Maximaal een week. Daarna is het lichamelijke echt wel over. Ligt er volgens mij ook wel aan hoe lang je hebt gerookt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:23 schreef teamlead het volgende:
zeg.. nu m'n tweede rookvrije dag, maar hoelang duurt dat lichamelijke afkicken?
oke.. dat overleef ik nog wel denk ikquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maximaal een week. Daarna is het lichamelijke echt wel over.
die dooie momenten vallen me nu inderdaad ook veel meer op dan voorheenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:55 schreef Riann het volgende:
ik heb helemaal geen lichamelijke afkick reacties gehad
Maar ik denk er op dit moment ook aan omdat ik er zo'n zin in heb en ik me een beetje verveel
eerst toen ik dus nog rookte pakte ik maar een sigaret en die ging ik lekker op roken tegen de verveling![]()
Lekker hèquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:26 schreef Goldfish80 het volgende:
Ik ga nu me 6e stopmaand in, en ik heb nog steeds zin in een peuk!
JAquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:24 schreef teamlead het volgende:
is het normaal dat je de neiging hebt om te blijven eten trouwens?
shoarma wordt gewoon bezorgdquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:37 schreef kless het volgende:
[..]
JAWeg met die chocolade eitjes, wat er niet is kan je ook niet opeten (mijn pepernotenchocoladelettersbuikje is nog niet weg)
Sla dan heeeeeel veeeeel fruit in brood met normaal beleg enzo. dat je alleen dat soort spul op voorraad hebt.quote:
van dat gelul over eten... 2 broodjes met ei kerrie mayo zout naarbinnen gewerkt...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:12 schreef kless het volgende:
[..]
Sla dan heeeeeel veeeeel fruit in brood met normaal beleg enzo. dat je alleen dat soort spul op voorraad hebt.
zaterdag was waardeloosquote:Op maandag 2 april 2007 18:45 schreef sassa het volgende:
Eight months, one day, 6 hours, 27 minutes and 17 seconds. 4885 cigarettes not smoked, saving ¤ 977,08. Life saved: 2 weeks, 2 days, 23 hours, 5 minutes.Gaat nog steeds lekker hier! Heb nog maar zelden zin-momentjes gelukkig.
Hoe gaat ie bij jullie?
Bijna 5 maanden. Gaat prima. Ook dit weekend, waarin ik een stuk of 8 kroegen van binnen gezien heb, heb ik weer niet gerookt.quote:Op maandag 2 april 2007 18:45 schreef sassa het volgende:
Hoe gaat ie bij jullie?
Gewoon de hele avond gerookt zaterdag of alleen 1tje? Vond je t niet onwijs goor dan?quote:Op maandag 2 april 2007 18:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
zaterdag was waardelooscrewmeet en alcohol... dus zaterdagavond gerookt, maar zondag en vandaag geen enkele keer behoefte gehad aan een peukje. Gaat eigenlijk best goed dus
Netjesquote:Op maandag 2 april 2007 19:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Bijna 5 maanden. Gaat prima. Ook dit weekend, waarin ik een stuk of 8 kroegen van binnen gezien heb, heb ik weer niet gerookt.
quote:Op maandag 2 april 2007 19:15 schreef Posdnous het volgende:
Met mij gaat het uitstekend, ik denk nauwelijks meer aan roken.
Stopdatum?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:45 schreef Angelotus het volgende:
en nog steeds ben ik gestopt en nog steeds niet in het lijstje
De hele avond gerookt en inderdaad gruwelijk goorquote:Op maandag 2 april 2007 19:25 schreef sassa het volgende:
[..]
Gewoon de hele avond gerookt zaterdag of alleen 1tje? Vond je t niet onwijs goor dan?
[..]
...de eerste dag is niet de moeilijkste. En de energie krijg je alleen als je ook daadwerkelijk iets gaat doen (sporten).quote:Op maandag 2 april 2007 21:47 schreef junkiexp het volgende:
Ik ben sinds gisterenavond gestopt en het valt mij alles mee.
Sporten doe ik alquote:Op maandag 2 april 2007 21:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
...de eerste dag is niet de moeilijkste. En de energie krijg je alleen als je ook daadwerkelijk iets gaat doen (sporten).
je staat erbij, succesquote:Op maandag 2 april 2007 21:47 schreef junkiexp het volgende:
Wat een bikkel he. Gruwelijk goor en toch gewoon rokenquote:Op maandag 2 april 2007 20:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
De hele avond gerookt en inderdaad gruwelijk gooruiteindelijk ook veel minder gerookt dan ik op een "normale"zaterdagavond zou roken.
Zondagochtend werd ik al wakker met een vreselijke smaak in m'n muil van de avond ervoor, 1 sigaret opgestoken (het pakje was nog lang niet leeg en weggooien is zonde) en dat was meer dan genoeg.
Ongelofelijk dat ik iets dat zo stinkt en zo smerig smaakt ooit zo lekker heb gevonden. Van zaterdagavond heb ik iig geen spijt. Het is wel duidelijk dat het genoeg is geweest. Ik ben geen roker meer
Nogal, tijdens het hardlopen heb ik regelmatig het gevoel dat ik wel de hele dag kan doorgaan, voel me net een Duracell konijntjequote:Op maandag 2 april 2007 21:47 schreef junkiexp het volgende:
Hebben jullie er veel energie bijgekregen na het stoppen?
..dat is bijna overal zo...quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:40 schreef Broertie het volgende:
het is daar nl gezelliger als bij de "niet-rook-collega's"!![]()
Leek me ook wel een aardige post.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik geloof het pas als je een tietenpic post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |