?![]()
Die lui kunnen toch ook gewoon een financieel adviseur nemen? Een soort consigliere. Maar dat doen ze niet, want daar zijn de meesten van hen te stom voor.
Dan zou ik hen adviseren om marktkoopman oid te worden, want iets zegt me dat die lui het vooral doen om er beter van te worden, toch?quote:Anyway, door ervoor te zorgen dat die lui meer geld overhouden in de maand los je echt het probleem niet op hoor. Die gasten stoppen echt niet ineens met criminaliteit omdat ze ineens wèl met geld om kunnen gaan.
[..]
Joh, in sales kun je in Nederland toch ook gewoon > dan ¤ 4500 netto p. mnd. retoucheren.quote:Nou ik betwijfel het. M'n tante heeft zo'n 15 jaar in de VS gewerkt, gewoon één of andere kutbaantje op HBO-niveau in de sales, maar die is er bulkend van het geld weer vandaan gekomen.
Oke, klinkt niet als my cup of tea, mij te druk, maar ik zal het eens doorvertellen aan m'n zuster. Die is op zoek naar een nieuwe vestigingsplaats, want ze heeft het waar ze nu zit (Dubai) wel weer gezien.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:53 schreef Lithion het volgende:
[..]
Het is de beleving die je bij een bepaalde plek voelt. Jij hebt het over huisvestingproblemen in Nederland, maar sec bekeken is die er niet aangezien iedereen een dak boven z'n hoofd heeft. Het is wél zo dat veel mensen niet de woonruimte hebben die ze graag zouden willen hebben, maar ik denk dat dat gevoel ook in sterke mate ligt aan de eigen wensen en eisen. Om terug te komen op Hong Kong als voorbeeld, daar wéét je van dat de ruimte zeer schaars is en je dús al snel genoegen moet nemen met een donker hol op 10 hoog. Maar daar staat wél tegenover dat je in de meest bruisende stad ter wereld komt te wonen, je in feite nooit zelf hoeft te koken, er áltijd wat te doen is op straat (moet je overigens ook tegen kunnen) en je je in een zeer gemeleerde maatschappij bevindt. Ik zou me daar prima thuis voelen, maar daarvoor moet ik dus wél mijn eisen aan woonruimte bijstellen. Ik moet niet óók nog verwachten dat ik meteen een mooi vrijstaand huis hoog op Victoria Peak aan kan schaffen. Dat zou overigens wel een doel voor mij zijn.
Over wie heb je het? De voorstanders van het emigreren om als aasgieren de zakken te vullen, of de tegenstanders van dergelijke lafheid?quote:Op zondag 11 maart 2007 12:54 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Rot maar op, zielige verbitterde teringlijers.
Ik heb in twee uitersten geleefd, in Winnipeg, een buitengewoon uitgestrekte stad waar je alle ruimte hebt om voor jezelf een klein paleis neer te zetten. En in Singapore, wat pas écht compact is. Mijn voorkeur gaat daarbij heel sterk uit naar Singapore. Natuurlijk is het appels en peren vergelijken, maar het voordeel van het compacte van Singapore is dat je álles binnen handbereik hebt of er hooguit een 20 minuten met de metro van verwijderd. In Winnipeg zat je al snel twintig minuten in de auto om uberhaupt in het centrum te komen, laat staan aan de andere kant van de stad. Bovendien lééft een compacte stad veel meer omdat je niet voor je lol binnen blijft zitten. Je sociale netwerk in een compacte stad is véél groter dan in een uitgestrekte plaats.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:51 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, puntje, maar eigenlijk is de oorzaak van onze woningnood vooral nog altijd de veranderende manier van leven: bijv, veel alleenstaanden, kleine gezinnen etc. En Nederland is zo verotte klein ook.
Ik ben nog nooit in Scandinavië geweest, wij gaan met vakantie staccato naar het zuijen.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik klaag niet, vind alleen dat Nederlanders uit Noorwegen weg moeten blijven.
Je zus die haar haar geverfd had???quote:Op zondag 11 maart 2007 12:58 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Oke, klinkt niet als my cup of tea, mij te druk, maar ik zal het eens doorvertellen aan m'n zuster. Die is op zoek naar een nieuwe vestigingsplaats, want ze heeft het waar ze nu zit (Dubai) wel weer gezien.
Nee, want het lost niets op.quote:
Nou, dat lijkt me voor die lui niet verstandig, want als marktkoopman kunnen ze nooit zo leven als ze nu leven. Nee, zo is het goed. Voor henzelf altans.quote:Dan zou ik hen adviseren om marktkoopman oid te worden, want iets zegt me dat die lui het vooral doen om er beter van te worden, toch?
Ja, maar in de VS verdien je veel meer. Wat is nu 4500 euri? Daar hou je misschien net 2500 euri van over.quote:Joh, in sales kun je in Nederland toch ook gewoon > dan ¤ 4500 netto p. mnd. retoucheren..
Ja daar ben ik het mee eens. "Het Groen Hart" dat gezeik, daar wordt ik doodziek van, maak van die 500 weilanden toch een mooi landschap metquote:Op zondag 11 maart 2007 12:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ook dat is niet helemaal waar. Er is ruimte zat, maar door al dat gejank over dat Groene Hart enzo zijn we altijd gedwongen om in de meest armzalige kippenhokken te leven.
Waarom? Sommige mensen zijn zeer intrinsiek gemotiveerd. Je moet je eigen geldzucht niet betrekken op je medemensen.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:09 schreef Lemmeb het volgende:
Begrijp me goed, ik zou er goed van kunnen leven en dit topic is eigenlijk ook niet echt op mij van toepassing. Maar ik kan me goed voorstellen dat mensen die beroepsmatig veel in hun mars hebben daar ook op financieel gebied iets van terug zouden willen zien.
Het heeft ook met andere dingen te maken. Weer, verkeer, islamisering, slecht onderwijs voor je kinderen, regelzucht, bemoeizucht, gristelijke-totalitaire regering, etc.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:09 schreef Lemmeb het volgende:
Begrijp me goed, ik zou er goed van kunnen leven en dit topic is eigenlijk ook niet echt op mij van toepassing. Maar ik kan me goed voorstellen dat mensen die beroepsmatig veel in hun mars hebben daar ook op financieel gebied iets van terug zouden willen zien.
Sommige mensen zijn inderdaad zeer intrinsiek gemotiveerd. Maar voor veel mensen spelen luxe en status ook een hele grote rol bij die motivatie. Door die pijlers onder de motivatie vandaan te schoppen is er in Nederland een ontzettende middelmatigheidscultuur gecreëerd.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:11 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Waarom? Sommige mensen zijn zeer intrinsiek gemotiveerd. Je moet je eigen geldzucht niet betrekken op je medemensen.
PJ-imerisering ook idd.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het heeft ook met andere dingen te maken. Weer, verkeer, islamisering, slecht onderwijs voor je kinderen, regelzucht, bemoeizucht, gristelijke-totalitaire regering, etc.
Oh zeker. Die islamisering, het gevoel hebben dat je niet meer in je eigen land bent door al die hoofddoeken, dat zou mij er persoonlijk nog eens toe kunnen bewegen te emigreren.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het heeft ook met andere dingen te maken. Weer, verkeer, islamisering, slecht onderwijs voor je kinderen, regelzucht, bemoeizucht, gristelijke-totalitaire regering, etc.
Yep, ze moeten de grachten van Amsterdam ook maar dempen idd. Dat geouwehoer over die grachten ook altijd.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:11 schreef henkway het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het mee eens. "Het Groen Hart" dat gezeik, daar wordt ik doodziek van, maak van die 500 weilanden toch een mooi landschap metroyale woningbouw erdoor heen met royale snelwegen zodat niet heel nederland in de file staat en ondertussen onze wegenbelasting aan de EU wordt geschonken
. Die 500 weilanden zie ik alleen als ik van vakantie terug kom.
Ga Senseo uitlebberen man.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:17 schreef Ryan3 het volgende:
PJ-imerisering ook idd.
Status en luxequote:Op zondag 11 maart 2007 13:16 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn inderdaad zeer intrinsiek gemotiveerd. Maar voor veel mensen spelen luxe en status ook een hele grote rol bij die motivatie. Door die pijlers onder de motivatie vandaan te schoppen is er in Nederland een ontzettende middelmatigheidscultuur gecreëerd.
Overigens, zoals ik al schreef, op mij is dit allemaal niet van toepassing. Ik ben met 800 euri in de maand al tevreden.
Hoeveel hoofddoeken heb je vanmorgen al gezien dan.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:18 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Oh zeker. Die islamisering, het gevoel hebben dat je niet meer in je eigen land bent door al die hoofddoeken, dat zou mij er persoonlijk nog eens toe kunnen bewegen te emigreren.
Wie ben jij eigenlijk om voor te schrijven waar mensen hun motivatie vandaan halen?quote:Op zondag 11 maart 2007 13:21 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Status en luxe. Het is slechts een kwestie van tijd, voordat die mensen ook volwassen zijn geworden en beginnen in te zien, dat status en luxe in werkelijkheid eigenlijk helemaal geen waarde hebben. Sommige mensen proberen status af te dwingen met bijvoorbeeld een SUV. Nou, dan ben je bij mij aan het verkeerde adres. Ik heb onlangs eens iemand heerlijk opgenaaid, toen deze trachtte zichzelf als een man met status te profileren tegenover onder andere mij. Ik zei dat ik de status van zijn auto niet erken
. De persoon in kwestie begon zich zichtbaar steeds meer te ergeren
. Heerlijk zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |