Ik zie het!quote:
Neuh, maar het idee staat me wel aan!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:18 schreef erkel het volgende:
[..]
Heb je het al geprobeerd? Morgen ga ik ff op onderzoek uit naar de juiste kaneel![]()
HEB IK EM GOED......????????????........quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:18 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zie het!
Heb het al opgezocht, dus ik geef geen antwoord, want dat mag niet.![]()
Nee..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
HEB IK EM GOED......????????????........![]()
![]()
Zoals een juiste AKQ-speler betaamtquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:18 schreef OA het volgende:
Ik zie het!
Heb het al opgezocht, dus ik geef geen antwoord, want dat mag niet.![]()
Bijna!! Gooi er nog wat koffie inquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
HEB IK EM GOED......????????????........![]()
![]()
Het idee is geopperd en het staat mij wel aan!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
wat hebben jullie toch met kaneel.....![]()
slaap zacht en droom fijn....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:25 schreef OA het volgende:
Mensen, ik ga slapen!![]()
Morgenochtend weer een nieuw bakkie!![]()
Welterusten!![]()
nou zeg.....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:30 schreef Hijacking het volgende:
ik neem mn woorden terug voor mij word het ook niet zo laat![]()
hoor net dat het morgen mooi weer word dus dan ga ik morgen er vroeg uit om te sleutelen voordat ik naar werk ga
doeegjes![]()
![]()
Ho! We missen Sander nog, de TS van het allerallerallereerste topicquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
JONGENS!!!!!!.....we zijn compleet.....![]()
![]()
![]()
!!!!
oh nee OA is weg...maar wel bijna compleet...
True, true...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:38 schreef erkel het volgende:
@eer-ik: Caffeïne en alcohol zijn onlosmakeljik aan elkaar verbonden, daar kun je niks aan doen![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:35 schreef erkel het volgende:
[..]
Ho! We missen Sander nog, de TS van het allerallerallereerste topic![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:38 schreef eer-ik het volgende:
waar blijft ie dan
@ juon, heb je 't al gelezen?
Whehe hier precies hetzelfde verhaal. Ik had vanmorge alleen zin in een beker melkquote:Op zaterdag 10 maart 2007 07:50 schreef eer-ik het volgende:
moge allemaal.
Net een bakkie op, en mijn god, dat doet goed na zon avond zuipen.
Nou weer aan het werk, geen zin, maar goed.
't moet maar weer.
Heb je de pad er wel goed ingedaan?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 07:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Whehe hier precies hetzelfde verhaal. Ik had vanmorge alleen zin in een beker melk![]()
Mijn senseo lekt
Nou het is prachtig weer inderdaadquote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:38 schreef OA het volgende:
Môgge mensen!![]()
Er is hier een strakblauwe hemel
Dus na het douchen geen gezemel
De senseo gaat direct aan
Zodat er een bakkie kan worden gedaan!![]()
Niet alleen koffie inspireert, ook mmoi weer blijkbaar!![]()
Laat het u weer smaken vandaag koffieliefhebbers!!!![]()
GOEDEMORGEN....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou het is prachtig weer inderdaad
Tijd voor koffie op een terrasje, alleen staan de terrasjes nog niet buiten geloof ik![]()
Nah met een dikke trui en een jasquote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
GOEDEMORGEN....![]()
![]()
!!!!
idd terassjes komen eind Maart buiten........en het is nog best frisjes...
![]()
sommige terrasjes zijn verwarmd, dat is wel zo lekker met die zon op je kop en een lekker bakkie erbij.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
GOEDEMORGEN....![]()
![]()
!!!!
idd terassjes komen eind Maart buiten........en het is nog best frisjes...
![]()
idd...zo lekkerrrrrr.....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:39 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
sommige terrasjes zijn verwarmd, dat is wel zo lekker met die zon op je kop en een lekker bakkie erbij.![]()
Ja, mieters, ik kwam er achter dat ik best lam was gister.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 07:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Whehe hier precies hetzelfde verhaal. Ik had vanmorge alleen zin in een beker melk![]()
Mijn senseo lekt
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:50 schreef sararaats het volgende:
sinds wanneer is er een koffie-topic???
mmmmmm koffie![]()
Nee dat niet...quote:Op zondag 11 maart 2007 02:10 schreef Thelonious het volgende:
Zit jij nou aan de koffie?
Presentquote:Op zondag 11 maart 2007 02:09 schreef OA het volgende:
Zijn er nog koffieliefhebbers wakker??![]()
Of is iedereen bezopen en is de koffie morgen niet aan te slepen!?!?!![]()
jaja...daar is ie weer.....quote:Op zondag 11 maart 2007 03:25 schreef Sander170 het volgende:
* Koffie drinker Sander170 meld zich !!!!
Zo dit topic is ook zo weer vol haha.![]()
![]()
Nee nee, lig nog in bedquote:
Neenee, dat is het pas over 10 dagenquote:Op zondag 11 maart 2007 12:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
zometeen lekker in de tuin.......in de zon....
...heerlijk van een bakkie genieten...
...HET IS LENTE...
![]()
![]()
!!!!!!
Bij mij ook niet... ze hadden het niet...quote:Op zondag 11 maart 2007 02:18 schreef erkel het volgende:
![]()
Kaneel-koffie is vandaag niet geluktAndere keer maar
![]()
Ah, ik zie net hééééééél voorzichtig een piepklein gaatje in de bewolking vallen... de hoop op meer is er dus bij deze!!!quote:Op zondag 11 maart 2007 13:02 schreef eer-ik het volgende:
Bij mij schijnt de zon de pan uit
briljante uitdrukking he
quote:Op zondag 11 maart 2007 13:01 schreef OA het volgende:
[..]
Bij mij ook niet... ze hadden het niet...![]()
eb wel (tegen beter weten in) honing in m'n koffie gedaan... Nite te zuipen zeg...![]()
![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 13:40 schreef erkel het volgende:
[..]
Goedemiddag
Hier ook een strakblauwe lucht in het noorden des lands
![]()
Honing in de koffie blijkbaar toch een slecht idee, na meerdere tegenvallende pogingen![]()
Nijmegen....quote:Op zondag 11 maart 2007 13:00 schreef OA het volgende:
Môogge!![]()
Vandaag een beetje traag op gang gekomen...![]()
Net maar even een dubbele bak senseo extra dark gedronken!![]()
@ Juon jacket: op welke zonnige plek woon jij dan??? Tot nu toe heb ik geen streepje zon gezien, alleen maar mist...![]()
Hier in ZW-Nederland, Vlaardingen werd het pas rond 2 uur echt zonnig..quote:Op zondag 11 maart 2007 15:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Nijmegen....en tis nog steeds prachtig weer...
![]()
Ja, je moet niet iedereen zomaar op z'n woord geloven...quote:
Hier ook!quote:
Sodemieters, ik ging net even een rondje met de hond lopen, en wat is het weer toch nog steeds verrotte relaxed zeg...quote:Op zondag 11 maart 2007 19:07 schreef OA het volgende:
[..]
Hier ook!![]()
Straks op verjaardagvisite, lekker sloten koffie drinkenen taart eten!!!
![]()
![]()
Jaja nu ben ik er alweer haha.quote:
Oude verpakking ?quote:
Potverdikkemequote:Op zondag 11 maart 2007 19:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sodemieters, ik ging net even een rondje met de hond lopen, en wat is het weer toch nog steeds verrotte relaxed zeg...
Dun jasje aan over m'n shirt, open gehad de hele tijd, die hond heeft een goeie ronde gelopen
Normaal een kwartiertje ofzo na het eten, maar nu waren het er 3dit weer
Môgge!quote:Op maandag 12 maart 2007 02:02 schreef Sander170 het volgende:
Hahahaha 40 minuten later (nu dus) heb ik me bedacht !
Ik had dus nog één keer zin in koffie, zo erg is het nou met me.![]()
![]()
Ik hou van Koffie.![]()
![]()
.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sodemieters, ik ging net even een rondje met de hond lopen, en wat is het weer toch nog steeds verrotte relaxed zeg...
Dun jasje aan over m'n shirt, open gehad de hele tijd, die hond heeft een goeie ronde gelopen
Normaal een kwartiertje ofzo na het eten, maar nu waren het er 3dit weer
lucky bastard... ik zat om 7 uur al aan mn eerste... inmiddels staat de teller op 4quote:Op maandag 12 maart 2007 10:17 schreef 907 het volgende:
Ben net wakker, ga zo aan m`n eerste bakkie beginnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |