Natuurlijk mag dat. En succes ermee.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:25 schreef BloodyLotte het volgende:
Mag ik weer op de lijst? Ik ben gisteravond gestopt.
Wat let je om even te kijken?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:36 schreef Angelotus het volgende:
sta ik er nou al bij?
Heb ik gedaan maar zie me nog steeds niet erbij staan! En ik ben toch al reeds 2 maandjes van die stokkies af!quote:
Laatste keer dat ik het vraag, wat is precies je stopdatum?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:35 schreef Angelotus het volgende:
[..]
Heb ik gedaan maar zie me nog steeds niet erbij staan! En ik ben toch al reeds 2 maandjes van die stokkies af!![]()
Hahaha ik ken er nog 1. Dat is voor mij een stuk moeilijker dan stoppen met roken!quote:Op donderdag 5 april 2007 13:14 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik alweer bijna 5 maandenToch wel redelijk trots op mezelf. Nooit gedacht dat ik sterk genoeg zou zijn om ergens resoluut mee te kappen. Nu nog kappen met snoepen
Dan hoef je dus niet te vragen of je erbij staat, want je weet dat het niet zo is. Dan kun je vragen of iemand je in het lijstje wil zetten, en zoals blijkbaar eerder gezegd, moet je dan even je stopdatum geven.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:35 schreef Angelotus het volgende:
[..]
Heb ik gedaan maar zie me nog steeds niet erbij staan!
jammer.quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:44 schreef anti-virus het volgende:
Ik heb nu zo'n vervelende hoest
Al het dikke slijm van de afgelopen jaren roken komt nu naar boven (lekker)
En dat na 2 weken en 3 dagen...
Het doet pijn
Volgens mij is hij sinds 4 februari gestopt.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik het vraag, wat is precies je stopdatum?
Dan heb ik er overheen gelezen. Excuus.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:21 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Volgens mij is hij sinds 4 februari gestopt.
Je moet niet gaan zitten kwijnen "Oh ik rook niet meer" " oh wat erg toch"quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:56 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb nu wel even een dipje
Four days, 22 hours, 57 minutes and 35 seconds. 123 cigarettes not smoked, saving ¤ 24,78. Life saved: 10 hours, 15 minutes.
Klopt!quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:57 schreef onlogisch het volgende:
Na in 2004 7 maanden te zijn gestopt was ik weer (ja HOE DOM!) begonnen met roken.
Sinds die periode wel 100 keer gestopt geweest maar toch weer de peuken op pakken......
Tot, afgelopen maandag. Het klinkt haast cliche maar het is echt zo : Als je wilt stoppen dan stop je makkelijk. Ik heb nergens last van puur omdat ik het echt wil
Dus het begin is weer gemaakt en deze keer houden we gewoon vol![]()
Three days, 21 hours, 40 minutes and 38 seconds. 117 cigarettes not smoked, saving ¤ 23,42. Life saved: 9 hours, 45 minutes.
Gr Onlogisch
Ik weet het,en daar ben ik ook erg blij om.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moet niet gaan zitten kwijnen "Oh ik rook niet meer" " oh wat erg toch"
Je hebt niets opgegeven, je hebt iets gewonnen.
Keep that in mind
Excuusquote:Op donderdag 5 april 2007 14:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik het vraag, wat is precies je stopdatum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |