Ik volg je niet helemaal...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:00 schreef chansadres het volgende:
[..]
Gewoon ergens je eigen feestje bouwen![]()
euhh er staat een vrij duidelijk plaatje in de OP.. of niet?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou waar is de line-up? Wanneer gaan de acts bekend worden?
schijnt dat Rammstein en The Police komenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:25 schreef Frenkel het volgende:
Ben benieuwd naar de 2 acts die voor de zaterdag nog bekend gemaakt moeten worden, maar denk niet dat er echt iets verrassends tussen zit..
Ah nu welquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:08 schreef Goover het volgende:
[..]
euhh er staat een vrij duidelijk plaatje in de OP.. of niet?
Nee, ze zijn helemaal goudquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:26 schreef kassenbouwer het volgende:
The Vratellis zijn toP
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:29 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Haha! Kommie uit het Westland ofzo :p?
Idd, want ik vind de zaterdag niet echrt overtuigend goed.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:25 schreef Frenkel het volgende:
Ben benieuwd naar de 2 acts die voor de zaterdag nog bekend gemaakt moeten worden, maar denk niet dat er echt iets verrassends tussen zit..
Mijn ookquote:
Nee hotelletje...quote:
Nou wij zijn 13 jaar ouder dan jij en bovendien trouwen we 3 dagen na Pinkpop....quote:
Whahaha dan miss wel idd. Maar ik zie ook zat mensen op de camping staan die 13 jaar ouder dan ik zijn hoor!quote:Op maandag 12 maart 2007 20:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou wij zijn 13 jaar ouder dan jij en bovendien trouwen we 3 dagen na Pinkpop....
voor onze fitheid is een hotelletje dus verstandiger
I know en wellicht dat we het ook wel weer een keer doen. Maar dit jaar niet. Slaap wordt heiliger als je ouder wordt en weet dat je normaal dinsdags/woensdags weer moet werken.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:33 schreef Dupje het volgende:
[..]
Whahaha dan miss wel idd. Maar ik zie ook zat mensen op de camping staan die 13 jaar ouder dan ik zijn hoor!![]()
Neen, die staan dan ergens in Amerika op te treden volgens mij..quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:49 schreef _Supreme het volgende:
Is er geen kansje meer dat The Killers komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |