quote:Op woensdag 25 april 2007 10:26 schreef Marsepein het volgende:
Dat heb je dan aardig geklust.... Gefeliciteerd!
Jonge je weet niet wat je meemaakt. Dat is zo'n mooi wonder.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:18 schreef sanger het volgende:Wij zijn zwanger (zo zeg je dat toch als ze zwanger is
)
hehe lol, ga na de welgemeende felicitaties van de Texelse kant nu maar als een speer aan de gang, ik spreek uit ervaring na de geboorte heb je echt ff een paar maanden nergens meer tijd voor. Klaar is maar klaar moet je maar ff denkenquote:Op woensdag 25 april 2007 10:18 schreef sanger het volgende:
Ook hier maar even spammen dan. Ik ben nu al door diverse andere users gespot in OUD
[afbeelding]Wij zijn zwanger (zo zeg je dat toch als ze zwanger is
)
Het is nog vrij jong, pas 7 weken en 4 dagen nu. Maar zover lijkt alles goed.
Nu maar als een speer de rest van het huis afmaken, de volgorde wordt iig omgegooidNa de zolder eerst de babykamer in orde maken ipv de master bedroom.
Ik was er al bang voor inddquote:Op donderdag 26 april 2007 00:51 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
hehe lol, ga na de welgemeende felicitaties van de Texelse kant nu maar als een speer aan de gang, ik spreek uit ervaring na de geboorte heb je echt ff een paar maanden nergens meer tijd voor. Klaar is maar klaar moet je maar ff denken![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 april 2007 10:18 schreef sanger het volgende:
Ook hier maar even spammen dan. Ik ben nu al door diverse andere users gespot in OUD
[afbeelding]Wij zijn zwanger (zo zeg je dat toch als ze zwanger is
)
Het is nog vrij jong, pas 7 weken en 4 dagen nu. Maar zover lijkt alles goed.
Nu maar als een speer de rest van het huis afmaken, de volgorde wordt iig omgegooidNa de zolder eerst de babykamer in orde maken ipv de master bedroom.
Was je er bang voor dat dat niet gebeurde danquote:Op donderdag 26 april 2007 09:56 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
Er wordt dus in K&W ook wel op andere manieren geklust !![]()
![]()
He, is het een virus ofzo, heel K&W raakt besmet.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:13 schreef Brighteyes het volgende:
Sanger, wij dan klussen uitwisselen mbt de babykamers?![]()
Zie mijn signature.
Man, ik heb een dubbele agenda, een klusagenda en een .... klusagenda.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:56 schreef Vonkenboer het volgende:
Er wordt dus in K&W ook wel op andere manieren geklust !![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 23:13 schreef Brighteyes het volgende:
Sanger, wij dan klussen uitwisselen mbt de babykamers?![]()
Zie mijn signature.
Wanneer ben jij aan de beurtquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:54 schreef Marsepein het volgende:
[..]
He, is het een virus ofzo, heel K&W raakt besmet.
BE, ook jij van harte!
Eindelijk babykamers in K&W![]()
Hier hetzelfde hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Jij stiekemerd
Feli![]()
En over de klus uitwisselen; eerlijk gezegd wil ik de babykamer zelf doen. Dus ook zonder hulp van anderen![]()
Uiteraard wil ik je best komen helpen
Ahhhhh, op die manier!quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hier hetzelfde hoor.
Het was maar een grapje om het op een beetje klusserige manier te melden hier.
Ik heb al bijna anderhalf jaar de hele kinderkamer uitgetekend in mijn hoofd dus ik ben zo blij dat ik eindelijk aan de slag kan.
Bedankt voor de felicitaties allemaal.
Tja sanger, zo werk dat niet he. Eerst aan de babykamer denken, daarna mag je pas aan sex denkenquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:22 schreef sanger het volgende:
[..]
Ahhhhh, op die manier!
Jij hebt hem al in gedachtenWij zijn hard op zoek nu
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:24 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Tja sanger, zo werk dat niet he. Eerst aan de babykamer denken, daarna mag je pas aan sex denken
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:28 schreef sanger het volgende:
En dan nog komt het niet altijd uit zoals je wilt
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Misschien past dat beter hier sanger
Kindertjes krijgen is geen grapje! Dat is serieus.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hier hetzelfde hoor.
Het was maar een grapje om het op een beetje klusserige manier te melden hier.
Ik heb al bijna anderhalf jaar de hele kinderkamer uitgetekend in mijn hoofd dus ik ben zo blij dat ik eindelijk aan de slag kan.
Bedankt voor de felicitaties allemaal.
Wow!! Zelfs mijn huisje was nog duurderquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:20 schreef Reese het volgende:Dank voor de reacties! Mooi he?
Gistermiddag verliep de inschrijving en werden de biedingen bekend gemaakt. En wij hadden het hoogste bod. Voor A_R, de indicatieve vraagprijs was 135k en wij hebben daar een beetje boven geboden.
Hate to burst your bubble, maar dat is letterlijk alleen voor het huis he? Voor de grond betalen we maandelijks een bedrag aan erfpacht.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:24 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Wow!! Zelfs mijn huisje was nog duurder![]()
Maar het is idd een erg mooi huis!!![]()
Ja natuurlijk, ik ga even zoeken.quote:Zijn er ook foto's van binnen??
Het is wel jammer dat ik je niet aan het werk kan zetten tegen die tijdquote:Op zaterdag 28 april 2007 08:20 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaaaaa!!!!!!!!Ze hebben het!
Damn, het was echt zo spannend!
En ik ben helemaal jaloersig dat dat soort leuke plekjes hier in het westen niet te vinden zijn.
Kan niet wachten tot de oplevering, ik kom echt gelijk kijken dan!Zo leuk!
Is het vreemd dat ik niet begrijp dat je dan alles met natuurmonumenten moet doornemen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:32 schreef Reese het volgende:
@Sanger, het is geen monument. Wel moeten alle renovaties vantevoren doorgesproken worden met Natuurmonumenten.
Ach nee, ik vind niks vreemdquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:45 schreef sanger het volgende:
[..]
Is het vreemd dat ik niet begrijp dat je dan alles met natuurmonumenten moet doornemen?
Wat een straf ....quote:Op zondag 29 april 2007 10:28 schreef Brighteyes het volgende:Het is de hele achtergevel van de beneden verdieping zo'n beetje...
IIg liggen we nu nog lekker in bed.Moet toch wachten tot de zon daar weg is.
Veel succes!quote:Op zondag 29 april 2007 00:36 schreef Marsepein het volgende:
Wens me succes!
Ik ontdekte het tijdens de 'We hebben het huis!'-PM van Reese. Ik hup met mijn billen op en neer zeg maar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |