Dat zijn witte volgens mij... maar ik zoek gewoon zo'n rol!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:43 schreef Dafje33 het volgende:
Die zitten ook bij een rol vuilniszakken.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:44 schreef RedSonya het volgende:
HAha....
Bij bouwmarkten is het gewoon op rol te verkrijgen... Dus langs de Gamma, Karwei, Praxis of Hornbach...
Niet dus.quote:Bij Praxis hebben ze het niet, dat heb ik daar al gevraagd. Iemand een idee?
veel makkelijker? Ik vind tip ties moeilijker dan bovenstaande.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:45 schreef Sjonnjoop het volgende:
Wat dacht je van rip ties, veel makkelijker en zo goedkoop dat je gewoon ff doorknipt als je toch nog een kabeltje apart wilt hebben
Nee, en nog eens nee. Klitteband is duur, en bij het tuincentrum hebben ze alleen groene draad.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:46 schreef Marsepein het volgende:
Of 2 zijdig klitteband, verder denk ik dat je bij een tuincentrum welt zult slagen.
IK WIL GEEN GROEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:49 schreef Adfundum het volgende:
op de tuinafdeling van gamma en zo, of intratuin. Wordt als binddraad voor planten gebruikt. Zit zo'n knipding aan de rol vast. Kleur groen.
ik heb nog wel groen klittenband voor je.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:51 schreef pberends het volgende:
[..]
IK WIL GEEN GROEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jezus, lezen mensen.
VERF HET DAN!!!!!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Jezus, lezen mensen.
Je kunt vast wel ergens wat verf op de kop tikken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Jezus, lezen mensen.
Ik heb van de zomer voor mijn schoonmoeder een doosje bij de karwei gehaald...quote:
http://tinyurl.com/3x8tgxquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:57 schreef Foo_niks het volgende:
layout verneukende url
Beetje vaag hoor hoor, en duur. Ik wil echt van die muis en toetsenborden-zooi, die ze daar altijd bij leveren.quote:
2,50 voor 5 meter ,zo,n stukkie is normaliter een centimeter of drie heb je er 166quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Beetje vaag hoor hoor, en duur. Ik wil echt van die muis en toetsenborden-zooi, die ze daar altijd bij leveren.
Ik ben niet degene die zeikt. Ik vraag gewoon bij elke normale winkel je een zwarte rol van wat je in de foto in de OP ziet kan krijgen. Simpel.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:23 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
2,50 voor 5 meter ,zo,n stukkie is normaliter een centimeter of drie heb je er 166
Zou met jou geen biertje willen drinken met je duur .![]()
Of is het meer zeiken om het zeken,bij een gevonden zwarte rol is het niet de juiste kunstsof die gebruikt is of de glansgraad valt bij kaarslicht toch wel tegen .Zal je alvast effe op weg helpen![]()
Bij de Boerenbond in St Oederode verpakt per 20 stuksquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:41 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand waar die ijzeren-plastic draadjes te krijgen die je vaak tegenkomt bij verpakkingen van bijvoorbeeld muizen en toetsenborden (vaak om draden bij elkaar te houden)?
Ik wil graag m'n kabelzooi een beetje organiseren middels deze draden, en ik vroeg me af waar je zo'n hele rol in het zwart of donkerblauw kon krijgen. Bij Praxis hebben ze het niet, dat heb ik daar al gevraagd. Iemand een idee?
Beetje te dun, dan gaat het zo in je draden snijdenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:18 schreef BeejEm het volgende:
Of:
[[url=http://www.rekresport.nl/Upload/pics_shop/239.jpg]afbeelding][/url]
Binddraad 100 m. per rol
Wat dunner in het zwart of een bling bling draadje er om heen:
[[url=http://www.kralenwerk.nl/klos1.jpg]afbeelding][/url]
Binddraad voor kralenbomen, -bloemen, -blaadjes en -dieren.
schreef pberends het volgende:quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:02 schreef Archont het volgende:
je hebt ook zo van die metaaldraadjes waar ik in de kleuterklas mee knutselde, vooral om insectenpoten enzo na te maken, zijn zo omgeven door een viltig/stoffig iets. Kan je vinden in alle knutselwinkels en:
IN ALLE KLEUREN die je maar wenst
Interessant... alleen jammer dat ik alleen bedrijven kan vinden die alleen 750meter rollen hebben voor andere bedrijvenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:23 schreef BeejEm het volgende:
Nog eens even doorgezocht. Het heet iig twistband.
[afbeelding]
Wellicht dat je daarmee verder komt.
Dan neem je tog 2 rollen als je niet genoeg hep aan 750 meterquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Interessant... alleen jammer dat ik alleen bedrijven kan vinden die alleen 750meter rollen hebben voor andere bedrijven.
Pffff .....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Interessant... alleen jammer dat ik alleen bedrijven kan vinden die alleen 750meter rollen hebben voor andere bedrijven.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:03 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Dan neem je tog 2 rollen als je niet genoeg hep aan 750 meter![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |