Stopdatum?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:45 schreef Angelotus het volgende:
en nog steeds ben ik gestopt en nog steeds niet in het lijstje
De hele avond gerookt en inderdaad gruwelijk goorquote:Op maandag 2 april 2007 19:25 schreef sassa het volgende:
[..]
Gewoon de hele avond gerookt zaterdag of alleen 1tje? Vond je t niet onwijs goor dan?
[..]
...de eerste dag is niet de moeilijkste. En de energie krijg je alleen als je ook daadwerkelijk iets gaat doen (sporten).quote:Op maandag 2 april 2007 21:47 schreef junkiexp het volgende:
Ik ben sinds gisterenavond gestopt en het valt mij alles mee.
Sporten doe ik alquote:Op maandag 2 april 2007 21:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
...de eerste dag is niet de moeilijkste. En de energie krijg je alleen als je ook daadwerkelijk iets gaat doen (sporten).
je staat erbij, succesquote:Op maandag 2 april 2007 21:47 schreef junkiexp het volgende:
Wat een bikkel he. Gruwelijk goor en toch gewoon rokenquote:Op maandag 2 april 2007 20:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
De hele avond gerookt en inderdaad gruwelijk gooruiteindelijk ook veel minder gerookt dan ik op een "normale"zaterdagavond zou roken.
Zondagochtend werd ik al wakker met een vreselijke smaak in m'n muil van de avond ervoor, 1 sigaret opgestoken (het pakje was nog lang niet leeg en weggooien is zonde) en dat was meer dan genoeg.
Ongelofelijk dat ik iets dat zo stinkt en zo smerig smaakt ooit zo lekker heb gevonden. Van zaterdagavond heb ik iig geen spijt. Het is wel duidelijk dat het genoeg is geweest. Ik ben geen roker meer
Nogal, tijdens het hardlopen heb ik regelmatig het gevoel dat ik wel de hele dag kan doorgaan, voel me net een Duracell konijntjequote:Op maandag 2 april 2007 21:47 schreef junkiexp het volgende:
Hebben jullie er veel energie bijgekregen na het stoppen?
..dat is bijna overal zo...quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:40 schreef Broertie het volgende:
het is daar nl gezelliger als bij de "niet-rook-collega's"!![]()
Leek me ook wel een aardige post.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik geloof het pas als je een tietenpic post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |