feestje van huub en eric is volgensmij volgende week pas.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:22 schreef Mika25 het volgende:
De Soa boys komen vanavond? En dan morgen het feestje van Huub en Eric?
Ben benieuwd of die Griekse weer komt
En dan valt dit exemplaar nog mee, komt tot over de kniequote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:17 schreef Sug4r het volgende:
Amanda denkt dat het zomer is met haar 'Alice in wonderland' jurkje![]()
Alleen om Amanda te sarren lijkt me dat wel wat.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:22 schreef Mika25 het volgende:
Of t is een "nachtjaponnetje" wat niet in de wasmachine mag... in dat geval slaap ik liever in een slipje.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lastig hoor, de wasmachine aanzetten.
Nee, er komen geen Soa boys ...... Dat zijn heel andere type's. Wel komen de Soca boys en vanmorgen hoorde ik dat iemand komt om drankjes te mixen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:22 schreef Mika25 het volgende:
Gelukkig voor jou dat je dan tenminste naar Brian kan luisteren die op zijn gitaar speeltquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:23 schreef Mani89 het volgende:
Hmm shit .. het zijn gewoon constant stream 1 en 2 die bufferen .. 3 en 4 doen het prima
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of t is een "nachtjaponnetje" wat niet in de wasmachine mag... in dat geval slaap ik liever in een slipje.
zou ut......quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
amdanda is heimelijk verliefd op huub
![]()
ja jippie hoor ..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:25 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou dat je dan tenminste naar Brian kan luisteren die op zijn gitaar speelt![]()
Evaringsdeskundige??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:28 schreef Marrije het volgende:
Amanda: ik ben blij dat ze d'r zijn, zulke meisjes
Huub: ik heb daar wel respect voor hoor
Amanda: ik ook
Huub: en ze verdienen goed hoor
Amanda: JAHA, dat weeeeet ik
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:28 schreef Marrije het volgende:
Amanda: ik ben blij dat ze d'r zijn, zulke meisjes
Huub: ik heb daar wel respect voor hoor
Amanda: ik ook
Huub: en ze verdienen goed hoor
Amanda: JAHA, dat weeeeet ik
Ze was afgewezen !quote:
Geen idee, iig dus niet vanavond (althans niet tot de late uurtjes neem ik aan)quote:
Of zijn vingers !!! Is het voorgoed overquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:29 schreef farceman het volgende:
Kunnen ze de gitaarsnaren van Brian niet doorknippen...?!!!
Ik hou hoop. Niet voor mezelf, maar om Amanda te sarren.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geen idee, iig dus niet vanavond (althans niet tot de late uurtjes neem ik aan)
Ah gossie, en voor een sexlijn komt ze met die stem natuurlijk ook niet overtuigend over als 19-jarig meisjequote:
Idd, mis alleen Auke (de manager)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het zijn ze dus wel inderdaad..........nou die lekkere chicks nog...![]()
hij vergeet het wel maar niet vergevenquote:
quote:
Die is nu een bus aan het vol laden met lekkere chicks.....quote:
meer als een 40 jarige kerelquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah gossie, en voor een sexlijn komt ze met die stem natuurlijk ook niet overtuigend over als 19-jarig meisje
Was dat niet stiekum de pimp?! Als die meiden er niet zijn dan hoeft hij ook niet mee natuurlijkquote:
Ik voel ook iets ongemakkelijks. Voor wie zijn die soa boys eigenlijk gekomen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:33 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Dit gaat weer een genante vertoning worden, ik voel het.
Mss komt ie nogquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was dat niet stiekum de pimp?! Als die meiden er niet zijn dan hoeft hij ook niet mee natuurlijk![]()
die ene gaat amanda neukenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:35 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik voel ook iets ongemakkelijks. Voor wie zijn die soa boys eigenlijk gekomen?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:35 schreef Dark het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die ene iedereen gaat amanda neuken
Aaaah, natuurlijk, die ene...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die ene gaat amanda neuken
Ik had begrepen voor Jaap, vandaar m'n opmerking.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:35 schreef Dark het volgende:
[..]
Ohwquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Niet voor wie, maar voor wat......... de gezelligheid natuurlijk... het straalt eraf![]()
Partytime![]()
waar ze vorige keer een paar keer mee gezoend heeft, hij had toen een streepjestrui aanquote:
Dan wens ik jullie daar veel plezier mee, dan kan ik ondertussen ff rustig boodschappen gaan doen.quote:
Uhhhhhhhh....nee...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
waar ze vorige keer een paar keer mee gezoend heeft, hij had toen een streepjestrui aan
remember?
![]()
Nee, geen ideequote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
waar ze vorige keer een paar keer mee gezoend heeft, hij had toen een streepjestrui aan
remember?
![]()
ze spreekt net met brian af dat ze alles met hem deeld wat ze wintquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:40 schreef CartWOman het volgende:
Natasia klampt zich steeds wanhopiger aan Brian vast.
Laterzzzzzzzquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan wens ik jullie daar veel plezier mee, dan kan ik ondertussen ff rustig boodschappen gaan doen.
Beetje opleuken voor vanavond, want ik hoorde vannacht dat ik vanavond mee moest stappen...
[Amandamodus] Dus als ik nu niet ga kom ik nog tijd tekort [/Amandamodus]
Laters![]()
Coke!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:38 schreef Larisje het volgende:
Brian kreeg eerst nog een klein briefje en daarna het briefje wat hij zat te lezen. Het eerste briefje zat in zijn linkerhand verstopt en daarna? ik kon het niet meer zien??
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan wens ik jullie daar veel plezier mee, dan kan ik ondertussen ff rustig boodschappen gaan doen.
Beetje opleuken voor vanavond, want ik hoorde vannacht dat ik vanavond mee moest stappen...
Laters![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laters![]()
Nee hoor..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:42 schreef waxmask het volgende:
Ben ik de enige die een stel criminelen ziet i.p.v. artiesten?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:42 schreef waxmask het volgende:
nee je bent niet de enigequote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:42 schreef waxmask het volgende:
Ik bedoel, weet ja well, ik bedoel.........quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:42 schreef Ole het volgende:
weet ja welll
Oh zei hij dat? Ik verstond het nietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:43 schreef itsme het volgende:
Moeten we daar blij mee zijn? dat mensen nu weten wat doeshie is, en ga fogga of whatever.![]()
Thnxquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:42 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Have fun....dan heb ik het ook...maar dan hier..![]()
nou lijkt mij niet nee..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:43 schreef itsme het volgende:
Moeten we daar blij mee zijn? dat mensen nu weten wat doeshie is, en ga fogga of whatever.![]()
discrimineren?quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:45 schreef BONG4002 het volgende:
Mjaja, ik moet weer weg, dus houden jullie alles goed bij?![]()
Tot later!
Ik zou het stappen dan maar wat inkorten...je mist anders teveel.........quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx![]()
Je hebt echter wel grote kans dat er vanavond weer spannende dingen in DGK gebeuren, die gebeuren namelijk altijd als ik in de kroeg zit![]()
Geen geintje
Zit je iederen dag in de kroeg dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx![]()
Je hebt echter wel grote kans dat er vanavond weer spannende dingen in DGK gebeuren, die gebeuren namelijk altijd als ik in de kroeg zit![]()
Geen geintje
Is echt miljonairs waardigquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:46 schreef havefun het volgende:
Dit is wel de laagste soort muziek die er is. Ik zou liever een t-shirt van de josti band dragen dan van de Soca boys.
Ja ook erg positief, let op zo gaat ze jankenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:47 schreef itsme het volgende:
O god krijgen we de natasia show weer
iedereen praat over haar?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:47 schreef itsme het volgende:
een brief die ze eigenlijk voorleest aan haar kinderen.
aargh. geluid uit
Ja natuurlijk na zij in DGK zijn geweestquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:46 schreef itsme het volgende:
[..]
ja dat dat wereldwijd bekend aan het worden is.![]()
Ik heb begrepen dat ik deze keer niet eens de Bob ben, dus ik ga helemaal los.... en moet maar zien hoe laat ik thuisgebracht wordquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zou het stappen dan maar wat inkorten...je mist anders teveel.........
![]()
Nee ze jankt nauwelijks om haar kinderenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja ook erg positief, let op zo gaat ze janken![]()
Ik ben inmiddels 10 kilo afgevallen, DGK heeft dus ook iets positiefsquote:
Op dit moment raad ik je aan om alle 4 de streams uit te zettenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:48 schreef Djep het volgende:
welke streams zijn goed?
Dat is ook zoquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:48 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee ze jankt nauwelijks om haar kinderen
aaaaaaa toe nou....zeg squote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:49 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Op dit moment raad ik je aan om alle 4 de streams uit te zetten
DGK verdrinkt bijna in ranzig nepsentiment!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:47 schreef itsme het volgende:
een brief die ze eigenlijk voorleest aan haar kinderen.
aargh. geluid uit
Ach....als je maar lol hebt...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ik deze keer niet eens de Bob ben, dus ik ga helemaal los.... en moet maar zien hoe laat ik thuisgebracht word![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:49 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Op dit moment raad ik je aan om alle 4 de streams uit te zetten
Komen ze echt?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:49 schreef Sug4r het volgende:
Ze laten de meisjes ophalen
Ik hoop afvoerenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:50 schreef Charmian het volgende:
wtf gaan ze met jaap doen?
okquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:51 schreef itsme het volgende:
[..]
Hij zei net dat hij het ging proberen maar niet zeker wist (achter? of de meiden)
erg he. Ik voelde me heel gemeen toen ik het schreef, ben zelf moeder, maar het is toch waar.quote:
Ze komen van de gemeente voor grof vuil..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:50 schreef Charmian het volgende:
wtf gaan ze met jaap doen?
ja toen vele meer kijkersquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:52 schreef Mokum020 het volgende:
Wel opvallend dat er geen buffers zijn als die sukkels er zijn.........
en gister bij de stemming een en al buffer..........![]()
http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:53 schreef Djep het volgende:
wie wil er een werkende stream linken?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:54 schreef MarkNMGN het volgende:
Natasia: 'Ik schijn nu volwassen over te komen en alles heel volwassen op te pakken'
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:53 schreef Djep het volgende:
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:53 schreef Djep het volgende:
Nergens over....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:54 schreef Mani89 het volgende:
WTF waar gaat dat gesprek met jaap nou weer over
Problemen met streamsquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:53 schreef Djep het volgende:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:57 schreef itsme het volgende:
Nu krijgen we de jaap ophemel 10 minuten.
zijn blik is zo heel doordringend
die met die kubuskop en zonnebril.quote:
NEe die reet van hem staat over 100 lichtjaar nog steeds in iedereen zijn geheugen geschrift.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:57 schreef De_Moester het volgende:
jaap: mensen vergeten mij niet.... Nee, jammer genoeg krijg ik 'm niet van m'n netvlies
Vreselijk hoe hij dat weer doet. Niet normaal dat gesprek. Aan de ene kant Natasia die een totaal verkeerd zelf beeld van zichzelf heeft door te denken dat ze onwijs gegroeid heeft en de moeder en de steun en toeverlaat van de bewoners is. En vervolgens Brian met een langdradig hijgverhaal dat dat allemaal aan hem te danken is. 'Je moet niet vergeten dushi, dat we heel veel gesproken hebben blablabla bla'. Die 2 zijn echt niet meer van deze wereld.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:55 schreef itsme het volgende:
dit is dus het doel van de mantelpakjes
natasia denkt dat ze nu overkomt als de mamma van het huis, rustig en zo.
Brian hemelt zichzelf weer op
vaag dit hoor........quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:59 schreef Dogga het volgende:
dit is zoooo belachelijk voor woorden..
ze geven die jongen echt zomaar hoop
O, ik dach die ene die zich als een rollade in een pakje heeft gewurmd.quote:[die met die kubuskop en zonnebril.
Leuk he van de FEBOquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:59 schreef Dogga het volgende:
dit is zoooo belachelijk voor woorden..
ze geven die jongen echt zomaar hoop
walgeijk he.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:59 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Vreselijk hoe hij dat weer doet. Niet normaal dat gesprek. Aan de ene kant Natasia die een totaal verkeerd zelf beeld van zichzelf heeft door te denken dat ze onwijs gegroeid heeft en de moeder en de steun en toeverlaat van de bewoners is. En vervolgens Brian met een langdradig hijgverhaal dat dat allemaal aan hem te danken is. 'Je moet niet vergeten dushi, dat we heel veel gesproken hebben blablabla bla'. Die 2 zijn echt niet meer van deze wereld.
ik snap nog steeds niet waar dit gesprek over gaat .. willen ze een liedje met hem opnemen ofzoquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:59 schreef itsme het volgende:
om door te breken hebben we een aantal zaken nodig.
Jaap moet doorbreken.![]()
heey maaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:00 schreef mootie het volgende:
Gaan ze nu Jaap internationaal laten doorbreken met de topgroep Socaboys?
mms://81.23.249.10/talpa005quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:00 schreef Djep het volgende:
Ik wil verder geen veranderingen op deze pc aanbrengen: ik ben bij iemand anders. ik durf dus niks van rapidshare dr op te gooien.
Tot nu werken de gelinkte streams niet.
Of Doof blindenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:02 schreef havefun het volgende:
Ze willen Jaap als lead zanger hebben ofzo?
Welke doelgroep hebben ze eigenlijk voor ogen, doven ofzo?
En vooral ook blinden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:02 schreef havefun het volgende:
Ze willen Jaap als lead zanger hebben ofzo?
Welke doelgroep hebben ze eigenlijk voor ogen, doven ofzo?
Dat ligt aan je PCquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:00 schreef Djep het volgende:
Ik wil verder geen veranderingen op deze pc aanbrengen: ik ben bij iemand anders. ik durf dus niks van rapidshare dr op te gooien.
Tot nu werken de gelinkte streams niet.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:01 schreef waxmask het volgende:
Binnenkort nieuw album van Notorius J.A.A.P.
Wel nee, iedereen weet toch hoe ze is, ze heeft erg rustig aan gedaan om niet te forceren dat Huub erin zou blijven, maar dat is nu mislukt, dus die gaat echt wel weer los hoor. Ze is overigens wel erg vermoeid en daarom is ze ook minder schreeuwerig, maar er komen uit die 2 nog steeds walchelijke huichelachtige achterbakse dingen. Heel erg verwerpelijk vind ik het. Die Amanda moest eens weten. Ik hoop ook dat degene die naar zo'n feest gaat, Amanda dat eens gaat zeggen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:00 schreef itsme het volgende:
[..]
walgeijk he.
Alleen ben ik bang dat Natasia wel gelijk heeft. Ze heeft duidelijk instructies gekregen om zich wat in te houden. En dat in combinatie met de mantelpakjes
Ik vidn eht erg opvallend
Alsof Huub met die 3 "we-hebben-een-cursus-enturteenun-gevolgd-bij-de-LOI-zangers" iets wilt opnemenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:02 schreef Mani89 het volgende:
Die 3 idioten begrijpen er niks van .. jaap is een charismatischloze saaie niksnut, neem dan iets op met Huub ofzo
en nasty 2e stemquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:03 schreef Mokum020 het volgende:
Soa boy........Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
en dat is zangles voor Japio?![]()
Hij gaat geboekt worden van hier tot Tokyo...![]()
Huub = Jaapquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:04 schreef Cyan het volgende:
[..]
Alsof Huub met die 3 "we-hebben-een-cursus-enturteenun-gevolgd-bij-de-LOI-zangers" iets wilt opnemen
Ze is verliefd op de klusjesman Ton.. Dan is een mens anders en vrolijker qua gedrag !quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:04 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Wel nee, iedereen weet toch hoe ze is, ze heeft erg rustig aan gedaan om niet te forceren dat Huub erin zou blijven, maar dat is nu mislukt, dus die gaat echt wel weer los hoor. Ze is overigens wel erg vermoeid en daarom is ze ook minder schreeuwerig, maar er komen uit die 2 nog steeds walchelijke huichelachtige achterbakse dingen. Heel erg verwerpelijk vind ik het. Die Amanda moest eens weten. Ik hoop ook dat degene die naar zo'n feest gaat, Amanda dat eens gaat zeggen.
THNX ! ! ! Dat werkt !quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:02 schreef Mika25 het volgende:
[..]
mms://81.23.249.10/talpa005
mms://81.23.249.10/talpa006
mms://81.23.249.10/talpa007
mms://81.23.249.10/talpa008
Dat zijn de rechtstreekse links naar de streams. Als die het niet doen dan ligt het aan je provider (of de dgk servers/routers)
heb ik ook inderdaad, alleen stream 1quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:05 schreef daWeasel het volgende:
Bij mij doen alle streams het behalve stream 1, die blijft haperen. Iemand anders ook dat probleem. Ik heb er sinds gisteren last van.
FEBO wil Jaap wat populairder maken bij de kijkersquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:02 schreef Mani89 het volgende:
Die 3 idioten begrijpen er niks van .. jaap is een charismatischloze saaie niksnut, neem dan iets op met Huub ofzo
gaat em niet wordenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:06 schreef itsme het volgende:
[..]
FEBO wil Jaap wat populairder maken bij de kijkers
huub is dat al.
zelfde geld dus voor Natasia
Hebben ze die vrouw-onvriendelijke uitspraken al laten zien op TV?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:06 schreef itsme het volgende:
FEBO wil Jaap wat populairder maken bij de kijkers
een klein gedeelte der vanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:09 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hebben ze die vrouw-onvriendelijke uitspraken al laten zien op TV?
Nope!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:09 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hebben ze die vrouw-onvriendelijke uitspraken al laten zien op TV?
Deze doet het beter inderdaad, bedankt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:06 schreef Cyan het volgende:
[..]
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
een abo op de Arto-theek. elke maand wat nieuwe kunst voor aan de muren.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:10 schreef Mika25 het volgende:
"iets meer miljonairs-achtig"
Ik schakel net naar Sylvia toe. In welke context deed ze die uitspraak?
Bron: Tienquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
16:55 - Cadeautjes voor Miljonairs!
De Soca Boys hebben iets meegebracht voor de Miljonairs. "Ik geef het eerst aan Natasia", zegt Emiel enthousiast. Alle Miljonairs krijgen een t-shirt met de tekst 'Dushi'. "Ik hoop dat jullie hem af en toe dragen", zegt Emiel. De Miljonairs zijn blij verrast. Ook heeft Emiel nog een extra verrassing voor de diva. "Lieve Natasia, moet je horen. Iedereen praat over jou en ik heb een klein briefje voor je gemaakt en dat lees ik nu op. Het is een brief die jij voorleest voor je kinderen, als je down bent kan je hem lezen!" Emiel leest een mooie brief voor en Natasia is zichtbaar onder de indruk. Tot slot zegt Emiel: "Lees dit af en toe, dat geeft je kracht!" Toch een mooi gebaar!
![]()
Ik snap niet dat je daar naar kunt luisteren.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:10 schreef Mokum020 het volgende:
Japio: "Elke strakke opmerking die ik kan maken dat maak ik".........
Yeah right!
ze worden betaald schatquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:12 schreef Dogga het volgende:
eigenlijk snap ik het niet
als ik een soca boy was en iemand zoals jaap vertelt mij dat hij wereld leider wilt worden dan zou ik hem toch uitlachen jongeee
nu je het zo zegtquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:13 schreef Cyan het volgende:
Als dit nog een show moet voorstellen waarin miljonairs in een villa wonen en die uiteindelijk kunnen winnen, is het niveau echt diep gedaalt. De Socaboys? Zwarte shirtjes met gele fluorletters waar DUSHI op staat?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:13 schreef farceman het volgende:
Kan deze miscast van een Jaap aub dit debiele gesprek beeindigen?!
Ze komen daar om zichzelf te promoten, de rest is bijzaak. Al dat slijmen is om mensen lekker te maken, ze willen immers nog wel een keer terugkomenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:12 schreef Dogga het volgende:
eigenlijk snap ik het niet
als ik een soca boy was en iemand zoals jaap vertelt mij dat hij wereld leider wilt worden dan zou ik hem toch uitlachen jongeee
Ik zit het me net af te vragen.............het is te genant voor woorden...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je daar naar kunt luisteren.![]()
en toch zou ik het niet kunnen volhoudenquote:
Dank je voor de waarschuwingquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:14 schreef Inca het volgende:
Zwembad vrij maken Jaap moet gaan zwemmen
is het ookquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:14 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zit het me net af te vragen.............het is te genant voor woorden...![]()
5? alsjeblieft zegquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:14 schreef Dogga het volgende:
[..]
en toch zou ik het niet kunnen volhouden
zo een idioot die jaap
Hopelijk nog 5 weken te gaan ofos
Tja echt te treurig voor woorden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:13 schreef Cyan het volgende:
Als dit nog een show moet voorstellen waarin miljonairs in een villa wonen en die uiteindelijk kunnen winnen, is het niveau echt diep gedaalt. De Socaboys? Zwarte shirtjes met gele fluorletters waar DUSHI op staat?
Mee eens....kromme tenenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is het ook
slaat nergens op dit
![]()
De FEBO.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:15 schreef Sonique het volgende:
Wat voor een 'sound of music' jurk heeft Amanda nou weer aan!?
En hoezo dikke reet in die broek van Natasia...
WIE kleedt die mensne daar?!
En wat waren ze er blij meequote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:13 schreef Cyan het volgende:
Slinken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:17 schreef Sonique het volgende:
Natasia: 'onze drank voorraad is aan het zinken'
Echt.....![]()
Maar wel maatje 38quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:15 schreef mootie het volgende:
Echt een rollade in dat pak zeg......... natasja....... HET STAAT NIET MOOI!
En als klap op de vuurpijl een shirt voor Sylvia met haar naam verkeerd gespeld...quote:
Nee, hij weet dat er wat achter zit, maar hij zei het tegen Natasia, dat Amanda vanmorgen heel verbaasd vroeg. 'Zou er wat achter zitten dat de waarschuwingen zijn ingetrokken?'. Daar moest huub om lachen omdat er natuurlijk altijd wat achter zit. Ze willen gewoon weer acties en dan mag er een waarschuwing vallen blijkbaar.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Huub vraagt zich ook af of er wat achter zit dat alle waarschuwingen ingetrokken zijn.
Amanda lijkt wel Alice in Wonderland in dat dunne jurkje..ik krijg het al koud als ik er naar kijkquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:15 schreef Sonique het volgende:
Wat voor een 'sound of music' jurk heeft Amanda nou weer aan!?
En hoezo dikke reet in die broek van Natasia...
WIE kleedt die mensne daar?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |