Môgge Juon!quote:Op maandag 12 maart 2007 10:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
GOEDEMORGEN LIEVE KOFFIE LIEFHEBBERS!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee...ben niet NET wakker....
...maar wel net thuis....
...teller staat op 2....
![]()
![]()

Jij hebt alleen maar vrije tijd lijkt het wel!quote:Op maandag 12 maart 2007 12:14 schreef eer-ik het volgende:
Middag
Net weer even een stukje verschrikkelijk lekker getoerd met het eendje, dakje open
Altijd goed.
Nu effe lekker eten, bakkie leut erbij

Hey...quote:Op maandag 12 maart 2007 12:05 schreef OA het volgende:
[..]
Môgge Juon!![]()
Werk je in de nacht?![]()
Teller staat hier ook op 2!..nog steeds
![]()
Vanmiddag als de werkdag er bijna opzit en uiteraard vanavond wordt de teller weer aangezet!![]()

Welke zenuwen?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
ben bezig mijn 5e bakkie te doen..voor de zenuwen....![]()

Ik denk dat ze expres een kapotte Senseo heeft meegenomen zodat ze naar buiten kon met dit weerquote:Op maandag 12 maart 2007 13:58 schreef OA het volgende:
-Receptioniste verhaal-

why blame herquote:Op maandag 12 maart 2007 14:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik denk dat ze expres een kapotte Senseo heeft meegenomen zodat ze naar buiten kon met dit weer.

Ik geef 'r groot gelijk. Maar OA zal het vast minder gewaardeerd hebben.quote:

Had ie zelf moeten aanbieden om een nieuwe te gaan halenquote:Op maandag 12 maart 2007 14:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik geef 'r groot gelijk. Maar OA zal het vast minder gewaardeerd hebben.

Komt ze net terug... met lege handen...quote:Op maandag 12 maart 2007 14:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik geef 'r groot gelijk. Maar OA zal het vast minder gewaardeerd hebben.

Dat gaat niet meer, ze heeft al een andere besteld.. morgen is ie er!quote:Op maandag 12 maart 2007 14:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Had ie zelf moeten aanbieden om een nieuwe te gaan halen
Ik zou het wel weten.
![]()

True true.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Had ie zelf moeten aanbieden om een nieuwe te gaan halen
Ik zou het wel weten.
![]()

Volgende keer hè...quote:

Waar werk je?quote:

Ridderkerk.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waar werk je?
Ik kan wel even komen 'helpen'...
Laat mij 1 minuut met het apparaat alleen, en ik weet niet wat ermee gebeurd is, maar jij, OA, zal dan maar een nieuwe moeten gaan halen
Wat jij uiteraard verschrikkelijk vindt, gezien de weersomstandigheden...

Desnoods zet ik precies nog 2 bakkies, een voor jou, een voor mij, en dan kan je, al koffie drinkend, een nieuwe senseo halenquote:Op maandag 12 maart 2007 15:11 schreef OA het volgende:
[..]
Ridderkerk.
Ik weet wel wat er met het oude apparaat aan de hand is.. die verwarmt niet meer...![]()
Het is inderdaad een grote straf om naar buiten te gaan, dat doe ik echt met tegenzin...![]()
geloof me: binnen is alles beter!![]()
![]()

Ik zal het maar toegeven: een dag zonder senseo is nog wel te overleven hoor!quote:Op maandag 12 maart 2007 15:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Desnoods zet ik precies nog 2 bakkies, een voor jou, een voor mij, en dan kan je, al koffie drinkend, een nieuwe senseo halen

relaxedquote:Op maandag 12 maart 2007 15:22 schreef eer-ik het volgende:
![]()
Ik geef je groot gelijk.
Ik ga nog even een stukje toeren

Ik zit nu relaxed aan het water..quote:Op maandag 12 maart 2007 15:26 schreef erkel het volgende:
[..]
relaxedIk zal ff aan een relaxed bakkie
![]()

quote:

Waarom moesten die verwijderd worden? Begonnen ze te verkleuren ofzoquote:Op maandag 12 maart 2007 20:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...ik moest vandaag moedrvlekken laten weghalen....
...was erg pijnlijk.....
..maar ik leef nog....
...ben lekker verwend met koffie door vriendin....
...ben net thuis en bakkie komteraan...
![]()
![]()

eentje was erg donker en jeukte heel erg...quote:Op maandag 12 maart 2007 20:07 schreef erkel het volgende:
[..]
Waarom moesten die verwijderd worden? Begonnen ze te verkleuren ofzoIn ieder geval niet leuk, maar een bakkie zal de pijn wel iets verzachten
![]()
![]()

Nou jah goed dat ze weggehaald zijnquote:Op maandag 12 maart 2007 20:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eentje was erg donker en jeukte heel erg.....e rest waren gewoon erg dik en lelijk....
...maar idd koffie neemt een boel pijn weg.....
![]()

Das idd wel iets om zenuwachtig over te zijn...quote:

thnx....quote:Op maandag 12 maart 2007 21:48 schreef OA het volgende:
[..]
Das idd wel iets om zenuwachtig over te zijn...![]()
Gelukkig is het goed gegaan en ben je verwend met koffie!![]()
![]()

okiedokie....quote:Op maandag 12 maart 2007 22:03 schreef OA het volgende:
Ik ben er weer vandoor!![]()
Koffie drinken..![]()
![]()
Drink vannacht allemaal niet teveel koffie en slaap lekker!![]()
Bis morgen mit Kaffee!![]()

Hasj en Wiet Vragen en Antwoorden Deel Triple X + 2quote:Op maandag 12 maart 2007 23:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
HELPT KOFFIE OOK TEGEN PIJN.....![]()
...??????

Caffeïne schijnt licht pijnstillend te werken, in lage doseringen volgens Wikipediaquote:Op maandag 12 maart 2007 23:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
...??????

ik zit aan mijn 5e bak....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:31 schreef erkel het volgende:
[..]
Caffeïne schijnt licht pijnstillend te werken, in lage doseringen volgens Wikipedia

Welke pijn bedoel je precies ?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
...??????

.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:44 schreef Kuukske het volgende:
Oh men, geen druk op het water enzo in verband met de verbouwing. Dat betekent geen wc, geen water, geen thee én geen koffie

Nah ik denk dat de catering nog wel flesjes water verkoopt. Feit dat ik niet naar de wc kan vind ik vervelenderquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:01 schreef OA het volgende:
![]()
Das nog eens slecht nieuws!![]()
![]()
Hoe moet je de dag nou doorkomen...![]()

Das wel lastig ja..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah ik denk dat de catering nog wel flesjes water verkoopt. Feit dat ik niet naar de wc kan vind ik vervelender.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |