abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47456570
quote:
Op maandag 19 maart 2007 20:32 schreef mr.vulcano het volgende:

[..]

Helaas gaat de PVV niet ver genoeg, het wordt tijd om de programmaraden helemaal af te schaffen. Of heeft iemand steekhoudende argumenten om deze te behouden?
Ik denk dat inderdaad de aanbieders (UPC, e.d.) het beste zelf kunnen beslissen. De markt wordt ook steeds concurrerender, het is niet meer zoals vroeger, dat er sprake is van maar één aanbieder.

Ik vind het voorstel van de PVV overigens eerder een verslechtering t.o.v. de huidige situatie dan een verbetering. Een landelijke raad die 'nationwide' twintig kanalen gaat voorschrijven, komt nogal betuttelend op me over, het doet m.i. ook geen recht aan bevolkingssamenstellingen die lokaal nogal afwijkend kunnen zijn van de landelijke situatie.
pi_47456598
Ik heb The Box op moeten geven voor TRT Turkenzender, nu kan ik geen South Park meer kijken. Gelukkig blijft het daarbij, want Voetbal Insite (RTL7) wil ik niet missen
pi_47456691
quote:
Op maandag 19 maart 2007 23:11 schreef popolon het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe die contracten precies liggen maar je mag er toch wel vanuit gaan dat de F1 en VI op een ander kanaal komen? Volgens mij vallen veel zenders allemaal onder hetzelfde bedrijf.

Ik bedoel, hoe vaak zijn deze twee programma's al van zender naar zender verkast?
Ik moet bekennen hier heb je volkomen gelijk in
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
  maandag 19 maart 2007 @ 23:31:54 #254
97745 Thorical
finding a way
pi_47457290
Als ze F1 gaan verwisselen voor soera 18.4 dan vind ik het een slechte actie.
En gaat dat dus niet gebeuren. MAW dit is een HOAX.
pi_47457985
Het lijkt me nuttig om te kijken naar de zin en onzin van dergelijke programmaraden, maar verder is dit werkelijk een grote ophef om niks. Waarom hoor je nou niemand zeuren over de fundamentalistische christelijke zender Family7 die in sommige regio's vanaf deze zomer in plaats van Animal Planet te zien zal zijn? Is een zender die overdag kinderprogramma's uitzendt waarin ongelovigen en de evolutietheorie met de grond gelijk worden gemaakt geen enkel probleem, maar een onschuldige muziekzender die inspeelt op de behoefte om Arabische muziek te horen wél? In dit geval heeft de programmaraad de muziekzender zelfs verkozen boven Family7, een beslissing die ik alleen maar toe kan juichen. Het is weer een mooi voorbeeld van hoe overdreven paniekerig Neerlands Hoop in Domme Dagen de laatste tijd reageert op alles wat maar een kleurtje of andere gewoontes heeft. Ik pleit daarom ook voor een zender van algemeen nut waarop cursussen gegeven worden hoe Nederland massaal weer het hakenkruis uit haar reet leert trekken, het liefste in plaats van Rai Uno.

En RTL7 gáát nooit van de kabel, maar stel dat dat nou wél het geval zou zijn? Wat zou je daar eigenlijk voor bezwaren tegen kunnen hebben? Het is een veredelde herhalingszender vol zwaar gesponsorde lifestyleprogramma's waar geen hond naar kijkt! De enige programma's waar nog redelijk animo voor is zijn zonder al te grote problemen te verschuiven naar RTL5. Dan zie ik veel liever dat er een zender in het pakket zit waar een doelgroep voor is of waar programma's van enige kwaliteit op uitgezonden worden. Ik vind het zelf opmerkelijk dat een goede zender als Arte in mijn regio niet meer op de kabel zit, maar ik in plaats daarvan tijdens het zappen wel een tellsellkanaal voorbij zie komen. Zo heeft iedereen wel iets wat hem of haar niet zint. Het had overigens niks gescheeld of de raad had in plaats van Rotana voor TVOase gekozen, de nieuwe 'kwaliteitszender' van Harry de Winter die wegens opstartproblemen een onzekere factor is. Ik vraag me af hoe in dat geval de reacties zouden zijn.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 00:14:32 #256
121310 venomsnake
El Saltador
pi_47458507
quote:
Op maandag 19 maart 2007 21:29 schreef Triggershot het volgende:
Heb ik liever Al-jazeraa engels.
Die ontvang ik, niet echt veel soeps imo.
Had er meer van verwacht.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 20 maart 2007 @ 01:43:58 #257
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_47459774
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 11:11 schreef Meki het volgende:

[..]

wat heb je met paardem ?
en wat heb jij met geiten ?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 20 maart 2007 @ 02:10:36 #258
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_47459993
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 10:02 schreef BladE-l----- het volgende:
Voor diegenen die nog dachten in een westers land te leven..
Welkom in de realiteit.
kennelijke islamisering van Nederland door tolerante moslims
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 08:42:53 #259
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_47461399
Ik zou meteen verhuizen, geen rtl 7 betekend geen formule 1!
Gelukkig woon ik niet in Amsterdam
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_47461512
Neeee... m'n A-team en Law & Order.......
pi_47461769
Belachelijk idee. In Nederland moeten gewoon alle Nederlandstalige zenders overal beschikbaar zijn.

Afgezien daarvan vraag ik me af waarom men nog steeds niet individueel zelf kan kiezen welke zender men wel en welke zender men niet wil. Met de digitale techniek van tegenwoordig moet dat zeker te realiseren zijn.....
  dinsdag 20 maart 2007 @ 09:14:59 #262
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_47462066
Denk dat het tijd wordt om een klacht in te dienen wegens discriminatie door de programmaraad. De Arabische mensne krijgen nu wel een eigen kanaal, maar wat nu voor de Afrikanen, de Polen, de Scandinaviers, de Aziaten, de Indiers e.d. die ongetwijfeld ook allemaal in meer of mindere mate aanwezig zijn in Amsterdam e.o.? Die moeten het zeker wél zonder een eigen kanaal doen? Vind dat niet kunnen. Of iedereen kijkt gezellig naar de West-Europese zenders die er nu zijn, of elke bevolkingsgroep krijgt zijn eigen lokale zender, en niet alleen een groep dat wel geven. Dat is een slecht voorbeeld geven aan de multiculturele samenleving.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_47463097
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 09:14 schreef ethiraseth het volgende:
Denk dat het tijd wordt om een klacht in te dienen wegens discriminatie door de programmaraad. De Arabische mensne krijgen nu wel een eigen kanaal, maar wat nu voor de Afrikanen, de Polen, de Scandinaviers, de Aziaten, de Indiers e.d. die ongetwijfeld ook allemaal in meer of mindere mate aanwezig zijn in Amsterdam e.o.? Die moeten het zeker wél zonder een eigen kanaal doen? Vind dat niet kunnen. Of iedereen kijkt gezellig naar de West-Europese zenders die er nu zijn, of elke bevolkingsgroep krijgt zijn eigen lokale zender, en niet alleen een groep dat wel geven. Dat is een slecht voorbeeld geven aan de multiculturele samenleving.
Als ze dat willen moeten ze meer Polen, Scandinaviers, Aziaten, en Indiers naar Amsterdam halen want de doelgroep voor de Arabische zender is simpelweg vele malen groter.
Als in plaats van de Marokkanen/andere Arabisch sprekenden de Polen de grootste groep minderheden in Amsterdam waren geweest had deze adviesraad hoogstwaarschijnlijk een Poolse zuipschuit zender aangeraden in plaats van dat Rotana ding.
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
pi_47463473
Allemaal een schotel nemen jongens

Ik heb bijvoorbeeld een multytenne .. die is 50 bij 50 centimeter en valt echt niet op
pi_47469526
UPC maakt eigen keuze tussen RTL7 of Arabische zender

AMSTERDAM - UPC beschouwt het advies van de Algemene Programmaraad (APR) in Amsterdam om de Arabische muziekzender Rotana Music Europe op te nemen in het zenderpakket ten koste van RTL7 als "volstrekt vrijwillig en vrijblijvend".

De kabelmaatschappij zal de komende maanden een eigen afweging maken en maakt eind mei bekend welke zenders zij opneemt in het standaardpakket, aldus een woordvoerder dinsdag.

De APR adviseerde maandag RTL7 - dat overdag zakennieuws en 's avonds vooral sport en herhalingen van andere RTL-zenders brengt - te schrappen uit het standaardpakket voor Amsterdam en omstreken.

De zender zou geen toegevoegde waarde hebben. Op basis van de bevolkingssamenstelling van de hoofdstad en tien omliggende gemeenten kiest de APR voor een Arabische zender.

Boekje te buiten

Volgens een woordvoerder van UPC gaat de APR met het advies verder dan zijn bevoegdheid strekt. "De APR moet adviseren over de vijftien zenders in het basispakket, maar laat zich nu uit over de overige zestien zenders die deel uitmaken van het standaardpakket.

We zullen dat advies meewegen, maar voelen ons er niet door gebonden".

'RTL7 meer prioriteit'

UPC stelt het standaardpakket vast op basis van marktonderzoek onder klanten en kijkcijfers. Hieruit komt naar voren welke zenders prioriteit hebben. "Zonder vooruit te lopen op ons uiteindelijke besluit kan ik nu al zeggen dat RTL7 meer prioriteit heeft dan RME", aldus de UPC-woordvoerder. De Arabische muziekzender is niet bekend bij de kabelmaatschappij. RME zit ook niet in het digitale pakket van UPC waarvan wel een Marokkaanse publieke zender, een Arabische entertainmentzender en Al Jazeera onderdeel uitmaken.

RME heeft zich zelf gemeld bij de APR in Amsterdam, legt de secretaris van de raad uit. "Zenders kunnen zich bij ons melden waarna de APR beoordeelt wat de zender te bieden heeft, of het iets nieuws toevoegt, of de organisatie professioneel is, etcetera". De Partij voor de Vrijheid (PVV) heeft Kamervragen over de kwestie gesteld aan minister Ronald Plasterk (OCW) als portefeuillehouder Media. nu.nl
pi_47469573
Die Wilders wordt wel ontzettend irritant zeg. Gaat ie weer kamervragen stellen
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  dinsdag 20 maart 2007 @ 13:24:23 #267
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_47469669
Gaat toch nie gebeuren.

Die programmaraden zijn een overblijfsel van de zeer politiek-correcte tijden van weleer. Toen bepaalde een setje weggepromoveerde wethouders/zakkenvullers nog welke kanalen je altijd moest kunnen zien.

En om die mensen hun leuke 'baantje' niet af te pakken, hebben ze in dit commerciele tijdperk een adviserende functie.

Ondertussen bepalen de kabelaars 1 op 1 wat er op de kabel komt, of niet. Iemand zou de zakkenvullers moeten vertellen dat hun 'advies' niet meer gewenst is.
pi_47469999
quote:
Op maandag 19 maart 2007 23:13 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb The Box op moeten geven voor TRT Turkenzender, nu kan ik geen South Park meer kijken. Gelukkig blijft het daarbij, want Voetbal Insite (RTL7) wil ik niet missen
Ik weet niet waar je het over heb, ik kan the box gewoon ontvangen in A'dam.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 13:37:43 #269
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_47470123
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:24 schreef ExTec het volgende:
Ondertussen bepalen de kabelaars 1 op 1 wat er op de kabel komt, of niet. Iemand zou de zakkenvullers moeten vertellen dat hun 'advies' niet meer gewenst is.
Ik zie die kaberlaars er ook wel voor aan om een paar moslimkanalen in het zenderaanbod op te nemen, ten koste van Nederlandse kanalen. Is gewoon een kwestie van waar het meest naar gekeken wordt, en wat dus het meeste geld opbrengt.

Onder druk van de bevolking wordt Islamsterdam vanzelf een feit.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  dinsdag 20 maart 2007 @ 14:41:57 #270
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_47472292
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:37 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik zie die kaberlaars er ook wel voor aan om een paar moslimkanalen in het zenderaanbod op te nemen, ten koste van Nederlandse kanalen. Is gewoon een kwestie van waar het meest naar gekeken wordt, en wat dus het meeste geld opbrengt.

Ja, waren het niet dat de kabelaars dus dollar tekens in hun ogen krijgen, als ze het hebben over extra paketten. Want op de standaard TV kanalen wordt niet verdiend.

Dus nee, een kabelaar gaat niet zijn eigen 'premium arabische pakket' uitkleden, omdat een setje politiek correcte googen het wel een goed idee vinden om heel politiek correct een zakenzender de lucht uit te halen, in ruil voor een arabische rtl 4 variant.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:02:17 #271
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_47475325
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:20 schreef FJD het volgende:
Die Wilders wordt wel ontzettend irritant zeg. Gaat ie weer kamervragen stellen
Omdat een gedeelte van de mediawet achterhaald is?
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:07:01 #272
117098 Hathor
Effe niet
pi_47475501
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 10:08 schreef Chadi het volgende:
Allemaal een schotel nemen jongens

Ik heb bijvoorbeeld een multytenne .. die is 50 bij 50 centimeter en valt echt niet op
Das mooi man, kom ik em vannacht effe van je dak af schroeven.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_47475579
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:02 schreef mr.vulcano het volgende:

[..]

Omdat een gedeelte van de mediawet achterhaald is?
Ik geloof niet dat dat het punt is. .
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:24:44 #274
173496 Fcuker
ZuidZijde!
pi_47476255
leuk
Who the fuck is Fcuker?
pi_47478175
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:37 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Zolang er nog een veelvoud aan Nederlandstalige zenders is, zal dat wel meevallen.

Wat wil je er eigenlijk aan doen, net zoals Wilders landelijk een twintigtal zenders gaan verplichten om zo de Nederlandse identiteit van het televisieaanbod te waarborgen?
pi_47480606
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:07 schreef Hathor het volgende:

[..]

Das mooi man, kom ik em vannacht effe van je dak af schroeven.
Neem je je schimmel mee
  dinsdag 20 maart 2007 @ 19:01:30 #277
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_47482008
Ach, een aantal formats voor leuke programma's heb ik ze al gemaild:

Zeg 'ns Samir A.

Zeg 'ns Samir A.
Zeg 'ns Samir A.
Ik heb een jurk tot op mijn armen
Vreemde krampen in mijn darmen
en een baard vlakbij mijn keel

Zeg 'ns Samir A.
Zeg 'ns Samir A.
Kheb een vrouw gekleed in gordijn
mijn hele huis vol islam lektuur zijn
en ik bid de laatste tijd wel heel erg veel

Heb ik soms weer iets te vieren
als westerlingen sterven als mieren
Imam ,kijk eens naar mijn boek

Heb ik soms iets op mijn longen
Is die bom nou al gesprongen
En ik vloek de laatste tijd niet zoals ik vloek

Zeg 'ns Samir A.
Zeg 'ns Samir A.
Ben ik fundamentalist, of ben ik raar?
Waarom kwijl ik als ik zever
Kheb geen alcohol in mijn lever
Zeg 'ns Samir A.
Zeg 'ns Samir A.
Zeg 'ns Samir A.

Zeg 'ns Samir AAAAAAAA.

The Samir A-Team

"In 1972 their parents came to Holland. They practically immediately found work but refused to learn Dutch and had many children. These children grew up for galg and rat and rejected more and more the Western society, hiding into extreme forms of their religion. Today they form a squad specialized in muslim terror around Europe. If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the Samir A.-Team."

PANG PANG PANG PANG. TETTERETEEEEE TETETEEEEEE.......

Voetveegvrouwen

MH De Bom voorheen de Pedo

Onthoofding Verzocht

Goedenavond dames en heren, welkom bij Onthoofding Verzocht.
We beginnen met Zaak 1. De imam vraagt u aandacht voor het volgende:

Op 3 december jongstleden is een blonde vrouw in minirok gezien op minder dan 50 meter van de Al Tawhee moskee in Amsterdam. Het signalement luidt: lang 1.70 meter (nu nog wel), hoerig uiterlijk, onzedelijke kleren. Heeft u informatie dan kunt u met de imam bellen. Maar u kunt haar ook plaatselijk direct afslachten als u haar ziet.

Ali stars

Spoorloos ontploft

Mohammed B. de Vries

De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_47485518
.
pi_47516328
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:24 schreef ExTec het volgende:
Gaat toch nie gebeuren.

Die programmaraden zijn een overblijfsel van de zeer politiek-correcte tijden van weleer. Toen bepaalde een setje weggepromoveerde wethouders/zakkenvullers nog welke kanalen je altijd moest kunnen zien.

En om die mensen hun leuke 'baantje' niet af te pakken, hebben ze in dit commerciele tijdperk een adviserende functie.

Kerel, ga eerst eens uitvinden wat een programmaraad precies is en wie er zitting in hebben voordat je dit soort raaskallerij als dunne stront op het forum gooit.
  woensdag 21 maart 2007 @ 17:17:26 #280
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_47517068
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 17:00 schreef gelly het volgende:

[..]

Kerel, ga eerst eens uitvinden wat een programmaraad precies is en wie er zitting in hebben voordat je dit soort raaskallerij als dunne stront op het forum gooit.
Kabelaar UPC vertelde onlangs precies hetzelfde over de programmaraad hoor. UPC bepaald wat er komt, en niemand anders.
pi_47517280
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 17:17 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Kabelaar UPC vertelde onlangs precies hetzelfde over de programmaraad hoor. UPC bepaald wat er komt, en niemand anders.
Het ging mij om de programmaraad, die bestaat uit een doorsnee van de kijkers. Het zijn geen ambtenaren en ze worden ook niet gekozen op hun politieke voorkeur. Iedereen kan in principe lid worden van zo'n raad.
  woensdag 21 maart 2007 @ 17:29:12 #282
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_47517563
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 14:41 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ja, waren het niet dat de kabelaars dus dollar tekens in hun ogen krijgen, als ze het hebben over extra paketten. Want op de standaard TV kanalen wordt niet verdiend.

Dus nee, een kabelaar gaat niet zijn eigen 'premium arabische pakket' uitkleden, omdat een setje politiek correcte googen het wel een goed idee vinden om heel politiek correct een zakenzender de lucht uit te halen, in ruil voor een arabische rtl 4 variant.
Zit wat in. Maar er komt natuurlijk een punt waarop het aanbieden van een aantal Arabische zenders in het standaardpakket gunstig wordt. Bijvoorbeeld als er zoveel moslims wonen dat vrijwel niemand dat standaardpakket nog wil en men massaal een schotel aanschaft.
pi_47517625
Sja, het is gewoon wat de kijker wil zien, waarom zou je daar geen gehoor aan geven ? Enkel omdat het allochtonen betreft niet ?
  woensdag 21 maart 2007 @ 17:30:36 #284
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_47517627
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 17:15 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Zolang er nog een veelvoud aan Nederlandstalige zenders is, zal dat wel meevallen.

Wat wil je er eigenlijk aan doen, net zoals Wilders landelijk een twintigtal zenders gaan verplichten om zo de Nederlandse identiteit van het televisieaanbod te waarborgen?
Neehoor. Het interesseert mij geen reet dat Amsterdam langzaam aan in Islamsterdam verandert. Ik vond het toch altijd al een kutstad.
  woensdag 21 maart 2007 @ 17:31:30 #285
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_47517670
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 17:30 schreef gelly het volgende:
Sja, het is gewoon wat de kijker wil zien, waarom zou je daar geen gehoor aan geven ? Enkel omdat het allochtonen betreft niet ?
Inderdaad. Gewoon lekker een zooi van die Turken- en Marokkanennetten erop.
  woensdag 21 maart 2007 @ 17:42:53 #286
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47518183
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 17:22 schreef gelly het volgende:
Het ging mij om de programmaraad, die bestaat uit een doorsnee van de kijkers. Het zijn geen ambtenaren en ze worden ook niet gekozen op hun politieke voorkeur. Iedereen kan in principe lid worden van zo'n raad.

Maar in Islamsterdam bestaan ze uit:
quote:
Dan richten we onze aandacht even op de leden van de APR. Formeel zijn dit 'gewone burgers' die een advies uitbrengen aan kabelmaatschappijen over wat de Amsterdamse kijker op de buis wil zien. Zo'n raad zou dus een dwarsdoorsnede moeten zijn van de samenleving. Niets is minder waar. De raad bestaat uit dertien leden, waarvan twee posities vacant en twee aspirant-leden. Resteren negen volwaardige leden die stemmen. Voorzitter is Bart Robbers;volgens de site van APR een 'directeur adviesbureau voor kunstinstellingen en bestuursfuncties'. Je zou er direct een PvdA-label aan kunnen hangen, maar die neiging blijkt te kort door de bocht. Bart is namelijk lid van het landelijk bestuur van D66. Geen 'doorsnee Amsterdammer' dus, maar integendeel een warm pleitbezorger van de multiculturele samenleving, minus uiteraard de hartstochtelijke PVV-leden in Noord-Amsterdam.
Onder de leden ene Prakash Kandhai, geen typisch Amsterdamse naam. Dan hebben we Jedidjah Julia Noomen, 'schrijver-producent' volgens de APR. Zij houdt zich in het dagelijks leven bezig met de Vereniging voor Jonge TV en Filmmakers (NFTVM). Ik had er nog nooit van gehoord, maar de club blijkt heel sociaal te zijn: "NFTVM is in het leven geroepen om jonge makers de kans te geven zich binnen de huidige groep filmmakers te verkeren, en zo een netwerk op te bouwen." Verder maakt Jedidjah producties voor OHM (Organisatie Hindoe Media), een echte oer-Hollandse omroep.
We zijn er echter nog niet. Neem nu lid Mehmet Uygun, 'opbouwwerker en migratiedeskundige'. Deze noeste werker in één van Amsterdams multiculturele paradijswijken blijkt fractieassistent te zijn bij GroenLinks Purmerend. Aha, ook een echte vertegenwoordiger van de oorspronkelijke ras-Amsterdammer. De stad is maar gezegend met zulke vertegenwoordigers die 'adviseren' wat er op de buis komt.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_47518335
Misschien moet je je informatie uit wat minder fascistische bronnen halen, een programmaraad bestaat uit de doorsnee kijker, en in amsterdam zijn dat nu eenmaal ook allochtonen. Wat is een "ras-amsterdammer" precies ? Wat is de achtergrond van de andere leden buiten degenen die in dat stukje staan ?
  woensdag 21 maart 2007 @ 17:54:12 #288
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_47518614
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 17:46 schreef gelly het volgende:
Misschien moet je je informatie uit wat minder fascistische bronnen halen
Want? Je denkt dat deze bron liegt over de samenstelling van deze raad? Heb je daar ook enig bewijs voor, of raaskal je zoals gebruikelijk maar weer wat?
pi_47519030
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 17:54 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Want? Je denkt dat deze bron liegt over de samenstelling van deze raad? Heb je daar ook enig bewijs voor, of raaskal je zoals gebruikelijk maar weer wat?
Ik zeg niet dat de feiten niet kloppen, ik heb het over de toon van het artikel en het ontbreken van informatie, de rest van de raad b.v. Het stukje doet alsof de raad een multiculknuffelclubje is, terwijl het is wat het is, een doorsnee van de amsterdamse kijker. Ook al bevalt het de schrijver van het stukje niet dat er allochtonen wonen in Nederland.,
pi_47519554
Goh, er komt 1 Arabische zender tussen alle Nederlandse kutzenders en gelijk staat elke rechtse Nederlander op z'n kop omdat de Grote Leider Wilders dat ook staat. Wat een massahysterie om niets. De meesten van jullie zullen niet eens in Amsterdam wonen. In Amsterdam wonen veel Arabieren. Nou goh, wat is er dan zo erg aan om die mensen een eigen zender te geven? De Italianen, Spanjaarden en Fransen hebben dat toch ook. Wat een krampachtig gedoe zeg. Vind je het gek dat veel moslims een aversie krijgen tegen Nederlanders? Alle plannen die worden gemaakt om het die mensen iets meer naar hun zin te maken worden direct belachelijk gemaakt.
pi_47519646
Misschien zijn er ook voordelen.

Arabisch kanaal = minder schotels en minder verveelde moslims op straat die rotzooi uithalen.
  woensdag 21 maart 2007 @ 18:30:28 #292
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47520009
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 18:05 schreef gelly het volgende:
Ik zeg niet dat de feiten niet kloppen, ik heb het over de toon van het artikel en het ontbreken van informatie, de rest van de raad b.v. Het stukje doet alsof de raad een multiculknuffelclubje is, terwijl het is wat het is, een doorsnee van de amsterdamse kijker.
Omdat dat zo is. Kijk maar naar de samenstelling.
  woensdag 21 maart 2007 @ 18:33:12 #293
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_47520114
Niet meteen op de zaken vooruit lopen.

Laatste nieuws: UPC is nog in onderhandeling over de indeling van het programmalijst. Maar volgens mij schijnt er ruimte zat te zijn op de kabel. Bijna alle TV's zijn uitgerust met normale UHF-kanalen (21-69) en S-kanalen (1-20).
pi_47520811
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 18:30 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Omdat dat zo is. Kijk maar naar de samenstelling.
OMDAT DE GEMIDDELDE AMSTERDAMMER ER ZO UIT ZIET MALLOOT.
  woensdag 21 maart 2007 @ 18:55:32 #295
173773 026
Yes please!
pi_47520896
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 08:49 schreef STING het volgende:
Neeee... m'n A-team en Law & Order.......
Serieus, ik zou echt niet voor mezelf instaan als ik the a-team zou verliezen n9et nu het weer op tv is!

(kijkt tv en fokt tegelijk)
  woensdag 21 maart 2007 @ 19:21:42 #296
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47521822
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 18:53 schreef gelly het volgende:
OMDAT DE GEMIDDELDE AMSTERDAMMER ER ZO UIT ZIET MALLOOT.

De gemiddelde A'dammer werkt voor GL in Purmerend? Deelt subsidies uit in de kunsten en zit in het hoofdbestuur van D66? Heb je ze wel allemaal bij elkaar?
  woensdag 21 maart 2007 @ 19:27:44 #297
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47522073
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 18:21 schreef Nielsch het volgende:
Misschien zijn er ook voordelen.

Arabisch kanaal = minder schotels en minder verveelde moslims op straat die rotzooi uithalen.

lul niet zo dom man. ze hebben nu toch juist schotels...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_47522152

Vertel eens PJO, hoe ziet de gemiddelde amsterdammer er dan wel uit ? Ze heet Bep,woont in de Jordaan en heeft spiegels naast d'r raam zodat ze de hele dag kan koekeloeren met een kat op d'r schoot ? De gemiddelde amsterdammer ziet er uit als de Cock ? Of als Fledder ? Enlighten me.
  woensdag 21 maart 2007 @ 19:40:14 #299
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47522558
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:29 schreef gelly het volgende:

Vertel eens PJO, hoe ziet de gemiddelde amsterdammer er dan wel uit ? Ze heet Bep,woont in de Jordaan en heeft spiegels naast d'r raam zodat ze de hele dag kan koekeloeren met een kat op d'r schoot ? De gemiddelde amsterdammer ziet er uit als de Cock ? Of als Fledder ? Enlighten me.
De gemiddelde A'dammer zit niet bij het kader van GL of D66. Dat moge toch wel duidelijk zijn, of niet?
pi_47522993
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:27 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lul niet zo dom man. ze hebben nu toch juist schotels...
Ja, die wellicht minder nodig zijn wanneer er Arabische kanalen op de kabel komen. Als UPC nu gewoon iedereen verplicht om digitale kabel tv te nemen, kunnen er veel meer kanalen worden doorgegeven, waardoor niemand the A-Team hoeft te missen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')