Lijkt me dat het toch hier past, Beefcake.... als het om een flesje ging, zou je namelijk gemakkelijker er aan toe geven, toch?
Eén en al herkenning hier!!!
![]()
Een paar maanden terug vroeg hij er al herhaaldelijk om. Hij kon nog maar net een beetje praten en zat ook nog eens in zijn bijtfase!
![]()
Ik vond het zo moeilijk... want precies zoals je zegt, je wilt ook niet dat je peuter jaloers wordt. En voor volwassenen is het 'vreemd', een peuter aan de borst, maar het kind ziet alleen maar dat zijn/haar broertje/zusje het wél mag. Ik bedacht me dat hoe moeilijker ik er over zou doen, hoe meer het een item voor hem zou worden. Door zijn bijtfase vond ik het doodeng, maar heb gezegd dat het mocht voor één keertje. Hij nestelde zich helemaal als baby op schoot en gaf een heeeeeeel voorzichtig kusje op mijn tepel, en riep: "Hmmm, lekkuh"!!!
![]()
Tot mijn verbazing wist hij gewoon absoluut niet wat hij er mee moest doen! Daarna de andere nog op dezelfde manier en klaar!
![]()
Hij heeft er niet meer om gevraagd!
Doordat Tinka zo lastig drinkt als er anderen bij zijn (zeker haar drukke broer), is Randy er een paar maanden geen getuige meer van geweest, tot 2 weken terug. Ineens was het weer interessant. Toen heb ik zijn pop gepakt en 'door de trui heen' gevoed. (Dat deed hij na bij zichzelf trouwens, erg grappig om te zien!) Daarna mocht hij ook op die manier 'aan de tiet'! Hij nam er genoegen mee.