Zo wij zijn ook weer bezig geweest, we hebben het idee voor de uitnodigingen uitgewerkt en er een paar proef exemplaren van gemaakt en we zijn er heel erg enthousiast over. Eigenlijk zou ik ze nu allemaal willen maken en meteen versturen om de reacties te zien!
Dit weekend ben ik op zoek naar schoenen gegaan; ik wil wel graag wat elegante schoenen met een hakje maar ook weer niet een giga hak (en dat is het al snel bij mij, ik draag bijna geen schoenen met hak en zeker niet meer dan 4/5 cm). Maar als ik dat doe moet ik echt voor de avond platte schoenen hebben anders kan ik halvewege niet meer staan/lopen...
Helaas ben ik nogal kieskeurig wat schoenen betreft. Ik heb kleine brede voeten (erfelijk belast helaas) en ik vind niets mooi. En als ik iets mooi vind zijn die schoene weer te smal en daar word ik dan weer chagerijnig van.... maar goed toch een paar platte schoenen gevonden.
Ook wat boeken bekeken voor een mooi boeket, maar ik kan nog niets naar m'n wens vinden (weet ook eigenlijk niet wat ik wil)
En vervoer moet ook nog geregeld worden en we hebben werkelijk geen idee wat leuk/handig is. We hebben niets moet bijzondere auto's, willen geen koets oid (te kitscherig) en op de fiets is gewoon mega onhandig.. Iemand nog een leuk idee?
Het begint nu toch wel te kriebelen, nog maar minder dan 3 maanden....en dan.....