discrimineren?quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:45 schreef BONG4002 het volgende:
Mjaja, ik moet weer weg, dus houden jullie alles goed bij?![]()
Tot later!
Ik zou het stappen dan maar wat inkorten...je mist anders teveel.........quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx![]()
Je hebt echter wel grote kans dat er vanavond weer spannende dingen in DGK gebeuren, die gebeuren namelijk altijd als ik in de kroeg zit![]()
Geen geintje
Zit je iederen dag in de kroeg dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx![]()
Je hebt echter wel grote kans dat er vanavond weer spannende dingen in DGK gebeuren, die gebeuren namelijk altijd als ik in de kroeg zit![]()
Geen geintje
Is echt miljonairs waardigquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:46 schreef havefun het volgende:
Dit is wel de laagste soort muziek die er is. Ik zou liever een t-shirt van de josti band dragen dan van de Soca boys.
Ja ook erg positief, let op zo gaat ze jankenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:47 schreef itsme het volgende:
O god krijgen we de natasia show weer
iedereen praat over haar?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:47 schreef itsme het volgende:
een brief die ze eigenlijk voorleest aan haar kinderen.
aargh. geluid uit
Ja natuurlijk na zij in DGK zijn geweestquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:46 schreef itsme het volgende:
[..]
ja dat dat wereldwijd bekend aan het worden is.![]()
Ik heb begrepen dat ik deze keer niet eens de Bob ben, dus ik ga helemaal los.... en moet maar zien hoe laat ik thuisgebracht wordquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zou het stappen dan maar wat inkorten...je mist anders teveel.........
![]()
Nee ze jankt nauwelijks om haar kinderenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja ook erg positief, let op zo gaat ze janken![]()
Ik ben inmiddels 10 kilo afgevallen, DGK heeft dus ook iets positiefsquote:
Op dit moment raad ik je aan om alle 4 de streams uit te zettenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:48 schreef Djep het volgende:
welke streams zijn goed?
Dat is ook zoquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:48 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee ze jankt nauwelijks om haar kinderen
aaaaaaa toe nou....zeg squote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:49 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Op dit moment raad ik je aan om alle 4 de streams uit te zetten
DGK verdrinkt bijna in ranzig nepsentiment!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:47 schreef itsme het volgende:
een brief die ze eigenlijk voorleest aan haar kinderen.
aargh. geluid uit
Ach....als je maar lol hebt...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ik deze keer niet eens de Bob ben, dus ik ga helemaal los.... en moet maar zien hoe laat ik thuisgebracht word![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:49 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Op dit moment raad ik je aan om alle 4 de streams uit te zetten
Komen ze echt?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:49 schreef Sug4r het volgende:
Ze laten de meisjes ophalen
Ik hoop afvoerenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:50 schreef Charmian het volgende:
wtf gaan ze met jaap doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |