Dat zijn witte volgens mij... maar ik zoek gewoon zo'n rol!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:43 schreef Dafje33 het volgende:
Die zitten ook bij een rol vuilniszakken.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:44 schreef RedSonya het volgende:
HAha....
Bij bouwmarkten is het gewoon op rol te verkrijgen... Dus langs de Gamma, Karwei, Praxis of Hornbach...
Niet dus.quote:Bij Praxis hebben ze het niet, dat heb ik daar al gevraagd. Iemand een idee?
veel makkelijker? Ik vind tip ties moeilijker dan bovenstaande.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:45 schreef Sjonnjoop het volgende:
Wat dacht je van rip ties, veel makkelijker en zo goedkoop dat je gewoon ff doorknipt als je toch nog een kabeltje apart wilt hebben
Nee, en nog eens nee. Klitteband is duur, en bij het tuincentrum hebben ze alleen groene draad.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:46 schreef Marsepein het volgende:
Of 2 zijdig klitteband, verder denk ik dat je bij een tuincentrum welt zult slagen.
IK WIL GEEN GROEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:49 schreef Adfundum het volgende:
op de tuinafdeling van gamma en zo, of intratuin. Wordt als binddraad voor planten gebruikt. Zit zo'n knipding aan de rol vast. Kleur groen.
ik heb nog wel groen klittenband voor je.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:51 schreef pberends het volgende:
[..]
IK WIL GEEN GROEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jezus, lezen mensen.
VERF HET DAN!!!!!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Jezus, lezen mensen.
Je kunt vast wel ergens wat verf op de kop tikken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Jezus, lezen mensen.
Ik heb van de zomer voor mijn schoonmoeder een doosje bij de karwei gehaald...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |