koffie haalt echt het beste van je naar boven....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:29 schreef Hijacking het volgende:
Links worden gefixt
spelfouten komen er uit
en de tt slaat op mijn favo koffie uitspraak
ik word pas echt lekker wakker bij de geur
van een lekker bakkie pleur![]()
"e:Op vrijdag 9 maart 2007 18:27 schreef erkel het volgende:
eer-ik, neem wat rustgevende camille-thee of Chill-thee zoals Sander170 het noemtKan je wel gebruiken geloof ik
Ik weet precies wat er aan de hand is, waar ik me druk om maak enzoquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:22 schreef crossover het volgende:
[..]
Pak dan liever een bier of nog een bak koffie tot je weer wat minder gefrustreerd bent!
Een stuk rennen werkt bij mij altijd erg kalmerend
Hmm je doet wel geheimzinnigquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
&
[..]
Ik weet precies wat er aan de hand is, waar ik me druk om maak enzo
Geen bier, koffie of peuken voor mij nu effe...
Ik maak me waarschijnlijk toch alleen maar druk om niks, ik ga nu ook even stappen ondernemen om het kutgevoel weg te halen.
Komt goedquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
&
[..]
Ik weet precies wat er aan de hand is, waar ik me druk om maak enzo
Geen bier, koffie, thee of peuken voor mij nu effe...
Ik maak me waarschijnlijk toch alleen maar druk om niks, ik ga nu ook even stappen ondernemen om het kutgevoel weg te halen.
wel bij de les blijven he......?....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:17 schreef OA het volgende:
Je let even niet op en daar is deel 3 alweer!![]()
De koffie loopt alweer door het filter heen, dus het eerste bakkie van de avond gaat zo geschonken worden!![]()
hoe kom je erbij dat er iets mis mee is.....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:20 schreef sefer het volgende:
Wat is er nou weer mis met warme chocolademelk?
Omdat het een koffie en theetopic is! Ik heb al maandenlang een warme chocolademelkbui en het liefste gemaakt van poeder :pquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoe kom je erbij dat er iets mis mee is........alleen is koffie net iets lekkerder....
![]()
![]()
Dat is ook erg lekker... maar dan zo af en toe als afwisseling van koffie!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:23 schreef sefer het volgende:
[..]
Omdat het een koffie en theetopic is! Ik heb al maandenlang een warme chocolademelkbui en het liefste gemaakt van poeder :p
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:23 schreef sefer het volgende:
[..]
Omdat het een koffie en theetopic is! Ik heb al maandenlang een warme chocolademelkbui en het liefste gemaakt van poeder :p
Ja, euh zekerquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wel bij de les blijven he......?....![]()
Tuurlijk, hoe meer zielen, hoe meer vreugd!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
..je bent van harte welkom hoor....
..gezelli....
![]()
ik vind stiekem warme cocomel ook ontzettend lekker....
Dat is een gemiste kansquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:37 schreef OA het volgende:
Ik wilde dus net eindelijk koffie met kaneel gaan proberen... heb ik geen kaneel in huis![]()
![]()
Gelukkig was er nog appeltaart over van m'n verjaardag!![]()
![]()
Maak een Warme Chocolademelk topic aanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:23 schreef sefer het volgende:
[..]
Nou, dan is het maar goed dat er geen gewone kaneel in huis is..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:42 schreef erkel het volgende:
[..]
... maar dacht dat je er speciale kaneel voor nodig had![]()
Dank je!quote:Nog gefeliciteerd trouwens![]()
Appeltaart met een overheerlijke cappuccinoquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:37 schreef OA het volgende:
Ik wilde dus net eindelijk koffie met kaneel gaan proberen... heb ik geen kaneel in huis![]()
![]()
Gelukkig was er nog appeltaart over van m'n verjaardag!![]()
![]()
en dat zeg je nu pas......quote:Gelukkig was er nog appeltaart over van m'n verjaardag
zekerquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
wordt dit weer een gezellige nacht met veel koffie.....???![]()
![]()
ga je ons dus verlaten...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:19 schreef Kuukske het volgende:
Voor mij wordt het morgenochtend pas weer koffie![]()
Hmm jup.quote:
je maakt een uitzonderingquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
COOL........eigenlijk moet ik morgen heeeel vroeg op....
...maar ja...
![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hmm jup.
Ik doe morgen wel weer mee met m'n kopje Senseo![]()
Morgen begint al over 28 minuten...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
.....ok....wie morgen zijn eerste bakkie op heeft.....
......moet trakteren....
![]()
idd....maareuh....JAMES MORISSON is ook helemaal niet verkeerd...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:30 schreef Hijacking het volgende:
[..]
![]()
Goeie combi Buena Vista Social Club met koffie![]()
quote:
van mij is dus zmeteen.....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga voor morgenochtend, een uur of 10.
jij bent ook stier...!!!!!quote:ik ben 4 mei jarig
35....quote:hoe oud word je eigenlijk ?
Ik zal het onthouden!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ben op 12 mei jarig...niet vergeten...
Op die tijd op zaterdag... moet wel erg belangrijk zijn dan... ook gezien dequote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
van mij is dus zmeteen........en ik moet om 07:00 een telefoontje plegen....
![]()
dan moet ik je met u aansprekenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jij bent ook stier...!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
35....![]()
...jij?
![]()
Een senior en junior koffiedrinker dus...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:39 schreef Hijacking het volgende:
[..]
dan moet ik je met u aanspreken![]()
ik ben jong en onbezonnen 18![]()
dat onthou ik......quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:38 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden!![]()
[..]
Op die tijd op zaterdag... moet wel erg belangrijk zijn dan... ook gezien de![]()
ALS JE BLIEFT NIET......quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:39 schreef Hijacking het volgende:
[..]
dan moet ik je met u aanspreken![]()
ik ben jong en onbezonnen 18![]()
zo ongeveer in het midden dus....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:41 schreef OA het volgende:
[..]
Een senior en junior koffiedrinker dus...![]()
Althans vergeleken met mijn leeftijd dan, wat 25 is!
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat onthou ik......![]()
![]()
is voor mij niet zo van belang....maar voor hem wel.......en ik heb dus een boel voor hem over....
![]()
Medior...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zo ongeveer in het midden dus....
En waar verhuist het heen dan???quote:
Naar onderaan in de topiclijst.quote:
Ik heb het door...quote:
quote:
Als je nu General Chat opent, moet je ff een stuk naar beneden scrollen voor dit topic!quote:
Hij staat toch in je Activesquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:58 schreef Hijacking het volgende:
[..]
maar zo slijt mn scroll knop zo snel![]()
oohhhh......quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:58 schreef OA het volgende:
[..]
Als je nu General Chat opent, moet je ff een stuk naar beneden scrollen voor dit topic!![]()
![]()
Ik heb eerder behoefte aan alcohol dan aan koffie op het momentquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:00 schreef OA het volgende:
He, het is zaterdag!!![]()
Wie nuttigt al eerste een bakkie?![]()
wie denk je....???/quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:00 schreef OA het volgende:
He, het is zaterdag!!![]()
Wie nuttigt al eerste een bakkie?![]()
want......?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb eerder behoefte aan alcohol dan aan koffie op het moment![]()
Centraal zou bovenaan moeten staan. Zo is het topic voor koffieliefhebbers moeilijker te vindenquote:
Is inderdaad een slechte zaakquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:04 schreef erkel het volgende:
[..]
Centraal zou bovenaan moeten staan. Zo is het topic voor koffieliefhebbers moeilijker te vinden![]()
Gewoon zin inquote:
zoek en gij zult vinden....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:04 schreef erkel het volgende:
[..]
Centraal zou bovenaan moeten staan. Zo is het topic voor koffieliefhebbers moeilijker te vinden![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gewoon zin inchippie erbij, toastje erbij.
Ik heb net een zak M&M's leeggegetenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...idd...krijg ineens trek....
![]()
Goh, verrassend..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...idd...krijg ineens trek....
![]()
Ow heet dat 'sticky'quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:06 schreef OA het volgende:
Is inderdaad een slechte zaak![]()
Topic kan beter sticky worden gemaakt!![]()
Nu komen natuurlijk wel alleen de die-hards hier, het kaf wordt van het koren gescheidenquote:
Daar doe je ook lang over dan... 4 uur voor een zak!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb net een zak M&M's leeggegetenik kreeg rond 8 uur een enorme chocolade kick
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:07 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat jij dat gaat wordenWat wordt de traktatie?
En Oreo's... en Toblerone..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:09 schreef OA het volgende:
[..]
Daar doe je ook lang over dan... 4 uur voor een zak!![]()
bij mij zijn ze meestal na 10 minuten al op....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:09 schreef OA het volgende:
[..]
Daar doe je ook lang over dan... 4 uur voor een zak!![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:09 schreef erkel het volgende:
Nu komen natuurlijk wel alleen de die-hards hier, het kaf Cafeïne wordt van het koren schorem gescheiden![]()
gewoon doen....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:11 schreef Thelonious het volgende:
Mijn koffie is op, heb nu wel zin. Maar om nou naar een tankstation te rijden.
welke vraag....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:13 schreef OA het volgende:
@ Erkel: niemand weet het antwoord op je vraag...
Misschien tijd voor een hint!![]()
Hoeray!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...ik trakteer jullie op..... KOFFIE.....
![]()
![]()
![]()
![]()
wie weet tijdens onze koffie-meeting...
2 kaneelkoffie dan svp!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:15 schreef erkel het volgende:
[..]
Hoeray!wel speciale koffie hoop ik
kaneelkoffie, binnenkort wordt het 'm
ik trakteer.....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:15 schreef erkel het volgende:
[..]
Hoeray!wel speciale koffie hoop ik
kaneelkoffie, binnenkort wordt het 'm
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:13 schreef OA het volgende:
@ Erkel: niemand weet het antwoord op je vraag...
Misschien tijd voor een hint!![]()
Verkeerde topic...![]()
Ik zie het!quote:
Neuh, maar het idee staat me wel aan!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:18 schreef erkel het volgende:
[..]
Heb je het al geprobeerd? Morgen ga ik ff op onderzoek uit naar de juiste kaneel![]()
HEB IK EM GOED......????????????........quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:18 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zie het!
Heb het al opgezocht, dus ik geef geen antwoord, want dat mag niet.![]()
Nee..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
HEB IK EM GOED......????????????........![]()
![]()
Zoals een juiste AKQ-speler betaamtquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:18 schreef OA het volgende:
Ik zie het!
Heb het al opgezocht, dus ik geef geen antwoord, want dat mag niet.![]()
Bijna!! Gooi er nog wat koffie inquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
HEB IK EM GOED......????????????........![]()
![]()
Het idee is geopperd en het staat mij wel aan!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
wat hebben jullie toch met kaneel.....![]()
slaap zacht en droom fijn....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:25 schreef OA het volgende:
Mensen, ik ga slapen!![]()
Morgenochtend weer een nieuw bakkie!![]()
Welterusten!![]()
nou zeg.....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:30 schreef Hijacking het volgende:
ik neem mn woorden terug voor mij word het ook niet zo laat![]()
hoor net dat het morgen mooi weer word dus dan ga ik morgen er vroeg uit om te sleutelen voordat ik naar werk ga
doeegjes![]()
![]()
Ho! We missen Sander nog, de TS van het allerallerallereerste topicquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
JONGENS!!!!!!.....we zijn compleet.....![]()
![]()
![]()
!!!!
oh nee OA is weg...maar wel bijna compleet...
True, true...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:38 schreef erkel het volgende:
@eer-ik: Caffeïne en alcohol zijn onlosmakeljik aan elkaar verbonden, daar kun je niks aan doen![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:35 schreef erkel het volgende:
[..]
Ho! We missen Sander nog, de TS van het allerallerallereerste topic![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:38 schreef eer-ik het volgende:
waar blijft ie dan
@ juon, heb je 't al gelezen?
Whehe hier precies hetzelfde verhaal. Ik had vanmorge alleen zin in een beker melkquote:Op zaterdag 10 maart 2007 07:50 schreef eer-ik het volgende:
moge allemaal.
Net een bakkie op, en mijn god, dat doet goed na zon avond zuipen.
Nou weer aan het werk, geen zin, maar goed.
't moet maar weer.
Heb je de pad er wel goed ingedaan?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 07:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Whehe hier precies hetzelfde verhaal. Ik had vanmorge alleen zin in een beker melk![]()
Mijn senseo lekt
Nou het is prachtig weer inderdaadquote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:38 schreef OA het volgende:
Môgge mensen!![]()
Er is hier een strakblauwe hemel
Dus na het douchen geen gezemel
De senseo gaat direct aan
Zodat er een bakkie kan worden gedaan!![]()
Niet alleen koffie inspireert, ook mmoi weer blijkbaar!![]()
Laat het u weer smaken vandaag koffieliefhebbers!!!![]()
GOEDEMORGEN....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou het is prachtig weer inderdaad
Tijd voor koffie op een terrasje, alleen staan de terrasjes nog niet buiten geloof ik![]()
Nah met een dikke trui en een jasquote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
GOEDEMORGEN....![]()
![]()
!!!!
idd terassjes komen eind Maart buiten........en het is nog best frisjes...
![]()
sommige terrasjes zijn verwarmd, dat is wel zo lekker met die zon op je kop en een lekker bakkie erbij.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
GOEDEMORGEN....![]()
![]()
!!!!
idd terassjes komen eind Maart buiten........en het is nog best frisjes...
![]()
idd...zo lekkerrrrrr.....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:39 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
sommige terrasjes zijn verwarmd, dat is wel zo lekker met die zon op je kop en een lekker bakkie erbij.![]()
Ja, mieters, ik kwam er achter dat ik best lam was gister.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 07:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Whehe hier precies hetzelfde verhaal. Ik had vanmorge alleen zin in een beker melk![]()
Mijn senseo lekt
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:50 schreef sararaats het volgende:
sinds wanneer is er een koffie-topic???
mmmmmm koffie![]()
Nee dat niet...quote:Op zondag 11 maart 2007 02:10 schreef Thelonious het volgende:
Zit jij nou aan de koffie?
Presentquote:Op zondag 11 maart 2007 02:09 schreef OA het volgende:
Zijn er nog koffieliefhebbers wakker??![]()
Of is iedereen bezopen en is de koffie morgen niet aan te slepen!?!?!![]()
jaja...daar is ie weer.....quote:Op zondag 11 maart 2007 03:25 schreef Sander170 het volgende:
* Koffie drinker Sander170 meld zich !!!!
Zo dit topic is ook zo weer vol haha.![]()
![]()
Nee nee, lig nog in bedquote:
Neenee, dat is het pas over 10 dagenquote:Op zondag 11 maart 2007 12:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
zometeen lekker in de tuin.......in de zon....
...heerlijk van een bakkie genieten...
...HET IS LENTE...
![]()
![]()
!!!!!!
Bij mij ook niet... ze hadden het niet...quote:Op zondag 11 maart 2007 02:18 schreef erkel het volgende:
![]()
Kaneel-koffie is vandaag niet geluktAndere keer maar
![]()
Ah, ik zie net hééééééél voorzichtig een piepklein gaatje in de bewolking vallen... de hoop op meer is er dus bij deze!!!quote:Op zondag 11 maart 2007 13:02 schreef eer-ik het volgende:
Bij mij schijnt de zon de pan uit
briljante uitdrukking he
quote:Op zondag 11 maart 2007 13:01 schreef OA het volgende:
[..]
Bij mij ook niet... ze hadden het niet...![]()
eb wel (tegen beter weten in) honing in m'n koffie gedaan... Nite te zuipen zeg...![]()
![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 13:40 schreef erkel het volgende:
[..]
Goedemiddag
Hier ook een strakblauwe lucht in het noorden des lands
![]()
Honing in de koffie blijkbaar toch een slecht idee, na meerdere tegenvallende pogingen![]()
Nijmegen....quote:Op zondag 11 maart 2007 13:00 schreef OA het volgende:
Môogge!![]()
Vandaag een beetje traag op gang gekomen...![]()
Net maar even een dubbele bak senseo extra dark gedronken!![]()
@ Juon jacket: op welke zonnige plek woon jij dan??? Tot nu toe heb ik geen streepje zon gezien, alleen maar mist...![]()
Hier in ZW-Nederland, Vlaardingen werd het pas rond 2 uur echt zonnig..quote:Op zondag 11 maart 2007 15:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Nijmegen....en tis nog steeds prachtig weer...
![]()
Ja, je moet niet iedereen zomaar op z'n woord geloven...quote:
Hier ook!quote:
Sodemieters, ik ging net even een rondje met de hond lopen, en wat is het weer toch nog steeds verrotte relaxed zeg...quote:Op zondag 11 maart 2007 19:07 schreef OA het volgende:
[..]
Hier ook!![]()
Straks op verjaardagvisite, lekker sloten koffie drinkenen taart eten!!!
![]()
![]()
Jaja nu ben ik er alweer haha.quote:
Oude verpakking ?quote:
Potverdikkemequote:Op zondag 11 maart 2007 19:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sodemieters, ik ging net even een rondje met de hond lopen, en wat is het weer toch nog steeds verrotte relaxed zeg...
Dun jasje aan over m'n shirt, open gehad de hele tijd, die hond heeft een goeie ronde gelopen
Normaal een kwartiertje ofzo na het eten, maar nu waren het er 3dit weer
Môgge!quote:Op maandag 12 maart 2007 02:02 schreef Sander170 het volgende:
Hahahaha 40 minuten later (nu dus) heb ik me bedacht !
Ik had dus nog één keer zin in koffie, zo erg is het nou met me.![]()
![]()
Ik hou van Koffie.![]()
![]()
.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sodemieters, ik ging net even een rondje met de hond lopen, en wat is het weer toch nog steeds verrotte relaxed zeg...
Dun jasje aan over m'n shirt, open gehad de hele tijd, die hond heeft een goeie ronde gelopen
Normaal een kwartiertje ofzo na het eten, maar nu waren het er 3dit weer
lucky bastard... ik zat om 7 uur al aan mn eerste... inmiddels staat de teller op 4quote:Op maandag 12 maart 2007 10:17 schreef 907 het volgende:
Ben net wakker, ga zo aan m`n eerste bakkie beginnen![]()
Môgge Juon!quote:Op maandag 12 maart 2007 10:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
GOEDEMORGEN LIEVE KOFFIE LIEFHEBBERS!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee...ben niet NET wakker....
...maar wel net thuis....
...teller staat op 2....
![]()
![]()
Jij hebt alleen maar vrije tijd lijkt het wel!quote:Op maandag 12 maart 2007 12:14 schreef eer-ik het volgende:
Middag
Net weer even een stukje verschrikkelijk lekker getoerd met het eendje, dakje open
Altijd goed.
Nu effe lekker eten, bakkie leut erbij
Hey...quote:Op maandag 12 maart 2007 12:05 schreef OA het volgende:
[..]
Môgge Juon!![]()
Werk je in de nacht?![]()
Teller staat hier ook op 2!..nog steeds
![]()
Vanmiddag als de werkdag er bijna opzit en uiteraard vanavond wordt de teller weer aangezet!![]()
Welke zenuwen?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
ben bezig mijn 5e bakkie te doen..voor de zenuwen....![]()
Ik denk dat ze expres een kapotte Senseo heeft meegenomen zodat ze naar buiten kon met dit weerquote:Op maandag 12 maart 2007 13:58 schreef OA het volgende:
-Receptioniste verhaal-
why blame herquote:Op maandag 12 maart 2007 14:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik denk dat ze expres een kapotte Senseo heeft meegenomen zodat ze naar buiten kon met dit weer.
Ik geef 'r groot gelijk. Maar OA zal het vast minder gewaardeerd hebben.quote:
Had ie zelf moeten aanbieden om een nieuwe te gaan halenquote:Op maandag 12 maart 2007 14:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik geef 'r groot gelijk. Maar OA zal het vast minder gewaardeerd hebben.
Komt ze net terug... met lege handen...quote:Op maandag 12 maart 2007 14:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik geef 'r groot gelijk. Maar OA zal het vast minder gewaardeerd hebben.
Dat gaat niet meer, ze heeft al een andere besteld.. morgen is ie er!quote:Op maandag 12 maart 2007 14:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Had ie zelf moeten aanbieden om een nieuwe te gaan halen
Ik zou het wel weten.
![]()
True true.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Had ie zelf moeten aanbieden om een nieuwe te gaan halen
Ik zou het wel weten.
![]()
Volgende keer hè...quote:
Waar werk je?quote:
Ridderkerk.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waar werk je?
Ik kan wel even komen 'helpen'...
Laat mij 1 minuut met het apparaat alleen, en ik weet niet wat ermee gebeurd is, maar jij, OA, zal dan maar een nieuwe moeten gaan halen
Wat jij uiteraard verschrikkelijk vindt, gezien de weersomstandigheden...
Desnoods zet ik precies nog 2 bakkies, een voor jou, een voor mij, en dan kan je, al koffie drinkend, een nieuwe senseo halenquote:Op maandag 12 maart 2007 15:11 schreef OA het volgende:
[..]
Ridderkerk.
Ik weet wel wat er met het oude apparaat aan de hand is.. die verwarmt niet meer...![]()
Het is inderdaad een grote straf om naar buiten te gaan, dat doe ik echt met tegenzin...![]()
geloof me: binnen is alles beter!![]()
![]()
Ik zal het maar toegeven: een dag zonder senseo is nog wel te overleven hoor!quote:Op maandag 12 maart 2007 15:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Desnoods zet ik precies nog 2 bakkies, een voor jou, een voor mij, en dan kan je, al koffie drinkend, een nieuwe senseo halen
relaxedquote:Op maandag 12 maart 2007 15:22 schreef eer-ik het volgende:
![]()
Ik geef je groot gelijk.
Ik ga nog even een stukje toeren
Ik zit nu relaxed aan het water..quote:Op maandag 12 maart 2007 15:26 schreef erkel het volgende:
[..]
relaxedIk zal ff aan een relaxed bakkie
![]()
quote:
Waarom moesten die verwijderd worden? Begonnen ze te verkleuren ofzoquote:Op maandag 12 maart 2007 20:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...ik moest vandaag moedrvlekken laten weghalen....
...was erg pijnlijk.....
..maar ik leef nog....
...ben lekker verwend met koffie door vriendin....
...ben net thuis en bakkie komteraan...
![]()
![]()
eentje was erg donker en jeukte heel erg...quote:Op maandag 12 maart 2007 20:07 schreef erkel het volgende:
[..]
Waarom moesten die verwijderd worden? Begonnen ze te verkleuren ofzoIn ieder geval niet leuk, maar een bakkie zal de pijn wel iets verzachten
![]()
![]()
Nou jah goed dat ze weggehaald zijnquote:Op maandag 12 maart 2007 20:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eentje was erg donker en jeukte heel erg.....e rest waren gewoon erg dik en lelijk....
...maar idd koffie neemt een boel pijn weg.....
![]()
Das idd wel iets om zenuwachtig over te zijn...quote:
thnx....quote:Op maandag 12 maart 2007 21:48 schreef OA het volgende:
[..]
Das idd wel iets om zenuwachtig over te zijn...![]()
Gelukkig is het goed gegaan en ben je verwend met koffie!![]()
![]()
okiedokie....quote:Op maandag 12 maart 2007 22:03 schreef OA het volgende:
Ik ben er weer vandoor!![]()
Koffie drinken..![]()
![]()
Drink vannacht allemaal niet teveel koffie en slaap lekker!![]()
Bis morgen mit Kaffee!![]()
Hasj en Wiet Vragen en Antwoorden Deel Triple X + 2quote:Op maandag 12 maart 2007 23:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
HELPT KOFFIE OOK TEGEN PIJN.....![]()
...??????
Caffeïne schijnt licht pijnstillend te werken, in lage doseringen volgens Wikipediaquote:Op maandag 12 maart 2007 23:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
...??????
ik zit aan mijn 5e bak....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:31 schreef erkel het volgende:
[..]
Caffeïne schijnt licht pijnstillend te werken, in lage doseringen volgens Wikipedia
Welke pijn bedoel je precies ?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
...??????
.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:44 schreef Kuukske het volgende:
Oh men, geen druk op het water enzo in verband met de verbouwing. Dat betekent geen wc, geen water, geen thee én geen koffie
Nah ik denk dat de catering nog wel flesjes water verkoopt. Feit dat ik niet naar de wc kan vind ik vervelenderquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:01 schreef OA het volgende:
![]()
Das nog eens slecht nieuws!![]()
![]()
Hoe moet je de dag nou doorkomen...![]()
Das wel lastig ja..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah ik denk dat de catering nog wel flesjes water verkoopt. Feit dat ik niet naar de wc kan vind ik vervelender.
Toevallig welquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:10 schreef OA het volgende:
Heb je niet toevallig een benzinestation om de hoek waar ze koffie hebben?![]()
Ah, hier ook, daarom dacht ik eraan!quote:
Smart thinking!quote:
Kijk.. dat biedt goede vooruitzichten!quote:
Hier ook, heb het net open gezet en het ruikt meteen lekker!quote:
Môgge!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
Goedemorgen lieve koffie liefhebbers....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ben dus net wakker.......heel slecht geslapen omdat ik bang was dat de hechtingen los zouden komen....
......ben nu echt heel erg aan een bakkie toe....
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:25 schreef OA het volgende:
[..]
Môgge!![]()
Vervelend dat je slecht hebt geslapen..je hebt iig wel lang in bed gelegen!
denk ik
Laat het bakkie je smaken!![]()
nog steeds geen senseo hier...
Ik lag vanochtend ook in coma, het duurde bijna 3 kwartier voordat ik de radio hoordequote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...heb idd in coma gelegen.....
....hoezo nogsteeds geen Senseo ....? daar moet je wat aan doen hoor....
![]()
ja idd.....hoe kom je erbij....quote:Wie koopt er dan ook een senseo daar?!
Ik de mijne ook al bij zo'n "speciaalzaak"..... Kijkshop!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja idd.....hoe kom je erbij.......kheb de mijne bij de Bijenkorf gehaald....
![]()
Nee niks mis mee, maar Kijkshop, Marskramer, Bijenkorf, Bas vd Heijden, etc.. zijn niet echt de zaken waar je in eerste instantie aan denkt...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
nix mis met de Kijkshop toch.....?...alleen als het om garantie gaat kan het soms een beetje moeilijk lopen...
![]()
Daar heb je gelijk in!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
nee idd....maar wel als je niet te veel wilt uigeven en toch kwaliteitspul wilt....![]()
Dat ken ik idd van die lui...quote:Kijkshop kan erg moeilijk doen als de garantie nog 1 dag geldig is..........kijken ze jou raar aan....
..zo van "jaja, heb je toevallig goed uitgekiend"....
...nou ja zeg....
![]()
dat zou weleens heel leuk kunnen worden...quote:Zou je eigenlijk wel eens gewoon voor de gein moeten doen
En als je dan eindelijk je zin hebt, loop je de winkel uit en zeg je dat er helemaal niets aan mankeert maar dat je een nieuwer model wilde...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat zou weleens heel leuk kunnen worden.....en dan ook extra moeilijk doen....
![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:47 schreef OA het volgende:
[..]
En als je dan eindelijk je zin hebt, loop je de winkel uit en zeg je dat er helemaal niets aan mankeert maar dat je een nieuwer model wilde...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
....wel stieken filmen en dan op Fok! zetten..hoe goed.....
...ik zie het al helemaal voor me.....
![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:14 schreef crossover het volgende:
[[url=http://xs313.xs.to/xs313/07112/Afb092.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
![]()
![]()
![]()
hb je het hele pak in je eentje gegeten....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:19 schreef crossover het volgende:
[..]
[[url=http://xs313.xs.to/xs313/07112/Afb091.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Er zijn er nog twee over hoor.. pak d'r maar een!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hb je het hele pak in je eentje gegeten.......en niet eens aan mij gedacht...
![]()
![]()
zo lief van je....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:22 schreef crossover het volgende:
[..]
Er zijn er nog twee over hoor.. pak d'r maar een!
1 dag, dus het kon vandaag rond de middag worden opgehaald...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
je weet iig geval waar je je spullen NIET MEER moet kopen........hoe lang hadden gezegd dat het zou duren...?
Ik heb hier nog wel een pot drop staan hoor!quote:
je bent er weer ingetrapt....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:27 schreef OA het volgende:
[..]
1 dag, dus het kon vandaag rond de middag worden opgehaald...![]()
![]()
ik lust geen drop.....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:28 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een pot drop staan hoor!![]()
Daar mag je er ook wel eentje van!![]()
Hé, ik niet...quote:
bied ik een keer iets aan... krijg je ditquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik lust geen drop........wel chocolat...
![]()
oeps sorry....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:40 schreef OA het volgende:
[..]
Hé, ik niet...![]()
De receptioniste![]()
Ik was al wantrouwig bij het horen van de naam Marskramer!![]()
toch voel ik me wel een beetje bedonderd door haar...
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:42 schreef OA het volgende:
[..]
bied ik een keer iets aan... krijg je dit![]()
![]()
![]()
![]()
Wel hebben ook warme (en koude) chocomel!!![]()
En koffie uiteraard!![]()
Excusez acceptéquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oeps sorry....![]()
ik vond het al zo raar...
* steekt nu een zwarte tong uitquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...ben een vrouw he....duseuhhhhh moeilijk tevreden te stellen....
...en van drop krijg je zo een lelijke vieze zwarte tong....
...niet bepaald sexy...
![]()
maar ik weet dat het lief bedoeld was...dank je wel
ok ff wat bijspijkeren....:quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:45 schreef OA het volgende:
[..]
Excusez accepté![]()
of hoe je dat ook zegt in het Frans...
die van mij is heel mooi roze.....quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:49 schreef crossover het volgende:
Bah, Frans.
* crossover zet Rammstein - Bück Dich op
Oui, francais est une langue belle!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
.....Frans is een hele mooie taal...
...alleen mensen die er helemaal nix van kunnen zeggen dat soort dingen...
![]()
![]()
Bakkie erbij!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:53 schreef crossover het volgende:
* crossover zet snel Air - Sexy Boy op.
(deels Frans)
Ik ga ff lekker buiten zitten, beetje bruin worden enzo![]()
![]()
ik zit al lang buiten...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:53 schreef crossover het volgende:
* crossover zet snel Air - Sexy Boy op.
(deels Frans)
Ik ga ff lekker buiten zitten, beetje bruin worden enzo![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |