Hebben ze die vrouw-onvriendelijke uitspraken al laten zien op TV?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:06 schreef itsme het volgende:
FEBO wil Jaap wat populairder maken bij de kijkers
een klein gedeelte der vanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:09 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hebben ze die vrouw-onvriendelijke uitspraken al laten zien op TV?
Nope!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:09 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hebben ze die vrouw-onvriendelijke uitspraken al laten zien op TV?
Deze doet het beter inderdaad, bedankt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:06 schreef Cyan het volgende:
[..]
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
een abo op de Arto-theek. elke maand wat nieuwe kunst voor aan de muren.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:10 schreef Mika25 het volgende:
"iets meer miljonairs-achtig"
Ik schakel net naar Sylvia toe. In welke context deed ze die uitspraak?
Bron: Tienquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
16:55 - Cadeautjes voor Miljonairs!
De Soca Boys hebben iets meegebracht voor de Miljonairs. "Ik geef het eerst aan Natasia", zegt Emiel enthousiast. Alle Miljonairs krijgen een t-shirt met de tekst 'Dushi'. "Ik hoop dat jullie hem af en toe dragen", zegt Emiel. De Miljonairs zijn blij verrast. Ook heeft Emiel nog een extra verrassing voor de diva. "Lieve Natasia, moet je horen. Iedereen praat over jou en ik heb een klein briefje voor je gemaakt en dat lees ik nu op. Het is een brief die jij voorleest voor je kinderen, als je down bent kan je hem lezen!" Emiel leest een mooie brief voor en Natasia is zichtbaar onder de indruk. Tot slot zegt Emiel: "Lees dit af en toe, dat geeft je kracht!" Toch een mooi gebaar!
![]()
Ik snap niet dat je daar naar kunt luisteren.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:10 schreef Mokum020 het volgende:
Japio: "Elke strakke opmerking die ik kan maken dat maak ik".........
Yeah right!
ze worden betaald schatquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:12 schreef Dogga het volgende:
eigenlijk snap ik het niet
als ik een soca boy was en iemand zoals jaap vertelt mij dat hij wereld leider wilt worden dan zou ik hem toch uitlachen jongeee
nu je het zo zegtquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:13 schreef Cyan het volgende:
Als dit nog een show moet voorstellen waarin miljonairs in een villa wonen en die uiteindelijk kunnen winnen, is het niveau echt diep gedaalt. De Socaboys? Zwarte shirtjes met gele fluorletters waar DUSHI op staat?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:13 schreef farceman het volgende:
Kan deze miscast van een Jaap aub dit debiele gesprek beeindigen?!
Ze komen daar om zichzelf te promoten, de rest is bijzaak. Al dat slijmen is om mensen lekker te maken, ze willen immers nog wel een keer terugkomenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:12 schreef Dogga het volgende:
eigenlijk snap ik het niet
als ik een soca boy was en iemand zoals jaap vertelt mij dat hij wereld leider wilt worden dan zou ik hem toch uitlachen jongeee
Ik zit het me net af te vragen.............het is te genant voor woorden...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je daar naar kunt luisteren.![]()
en toch zou ik het niet kunnen volhoudenquote:
Dank je voor de waarschuwingquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:14 schreef Inca het volgende:
Zwembad vrij maken Jaap moet gaan zwemmen
is het ookquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:14 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zit het me net af te vragen.............het is te genant voor woorden...![]()
5? alsjeblieft zegquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:14 schreef Dogga het volgende:
[..]
en toch zou ik het niet kunnen volhouden
zo een idioot die jaap
Hopelijk nog 5 weken te gaan ofos
Tja echt te treurig voor woorden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:13 schreef Cyan het volgende:
Als dit nog een show moet voorstellen waarin miljonairs in een villa wonen en die uiteindelijk kunnen winnen, is het niveau echt diep gedaalt. De Socaboys? Zwarte shirtjes met gele fluorletters waar DUSHI op staat?
Mee eens....kromme tenenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is het ook
slaat nergens op dit
![]()
De FEBO.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:15 schreef Sonique het volgende:
Wat voor een 'sound of music' jurk heeft Amanda nou weer aan!?
En hoezo dikke reet in die broek van Natasia...
WIE kleedt die mensne daar?!
En wat waren ze er blij meequote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:13 schreef Cyan het volgende:
Slinken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:17 schreef Sonique het volgende:
Natasia: 'onze drank voorraad is aan het zinken'
Echt.....![]()
Maar wel maatje 38quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:15 schreef mootie het volgende:
Echt een rollade in dat pak zeg......... natasja....... HET STAAT NIET MOOI!
En als klap op de vuurpijl een shirt voor Sylvia met haar naam verkeerd gespeld...quote:
Nee, hij weet dat er wat achter zit, maar hij zei het tegen Natasia, dat Amanda vanmorgen heel verbaasd vroeg. 'Zou er wat achter zitten dat de waarschuwingen zijn ingetrokken?'. Daar moest huub om lachen omdat er natuurlijk altijd wat achter zit. Ze willen gewoon weer acties en dan mag er een waarschuwing vallen blijkbaar.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Huub vraagt zich ook af of er wat achter zit dat alle waarschuwingen ingetrokken zijn.
Amanda lijkt wel Alice in Wonderland in dat dunne jurkje..ik krijg het al koud als ik er naar kijkquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:15 schreef Sonique het volgende:
Wat voor een 'sound of music' jurk heeft Amanda nou weer aan!?
En hoezo dikke reet in die broek van Natasia...
WIE kleedt die mensne daar?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |