Slechte reden om een vak te kiezen omdat dat makkelijker zou zijn! Nepstudent!quote:Op donderdag 12 april 2007 11:38 schreef Originele_Naam het volgende:
nu effe serieuze vraag:
welk keuzevak is makkelijker? Crmininologie, rechtssociologie of juridische ethiek?
Duh dat ik een vak ga kiezen aan de hand van de moeilijkheid. Ik ga niet voor 5 studiepunten kk hard studeren.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:36 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Slechte reden om een vak te kiezen omdat dat makkelijker zou zijn! Nepstudent!
Tevens een tvp. Ik ben momenteel werkloos. Iemand nog een baan voor me?![]()
Dat is de instelling...jij komt er welquote:Op donderdag 12 april 2007 21:40 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Duh dat ik een vak ga kiezen aan de hand van de moeilijkheid. Ik ga niet voor 5 studiepunten kk hard studeren.
Het feit dat je deze vraag stelt, doet mij vermoeden dat het laatste vak voor jou waarschijnlijk het meest moeilijk, maar zeker het meest leerzaam zal zijnquote:Op donderdag 12 april 2007 11:38 schreef Originele_Naam het volgende:
nu effe serieuze vraag:
welk keuzevak is makkelijker? Crmininologie, rechtssociologie of juridische ethiek?
Ik schijn nog op zoek te zijn naar collega'squote:Op donderdag 12 april 2007 21:36 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Slechte reden om een vak te kiezen omdat dat makkelijker zou zijn! Nepstudent!
Tevens een tvp. Ik ben momenteel werkloos. Iemand nog een baan voor me?![]()
Waarschijnlijk heb ik nu al veel meer in me leven bereikt dan jij ooit zal doenquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:20 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Dat is de instelling...jij komt er wel![]()
![]()
Ik hoor net dat het vak 'inhoudelijk discussiėren' aan jou ook niet echt besteed is ?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:09 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb ik nu al veel meer in me leven bereikt dan jij ooit zal doen![]()
Dat is voor juristen toch ook niet relevantquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:38 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Ik hoor net dat het vak 'inhoudelijk discussiėren' aan jou ook niet echt besteed is ?
Goederenrecht gehaald met een 6,4quote:Op zondag 25 maart 2007 17:04 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik moet toevallig deze week (voor de tweede keer) tentamen doen voor dat vak, maar dat is de meest droge stof die ik heb gehad. Ontzettend veel theorie, bijna wiskundige systematiek en erg weinig praktijkvoorbeelden. Zelfs ruimtelijk bestuursrecht kan er niet aan tippen.
Taalvaardigheid hoort daar in ieder geval niet bij.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:09 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb ik nu al veel meer in me leven bereikt dan jij ooit zal doen![]()
Ik zag het op de site.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:27 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik schijn nog op zoek te zijn naar collega's.
Dude het is Fokquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:57 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Taalvaardigheid hoort daar in ieder geval niet bij.
Dat ben ik ook niet DD.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:12 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ja ga je schamen. Tevens heb je aangetoond geen gymnasiast te zijn.
As a matter of fact heb ik wel het gymnasium gedaanquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:12 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ja ga je schamen. Tevens heb je aangetoond geen gymnasiast te zijn.
Nee, maar van diezelfde jurist wordt wel verwacht dat 'ie met veel omhaal van woorden weet te verbergen dat zijn betoog elke inhoud mist, de grond geenszins raakt en feitelijk intern tegenstrijdig isquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:56 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat is voor juristen toch ook niet relevant![]()
Man ik krijg hier niet per ingetikte letter betaald ofzoquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:26 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Nee, maar van diezelfde jurist wordt wel verwacht dat 'ie met veel omhaal van woorden weet te verbergen dat zijn betoog elke inhoud mist, de grond geenszins raakt en feitelijk intern tegenstrijdig is
Wat een mooi beroep hebben we tochquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:26 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Nee, maar van diezelfde jurist wordt wel verwacht dat 'ie met veel omhaal van woorden weet te verbergen dat zijn betoog elke inhoud mist, de grond geenszins raakt en feitelijk intern tegenstrijdig is
Tu quoque, Thisbe?quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:18 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Dat ben ik ook niet DD.![]()
Atheneum met Latijn
Laten we het maar houden op Kai su, Thisbe?quote:
Ondernemingsrecht, uiteraardquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:59 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik zag het op de site.Welke sectie zit jij?
Dat wil ik ook!quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:21 schreef Leonoor het volgende:
Kan een mens niet even rustig van het zonnetje genieten zonder gelijk een half topic te missen?![]()
[..]
Ondernemingsrecht, uiteraard
Ik ook!quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:32 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Volbloed gymnasiast meldt zich weer een keer.![]()
En uiteraard heb ik op een klein schooltje gezeten waar ze alleen maar gymnasium hadden.![]()
nomen est omenquote:
Ik heb in beide talen eindexamen gedaanquote:
Das knap als je niet weet wat ik tot nu toe in mijn leven heb gedaan...quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:09 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Wat een gymnasiasten allemaal toch... ik heb alleen maar atheneum. Heb na 3 jaar Latijn en Grieks ingeruild voor atheneum met biologie1 en M&O, dacht dat dat nuttiger was dan Latijn en Grieks. Dat viel dus tegen, vooral biologie1 was om te huilen zo makkelijk. Daar heb ik toch wel spijt van, nu kan ik niet smijten met mooie Latijnse termenquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:32 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Volbloed gymnasiast meldt zich weer een keer.![]()
En uiteraard heb ik op een klein schooltje gezeten waar ze alleen maar gymnasium hadden.![]()
Heel goed! Dit soort uitspraken hakken erin!quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:30 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Das knap als je niet weet wat ik tot nu toe in mijn leven heb gedaan...
Maar gezien het feit dat je de instelling hebt van een hoop stront betwijfel ik of je daadwerkelijk al zoveel meer hebt bereikt...![]()
[..]
Ik heb Latijn & Grieks, dat in 4 VWO op mijn school 1 vak was, in 5 VWO omgeruild voor Informatiekunde. Beetje op het internet zoeken en Powerpointpresentaties makenquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:30 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Wat een gymnasiasten allemaal toch... ik heb alleen maar atheneum. Heb na 3 jaar Latijn en Grieks ingeruild voor atheneum met biologie1 en M&O, dacht dat dat nuttiger was dan Latijn en Grieks. Dat viel dus tegen, vooral biologie1 was om te huilen zo makkelijk. Daar heb ik toch wel spijt van, nu kan ik niet smijten met mooie Latijnse termenVeel verder dan "carpe diem" kom ik niet
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |