Bedankt: je bent een schat(je)!quote:Op woensdag 4 april 2007 15:26 schreef schatje het volgende:
TeChNo2, je staat er weer in.
Ja. dat zit me nu ook dwars. of in de weg of... het is gewoon kut dat ik mezelf tegen kom als ik snel evne mn schoene aan wil trekken.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kless, besef jij je dat je in +/- 67% van je posts in dit topic lult over eten en hoe dik je wordt?
heel herkenbaar, nu gaat het veel makkelijker dan de vorige keren. en ik snap ook niet helemaal waarom.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Alweer anderhalve maand zonder. Ik mis het nauwelijks, taal er niet meer naar en kom nog nauwelijks momenten tegen dat ik de neiging heb om een sigaret op te steken. Ik weet niet waarom het me deze keer zo verdomd makkelijk afgaat, dat was de vorige tien keren wel anders...
en vrouw lief is ook nogsteeds lief?quote:Op woensdag 4 april 2007 22:04 schreef mrSPLIFFY het volgende:
4 WEKEN!!!! YOUHOEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!
en tot. 3 kilo afgevallen!!!
trots is
[afbeelding]
Leuker was de toevoeging die ik erna hoorde: dat mannen voornamelijk overtuigd zijn van het feit dat je juist van roken aankomt.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:55 schreef Modus het volgende:
Op het radionieuws vandaag een bericht dat uit onderzoek was gebleken dat de belangrijkste reden voor vrouwen om níet te stoppen met roken, de angst om dan heel erg aan te komen was.
Gelukkig weerhoudt die angst ze er niet van om zichzelf vrij regelmatig helemaal vol te proppen met chocola, junkfood en aanverwanten..
Mannen hebben wel meer vreemde overtuigingenquote:Op woensdag 4 april 2007 22:11 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Leuker was de toevoeging die ik erna hoorde: dat mannen voornamelijk overtuigd zijn van het feit dat je juist van roken aankomt.
Nou ja, dan zal ik wel vrouwelijke trekjes hebben want ik eet en drink (koffie met suiker) me kapot.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:11 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Leuker was de toevoeging die ik erna hoorde: dat mannen voornamelijk overtuigd zijn van het feit dat je juist van roken aankomt.
hahahaha t is soms minder, en ze is al 3x dood, maar gelukkig laat ze me lekker doordraaien af en toe en gaat t nog steeds goed!!quote:
En toch weer een aardige (rokende) terugval gehad!quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:00 schreef UFOtje het volgende:
Het stoppen is al een tijdje niet helemaal gelukt!![]()
Maar ik ben weer klaar voor een nieuwe en beter voorbereide poging!
Ik zit er aan te denken om mijn tanden te laten bleken, dan heb ik een soort extra reden om niet meer te beginnen, namelijk het wit houden van mijn tanden!![]()
Nieuwe stopdatum: 30-03-07
Ik zeg: "Will power" en een voor jou goed werkende motivatie.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:00 schreef ikheetmartijn het volgende:
ik zeg: om te stoppen met roken moet je vrij masochistisch zijn ingesteld
ik stond na 4 weken op 150 euroquote:Op woensdag 4 april 2007 22:04 schreef mrSPLIFFY het volgende:
4 WEKEN!!!! YOUHOEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!
en tot. 3 kilo afgevallen!!!
trots is
[afbeelding]
Ik alweer bijna 5 maandenquote:
Ik ook. Maar ja, ik denk dat er wel een grote kans is dat ik dan, net zoals een jaar of 9 terug, steeds vaker vind dat ik mag roken, tot ik uiteindelijk weer gewoon 3 pakken shag per week weg rook. In het optimistische scenario dan. Waarschijnlijk rook ik gewoon binnen 1 of 2 weken weer 3 pakken shag per week.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:17 schreef Kreator het volgende:
Ik wou dat ik dat kon...alleen zo op feestjes enzo roken..
dat zou ik ook wel eens willen, maar ik ben bang dat de definitie van "feestje" dusdanig breed wordt dat ik weer gewoon full time rookquote:Op donderdag 5 april 2007 00:17 schreef Kreator het volgende:
Vanavond was zwaar moet ik zeggen. In de kantine na een avondje volleybal met het werk. Biertje, peukie... maar ik heb niet gerookt, ondanks dat er veel gelegenheidsrokers waren. Ik wou dat ik dat kon...alleen zo op feestjes enzo roken..
Natuurlijk mag dat. En succes ermee.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:25 schreef BloodyLotte het volgende:
Mag ik weer op de lijst? Ik ben gisteravond gestopt.
Wat let je om even te kijken?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:36 schreef Angelotus het volgende:
sta ik er nou al bij?
Heb ik gedaan maar zie me nog steeds niet erbij staan! En ik ben toch al reeds 2 maandjes van die stokkies af!quote:
Laatste keer dat ik het vraag, wat is precies je stopdatum?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:35 schreef Angelotus het volgende:
[..]
Heb ik gedaan maar zie me nog steeds niet erbij staan! En ik ben toch al reeds 2 maandjes van die stokkies af!![]()
Hahaha ik ken er nog 1. Dat is voor mij een stuk moeilijker dan stoppen met roken!quote:Op donderdag 5 april 2007 13:14 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik alweer bijna 5 maandenToch wel redelijk trots op mezelf. Nooit gedacht dat ik sterk genoeg zou zijn om ergens resoluut mee te kappen. Nu nog kappen met snoepen
Dan hoef je dus niet te vragen of je erbij staat, want je weet dat het niet zo is. Dan kun je vragen of iemand je in het lijstje wil zetten, en zoals blijkbaar eerder gezegd, moet je dan even je stopdatum geven.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:35 schreef Angelotus het volgende:
[..]
Heb ik gedaan maar zie me nog steeds niet erbij staan!
jammer.quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:44 schreef anti-virus het volgende:
Ik heb nu zo'n vervelende hoest
Al het dikke slijm van de afgelopen jaren roken komt nu naar boven (lekker)
En dat na 2 weken en 3 dagen...
Het doet pijn
Volgens mij is hij sinds 4 februari gestopt.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik het vraag, wat is precies je stopdatum?
Dan heb ik er overheen gelezen. Excuus.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:21 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Volgens mij is hij sinds 4 februari gestopt.
Je moet niet gaan zitten kwijnen "Oh ik rook niet meer" " oh wat erg toch"quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:56 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb nu wel even een dipje
Four days, 22 hours, 57 minutes and 35 seconds. 123 cigarettes not smoked, saving ¤ 24,78. Life saved: 10 hours, 15 minutes.
Klopt!quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:57 schreef onlogisch het volgende:
Na in 2004 7 maanden te zijn gestopt was ik weer (ja HOE DOM!) begonnen met roken.
Sinds die periode wel 100 keer gestopt geweest maar toch weer de peuken op pakken......
Tot, afgelopen maandag. Het klinkt haast cliche maar het is echt zo : Als je wilt stoppen dan stop je makkelijk. Ik heb nergens last van puur omdat ik het echt wil
Dus het begin is weer gemaakt en deze keer houden we gewoon vol![]()
Three days, 21 hours, 40 minutes and 38 seconds. 117 cigarettes not smoked, saving ¤ 23,42. Life saved: 9 hours, 45 minutes.
Gr Onlogisch
Ik weet het,en daar ben ik ook erg blij om.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moet niet gaan zitten kwijnen "Oh ik rook niet meer" " oh wat erg toch"
Je hebt niets opgegeven, je hebt iets gewonnen.
Keep that in mind
Excuusquote:Op donderdag 5 april 2007 14:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik het vraag, wat is precies je stopdatum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |