NIet nodig, al helemaal niet als verdediger.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:59 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Zonde dat hij in Barcelona niks doet terwijl hij in Rotterdam zo belangrijk had kunnen zijn.
Kolkka is een held.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:44 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Kolkka heeft echt wel recht van spreken!
Als hij blijft staat hij volgend jaar achter op m'n shirt!
Kolkka![]()
Met 1 jaar. Waarvan er nu een half jaar om is...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:47 schreef ViVe het volgende:
Ik dacht dat die een tijdje terug nog zijn contract had verlengd. Denk niet dat je dat doet, om vervolgens weg te gaan.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:16 schreef Keltie het volgende:
[..]
NIet nodig, al helemaal niet als verdediger.
Was ook een goede geweest voor volgend seizoen om samen met Gio de vele talenten te leiden, maar helaas :quote:Hoofdrol Boateng bij Middlesbrough
Uitgegeven: 10 maart 2007 20:33
Laatst gewijzigd: 10 maart 2007 20:36
MIDDLESBROUGH - Middlesbrough en Manchester United moeten op herhaling in de kwartfinale van de FA Cup. Het eerste duel eindigde zaterdag in 2-2. Bij ManUnited ontbrak doelman Edwin van der Sar.
De Nederlandse recordinternational haakte tijdens de warming-up af met een kuitblessure. Tomasz Kuszczak was zijn vervanger. Er zat geen reservekeeper op de bank bij de Engelse koploper. De ernst van de blessure bij Van der Sar is nog niet duidelijk.
Kopbal
George Boateng vervulde een hoofdrol voor eigen publiek. De aanvoerder van Middlesbrough bracht na de rust met een kopbal zijn ploeg op voorsprong (2-1).
Daarna veroorzaakte hij een handsbal, met een afwerend gebaar, waarop Cristiano Ronaldo de strafschop benutte, 2-2. In de eerste helft scoorden Wayne Rooney (0-1) en Lee Cattemole (1-1).
Redelijke spelers vinden Feyenoord gewoon niet eens goed genoeg meer om nog 1 of 2 jaar af te bouwen.quote:2/3/2007 - Waarschijnlijk geen terugkeer meer voor Boateng bij Feyenoord
De 31-jarige George Boateng denkt niet meer aan een terugkeer naar Feyenoord, zo blijkt uit een interview in The Mirror. De aanvoerder van Middlesbrough laat weten dat hij graag met een prijs zou willen stoppen. Dat zou al dit seizoen kunnen zijn, aangezien zijn club in de kwartfinale van de FA Cup staat. "Ik heb met Aston Villa in de laatste finale op Wembley gestaan en om op mijn leeftijd nog eens de finale te halen en zelfs te winnen, dan zou ik een einde kunnen maken aan mijn carriere."
Je klinkt alsof je dat niet zo erg vindt. Gio moet bovendien niet veel geld kosten lijkt me. Salaris geen probleem, want het topsalaris van Pi-Air vervalt na dit seizoen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:31 schreef Happel het volgende:
Dat is ook het enige waar Feijenoord geld voor heeft.![]()
Ik vind het afschuwelijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:08 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je dat niet zo erg vindt. Gio moet bovendien niet veel geld kosten lijkt me. Salaris geen probleem, want het topsalaris van Pi-Air vervalt na dit seizoen.
Omdat hij al bij Feyenoord gespeeld heeft en er dan een bepaald vertrouwd gevoel bij heeft, clubliefequote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:37 schreef Luco het volgende:
Alsof Gio van Barcelona naar Feyenoord zou gaan... Kerel kan nog best bij een (sub)topper in Engeland, Spanje of Italië aan de bak. Waarom zou hij dan voor middenmoot in Nederland kiezen?
Dat dacht Charisteas ook zekerquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:40 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Omdat hij al bij Feyenoord gespeeld heeft en er dan een bepaald vertrouwd gevoel bij heeft, clubliefe. Maar ik vrees wel dat je verder gelijk hebt
.
Op Davids na! En Heitinga lijkt me ook iemand met een hart voor Ajax! Pi-Air werd toegejuigd, maar ook nadat hij door zijn liefde was uitgekotst...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:41 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat dacht Charisteas ook zeker. Come on, clubliefde bestaat nauwelijks meer.
Dat is waar, maar toch geloof ik er inquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:41 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat dacht Charisteas ook zeker. Come on, clubliefde bestaat nauwelijks meer.
Heitingaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:50 schreef Luco het volgende:
[..]
Op Davids na! En Heitinga lijkt me ook iemand met een hart voor Ajax! Pi-Air werd toegejuigd, maar ook nadat hij door zijn liefde was uitgekotst...
Dat gaat dus geen 2 miljoen pond worden.quote:11/3/2007 - 'Interesse Chelsea voor De Guzman'
(Gepost door RvN)
Het Engelse tabloid News of the World meldt dat de Engelse topclub Chelsea interesse heeft in het Feyenoord talent Jonathan de Guzman. Hij wordt door de krant op een transferbedrag van slechts 2 miljoen pond geschat, 3 miljoen euro. Frank Arnesen zou heb al een paar keer hebben bekeken.
Feyenoord Netwerk
"Ik ben er enorm trots op dat Chelsea interesse heeft. Ik heb natuurlijk ambitie en voor een Canadees is Engeland als een tweede thuisland" zo zou De Guzman News of the World hebben laten weten. [reageer]
Kan ie met zijn maatje Kalou gaan ballen....quote:Op zondag 11 maart 2007 11:37 schreef Happel het volgende:
Dat gaat dus geen 2 miljoen pond worden.
quote:Geen berisping Peter Bosz
Bron: FR-Fans.nl
Feyenoord ontkent tegenover FR-Fans.nl dat Peter Bosz op zijn vingers is getikt na uitspraken over huidige aankopen. Gisteren berichtte De Telegraaf daarover. Belangrijkste misser zou volgens de krant zijn dat hij vertelde dat de aankopen van afgelopen zomer met het beleidsplan in de hand nooit door Feyenoord zouden zijn aangekocht.
Tsja wat moet je ervan zeggenquote:Opstellingen
AZ: Waterman; De Cler, Opdam, Jaliens, Steinsson; Boukhari, De Zeeuw, Martens, Jenner; Arveladze, Dembele
Feyenoord: Timmer; Drenthe, Bahia, Vlaar, Greene; De Guzman, Derijck, Buijs, Castelen; Van Hooijdonk, Charisteas
klopt maar vier buitenlanders....quote:Op zondag 11 maart 2007 12:46 schreef Suijk het volgende:
Wel een hoop Nederlanders.
3 miljoenquote:Op zondag 11 maart 2007 11:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat gaat dus geen 2 miljoen pond worden.
Nog altijd beter dan je grootste talent sinds jaren op te leiden voor Arsenalquote:Op zondag 11 maart 2007 01:11 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
HeitingaDie gast weet gewoon van zichzelf dat hij bij een betere club gewoon zal mislukken. Dus die blijft lekker zijn hele leven bij ajax.
Nee hoor, paar weken terug nog de 0 gehoudenquote:Op zondag 11 maart 2007 15:08 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Dat is ook de eerste keer dit seizoen![]()
nee hoor, ons grootste talent is opgeleid voor ajaxquote:Op zondag 11 maart 2007 14:10 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan je grootste talent sinds jaren op te leiden voor Arsenal![]()
Doet Ajax nooit he, spelers opleiden voor een grote clubquote:Op zondag 11 maart 2007 14:10 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan je grootste talent sinds jaren op te leiden voor Arsenal![]()
Mooi. Hoe staat het met die andere jood.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Greene waarschijnlijk de kruisbanden gescheurd..
Zonde, had vandaag Dembélé toch aardig in de pocket
Dat moet morgen blijkenquote:Op zondag 11 maart 2007 15:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Mooi. Hoe staat het met die andere jood.
Liever eerst Buijs eruit, gvd wat een prutserquote:Op zondag 11 maart 2007 15:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Mooi. Hoe staat het met die andere jood.
Heb nog veel ergere spelers gezien vandaag, jodenlover.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:35 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Liever eerst Buijs eruit, gvd wat een prutser
Harry was ook niets, maar Buijs was nog wel een graadje erger.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb nog veel ergere spelers gezien vandaag, jodenlover.
Vierde keer al.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:08 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Dat is ook de eerste keer dit seizoen![]()
Timmer was verrassend goed. Nog een goede reactie ook op bijna eigen goal van de Guzman en vrije trap van Cziommer. Alleen wel geluk bij die bal op de lat van Arveladze.quote:
Nou, dan heeft Rijnmond een andere wedstrijd gekeken dan ik. Eerste helft werden ze volledig overlopen, tweede helft waren ze wat feller, waardoor er wat kansen kwamen. Maar om nou te zeggen dat ze fatsoenlijk speelde, nee.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat ik heb gehoord op Radio Rijnmond, waar ik altijd de uit-wedstrijden volg speelde Feyenoord best fatsoenlijk.
Rijnmond heeft altijd wel een roze bril opgehad. Dat moet geen verrassing zijnquote:Op zondag 11 maart 2007 16:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Nou, dan heeft Rijnmond een andere wedstrijd gekeken dan ik. Eerste helft werden ze volledig overlopen, tweede helft waren ze wat feller, waardoor er wat kansen kwamen. Maar om nou te zeggen dat ze fatsoenlijk speelde, nee.
Ze kunnen ook aardig Feyenoord afmaken na een verliespartij anders hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 20:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Rijnmond heeft altijd wel een roze bril opgehad. Dat moet geen verrassing zijn
Van Bronckhorst is een matige verdediger. Schande dat hij in Oranje op die plek staat (zegt ook iets over de NL Verdedigers).quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:20 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Die man heeft meer kwaliteit in z'n linkerteen dan alle aankopen van dit seizoen in hun hele lichaam.
Met Gio en nog een goede ervaren kracht erbij heeft Feyenoord voor komend seizoen best een leuke selectie.
Leuk, krijgt Tiendalli weer eens een kansquote:Op zondag 11 maart 2007 16:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Wel mooi dat die prutser Greene (zwaar?) geblesseerd is. Ook vandaag deed hij weer veel fout, en was hij weer veel te laks in zijn speelwijze, maar de trainer die wij hebben blijft structureel van deze prutsers in de basis opstellen dus dan is het maar goed dat hij voorlopig niet opgesteld KAN worden.
Dat is toch de manier om van Kuipvrees af te komen.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Leuk, krijgt Tiendalli weer eens een kans.
Drenthe op middenveldquote:Op zondag 11 maart 2007 22:16 schreef Keltie het volgende:
Daarbij is'ie te oud en wat zou je doen dan? Drenthe uit de basis halen?
Ik denk dat als Gio überhaupt wordt gehaald, hij voor middenvelder gehaald wordt.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:26 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Drenthe op middenveld
Gio is meer dan welkom
Nee, want het is een matige verdediger.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:26 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Drenthe op middenveld
Gio is meer dan welkom
Beter kan je niet krijgen, dus moeten we er maar genoegen mee nemen.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, want het is een matige verdediger.
Matig misschien tegen clubs als Real Madrid en Liverpool, en missschien matig tegen landen als Engeland of Duitsland, maar tegen clubs als RKC of volgend jaar misschien weer RBCquote:Op zondag 11 maart 2007 22:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
sorry, ik bedoel: wat mij betreft is ie welkomquote:Op zondag 11 maart 2007 22:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hmm.. Mjah, vind hem zelf te oud om nog te komen.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:34 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
sorry, ik bedoel: wat mij betreft is ie welkom
Dat wordt ook bijgehouden en meegenomen in de beoordeling? Nou, nou.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:54 schreef Keltie het volgende:
Alfonso Alves ken je nooit betalen.
Daarnaast lijkt mij dat iemand die de kleedkamer goed kan verstoren en het is een latente jood (heeft de wens om in amsterdam te spelen al uitgesproken).
Tja, alles heb met mekaar te maken.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:17 schreef Happel het volgende:
Gaan we het weer hebben over de financiën.
Wat is er mis met Buijs? Okee, hij heeft een "persoonlijkheid", maar het is toch gewoon een redelijke tot goede voetballer?quote:Op maandag 12 maart 2007 01:56 schreef MarkNMGN het volgende:
Kan Buijs zich een keer bezighouden met voetballen
Wordt een Bosschaart-verhaal op deze manier..![]()
Nou, lijkt mij niet dat iemand een contract in Rotterdam tekent terwijl hij hardop wenst in amsterdam te willen spelen. Doe je dat wel, ben je gewoon een schrale.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:59 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat wordt ook bijgehouden en meegenomen in de beoordeling? Nou, nou.
Doodsteek voor talent, niet doen dus.quote:Op maandag 12 maart 2007 01:36 schreef Waris3 het volgende:
Gio kan linksback spelen dus moet je hem linksback laten spelen als dat nodig is. Verder kun je Drenthe gewoon op de bank zetten, want die is helemaal niet zo goed (Léonard is beter, maar nu zal ik wel weer dood geflamed worden).
Sorry, ik haakte af op het moment dat je zei dat Leonard beter is als Drenthe!quote:Op maandag 12 maart 2007 01:36 schreef Waris3 het volgende:
Gio kan linksback spelen dus moet je hem linksback laten spelen als dat nodig is. Verder kun je Drenthe gewoon op de bank zetten, want die is helemaal niet zo goed (Léonard is beter, maar nu zal ik wel weer dood geflamed worden). Maar als middenvelder is hij ook wel goed, alleen wie moet je er dan uithalen, De Guzman? Kan toch niet man. En CHARISTEAS moet blijven, want hij zal Feyenoord veel goede dingen gaan brengen en veel gaan scoren voor Feyenoord.
quote:Nieuw Feyenoord zoekt via Engeland naar Amerikaans geld
De inkt van het technisch beleidsplan van Feyenoord is nog niet opgedroogd of deze club speelt gelijk bij het grote AZ. Heeft het één iets met het ander te maken? Wel degelijk.
Zowel onder spelers als bij de technische staf veroorzaakte het plan rumoer en licht onbegrip. Er zou geen topsportklimaat bestaan en enkele onlangs aangetrokken spelers zouden onder de huidige afspraken niet meer in beeld komen bij Feyenoord.
Zoiets voelt als een afgang en dat ís het ook. En dan word je als spelersgroep kwaad, sluiten de rijen zich en ontstaat uit irritatie de collectieve vastberadenheid die Feyenoord nodig had tegen AZ. Wie opportunistisch denkt, ziet daar de eerste winst van Peter Bosz.
Ik hoorde in de afgelopen week iemand beweren dat het plan van de technisch directeur de vuilnisbak in kan als Feyenoord gaat winnen. Maar dat is onzin. Een profclub die zichzelf serieus neemt, werkt langs de lijnen van een vooraf bepaald technisch beleid. Dat zo’n beleid bij Feyenoord niet bestond, is té bizar. Men deed daar maar wat.
Dat de huidige directie zijn handtekening onder die conclusie heeft gezet, is een keiharde klap in het gezicht van alle technisch verantwoordelijken die recent bij Feyenoord in dienst waren.
Het is tevens een klap in het gezicht van de onlangs afgetreden voorzitter, die lange tijd eindverantwoordelijk was. Het maakt de kleine kans op een eervol afscheid van hem, straks in de Kuip, er niet groter op. Het is ook een klap in het gezicht van de directie, want Chris Woerts en Onno Jacobs delen al een tijdje de lakens mee uit in de Kuip, hoewel tot voor kort niet op technisch vlak. Kwetsbaar opstellen heet dat.
Van het plan zelf kan de achterban niet geschrokken zijn. Het is een blauwdruk voor de toekomst zonder spectaculaire details. En met het in werking stellen, zal op jaarbasis zeker niet meer dan twee à drie ton aan extra kosten gemoeid zijn. Bosz verdient niettemin een compliment voor de lichtbeeldenshow waarmee hij rondtrekt, want eindelijk biedt hij de club de handvatten waarnaar diezelfde club zo verlangd heeft.
Of het plan ook werkelijk de leidraad zal zijn, bepaalt de ruggengraat van het huidige management. Zij zullen de technische stabiliteit van de club moeten waarborgen. En zij zullen op zoek moeten naar Amerikaanse investeerders in Feyenoord. Want de nazaten van wat ooit in Rotterdam havenbaronnen heetten, hebben zich de laatste maanden niet laten horen.
Er werd gesuggereerd dat er vijf mensen met samen 25 miljoen euro klaar stonden, maar dat kwintet heeft zich tot op heden niet gemeld. Het is een van de vele fata morgana’s waarop goedgelovige Feyenoorders zich blindgestaard hebben.
De top van Feyenoord oriënteert zich nu via een Engels adviesbureau op de Amerikaanse financiële markt. Vermogende Amerikanen kijken inmiddels verder dan de Engelse competitie.
Ze worden door dezelfde Britse adviseurs ook op clubs op het Europese vasteland gewezen. Een voordeel voor Feyenoord is in deze, dat de club een nieuw stadion gaat bouwen. Met name voor dat project is in de Verenigde Staten belangstelling. Feyenoord zoekt een partner zoals FC Liverpool die vond, dus eentje die er voor tekent dat de identiteit van de club nooit aangetast wordt. Spannende gedachte.
chris@ad.nl
Ik vond het ook wel meevallen hoor, AZ had wel de betere kansen, maar qua veldoverwicht viel het wel mee. AZ werd de 2e helf gevaarlijker toen Cziommer er in kwam. Feyenoord ging de duels tenmisnste aan, als ze dat nu eens elke week doen, maar volgende week zal het wel weer kut zijn!quote:Op zondag 11 maart 2007 17:55 schreef footbal_lad het volgende:
Ik vond ze vandaag nog niet eens slecht voetballen,al is daar natuurlijk weinig voor nodig.Zat tenminste strijd in vandaag.Dat gezeur over hoeveel kansen AZ wel niet had zal me m'n reet roesten.Dat zei iedereen na de thuiswedstrijd ook al.
Meest amusante was toch wel 't thuispubliek van AZ.Volgens mij denken ze dat 't verboden is om bij het voetbal je eigen ploeg te steunen.Net zo triest als dat kutstadion.....
whahahaquote:Op maandag 12 maart 2007 01:36 schreef Waris3 het volgende:
Verder kun je Drenthe gewoon op de bank zetten, want die is helemaal niet zo goed (Léonard is beter, maar nu zal ik wel weer dood geflamed worden).
Gio is een gelouwerde speler, met veel ervaring en aanzien. Die kan van grote betekenis zijn voor Feyenoord. Een plek op het middenveld zou dan een juiste stek zijn, want op de linksback plek is hij van te weinig waarde. Laat maar komen dus.quote:Op maandag 12 maart 2007 07:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Doodsteek voor talent, niet doen dus.
Maargoed, iemand die een "Oranje" avatar heeft, waar Van Galen nog in zit kan je ook helemaal niet serieus nemen
Pi-Air is 6 jaar ouder dan Gioquote:Op maandag 12 maart 2007 11:33 schreef Keltie het volgende:
Gio
Van Bronckhorst is een "gelouwerde speler met veel ervaring en aanzien", Van Hooijdonk ook.. Dus?
Op de Guzman en Drenthe na is Gio beter dan alle huidige Feyenoordspelers.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:06 schreef ruud_fr het volgende:
zien jullie nou echt niet in dat Gio beter is dan Lucius, Schreuder en Buijs? (hij kan idd beter op middenveld)
Gio heeft bij de Rangers, Arsenal en Barcelona gevoetbald. Een paar landskampioenschappen meegemaakt en de Champions League gewonnen, dus snap je het???quote:Op maandag 12 maart 2007 11:33 schreef Keltie het volgende:
Gio
Van Bronckhorst is een "gelouwerde speler met veel ervaring en aanzien", Van Hooijdonk ook.. Dus?
Ik schat Gio nog wel beter in als Drenthe. Ook nog wel als de Guzman. Alleen heeft de Guzman veel meer potentie om een topper te worden.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Op de Guzman en Drenthe na is Gio beter dan alle huidige Feyenoordspelers.
Boateng zou inderdaad perfect voor Feijenoord zijn, maar Boateng alleen is niet genoeg om Feyenoord weer terug op de rails te krijgen.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:02 schreef koningdavid het volgende:
Gio vind ik persoonlijk ook wat overschat. Boateng zou wel een goede zijn voor jullie.
Drenthe heeft die potentie ookquote:Op maandag 12 maart 2007 12:16 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ik schat Gio nog wel beter in als Drenthe. Ook nog wel als de Guzman. Alleen heeft de Guzman veel meer potentie om een topper te worden.
Dus ik koop een auto kaart. maar ik kom alleen aan bij vitesse of misschien met nog iemand. dan kan ik mijn auto niet parkeren. maar dan mag ik ook niet ergens buiten het stadion de auto parkeren en vanaf daar naar het uitvak lopen ?quote:De regeling:
Vervoer per auto:Carpoolplaats in Heteren, voertuigen die met minimaal vier personen de parkeerplaats verlaten ontvangen een parkeerkaart.
Buscombi: Vertrek mogelijk vanuit Rotterdam en Heteren.
Voor zowel vervoer per auto als per bus, ongeacht de opstapplaats, geldt een prijs van ¤ 23,75.
Ja.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:30 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik snap er ook geen ruk van.... En als ik nou in Heteren op de bus stap. Moet ik dan 23,75 euro betalen voor een busritje van nog geen kwartier?
Serieus 23,75 euro?????? Dan ga ik toch maar eens overwegen om gewoon in een VItesse vak te gaan zitten.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja.
Waarschijnlijk ga ik dat gewoon doen. Koop ik zaterdag kaart voor Heteren. En rij ik gewoon daarna toe. En vanaf daar met de bus maar.
Vorig jaar was leuk![]()
[afbeelding]
[[url=
afbeelding]]http://frfotopagenl.fr.funpic.org/Fotos/Competitie/Vitesse-Feyenoord0-1/VitesseFeyenoord01/photos/photo10.jpg]afbeelding[/url]][/url]
Ja kan eigenlijk ook wel. Vitessezuid113 wil vast wel regelen voor mequote:Op maandag 12 maart 2007 12:39 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Serieus 23,75 euro?????? Dan ga ik toch maar eens overwegen om gewoon in een VItesse vak te gaan zitten.
Zijn inbreng bij Arse was.. euh.. Nog net niet nihil te noemenquote:Op maandag 12 maart 2007 12:13 schreef erkel het volgende:
[..]
Gio heeft bij de Rangers, Arsenal en Barcelona gevoetbald. Een paar landskampioenschappen meegemaakt en de Champions League gewonnen, dus snap je het???
Die kan veel leren aan de jonge gasten. Pi-air heeft ons de Uefa-Cup bezorgd, maar het is nooit echt een topspeler geweest.
Jaquote:Op maandag 12 maart 2007 12:30 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik snap er ook geen ruk van.... En als ik nou in Heteren op de bus stap. Moet ik dan 23,75 euro betalen voor een busritje van nog geen kwartier?
Gio erbij op het middenveld is echt wel een versterking voor Feyenoord hoor, als back vind ik hem niet top, maar zou ook niet verkeerd zijn, kan Drenthe gewoon links op het middenveld spelen.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zijn inbreng bij Arse was.. euh.. Nog net niet nihil te noemen
Ow.. En Van Hooijdonk is gewoon een topspeler geweest.
Nihil?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zijn inbreng bij Arse was.. euh.. Nog net niet nihil te noemen
Ow.. En Van Hooijdonk is gewoon een topspeler geweest.
Vind ik toch een heel respectabel aantal wedstrijdenquote:2001/02 Arsenal 21 1 Premiership
2002/03 Arsenal 20 1 Premiership
Idd tyfus combi. Zit nu ook te twijfelen. 23,75 euro voor een ritje in de bus van nog geen 5 kmquote:Op maandag 12 maart 2007 14:29 schreef Happel het volgende:
Waarom accepteert iedereen die combi verdomme. Gewoon allemaal op eigen vervoer gaan.
Dan ga je fietsendquote:Op maandag 12 maart 2007 14:38 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Idd tyfus combi. Zit nu ook te twijfelen. 23,75 euro voor een ritje in de bus van nog geen 5 km![]()
Omdat ik geen teletekst supporter ben?quote:Op maandag 12 maart 2007 15:00 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Waar slaat die opmerking op dan? Het is geen optie en het is niet grappig![]()
middenveld met Jona------Gio-----------Royston lijkt me wel wat!!quote:Op maandag 12 maart 2007 12:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Drenthe heeft die potentie ook. Laat ik het zo zeggen: Het zou dom zijn van Erwin Koeman om Gio de ontwikkeling van Drenthe of De Guzman in de weg te laten lopen.
Gio heeft aangegeven dat welwillende tegenover een terugkeer naar Feyenoord staat, maar Boateng heeft laatst nog naar buiten gebracht dat ie liever zijn contract bij Middlesbrough uitdient, geloof ik.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:31 schreef Messenga het volgende:
Alsof Gio en Boateng uberhaupt zouden willen.
Dat weet ik nietquote:Op maandag 12 maart 2007 15:02 schreef Messenga het volgende:
[..]
Omdat ik geen teletekst supporter ben?
En daarnaast zijn mijn posts van vrij normaal niveau hoor.
Boateng heeft bijgetekend en Gio komt niet.
Je had het over fietsen....quote:Op maandag 12 maart 2007 15:02 schreef Messenga het volgende:
[..]
Omdat ik geen teletekst supporter ben?
En daarnaast zijn mijn posts van vrij normaal niveau hoor.
Want? Fiets in de berm en klaar is kees. Beetje inventief.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:05 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat weet ik niet
Ik had het over die 2e. Fietsen wordt vrij lastig.
Gio komt over 1 jaar.![]()
Wat jij wil. Ik denk dat een nachtje Korenmarkt een beter plan is.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Want? Fiets in de berm en klaar is kees. Beetje inventief.
En v/d Sar was ook welwillend hoor.
Hahahahhahahahahahhahahahquote:Op maandag 12 maart 2007 15:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Want? Fiets in de berm en klaar is kees. Beetje inventief.
En v/d Sar was ook welwillend hoor.
In het laatste interview zei hij dat hij graag zn carriere in Nederland afsluit. Dat hij zeker niet naar Ajax gaat en dat Feyenoord een belangrijke plaats in zn hart heeft. dus ik acht de kans zeer groot dat hij nog een paar jaartjes bij Feyenoord komt voetballen. Al vind ik dat PSV ook een kansje moet wagen.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:08 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wat jij wil. Ik denk dat een nachtje Korenmarkt een beter plan is.
Gio heeft altijd gezegd zn carriere bij Feyenoord af te willen sluiten en heeft laatst nog zn huis in Krimpen uitgebreid. Boateng zie ik niet meer komen nee.
Ik weet zeker dat ie niet naar PSV of AZ gaat.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
In het laatste interview zei hij dat hij graag zn carriere in Nederland afsluit. Dat hij zeker niet naar Ajax gaat en dat Feyenoord een belangrijke plaats in zn hart heeft. dus ik acht de kans zeer groot dat hij nog een paar jaartjes bij Feyenoord komt voetballen. Al vind ik dat PSV ook een kansje moet wagen.
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 12 maart 2007 15:08 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wat jij wil. Ik denk dat een nachtje Korenmarkt een beter plan is.
Gio heeft altijd gezegd zn carriere bij Feyenoord af te willen sluiten en heeft laatst nog zn huis in Krimpen uitgebreid. Boateng zie ik niet meer komen nee.
Al 2 weken ofzo...quote:Op maandag 12 maart 2007 15:36 schreef Vakkie_W het volgende:
Mensen hier het geld van de kaart van Tottenham al terug?
Door die tyfus Scholtenquote:Op maandag 12 maart 2007 16:43 schreef jorienvdherik het volgende:
hehe lol. Definitief naar Feyenoord vanavond. ben benieuwd waarom ze zo laag staan
Zal wel vanwege zijn verleden zijnquote:Op maandag 12 maart 2007 17:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik weet niet of hij een goede trainer is. Hij is wel erg verlegen/introvert. Maar om hem nou gelijk die tyfus Scholten te noemen....
hij is overloper, tyfus scholten dusquote:Op maandag 12 maart 2007 17:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik weet niet of hij een goede trainer is. Hij is wel erg verlegen/introvert. Maar om hem nou gelijk die tyfus Scholten te noemen....
Volgens mij zijn ze ouder dan jou. Jorien mischien even oud.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Als jullie oud genoeg waren stonden jullie, net als al die anderen voor hem op de banken.
Speler van niks bij Feyenoord toen.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Als jullie oud genoeg waren stonden jullie, net als al die anderen voor hem op de banken.
Hij was dit seizoen toch al niet in vormquote:Waar Greene en Feyenoord gisteren al voor voor vreesden, werd vandaag in het ziekenhuis inderdaad bevestigd. Serginho Greene heeft de voorste kruisband in zijn knie afgescheurd in het duel tegen AZ. Greene zal vermoedelijk zes tot negen maanden moeten revalideren. Volgens de medische staf van Feyenoord zal hij zeker tot de winterstop van volgend seizoen niet in actie kunnen komen
Oh, dan maakt het niks uit.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij was dit seizoen toch al niet in vorm
Neuh... Theo Lucius kan zich nu mooi gaan richten op de rechtsback positiequote:
Dan jij. Verder zegt niemand dat dat niet zo is en heeft dat er niks mee te maken.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:55 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze ouder dan jou. Jorien mischien even oud.
Dat zeker, maar dit gun je hem niet.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij was dit seizoen toch al niet in vorm
Klopt daarom wilde Ajax hem ook terug hebbenquote:Op maandag 12 maart 2007 17:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Speler van niks bij Feyenoord toen.
quote:Op maandag 12 maart 2007 18:04 schreef chrisgyan het volgende:
Ik neem aan dat alle spelers komende zondag met een shirt met de tekst: 'Hup Serginho' het veld opkomen
Ik heb liever één Arnold Scholten in m'n elftal dan de meeste van die kutvoetballers die nou in het elftal staan.Hadden ze maar dat spelinzicht wat hij had!quote:Op maandag 12 maart 2007 17:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Speler van niks bij Feyenoord toen.
Fawaka Serginho dan.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:04 schreef chrisgyan het volgende:
Ik neem aan dat alle spelers komende zondag met een shirt met de tekst: 'Hup Serginho' het veld opkomen
Of een type Witsche. Maar dat licht ook nogal gevoelig denk ikquote:Op maandag 12 maart 2007 18:18 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Ik heb liever één Arnold Scholten in m'n elftal dan de meeste van die kutvoetballers die nou in het elftal staan.Hadden ze maar dat spelinzicht wat hij had!
quote:De top van Feyenoord oriënteert zich nu via een Engels adviesbureau op de Amerikaanse financiële markt. Vermogende Amerikanen kijken inmiddels verder dan de Engelse competitie.
Ze worden door dezelfde Britse adviseurs ook op clubs op het Europese vasteland gewezen. Een voordeel voor Feyenoord is in deze, dat de club een nieuw stadion gaat bouwen. Met name voor dat project is in de Verenigde Staten belangstelling. Feyenoord zoekt een partner zoals FC Liverpool die vond, dus eentje die er voor tekent dat de identiteit van de club nooit aangetast wordt. Spannende gedachte.
ik zal wel ff voor je kijken wat ik voor je kan doen, Als je er 2 nodig hebt gaat het denk ik wel lukken , als je er meer nodig hebt moet ik ff rondvragen of andere kaarten nog kaarten kunnen halen ( de verkoop begint A.S Zaterdag voor ons )quote:Op maandag 12 maart 2007 12:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja kan eigenlijk ook wel. Vitessezuid113 wil vast wel regelen voor me![]()
![]()
minder, bij mij althansquote:Op maandag 12 maart 2007 18:19 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Of een type Witsche. Maar dat licht ook nogal gevoelig denk ik![]()
Ja! Ik lach met je mee... Gozer heeft niets goeds gedaan dit seizoen. En het is natuurlijk een ex neus.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:52 schreef PizzaSalami het volgende:
Feyenoord zal zeker tot de winterstop van volgend seizoen geen beroep kunnen doen op Serginho Greene.
Moeten wij nu ook heel hard lachen?
1. is al gepostquote:Op maandag 12 maart 2007 18:52 schreef PizzaSalami het volgende:
Feyenoord zal zeker tot de winterstop van volgend seizoen geen beroep kunnen doen op Serginho Greene.
Serieus? Zo lang?quote:Op maandag 12 maart 2007 18:52 schreef PizzaSalami het volgende:
Tegen ons deed hij wel zijn bestquote:Op maandag 12 maart 2007 18:53 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ja! Ik lach met je mee... Gozer heeft niets goeds gedaan dit seizoen. En het is natuurlijk een ex neus.
begin er dan niet overquote:Op maandag 12 maart 2007 18:55 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Neuh, lullig voor hem. Kan er niet wakker van liggen.
Wij liggen er ook niet wakker van dat Greene geblesseerd is..quote:Op maandag 12 maart 2007 18:55 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Neuh, lullig voor hem. Kan er niet wakker van liggen.
Lucius kan mooi rechtsback gaan spelenquote:Op maandag 12 maart 2007 19:01 schreef erkel het volgende:
Wie hebben we voor Greene in de plaats dan? Schreuder? Pardo?
Nee, dat is een vooruitgang. Greene was nog altijd de beste optie voor die plek.
Ow fout van mijn kant, dacht dat Greene voor de verdediging speelde. Rechtsback is dan ook niet een geschikte plek voor hem. Maar ja Lucius rechtsbackquote:Op maandag 12 maart 2007 19:03 schreef ruud_fr het volgende:
doe je ogen eens open tijdens een wedstrijd
dat Greene slecht speelt (althans wat ik van hem zie, thuiswedstrijden)quote:
Doe maar, ik lach met je mee.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:52 schreef PizzaSalami het volgende:
Lucius kan zijn mannetje op het middenveld al niet tegen houden laat staan in de verdediging..quote:Op maandag 12 maart 2007 19:03 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Lucius kan mooi rechtsback gaan spelen
Zoveel matches heeft Bronckhorst niet in de basis gestaan sjappie.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:15 schreef erkel het volgende:
[..]
Nihil?
[..]
Vind ik toch een heel respectabel aantal wedstrijden
Lijst clubs van Van Hooijdonk. Met alle respect voor Pi-air is dit een lijstje clubs van een speler die net geen Europese top heeft gespeeld. Hij had nooit echt een basisplek binnen Oranje. Van grote waarde geweest voor Feyenoord, maar echte top was en is het niet.
Wil 'em wel een keer komen brengen, woon toch 'in de buurt' van Arnhem.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:24 schreef mister_popcorn het volgende:
Maar goed, komt dikke Theo dan al onze kant op?
We kunnen ook niemand opstellen, is ook al een verbetering.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:01 schreef erkel het volgende:
Wie hebben we voor Greene in de plaats dan? Schreuder? Pardo?
Nee, dat is een vooruitgang. Greene was nog altijd de beste optie voor die plek.
Waarom kom je vandaan dan Keltie?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wil 'em wel een keer komen brengen, woon toch 'in de buurt' van Arnhem.
NEE !!!!quote:Op maandag 12 maart 2007 20:24 schreef mister_popcorn het volgende:
Maar goed, komt dikke Theo dan al onze kant op?
quote:Jong Feyenoord boekt weer belangrijke zege
Datum: 12-03-2007 Bron: FR-Fans.nl
Jong Feyenoord heeft vanavond opnieuw een overwinning geboekt. Na de knappe zege van vorige week in amsterdam op ajax werd er vanavond in eigen huis met 2-1 van Rkc Waalwijk gewonnen. Stein Huysegems maakte beide Rotterdamse treffers. De ploeg van Arnold Scholten kruipt door de driepunter weer wat verder weg van de degradatieplaatsen.
Ik spreek je er over op msn welquote:Op maandag 12 maart 2007 18:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ik zal wel ff voor je kijken wat ik voor je kan doen, Als je er 2 nodig hebt gaat het denk ik wel lukken , als je er meer nodig hebt moet ik ff rondvragen of andere kaarten nog kaarten kunnen halen ( de verkoop begint A.S Zaterdag voor ons )
Voor Noord gaat het wel lastiger worden ( zoals ik in het vorige deel al dacht , maar toen was je op vakantie)
Want daarvoor moet je bij het Gelredome zijn en daar zal waarschijnlijk de naam van jou en je vriend ( en eventueel andere , moeten worden genoteerd )
In de F loopt ook een hele goeie!quote:Op maandag 12 maart 2007 20:38 schreef Maikalo het volgende:
Gaat de laatste tijd toch iets beter met Jong Feyenoord. De C-tjes doen het ook goed. In oranje onder 17 is Feyenoord zelfs hofleverancier. Dus hopelijk zit daar genoeg talent en goede spelertjes
![]()
F1 of F2? Als het die ene donkere jongen uit de F2 was, dan weet ik wie je bedoelt.quote:
F1, een blond ventje, speelt rechtsbackquote:Op maandag 12 maart 2007 21:09 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
F1 of F2? Als het die ene donkere jongen uit de F2 was, dan weet ik wie je bedoelt.
Jouw neefje?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:11 schreef Luni het volgende:
[..]
F1, een blond ventje, speelt rechtsback
Ook niet echt eerlijk als Taument meedoet met de C'tjes hè..quote:Op maandag 12 maart 2007 21:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Laatst hebben wij met onze D1 keiharde klop gekregen van Feyenoord. 10-0 ofzo.
En gisteren onze C2 0-1 verloren van het team van Taument en Gosgens.
quote:Op maandag 12 maart 2007 21:22 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Ook niet echt eerlijk als Taument meedoet met de C'tjes hè..
Was dat niet de 'winst' volgens Woerts, dat ze zijn salaris niet meer hoeven te betalen?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:35 schreef jorienvdherik het volgende:
feyenoord betaald lazovic zijn salaris hmmm is 8 ton
Gulden middenweg?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:36 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Was dat niet de 'winst' volgens Woerts, dat ze zijn salaris niet meer hoeven te betalen?Wie is de leugenaar, Woerts of Derksen?
Zal wel heel triest zijn als het waar is, tijd zal het leren. Maargoed.. Boszquote:Op maandag 12 maart 2007 21:37 schreef Zjakkie het volgende:
Ik weet nou niet of ik het moet geloven...
Ik weet niet of ik het wel wil gelovenquote:Op maandag 12 maart 2007 21:37 schreef Zjakkie het volgende:
Ik weet nou niet of ik het moet geloven...
Is goedquote:Op maandag 12 maart 2007 21:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik spreek je er over op msn welthx..
Hoezo, we spelen niet meer tegen nec hoorquote:Op maandag 12 maart 2007 21:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Is goed![]()
En o ja Feyenoord bedankt !!!![]()
![]()
Ik hoef jou toch niet uit te leggen wat ik bedoelquote:Op maandag 12 maart 2007 21:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoezo, we spelen niet meer tegen nec hoor![]()
Pracht spitsquote:Op maandag 12 maart 2007 21:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ik hoef jou toch niet uit te leggen wat ik bedoel![]()
Danko Lazovic
![]()
Alleen jammer dat ze dat niet doorhadden toen ze Kuyt gingen verkopenquote:
Zo is er wel meer jammer bij Feijenoord op dit moment.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:50 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze dat niet doorhadden toen ze Kuyt gingen verkopen![]()
Zal hem is bellenquote:Op maandag 12 maart 2007 22:07 schreef Vakkie_W het volgende:
Hebben de vrouw en kinderen van Bosz ook al een baan binnen Feyenoord?
Hebbe we jou toch voorquote:Op maandag 12 maart 2007 22:13 schreef PizzaSalami het volgende:
Bosz niet goed, Koeman niet goed. Zouden opvolgers echt zoveel beter zijn? Echt veranderingen kunnen bewerkstelligen binnen de huidige club? Lijkt me sterk, zeker op korte termijn.
Die club is gewoon rot van binnen, net als Ajax is geweest en nog steeds deels is. Dat verander je niet zomaar.
Het is het proberen waard. Met Bosz gaat het sowieso niet lukken.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:13 schreef PizzaSalami het volgende:
Bosz niet goed, Koeman niet goed. Zouden opvolgers echt zoveel beter zijn? Echt veranderingen kunnen bewerkstelligen binnen de huidige club? Lijkt me sterk, zeker op korte termijn.
Die club is gewoon rot van binnen, net als Ajax is geweest en nog steeds deels is. Dat verander je niet zomaar.
Beter mail je hem echt!quote:Op maandag 12 maart 2007 22:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mail hem anders:
P.Bosz@schijtbeleid.nl
Heeft mij, aan het begin van het seizoen, niet teruggemaild... De lul.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:20 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Of je mailt Woerts, want die stuurd je altijd een mail terug.
cwo@feyenoord.nl
Ho ho, hij krijgt een goede opvoeding!quote:Op maandag 12 maart 2007 21:14 schreef Staanplaats het volgende:
Luni, hij heb toch wel Davids, Kluivert of Litmanen als grote voorbeeld? Anders komptie nooit in de kuip..
Dat gaan we eens uittesten.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:20 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Beter mail je hem echt!
pbo@feyenoord.nl
Of je mailt Woerts, want die stuurd je altijd een mail terug.
cwo@feyenoord.nl
misschien wel een goed idee om dat ook eens te doenquote:Op maandag 12 maart 2007 22:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb ze een compliment gegeven.
Haha, stoer manquote:Op maandag 12 maart 2007 22:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb ze een compliment gegeven.
Doe maar eens! Zet onderaan de brief aub wel dat je Vitesse fan bentquote:Op maandag 12 maart 2007 22:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
misschien wel een goed idee om dat ook eens te doen![]()
ik ging hem bellen toen die bij studio voetbal wasquote:Op maandag 12 maart 2007 22:30 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Doe maar eens! Zet onderaan de brief aub wel dat je Vitesse fan bent![]()
Wat had je anders gedaan? De groetjes?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik ging hem bellen toen die bij studio voetbal wasmaar hij had zijn voicemail aan
helaas
Pas maar op hoor, straks gaar vakkie_w hem ook uitschelden.quote:
Mjah, hij stond alleen niet aan het roer. Hij mailde naar het roerquote:Op maandag 12 maart 2007 22:34 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik verlang naar machtig man aan het roer....
[afbeelding]
Dat zeker.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wat had je anders gedaan? De groetjes?
Mag hopen dat je sarcastisch bent.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:34 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik verlang naar machtig man aan het roer....
[afbeelding]
Ja, maar ik had meer vertrouwen in Jorien dan dat ik in die achterbakse tysuslijer van een Bosz heb.quote:
Beter.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Griek is er zondag niet bij
Denk je dat werkelijk.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:48 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wel liedjes tegen Bosz en zijn vriendjes![]()
Ik wist wel weer dat ik dood geflamed zou wordenquote:Op maandag 12 maart 2007 07:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Doodsteek voor talent, niet doen dus.
Maargoed, iemand die een "Oranje" avatar heeft, waar Van Galen nog in zit kan je ook helemaal niet serieus nemen
http://www.youtube.com/watch?v=NyBgmYNTfKcquote:Op maandag 12 maart 2007 14:31 schreef Messenga het volgende:
Alsof Gio en Boateng uberhaupt zouden willen.
een gevalletje als iedere andere dusquote:Op maandag 12 maart 2007 22:42 schreef TJDoornbos het volgende:
Dat gezeik rondom Lazofiets is weer een gevalletje van "Dat hadden ze liever niet in de media gehad"
je ben nog serieus ookquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:09 schreef Waris3 het volgende:
Ik wist wel weer dat ik dood geflamed zou worden![]()
En niks doodsteek, hij wacht maar tot oudere spelers weg zijn en hij een plaatsje opschuift in de hiërarchie.
Idd! Zeer scherp gezien dit...quote:Het is ook geen toeval dat Feyenoord de nul hield in wedstrijden dat Lucius niet aanwezig was, tegen FC Utrecht en AZ
Ja en Huntelaar scoort niet als Sneijder meespeeltquote:Het is ook geen toeval dat Feyenoord de nul hield in wedstrijden dat Lucius niet aanwezig was, tegen FC Utrecht en AZ).
Al dat geblaat over oud den bosch spelers vind hij maar niksquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja en Huntelaar scoort niet als Sneijder meespeelt
Wat doet Timmer nou weer fout?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Terror rot op met je Theo verdedigen want die gozer (ondanks dat ik dacht dat het een goeie aankoop was) verziekt het wel samen met Pi-Air en Henk. En niet alleen in het veld maar ook in de kleedkamer en in de media!!
Het lijkt me ook niet dat Timmer iets te verwijten valt. Hij is denk ik zelfs een van de belangrijke redenen dat Feyenoord nog bij de eerste 5 staat. Hij komt nogal erg graag op televisie, maar zegt daarin zover ik weet nooit echt schadelijke dingen, in tegenstelling tot Pierre van Hooijdonk. Ik weet niet hoe hij in de kleedkamer is. Hij hoort wel bij het oude kliekje, maar dat wil niet zeggen dat hij net zo destructief bezig is als vriendje Pierre.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:45 schreef dlebrok het volgende:
Wat doet Timmer nou weer fout?Er lopen wel 20 mensen bij Feyenoord rond die meer schuldig zijn aan de slechte resultaten dan hem.
Zo bijnzondere keeper vind ik Timmer niet hoor, afgekopen zondag heeft hij voor het eerst een punt gered, kan me voor de rest geen wedstrijden voor me halen dat hij dat gedaan heeft.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:48 schreef dlebrok het volgende:
Timmer is een beetje een zeikerd en ik vind het geen prettig persoon maar idd, hij is een van de weinige spelers die kwalitatief gezien bij een club als Feyenoord hoort en helpt Feyenoord eerder vooruit dan dat ie (zoals Koeman en consorten) de club de afgrond inhelpt.
Tegen Ajax voorkwam hij dat ze met dubbele doelcijfers naar A'dam teruggingen, AZ thuis heeft hij zelfs 3 punten gered.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:09 schreef Luni het volgende:
[..]
Zo bijnzondere keeper vind ik Timmer niet hoor, afgekopen zondag heeft hij voor het eerst een punt gered, kan me voor de rest geen wedstrijden voor me halen dat hij dat gedaan heeft.
Hij is niet beter dan Ekramy + Ekramy is toekomst. Toekomst moet je een kans geven.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:10 schreef TerroRobbie het volgende:
AZ thuis was hij ook wel aardig toch?
Die komt niet, want hij is niet zo gezellig in de kroeg als Van Hooijdonk, Lucius en Timmerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:02 schreef dlebrok het volgende:
PSV neemt afscheid van Lamey
13/3/2007 13:20
PSV verlengt de eind dit seizoen aflopende verbintenis met verdediger Michael Lamey niet. De verdediger moet derhalve op zoek naar een nieuwe club.
'Zijn contract loopt af en daarna is het einde verhaal voor Lamey bij PSV', zei PSV-trainer Ronald Koeman tegen Omroep Brabant. De 27-jarige Lamey mocht aan het begin van deze voetbaljaargang niet bij PSV vertrekken van Koeman op het moment waarop Anderlecht zich had gemeld voor Lamey.
Twee maanden later belandde de voormalige speler van RKC Waalwijk, AZ en FC Utrecht, op het tweede plan en speelde hij geen wedstrijd meer. Lamey kwam dit seizoen tot zeven duels. In het seizoen 2005/2006 deed Koemans voorganger Guus Hiddink nog 26 keer een beroep op de geboren Amsterdammer.
Waaaaaaag het niet, Erwin![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die komt niet, want hij is niet zo gezellig in de kroeg als Van Hooijdonk, Lucius en Timmer. Een belangrijk criterium voor Erwin Koeman.
Mee eens. Maar op de korte termijn is Timmer (door z'n ervaring) denk ik een iets betere optie, vooral met die brakke verdediging van ons.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hij is niet beter dan Ekramy + Ekramy is toekomst. Toekomst moet je een kans geven.
Timmer is een jood, dat is fout.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:45 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Wat doet Timmer nou weer fout?Er lopen wel 20 mensen bij Feyenoord rond die meer schuldig zijn aan de slechte resultaten dan hem.
En toch zie ik 'Feyenoorder' Buijs nog liever eerder vertrekken, draagt niets bij, alleen aan het aantal tegendoelpunten en het totaal aantal kaarten.quote:
Geloof dat Timmer degene is die op het goal staat.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:51 schreef dlebrok het volgende:
[..]
En toch zie ik 'Feyenoorder' Buijs nog liever eerder vertrekken, draagt niets bij, alleen aan het aantal tegendoelpunten en het totaal aantal kaarten.
Kan er ook niets aan doen dat Koeman z'n verdediging niet op orde kan krijgen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Geloof dat Timmer degene is die op het goal staat.
Het is aan bijna het hele team te danken, maar Buijs is een van de slechtsten in dat team.quote:En het is zeker niet aan Buijs te danken, dat wij er slecht voorstaan.
Er zijn momenteel wel grotere problemen dan die paar joden die bij ons op de loonlijst staan.quote:Maar ja, als jij joden wil aanmoedigen, dan moet je dat lekker doen.
Zijn we het gelukkig over eens.quote:Neemt niet weg dat Buijs nooit gehaald had moeten worden. Zwaar overschatte voetballer.
Ja, Jansen is ook een jood..
Iddquote:
blijft een lul die de vissterquote:Zaakwaarnemer Jan de Visser is er zeker van dat Feyenoord ook volgend seizoen kan beschikken over de diensten van Jonathan de Guzman. De makelaar van de Canadees sprak met het blad Sportweek over de toekomst van zijn 19-jarige pupil.
"Het is complete onzin", aldus De Visser over de mogelijke interesse van Chelsea. "Maar omdat we de komende periode vaker dit soort berichten verwachten, gaat Jonathan nergens op in. Anders blíjft hij bezig. Jonathan voetbalt volgend seizoen gewoon nog bij Feyenoord. Hij is nog niet klaar in De Kuip", verzekerde de spelersmakelaar.
Zelfs als Chelsea daadwerkelijk concreet wordt, zal het waarschijnlijk niet tot een transfer komen. "Voor Salomon Kalou lag het anders", weet De Visser. "Voor hem is de concurrentie minder groot. Hij weet dat hij er als aanvaller altijd wel inkomt. Voor een middenvelder ligt dat anders. Chelsea heeft Essien, Ballack en Lampard in huis en ze hebben Mikel en Diarra nog achter de hand. Jonathan is nog jong en leert momenteel heel veel bij Feyenoord."
quote:De Toto bestaat zondag 50 jaar en dat moet gevierd worden. Dat kan natuurlijk nergens beter dan in De Kuip, het grootste verkooppunt van De Toto. De Toto trakteert alle aanwezige supporters zondag voor Feyenoord-Willem II daarom op een gratis Toto-formulier.
In totaal worden er liefst 50.000 uitgedeeld. Tot vijf minuten voor aanvang van de wedstrijd kunt u uw voorspelling gratis opgeven bij één van de vijf verkooppunten in en om het stadion en maakt u kans op een van de vele geldprijzen. Eventuele prijzen kunnen vanaf maandag 19 maart worden geïnd bij alle Toto-verkooppunten in Nederland.
Heeft ooit 2 duels in amsterdam gespeeld op huurbasisquote:
Timmer moet volgend jaar op de bank en daarna stoppen of naar FC Zwolle ofzoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Mijn pa heeft totaal geen verstand van voetbal, maar desondanks toch een paar keer meegesleept naar de Kuip dit seizoen, ja je moet wat hehen die noemt Timmer tegenwoordig 'die keeper die altijd blijft staan en de ballen nakijkt'
![]()
Maar op zich goed samengevat, zo denk ik er ook over. Timmer heeft dit seizoen meer punten gekost doordat hij niet scherp was, fouten etc. dan dat hij gered heeft.
Daarom zou ik graag hebben dat die Noord Hollander vertrekt en dat Ekramy een kans krijgt. Ekramy voorspel ik net zo'n toekomst als Dudek, althans ik schat hem net zo hoog in, en Dudek heb ik nog steeds hoog zitten, ookal komt hij niet meer aan spelen toe in Engeland.
ja, Dudek gaat nog een keer ergens op de bank zittenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:56 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Timmer moet volgend jaar op de bank en daarna stoppen of naar FC Zwolle ofzo. Ekramy in de goal en Dudek terughalen voor stand-in
![]()
Timmer mag van mij altijd terugkomen hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:56 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Timmer moet volgend jaar op de bank en daarna stoppen of naar FC Zwolle ofzo. Ekramy in de goal en Dudek terughalen voor stand-in
![]()
Ja dat snap ik, voor de eerste divisie is Timmer een toppert, en moet hij toch wel in staat worden geacht het aantal tegendoelpunten onder de 40 te kunnen houden!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:06 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Timmer mag van mij altijd terugkomen hoor
Die 40 doelpunten ligt niet alleen aan Timmerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, voor de eerste divisie is Timmer een toppert, en moet hij toch wel in staat worden geacht het aantal tegendoelpunten onder de 40 te kunnen houden!![]()
Als iemand op je loonlijst staat betaal je hem simpel zat. Zoals ik het inschat heeft Vitesse een transfer bedrag met feyenoord overeen gekomen. Het eerste gedeelte van dat bedrag is de huur het restant wordt dus bij de koop betaald. Koopje op die manier voor Vitesse.quote:De commercieel directeur van de Rotterdammers, Chris Woerts, liet weten dat het verhaal van Derksen geenszins op waarheid berust. “Dat is een onzin verhaal. Wij verhuren Lazovic, dus Vitesse betaalt daarvoor. Vanaf 1 juli 2007 krijgen wij ook het restant van de transfersom en dan is hij bij ons van de loonlijst weg,” zo vertelde hij tegenover fansite FRGoals.
Je moet niet alles geloven wat je hoort. En als er wel gasten zijn die gaan, dan moeten ze dat lekker zelf weten toch. Dit gebeurd buiten het voetbal en heeft dus niks met Feijenoord mee te maken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:56 schreef koningdavid het volgende:
Hoorde net bij het Elfde Uur (jawel) dat er Feyenoordsupporters op dit moment op weg zijn naar Utrecht.![]()
Ok... maar wat is de reden precies?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je hoort. En als er wel gasten zijn die gaan, dan moeten ze dat lekker zelf weten toch. Dit gebeurd buiten het voetbal en heeft er dus niks mee te maken.
D'r wordt wat gereld in Ondiep at the moment, of het is op z'n minst onrustig..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ok... maar wat is de reden precies?
Gebruik je hersens.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ok... maar wat is de reden precies?
Nieuwswaarde ongaat me totaal, maar goed..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:56 schreef koningdavid het volgende:
Hoorde net bij het Elfde Uur (jawel) dat er Feyenoordsupporters op dit moment op weg zijn naar Utrecht.![]()
Dat ze geen leven hebben verder. Een voetbal/supporter-gerelateerde motivatie hoef ik er niet achter te zoeken dus?quote:
Andries is Feyenoordfan joh.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:03 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Nieuwswaarde ongaat me totaal, maar goed..
Idd. Het zal wel een groep Rotterdammers geweest zijn waarvan er eentje een Feyenoord-shirt aanhad ofzo. Maakt de media dan weer van dat het allemaal Feyenoorders zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je hoort. En als er wel gasten zijn die gaan, dan moeten ze dat lekker zelf weten toch. Dit gebeurd buiten het voetbal en heeft dus niks met Feijenoord mee te maken.
Je hoeft hier niet bang te zijn voor uitsluiting hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je hoort. En als er wel gasten zijn die gaan, dan moeten ze dat lekker zelf weten toch. Dit gebeurd buiten het voetbal en heeft dus niks met Feijenoord mee te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |