abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:02:17 #271
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_47475325
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:20 schreef FJD het volgende:
Die Wilders wordt wel ontzettend irritant zeg. Gaat ie weer kamervragen stellen
Omdat een gedeelte van de mediawet achterhaald is?
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:07:01 #272
117098 Hathor
Effe niet
pi_47475501
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 10:08 schreef Chadi het volgende:
Allemaal een schotel nemen jongens

Ik heb bijvoorbeeld een multytenne .. die is 50 bij 50 centimeter en valt echt niet op
Das mooi man, kom ik em vannacht effe van je dak af schroeven.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_47475579
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:02 schreef mr.vulcano het volgende:

[..]

Omdat een gedeelte van de mediawet achterhaald is?
Ik geloof niet dat dat het punt is. .
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:24:44 #274
173496 Fcuker
ZuidZijde!
pi_47476255
leuk
Who the fuck is Fcuker?
pi_47478175
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:37 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik zie die kaberlaars er ook wel voor aan om een paar moslimkanalen in het zenderaanbod op te nemen, ten koste van Nederlandse kanalen. Is gewoon een kwestie van waar het meest naar gekeken wordt, en wat dus het meeste geld opbrengt.

Onder druk van de bevolking wordt Islamsterdam vanzelf een feit.
Zolang er nog een veelvoud aan Nederlandstalige zenders is, zal dat wel meevallen.

Wat wil je er eigenlijk aan doen, net zoals Wilders landelijk een twintigtal zenders gaan verplichten om zo de Nederlandse identiteit van het televisieaanbod te waarborgen?
pi_47480606
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:07 schreef Hathor het volgende:

[..]

Das mooi man, kom ik em vannacht effe van je dak af schroeven.
Neem je je schimmel mee
  dinsdag 20 maart 2007 @ 19:01:30 #277
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_47482008
Ach, een aantal formats voor leuke programma's heb ik ze al gemaild:

Zeg 'ns Samir A.

Zeg 'ns Samir A.
Zeg 'ns Samir A.
Ik heb een jurk tot op mijn armen
Vreemde krampen in mijn darmen
en een baard vlakbij mijn keel

Zeg 'ns Samir A.
Zeg 'ns Samir A.
Kheb een vrouw gekleed in gordijn
mijn hele huis vol islam lektuur zijn
en ik bid de laatste tijd wel heel erg veel

Heb ik soms weer iets te vieren
als westerlingen sterven als mieren
Imam ,kijk eens naar mijn boek

Heb ik soms iets op mijn longen
Is die bom nou al gesprongen
En ik vloek de laatste tijd niet zoals ik vloek

Zeg 'ns Samir A.
Zeg 'ns Samir A.
Ben ik fundamentalist, of ben ik raar?
Waarom kwijl ik als ik zever
Kheb geen alcohol in mijn lever
Zeg 'ns Samir A.
Zeg 'ns Samir A.
Zeg 'ns Samir A.

Zeg 'ns Samir AAAAAAAA.

The Samir A-Team

"In 1972 their parents came to Holland. They practically immediately found work but refused to learn Dutch and had many children. These children grew up for galg and rat and rejected more and more the Western society, hiding into extreme forms of their religion. Today they form a squad specialized in muslim terror around Europe. If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the Samir A.-Team."

PANG PANG PANG PANG. TETTERETEEEEE TETETEEEEEE.......

Voetveegvrouwen

MH De Bom voorheen de Pedo

Onthoofding Verzocht

Goedenavond dames en heren, welkom bij Onthoofding Verzocht.
We beginnen met Zaak 1. De imam vraagt u aandacht voor het volgende:

Op 3 december jongstleden is een blonde vrouw in minirok gezien op minder dan 50 meter van de Al Tawhee moskee in Amsterdam. Het signalement luidt: lang 1.70 meter (nu nog wel), hoerig uiterlijk, onzedelijke kleren. Heeft u informatie dan kunt u met de imam bellen. Maar u kunt haar ook plaatselijk direct afslachten als u haar ziet.

Ali stars

Spoorloos ontploft

Mohammed B. de Vries

De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_47485518
.
pi_47516328
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:24 schreef ExTec het volgende:
Gaat toch nie gebeuren.

Die programmaraden zijn een overblijfsel van de zeer politiek-correcte tijden van weleer. Toen bepaalde een setje weggepromoveerde wethouders/zakkenvullers nog welke kanalen je altijd moest kunnen zien.

En om die mensen hun leuke 'baantje' niet af te pakken, hebben ze in dit commerciele tijdperk een adviserende functie.

Ondertussen bepalen de kabelaars 1 op 1 wat er op de kabel komt, of niet. Iemand zou de zakkenvullers moeten vertellen dat hun 'advies' niet meer gewenst is.
Kerel, ga eerst eens uitvinden wat een programmaraad precies is en wie er zitting in hebben voordat je dit soort raaskallerij als dunne stront op het forum gooit.
  woensdag 21 maart 2007 @ 17:17:26 #280
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_47517068
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 17:00 schreef gelly het volgende:

[..]

Kerel, ga eerst eens uitvinden wat een programmaraad precies is en wie er zitting in hebben voordat je dit soort raaskallerij als dunne stront op het forum gooit.
Kabelaar UPC vertelde onlangs precies hetzelfde over de programmaraad hoor. UPC bepaald wat er komt, en niemand anders.
pi_47517280
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 17:17 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Kabelaar UPC vertelde onlangs precies hetzelfde over de programmaraad hoor. UPC bepaald wat er komt, en niemand anders.
Het ging mij om de programmaraad, die bestaat uit een doorsnee van de kijkers. Het zijn geen ambtenaren en ze worden ook niet gekozen op hun politieke voorkeur. Iedereen kan in principe lid worden van zo'n raad.
  woensdag 21 maart 2007 @ 17:29:12 #282
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_47517563
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 14:41 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ja, waren het niet dat de kabelaars dus dollar tekens in hun ogen krijgen, als ze het hebben over extra paketten. Want op de standaard TV kanalen wordt niet verdiend.

Dus nee, een kabelaar gaat niet zijn eigen 'premium arabische pakket' uitkleden, omdat een setje politiek correcte googen het wel een goed idee vinden om heel politiek correct een zakenzender de lucht uit te halen, in ruil voor een arabische rtl 4 variant.
Zit wat in. Maar er komt natuurlijk een punt waarop het aanbieden van een aantal Arabische zenders in het standaardpakket gunstig wordt. Bijvoorbeeld als er zoveel moslims wonen dat vrijwel niemand dat standaardpakket nog wil en men massaal een schotel aanschaft.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_47517625
Sja, het is gewoon wat de kijker wil zien, waarom zou je daar geen gehoor aan geven ? Enkel omdat het allochtonen betreft niet ?
  woensdag 21 maart 2007 @ 17:30:36 #284
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_47517627
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 17:15 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Zolang er nog een veelvoud aan Nederlandstalige zenders is, zal dat wel meevallen.

Wat wil je er eigenlijk aan doen, net zoals Wilders landelijk een twintigtal zenders gaan verplichten om zo de Nederlandse identiteit van het televisieaanbod te waarborgen?
Neehoor. Het interesseert mij geen reet dat Amsterdam langzaam aan in Islamsterdam verandert. Ik vond het toch altijd al een kutstad.
  woensdag 21 maart 2007 @ 17:31:30 #285
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_47517670
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 17:30 schreef gelly het volgende:
Sja, het is gewoon wat de kijker wil zien, waarom zou je daar geen gehoor aan geven ? Enkel omdat het allochtonen betreft niet ?
Inderdaad. Gewoon lekker een zooi van die Turken- en Marokkanennetten erop.
  woensdag 21 maart 2007 @ 17:42:53 #286
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47518183
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 17:22 schreef gelly het volgende:
Het ging mij om de programmaraad, die bestaat uit een doorsnee van de kijkers. Het zijn geen ambtenaren en ze worden ook niet gekozen op hun politieke voorkeur. Iedereen kan in principe lid worden van zo'n raad.

Maar in Islamsterdam bestaan ze uit:
quote:
Dan richten we onze aandacht even op de leden van de APR. Formeel zijn dit 'gewone burgers' die een advies uitbrengen aan kabelmaatschappijen over wat de Amsterdamse kijker op de buis wil zien. Zo'n raad zou dus een dwarsdoorsnede moeten zijn van de samenleving. Niets is minder waar. De raad bestaat uit dertien leden, waarvan twee posities vacant en twee aspirant-leden. Resteren negen volwaardige leden die stemmen. Voorzitter is Bart Robbers;volgens de site van APR een 'directeur adviesbureau voor kunstinstellingen en bestuursfuncties'. Je zou er direct een PvdA-label aan kunnen hangen, maar die neiging blijkt te kort door de bocht. Bart is namelijk lid van het landelijk bestuur van D66. Geen 'doorsnee Amsterdammer' dus, maar integendeel een warm pleitbezorger van de multiculturele samenleving, minus uiteraard de hartstochtelijke PVV-leden in Noord-Amsterdam.
Onder de leden ene Prakash Kandhai, geen typisch Amsterdamse naam. Dan hebben we Jedidjah Julia Noomen, 'schrijver-producent' volgens de APR. Zij houdt zich in het dagelijks leven bezig met de Vereniging voor Jonge TV en Filmmakers (NFTVM). Ik had er nog nooit van gehoord, maar de club blijkt heel sociaal te zijn: "NFTVM is in het leven geroepen om jonge makers de kans te geven zich binnen de huidige groep filmmakers te verkeren, en zo een netwerk op te bouwen." Verder maakt Jedidjah producties voor OHM (Organisatie Hindoe Media), een echte oer-Hollandse omroep.
We zijn er echter nog niet. Neem nu lid Mehmet Uygun, 'opbouwwerker en migratiedeskundige'. Deze noeste werker in één van Amsterdams multiculturele paradijswijken blijkt fractieassistent te zijn bij GroenLinks Purmerend. Aha, ook een echte vertegenwoordiger van de oorspronkelijke ras-Amsterdammer. De stad is maar gezegend met zulke vertegenwoordigers die 'adviseren' wat er op de buis komt.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_47518335
Misschien moet je je informatie uit wat minder fascistische bronnen halen, een programmaraad bestaat uit de doorsnee kijker, en in amsterdam zijn dat nu eenmaal ook allochtonen. Wat is een "ras-amsterdammer" precies ? Wat is de achtergrond van de andere leden buiten degenen die in dat stukje staan ?
  woensdag 21 maart 2007 @ 17:54:12 #288
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_47518614
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 17:46 schreef gelly het volgende:
Misschien moet je je informatie uit wat minder fascistische bronnen halen
Want? Je denkt dat deze bron liegt over de samenstelling van deze raad? Heb je daar ook enig bewijs voor, of raaskal je zoals gebruikelijk maar weer wat?
pi_47519030
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 17:54 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Want? Je denkt dat deze bron liegt over de samenstelling van deze raad? Heb je daar ook enig bewijs voor, of raaskal je zoals gebruikelijk maar weer wat?
Ik zeg niet dat de feiten niet kloppen, ik heb het over de toon van het artikel en het ontbreken van informatie, de rest van de raad b.v. Het stukje doet alsof de raad een multiculknuffelclubje is, terwijl het is wat het is, een doorsnee van de amsterdamse kijker. Ook al bevalt het de schrijver van het stukje niet dat er allochtonen wonen in Nederland.,
pi_47519554
Goh, er komt 1 Arabische zender tussen alle Nederlandse kutzenders en gelijk staat elke rechtse Nederlander op z'n kop omdat de Grote Leider Wilders dat ook staat. Wat een massahysterie om niets. De meesten van jullie zullen niet eens in Amsterdam wonen. In Amsterdam wonen veel Arabieren. Nou goh, wat is er dan zo erg aan om die mensen een eigen zender te geven? De Italianen, Spanjaarden en Fransen hebben dat toch ook. Wat een krampachtig gedoe zeg. Vind je het gek dat veel moslims een aversie krijgen tegen Nederlanders? Alle plannen die worden gemaakt om het die mensen iets meer naar hun zin te maken worden direct belachelijk gemaakt.
pi_47519646
Misschien zijn er ook voordelen.

Arabisch kanaal = minder schotels en minder verveelde moslims op straat die rotzooi uithalen.
  woensdag 21 maart 2007 @ 18:30:28 #292
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47520009
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 18:05 schreef gelly het volgende:
Ik zeg niet dat de feiten niet kloppen, ik heb het over de toon van het artikel en het ontbreken van informatie, de rest van de raad b.v. Het stukje doet alsof de raad een multiculknuffelclubje is, terwijl het is wat het is, een doorsnee van de amsterdamse kijker.
Omdat dat zo is. Kijk maar naar de samenstelling.
  woensdag 21 maart 2007 @ 18:33:12 #293
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_47520114
Niet meteen op de zaken vooruit lopen.

Laatste nieuws: UPC is nog in onderhandeling over de indeling van het programmalijst. Maar volgens mij schijnt er ruimte zat te zijn op de kabel. Bijna alle TV's zijn uitgerust met normale UHF-kanalen (21-69) en S-kanalen (1-20).
pi_47520811
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 18:30 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Omdat dat zo is. Kijk maar naar de samenstelling.
OMDAT DE GEMIDDELDE AMSTERDAMMER ER ZO UIT ZIET MALLOOT.
  woensdag 21 maart 2007 @ 18:55:32 #295
173773 026
Yes please!
pi_47520896
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 08:49 schreef STING het volgende:
Neeee... m'n A-team en Law & Order.......
Serieus, ik zou echt niet voor mezelf instaan als ik the a-team zou verliezen n9et nu het weer op tv is!

(kijkt tv en fokt tegelijk)
  woensdag 21 maart 2007 @ 19:21:42 #296
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47521822
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 18:53 schreef gelly het volgende:
OMDAT DE GEMIDDELDE AMSTERDAMMER ER ZO UIT ZIET MALLOOT.

De gemiddelde A'dammer werkt voor GL in Purmerend? Deelt subsidies uit in de kunsten en zit in het hoofdbestuur van D66? Heb je ze wel allemaal bij elkaar?
  woensdag 21 maart 2007 @ 19:27:44 #297
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47522073
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 18:21 schreef Nielsch het volgende:
Misschien zijn er ook voordelen.

Arabisch kanaal = minder schotels en minder verveelde moslims op straat die rotzooi uithalen.

lul niet zo dom man. ze hebben nu toch juist schotels...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_47522152

Vertel eens PJO, hoe ziet de gemiddelde amsterdammer er dan wel uit ? Ze heet Bep,woont in de Jordaan en heeft spiegels naast d'r raam zodat ze de hele dag kan koekeloeren met een kat op d'r schoot ? De gemiddelde amsterdammer ziet er uit als de Cock ? Of als Fledder ? Enlighten me.
  woensdag 21 maart 2007 @ 19:40:14 #299
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47522558
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:29 schreef gelly het volgende:

Vertel eens PJO, hoe ziet de gemiddelde amsterdammer er dan wel uit ? Ze heet Bep,woont in de Jordaan en heeft spiegels naast d'r raam zodat ze de hele dag kan koekeloeren met een kat op d'r schoot ? De gemiddelde amsterdammer ziet er uit als de Cock ? Of als Fledder ? Enlighten me.
De gemiddelde A'dammer zit niet bij het kader van GL of D66. Dat moge toch wel duidelijk zijn, of niet?
pi_47522993
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:27 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lul niet zo dom man. ze hebben nu toch juist schotels...
Ja, die wellicht minder nodig zijn wanneer er Arabische kanalen op de kabel komen. Als UPC nu gewoon iedereen verplicht om digitale kabel tv te nemen, kunnen er veel meer kanalen worden doorgegeven, waardoor niemand the A-Team hoeft te missen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')