quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:57 schreef itsme het volgende:
Nu krijgen we de jaap ophemel 10 minuten.
zijn blik is zo heel doordringend
die met die kubuskop en zonnebril.quote:
NEe die reet van hem staat over 100 lichtjaar nog steeds in iedereen zijn geheugen geschrift.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:57 schreef De_Moester het volgende:
jaap: mensen vergeten mij niet.... Nee, jammer genoeg krijg ik 'm niet van m'n netvlies
Vreselijk hoe hij dat weer doet. Niet normaal dat gesprek. Aan de ene kant Natasia die een totaal verkeerd zelf beeld van zichzelf heeft door te denken dat ze onwijs gegroeid heeft en de moeder en de steun en toeverlaat van de bewoners is. En vervolgens Brian met een langdradig hijgverhaal dat dat allemaal aan hem te danken is. 'Je moet niet vergeten dushi, dat we heel veel gesproken hebben blablabla bla'. Die 2 zijn echt niet meer van deze wereld.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:55 schreef itsme het volgende:
dit is dus het doel van de mantelpakjes
natasia denkt dat ze nu overkomt als de mamma van het huis, rustig en zo.
Brian hemelt zichzelf weer op
vaag dit hoor........quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:59 schreef Dogga het volgende:
dit is zoooo belachelijk voor woorden..
ze geven die jongen echt zomaar hoop
O, ik dach die ene die zich als een rollade in een pakje heeft gewurmd.quote:[die met die kubuskop en zonnebril.
Leuk he van de FEBOquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:59 schreef Dogga het volgende:
dit is zoooo belachelijk voor woorden..
ze geven die jongen echt zomaar hoop
walgeijk he.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:59 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Vreselijk hoe hij dat weer doet. Niet normaal dat gesprek. Aan de ene kant Natasia die een totaal verkeerd zelf beeld van zichzelf heeft door te denken dat ze onwijs gegroeid heeft en de moeder en de steun en toeverlaat van de bewoners is. En vervolgens Brian met een langdradig hijgverhaal dat dat allemaal aan hem te danken is. 'Je moet niet vergeten dushi, dat we heel veel gesproken hebben blablabla bla'. Die 2 zijn echt niet meer van deze wereld.
ik snap nog steeds niet waar dit gesprek over gaat .. willen ze een liedje met hem opnemen ofzoquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:59 schreef itsme het volgende:
om door te breken hebben we een aantal zaken nodig.
Jaap moet doorbreken.![]()
heey maaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:00 schreef mootie het volgende:
Gaan ze nu Jaap internationaal laten doorbreken met de topgroep Socaboys?
mms://81.23.249.10/talpa005quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:00 schreef Djep het volgende:
Ik wil verder geen veranderingen op deze pc aanbrengen: ik ben bij iemand anders. ik durf dus niks van rapidshare dr op te gooien.
Tot nu werken de gelinkte streams niet.
Of Doof blindenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:02 schreef havefun het volgende:
Ze willen Jaap als lead zanger hebben ofzo?
Welke doelgroep hebben ze eigenlijk voor ogen, doven ofzo?
En vooral ook blinden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:02 schreef havefun het volgende:
Ze willen Jaap als lead zanger hebben ofzo?
Welke doelgroep hebben ze eigenlijk voor ogen, doven ofzo?
Dat ligt aan je PCquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:00 schreef Djep het volgende:
Ik wil verder geen veranderingen op deze pc aanbrengen: ik ben bij iemand anders. ik durf dus niks van rapidshare dr op te gooien.
Tot nu werken de gelinkte streams niet.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:01 schreef waxmask het volgende:
Binnenkort nieuw album van Notorius J.A.A.P.
Wel nee, iedereen weet toch hoe ze is, ze heeft erg rustig aan gedaan om niet te forceren dat Huub erin zou blijven, maar dat is nu mislukt, dus die gaat echt wel weer los hoor. Ze is overigens wel erg vermoeid en daarom is ze ook minder schreeuwerig, maar er komen uit die 2 nog steeds walchelijke huichelachtige achterbakse dingen. Heel erg verwerpelijk vind ik het. Die Amanda moest eens weten. Ik hoop ook dat degene die naar zo'n feest gaat, Amanda dat eens gaat zeggen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:00 schreef itsme het volgende:
[..]
walgeijk he.
Alleen ben ik bang dat Natasia wel gelijk heeft. Ze heeft duidelijk instructies gekregen om zich wat in te houden. En dat in combinatie met de mantelpakjes
Ik vidn eht erg opvallend
Alsof Huub met die 3 "we-hebben-een-cursus-enturteenun-gevolgd-bij-de-LOI-zangers" iets wilt opnemenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:02 schreef Mani89 het volgende:
Die 3 idioten begrijpen er niks van .. jaap is een charismatischloze saaie niksnut, neem dan iets op met Huub ofzo
en nasty 2e stemquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:03 schreef Mokum020 het volgende:
Soa boy........Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
en dat is zangles voor Japio?![]()
Hij gaat geboekt worden van hier tot Tokyo...![]()
Huub = Jaapquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:04 schreef Cyan het volgende:
[..]
Alsof Huub met die 3 "we-hebben-een-cursus-enturteenun-gevolgd-bij-de-LOI-zangers" iets wilt opnemen
Ze is verliefd op de klusjesman Ton.. Dan is een mens anders en vrolijker qua gedrag !quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:04 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Wel nee, iedereen weet toch hoe ze is, ze heeft erg rustig aan gedaan om niet te forceren dat Huub erin zou blijven, maar dat is nu mislukt, dus die gaat echt wel weer los hoor. Ze is overigens wel erg vermoeid en daarom is ze ook minder schreeuwerig, maar er komen uit die 2 nog steeds walchelijke huichelachtige achterbakse dingen. Heel erg verwerpelijk vind ik het. Die Amanda moest eens weten. Ik hoop ook dat degene die naar zo'n feest gaat, Amanda dat eens gaat zeggen.
THNX ! ! ! Dat werkt !quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:02 schreef Mika25 het volgende:
[..]
mms://81.23.249.10/talpa005
mms://81.23.249.10/talpa006
mms://81.23.249.10/talpa007
mms://81.23.249.10/talpa008
Dat zijn de rechtstreekse links naar de streams. Als die het niet doen dan ligt het aan je provider (of de dgk servers/routers)
heb ik ook inderdaad, alleen stream 1quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:05 schreef daWeasel het volgende:
Bij mij doen alle streams het behalve stream 1, die blijft haperen. Iemand anders ook dat probleem. Ik heb er sinds gisteren last van.
FEBO wil Jaap wat populairder maken bij de kijkersquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:02 schreef Mani89 het volgende:
Die 3 idioten begrijpen er niks van .. jaap is een charismatischloze saaie niksnut, neem dan iets op met Huub ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |