hergé is toch een belgquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:11 schreef Godshand het volgende:
Kan mij de tekenfilms nog wel herinneren, waren ook leuk
Heb bijna alle strips
Al iets gehoord van de chauvinistische Fransen? Zijn ze al boos dat het geen zuiver Franse produktie was, zoals Asterix?
quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hergequote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:36 schreef Captain_Maximum het volgende:
Het is een Franstalige strip, maar volgens mij komt Kuifje (het stripboek en de personage) uit België.
Ah, meer mensen weten ditquote:
Hier ben ik het mee eens, vond het echt een leuke film, en mijn familie met mij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:32 schreef Kloktijd het volgende:
Net bij de 3D versie van deze film geweest. Ik ging zonder verwachtingen de bioscoop in en heb me geen minuut verveeld. De animaties waren geweldig! Het leek wel Indiana Jones samengevoegd met Pirates of the Caribean. Door het 3D-brilletje vond ik de animaties eigenlijk nog mooier dan dat ze al waren.
Het is zeker geen kinderfilm. Er wordt veel gedronken en geschoten in de film. Ook zullen kleine kinderen het verhaal niet helemaal kunnen volgen.
Echt een aanrader
Please.....quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:10 schreef Joker89 het volgende:
een echte aanrader en misschien wel het beste wat Spielberg tot dusverre in zijn carrière gedaan heeft![]()
.
Zonnebloem zorgt wel voor veel humor idd, misschien komt hij in de volgende film aan de beurtquote:Op woensdag 9 november 2011 21:17 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ik was bang dat kapitein Haddock zou gaan tegenvallen na het zien van de trailer, niets was minder waar.
Leuke film, een eerbetoon aan de Kuifje strips en prachtige 3D effecten!
Aanrader.
Alleen miste ik deze baas wel een beetje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De animaties zien er ook voortreffelijk uit. Voor de rest een heel erg goede avonturen film, ik ging naar de bios met het idee hmm eens kijken of ze er een kuifje gevoel in hebben kunnen krijgen (en dat het geen verkapte indiana jones is), en ik moet zeggen dat is ze zeker gelukt!
8.9 / 10En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |