Haha als janssen en jansen niet slapstick zijn dan klopt er iets niet met de filmquote:Op donderdag 17 november 2011 16:53 schreef HeatWave het volgende:
Vond het zeker een leuke film, alleen de humor was met iets te slapstick soms, nou hoort dat ook bij Kuifje, maar je moet toch een minpunt verzinnen.
in 3d IMAX is het echt erg cool allemaal.
Ja, dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 17 november 2011 16:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Haha als janssen en jansen niet slapstick zijn dan klopt er iets niet met de film
Noem een betere film van Spielberg.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:32 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Please.....![]()
Niet persoonlijk bedoeld verder hoor!![]()
Ik vond het mooi gemaakt, maar daar is ook alles mee gezegd. Warrig verhaal, weinig diepgang, het kon me gewoon echt niet boeien.Nu moet ik er eerlijk bij zeggen dat de strips van Kuifje me ook nooit geinteresseerd hebben, maar ik vond het (zoals iemand hierboven al zegt) gewoon een lekker wegkijkertje. Zeker niet meer dan dat en zeker niet wat ik verwacht had van een samenwerking tussen Spielberg
en Jackson.
Serieus?quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:22 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Noem een betere film van Spielberg.
Ik ben erg benieuwd.
Dat zijn twee erg goede ja.quote:Op zondag 20 november 2011 13:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Schindler's List en Saving Private Ryan > Alle andere fims bij elkaar
Schindler's List is de mooiste film ooit gemaaktquote:Op zondag 20 november 2011 14:11 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Dat zijn twee erg goede ja.
Saving Private Ryan en Shindler's List (alhoewel ik daar zelf niet echt fan van was), ok, vergelijkbaar niveau maar de rest vond ik toch wat minder maar misschien War Horse nog.quote:Op zondag 20 november 2011 13:21 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Serieus?
Films als Saving Private Ryan, Schindler's List, The Color Purple, E.T., Indiana Jones, Close Encounters of the Third Kind, (de eerste) Jaws, etc......vond ik toch echt veel en veel betere films waarbij Kuifje nog geen eens in de schaduw mag staan. Maar goed, meningen verschillen.
Vergelijkbaar niveau?quote:Op zondag 20 november 2011 16:10 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Saving Private Ryan en Shindler's List (alhoewel ik daar zelf niet echt fan van was), ok, vergelijkbaar niveau maar de rest vond ik toch wat minder maar misschien War Horse nog.
quote:Op zondag 20 november 2011 16:10 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Saving Private Ryan en Shindler's List (alhoewel ik daar zelf niet echt fan van was), ok, vergelijkbaar niveau maar de rest vond ik toch wat minder maar misschien War Horse nog.
Ik vond deze kuifje denk ik beter of gelijk aan indiana jones... dat is ook de enige film die een beetje er mee te vergelijken is. Die anderen zijn ook top films trouwens (al vind ik E.T. en jaws minder)quote:Op zondag 20 november 2011 13:21 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Serieus?
Films als Saving Private Ryan, Schindler's List, The Color Purple, E.T., Indiana Jones, Close Encounters of the Third Kind, (de eerste) Jaws, etc......vond ik toch echt veel en veel betere films waarbij Kuifje nog geen eens in de schaduw mag staan. Maar goed, meningen verschillen.
Ik denk dat je E.T. en Jaws in het tijdframe moet zien waarin ze gemaakt zijn.quote:Op zondag 20 november 2011 17:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik vond deze kuifje denk ik beter of gelijk aan indiana jones... dat is ook de enige film die een beetje er mee te vergelijken is. Die anderen zijn ook top films trouwens (al vind ik E.T. en jaws minder)
quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:08 schreef PeRi het volgende:
Dit wil ik volgen. Een 3D Kuifje lijkt me weird.
Vijf jaar later piepen jullie zeker wel andersquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:36 schreef Frollo het volgende:
Een CGI Kuifje, dat lijkt me... ehm... weird.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
[..]
Vijf jaar later piepen jullie zeker wel anders
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |