Ik zal het onthouden!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ben op 12 mei jarig...niet vergeten...
Op die tijd op zaterdag... moet wel erg belangrijk zijn dan... ook gezien dequote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
van mij is dus zmeteen........en ik moet om 07:00 een telefoontje plegen....
![]()
dan moet ik je met u aansprekenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jij bent ook stier...!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
35....![]()
...jij?
![]()
Een senior en junior koffiedrinker dus...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:39 schreef Hijacking het volgende:
[..]
dan moet ik je met u aanspreken![]()
ik ben jong en onbezonnen 18![]()
dat onthou ik......quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:38 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden!![]()
[..]
Op die tijd op zaterdag... moet wel erg belangrijk zijn dan... ook gezien de![]()
ALS JE BLIEFT NIET......quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:39 schreef Hijacking het volgende:
[..]
dan moet ik je met u aanspreken![]()
ik ben jong en onbezonnen 18![]()
zo ongeveer in het midden dus....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:41 schreef OA het volgende:
[..]
Een senior en junior koffiedrinker dus...![]()
Althans vergeleken met mijn leeftijd dan, wat 25 is!
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat onthou ik......![]()
![]()
is voor mij niet zo van belang....maar voor hem wel.......en ik heb dus een boel voor hem over....
![]()
Medior...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zo ongeveer in het midden dus....
En waar verhuist het heen dan???quote:
Naar onderaan in de topiclijst.quote:
Ik heb het door...quote:
quote:
Als je nu General Chat opent, moet je ff een stuk naar beneden scrollen voor dit topic!quote:
Hij staat toch in je Activesquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:58 schreef Hijacking het volgende:
[..]
maar zo slijt mn scroll knop zo snel![]()
oohhhh......quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:58 schreef OA het volgende:
[..]
Als je nu General Chat opent, moet je ff een stuk naar beneden scrollen voor dit topic!![]()
![]()
Ik heb eerder behoefte aan alcohol dan aan koffie op het momentquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:00 schreef OA het volgende:
He, het is zaterdag!!![]()
Wie nuttigt al eerste een bakkie?![]()
wie denk je....???/quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:00 schreef OA het volgende:
He, het is zaterdag!!![]()
Wie nuttigt al eerste een bakkie?![]()
want......?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb eerder behoefte aan alcohol dan aan koffie op het moment![]()
Centraal zou bovenaan moeten staan. Zo is het topic voor koffieliefhebbers moeilijker te vindenquote:
Is inderdaad een slechte zaakquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:04 schreef erkel het volgende:
[..]
Centraal zou bovenaan moeten staan. Zo is het topic voor koffieliefhebbers moeilijker te vinden![]()
Gewoon zin inquote:
zoek en gij zult vinden....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:04 schreef erkel het volgende:
[..]
Centraal zou bovenaan moeten staan. Zo is het topic voor koffieliefhebbers moeilijker te vinden![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gewoon zin inchippie erbij, toastje erbij.
Ik heb net een zak M&M's leeggegetenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...idd...krijg ineens trek....
![]()
Goh, verrassend..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...idd...krijg ineens trek....
![]()
Ow heet dat 'sticky'quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:06 schreef OA het volgende:
Is inderdaad een slechte zaak![]()
Topic kan beter sticky worden gemaakt!![]()
Nu komen natuurlijk wel alleen de die-hards hier, het kaf wordt van het koren gescheidenquote:
Daar doe je ook lang over dan... 4 uur voor een zak!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb net een zak M&M's leeggegetenik kreeg rond 8 uur een enorme chocolade kick
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:07 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat jij dat gaat wordenWat wordt de traktatie?
En Oreo's... en Toblerone..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:09 schreef OA het volgende:
[..]
Daar doe je ook lang over dan... 4 uur voor een zak!![]()
bij mij zijn ze meestal na 10 minuten al op....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:09 schreef OA het volgende:
[..]
Daar doe je ook lang over dan... 4 uur voor een zak!![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:09 schreef erkel het volgende:
Nu komen natuurlijk wel alleen de die-hards hier, het kaf Cafeïne wordt van het koren schorem gescheiden![]()
gewoon doen....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:11 schreef Thelonious het volgende:
Mijn koffie is op, heb nu wel zin. Maar om nou naar een tankstation te rijden.
welke vraag....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:13 schreef OA het volgende:
@ Erkel: niemand weet het antwoord op je vraag...
Misschien tijd voor een hint!![]()
Hoeray!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...ik trakteer jullie op..... KOFFIE.....
![]()
![]()
![]()
![]()
wie weet tijdens onze koffie-meeting...
2 kaneelkoffie dan svp!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:15 schreef erkel het volgende:
[..]
Hoeray!wel speciale koffie hoop ik
kaneelkoffie, binnenkort wordt het 'm
ik trakteer.....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:15 schreef erkel het volgende:
[..]
Hoeray!wel speciale koffie hoop ik
kaneelkoffie, binnenkort wordt het 'm
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:13 schreef OA het volgende:
@ Erkel: niemand weet het antwoord op je vraag...
Misschien tijd voor een hint!![]()
Verkeerde topic...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |