Omdat een gedeelte van de mediawet achterhaald is?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:20 schreef FJD het volgende:
Die Wilders wordt wel ontzettend irritant zeg. Gaat ie weer kamervragen stellen
Das mooi man, kom ik em vannacht effe van je dak af schroeven.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:08 schreef Chadi het volgende:
Allemaal een schotel nemen jongens
Ik heb bijvoorbeeld een multytenne .. die is 50 bij 50 centimeter en valt echt niet op
Ik geloof niet dat dat het punt is.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:02 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
Omdat een gedeelte van de mediawet achterhaald is?![]()
Zolang er nog een veelvoud aan Nederlandstalige zenders is, zal dat wel meevallen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:37 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik zie die kaberlaars er ook wel voor aan om een paar moslimkanalen in het zenderaanbod op te nemen, ten koste van Nederlandse kanalen. Is gewoon een kwestie van waar het meest naar gekeken wordt, en wat dus het meeste geld opbrengt.
Onder druk van de bevolking wordt Islamsterdam vanzelf een feit.
Neem je je schimmel meequote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Das mooi man, kom ik em vannacht effe van je dak af schroeven.![]()
Kerel, ga eerst eens uitvinden wat een programmaraad precies is en wie er zitting in hebben voordat je dit soort raaskallerij als dunne stront op het forum gooit.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:24 schreef ExTec het volgende:
Gaat toch nie gebeuren.
Die programmaraden zijn een overblijfsel van de zeer politiek-correcte tijden van weleer. Toen bepaalde een setje weggepromoveerde wethouders/zakkenvullers nog welke kanalen je altijd moest kunnen zien.
En om die mensen hun leuke 'baantje' niet af te pakken, hebben ze in dit commerciele tijdperk een adviserende functie.
Ondertussen bepalen de kabelaars 1 op 1 wat er op de kabel komt, of niet. Iemand zou de zakkenvullers moeten vertellen dat hun 'advies' niet meer gewenst is.
Kabelaar UPC vertelde onlangs precies hetzelfde over de programmaraad hoor. UPC bepaald wat er komt, en niemand anders.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Kerel, ga eerst eens uitvinden wat een programmaraad precies is en wie er zitting in hebben voordat je dit soort raaskallerij als dunne stront op het forum gooit.
Het ging mij om de programmaraad, die bestaat uit een doorsnee van de kijkers. Het zijn geen ambtenaren en ze worden ook niet gekozen op hun politieke voorkeur. Iedereen kan in principe lid worden van zo'n raad.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Kabelaar UPC vertelde onlangs precies hetzelfde over de programmaraad hoor. UPC bepaald wat er komt, en niemand anders.
Zit wat in. Maar er komt natuurlijk een punt waarop het aanbieden van een aantal Arabische zenders in het standaardpakket gunstig wordt. Bijvoorbeeld als er zoveel moslims wonen dat vrijwel niemand dat standaardpakket nog wil en men massaal een schotel aanschaft.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:41 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, waren het niet dat de kabelaars dus dollar tekens in hun ogen krijgen, als ze het hebben over extra paketten. Want op de standaard TV kanalen wordt niet verdiend.
Dus nee, een kabelaar gaat niet zijn eigen 'premium arabische pakket' uitkleden, omdat een setje politiek correcte googen het wel een goed idee vinden om heel politiek correct een zakenzender de lucht uit te halen, in ruil voor een arabische rtl 4 variant.
Neehoor. Het interesseert mij geen reet dat Amsterdam langzaam aan in Islamsterdam verandert. Ik vond het toch altijd al een kutstad.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:15 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Zolang er nog een veelvoud aan Nederlandstalige zenders is, zal dat wel meevallen.
Wat wil je er eigenlijk aan doen, net zoals Wilders landelijk een twintigtal zenders gaan verplichten om zo de Nederlandse identiteit van het televisieaanbod te waarborgen?
Inderdaad. Gewoon lekker een zooi van die Turken- en Marokkanennetten erop.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:30 schreef gelly het volgende:
Sja, het is gewoon wat de kijker wil zien, waarom zou je daar geen gehoor aan geven ? Enkel omdat het allochtonen betreft niet ?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:22 schreef gelly het volgende:
Het ging mij om de programmaraad, die bestaat uit een doorsnee van de kijkers. Het zijn geen ambtenaren en ze worden ook niet gekozen op hun politieke voorkeur. Iedereen kan in principe lid worden van zo'n raad.
quote:Dan richten we onze aandacht even op de leden van de APR. Formeel zijn dit 'gewone burgers' die een advies uitbrengen aan kabelmaatschappijen over wat de Amsterdamse kijker op de buis wil zien. Zo'n raad zou dus een dwarsdoorsnede moeten zijn van de samenleving. Niets is minder waar. De raad bestaat uit dertien leden, waarvan twee posities vacant en twee aspirant-leden. Resteren negen volwaardige leden die stemmen. Voorzitter is Bart Robbers;volgens de site van APR een 'directeur adviesbureau voor kunstinstellingen en bestuursfuncties'. Je zou er direct een PvdA-label aan kunnen hangen, maar die neiging blijkt te kort door de bocht. Bart is namelijk lid van het landelijk bestuur van D66. Geen 'doorsnee Amsterdammer' dus, maar integendeel een warm pleitbezorger van de multiculturele samenleving, minus uiteraard de hartstochtelijke PVV-leden in Noord-Amsterdam.
Onder de leden ene Prakash Kandhai, geen typisch Amsterdamse naam. Dan hebben we Jedidjah Julia Noomen, 'schrijver-producent' volgens de APR. Zij houdt zich in het dagelijks leven bezig met de Vereniging voor Jonge TV en Filmmakers (NFTVM). Ik had er nog nooit van gehoord, maar de club blijkt heel sociaal te zijn: "NFTVM is in het leven geroepen om jonge makers de kans te geven zich binnen de huidige groep filmmakers te verkeren, en zo een netwerk op te bouwen." Verder maakt Jedidjah producties voor OHM (Organisatie Hindoe Media), een echte oer-Hollandse omroep.
We zijn er echter nog niet. Neem nu lid Mehmet Uygun, 'opbouwwerker en migratiedeskundige'. Deze noeste werker in één van Amsterdams multiculturele paradijswijken blijkt fractieassistent te zijn bij GroenLinks Purmerend. Aha, ook een echte vertegenwoordiger van de oorspronkelijke ras-Amsterdammer. De stad is maar gezegend met zulke vertegenwoordigers die 'adviseren' wat er op de buis komt.
Want? Je denkt dat deze bron liegt over de samenstelling van deze raad? Heb je daar ook enig bewijs voor, of raaskal je zoals gebruikelijk maar weer wat?quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:46 schreef gelly het volgende:
Misschien moet je je informatie uit wat minder fascistische bronnen halen
Ik zeg niet dat de feiten niet kloppen, ik heb het over de toon van het artikel en het ontbreken van informatie, de rest van de raad b.v. Het stukje doet alsof de raad een multiculknuffelclubje is, terwijl het is wat het is, een doorsnee van de amsterdamse kijker. Ook al bevalt het de schrijver van het stukje niet dat er allochtonen wonen in Nederland.,quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:54 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Want? Je denkt dat deze bron liegt over de samenstelling van deze raad? Heb je daar ook enig bewijs voor, of raaskal je zoals gebruikelijk maar weer wat?
Omdat dat zo is. Kijk maar naar de samenstelling.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:05 schreef gelly het volgende:
Ik zeg niet dat de feiten niet kloppen, ik heb het over de toon van het artikel en het ontbreken van informatie, de rest van de raad b.v. Het stukje doet alsof de raad een multiculknuffelclubje is, terwijl het is wat het is, een doorsnee van de amsterdamse kijker.
OMDAT DE GEMIDDELDE AMSTERDAMMER ER ZO UIT ZIET MALLOOT.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Omdat dat zo is. Kijk maar naar de samenstelling.
Serieus, ik zou echt niet voor mezelf instaan als ik the a-team zou verliezen n9et nu het weer op tv is!quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:53 schreef gelly het volgende:
OMDAT DE GEMIDDELDE AMSTERDAMMER ER ZO UIT ZIET MALLOOT.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:21 schreef Nielsch het volgende:
Misschien zijn er ook voordelen.
Arabisch kanaal = minder schotels en minder verveelde moslims op straat die rotzooi uithalen.
De gemiddelde A'dammer zit niet bij het kader van GL of D66. Dat moge toch wel duidelijk zijn, of niet?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:29 schreef gelly het volgende:
Vertel eens PJO, hoe ziet de gemiddelde amsterdammer er dan wel uit ? Ze heet Bep,woont in de Jordaan en heeft spiegels naast d'r raam zodat ze de hele dag kan koekeloeren met een kat op d'r schoot ? De gemiddelde amsterdammer ziet er uit als de Cock ? Of als Fledder ? Enlighten me.
Ja, die wellicht minder nodig zijn wanneer er Arabische kanalen op de kabel komen. Als UPC nu gewoon iedereen verplicht om digitale kabel tv te nemen, kunnen er veel meer kanalen worden doorgegeven, waardoor niemand the A-Team hoeft te missen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
lul niet zo dom man. ze hebben nu toch juist schotels...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |