noem mij eens een week die niet op vrijdag eindigt? of een week waar meer vrijdag inzittenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:50 schreef freud het volgende:
Zo. Op deze laatste vrijdag van de week open ik ....
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:04 schreef Chanty het volgende:
ONZ
mogguh trouwens, van mij hebben jullie de komende twee daagjes geen last
*zucht*quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:05 schreef Gose het volgende:
noem mij eens een week die niet op vrijdag eindigt? of een week waar meer vrijdag inzitten
Pak er eens een gemiddelde kalender bij en kijk eens hoe de week daar verloopt.. Meestal eindigd de week op zaterdagquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:05 schreef Gose het volgende:
[..]
noem mij eens een week die niet op vrijdag eindigt? of een week waar meer vrijdag inzitten
Vergeet het maarquote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:33 schreef Yoni het volgende:
Ik zie dat PdeHoog eindelijk een nieuw slachtoffer gevonden heeft![]()
Tof, kan ik vanavond weer lekker door etteren met jouw account via mijn laptop..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:59 schreef Mauro het volgende:
Even markeren voor in mijn AT lijst.
Hoe ist met de bui? Nog steeds vrolijk?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:59 schreef Mauro het volgende:
Even markeren voor in mijn AT lijst.
Feliquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:15 schreef An24 het volgende:
Hier ook, ik ben van het andere huis verlostWat kunnen notarissen toch lullen trouwens
![]()
Ik ookquote:
Je gaat je gang maar.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tof, kan ik vanavond weer lekker door etteren met jouw account via mijn laptop..![]()
En ik vind het erg tof dat je me aanbid Mauro![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:15 schreef An24 het volgende:
[..]
Hoe ist met de bui? Nog steeds vrolijk?
Hier ook, ik ben van het andere huis verlostWat kunnen notarissen toch lullen trouwens
![]()
Aan de vitamientjes jij, anders zit je er zo andershalve week aan vastquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:56 schreef Yoni het volgende:
[..]
Je wilt me niet.. echt niet. Ik hoest!
En ik heb nog steeds mijn eigen P![]()
Ik doe ook niet aan vitamientjesquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:43 schreef An24 het volgende:
[..]
Aan de vitamientjes jij, anders zit je er zo andershalve week aan vast![]()
Zeg doe es een beetje fatsoenlijk..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik doe ook niet aan vitamientjesHet gaat nog steeds goed
*kuch* *rochel* *hoest* *proest*
Ik hield m'n hand voor mijn mondquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zeg doe es een beetje fatsoenlijk..![]()
Beetje de SC onderrochelen![]()
Sorry prupke, Fok! vindt mijn sig te lang als jij er in staatquote:
Dat komt omdat je de volledige links in je sig mikt..... dan kom je boven de 250 lettertjes uit..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:06 schreef WurM het volgende:
Zo, ik ben niet brakIk zal de OP niet af gaan zeiken om taalfoutjes, want de OP is al schokkend genoeg.
Verder nog een mededeling:
[..]
Sorry prupke, Fok! vindt mijn sig te lang als jij er in staatJe komt uiteraard wel in mn fobo
Ja, dat begrijp ikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat komt omdat je de volledige links in je sig mikt..... dan kom je boven de 250 lettertjes uit..![]()
Is koffie ook vitamientjes?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:43 schreef An24 het volgende:
[..]
Aan de vitamientjes jij, anders zit je er zo andershalve week aan vast![]()
Jaaahhhhquote:
Jezelf quotenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:10 schreef WurM het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ikMaar links kunnen dienen als belangrijk bewijs
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:54 schreef ableton het volgende:
Weet iemand toevallig of de nikon 85mm/1.8 met AF-D mount compatible is met nikon d80 (F mount)?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:54 schreef HMaster-II het volgende:Nog 4 uur en nog een beetje en dan wieieieieikend
![]()
verspreiden over de rest van de week een optie ?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:16 schreef Yoni het volgende:
't Druk hebben op vrijdag zou verboden moeten worden!
ssstquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:31 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
verspreiden over de rest van de week een optie ?
Hahaha, nummerologie is zooo heerlijk te misbruiken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:54 schreef kwiebuske het volgende:
[..]![]()
* kwiebuske heeft met grote belangstelling de OP gelezen
wil graag meer
IT werk is niet te plannenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:31 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
verspreiden over de rest van de week een optie ?
Omdat computers en software nooit te voorspellen zijn?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:54 schreef PdeHoog het volgende:
Waarom gaan updates nooit zoals je had bedacht
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:58 schreef Vliegvrager het volgende:
Dat heet met een moeilijk woord on-der-schat-ting
Succes manquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:37 schreef CrazyCharlie het volgende:
[galspuwmodus}Uitgerekend vandaag beginnen ze met een conversie van ons servicesysteem... concreet betekent dat data kloppen vanaf zaterdagochtend tot de datum van live gaan...gevolgd door een normale werkweek waarin we in de avonduurtjes fijn de puntjes op de i mogen zetten....
weinig tot geen vrije tijd t/m maandag de 19e...
![]()
[/galspuwmodus]
CC
Als je wacht met fietsen tot deze vol is, dan welquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:07 schreef ultra_ivo het volgende:
Hebben we deze al vol voordat ik een paar dagen ga fietsen?
Moet ik je feliciteren of heb je het gebeuren op de foto gezet?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:52 schreef pea4fun het volgende:Ik kom even melden dat ik nog leef voor wie het wat uitmaakt verder
![]()
Druk druk druk zo'n nieuwe baan, en dan daarnaast nog puppies op de foto zetten, en een huwelijksaanzoek, huishouden gaat ook gewoon door natuurlijk...al met al...tegen de tijd dat ik tijd zou hebben voor fok lig ik voor pampus op de bank
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:22 schreef WurM het volgende:
[..]
Moet ik je feliciteren of heb je het gebeuren op de foto gezet?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:21 schreef WurM het volgende:
[..]
Als je wacht met fietsen tot deze vol is, dan wel
LOL...ok, dank je, maar waarvoor?quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:05 schreef pea4fun het volgende:
[..]
je mag me best feliciteren hoor, maar ik heb het gebeuren deze keer op de foto gezet
WHZquote:
Whehehe...Ik mag de bruiloft ook vast gaan leggenquote:
ik dacht dat de slowchat speciaal voor gezeik wasquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Pak er eens een gemiddelde kalender bij en kijk eens hoe de week daar verloopt.. Meestal eindigd de week op zaterdag![]()
verkapt-gose-is-een-zeikerd-post![]()
Ach arme jij...kom maar bij tante pea op schoot hoor...pak je duimpje maar...alles komt goedquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:53 schreef Gose het volgende:
[..]
ik dacht dat de slowchat speciaal voor gezeik was![]()
dan doe ik eens mee met de rest dan is het weer niet goed![]()
ik doe het ook nooit goeden er is ook nog geen vrede in de wereld en ik vind ook dat er 2 kopjes thee uit 1 één-kops thee zakje kunnen
En jij pakte meteen je buks om ze weg te jagen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:54 schreef Vliegvrager het volgende:
Mijn dochter kreeg vandaag 2 aanzoeken
welnee joh, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Heb ik er binnenkort een schoonzoon en -dochter bijquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:59 schreef pea4fun het volgende:
[..]
En jij pakte meteen je buks om ze weg te jagen?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:53 schreef Gose het volgende:
[..]
ik dacht dat de slowchat speciaal voor gezeik was![]()
dan doe ik eens mee met de rest dan is het weer niet goed![]()
ik doe het ook nooit goeden er is ook nog geen vrede in de wereld en ik vind ook dat er 2 kopjes thee uit 1 één-kops thee zakje kunnen
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ach arme jij...kom maar bij tante pea op schoot hoor...pak je duimpje maar...alles komt goed [afbeelding]
Wacht maar tot ze in je koelkast duiken en je bier opzuipendrinkenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:00 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
welnee joh, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Heb ik er binnenkort een schoonzoon en -dochter bij
Mijn bier, wat DOE je?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:02 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze in je koelkast duiken en je bier opzuipendrinken
* pea4fun spreekt uit ervaring...
Je kan maar vast voorbereid zijnquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:05 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Mijn bier, wat DOE je?
Ik gok dat daar de eerstkomende 10 jaar nog geen sprake van is
jip en janneke of puk van de petteflat??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ach arme jij...kom maar bij tante pea op schoot hoor...pak je duimpje maar...alles komt goed [afbeelding]
Jip en Jannekequote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:07 schreef Gose het volgende:
[..]
jip en janneke of puk van de petteflat??
Bevalt de nieuwe baan een beetjequote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:52 schreef pea4fun het volgende:Ik kom even melden dat ik nog leef voor wie het wat uitmaakt verder
![]()
Druk druk druk zo'n nieuwe baan, en dan daarnaast nog puppies op de foto zetten, en een huwelijksaanzoek, huishouden gaat ook gewoon door natuurlijk...al met al...tegen de tijd dat ik tijd zou hebben voor fok lig ik voor pampus op de bank
Ja heerlijk in zo'n mannenwereldquote:
quote:
Ik moet alleen wel weer wennen aan mannengeintjesquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik zit er continue in en ik zou het wel eens leuk vinden een vrouw op de afdeling te zien
en dan ziet ie er nog mooi uit hierquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:32 schreef fraubitch het volgende:
ah peter je vroeg je toch af met wat voor boemelbak we toen naar polen zijn gerenden
ik heb een foto gevonden![]()
[afbeelding]
1981 en iets meer dan 800 000 km op de tellerquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:33 schreef PdeHoog het volgende:Oh men
Dan moet die van mij het wel uit kunnen houden denk ik zo
Moest jij niet nog een animo-topic openenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een rust hier
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moest jij niet nog een animo-topic openen![]()
teveel andersoortige activiteiten...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een rust hier
Wil jij niet zo vrolijk doen....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:51 schreef PdeHoog het volgende:
Goedemorgen allemaalHet zonnetje schijnt
Het leven is tof
alleen is het weer niet mooi genoeg om morgen vroeg mijn bed uit te komen en een zonsopkomst te gaan fotograferen
Van de zomer nog maar eens een poging doen
Yeeeeeeeeeeeeeeeeahquote:
Je gaat ook mee begrijp ikquote:
Hoiquote:
ik neem aan dat iedeen die in de buurt is en zin heeft welkom is...quote:
Checkquote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:45 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik neem aan dat iedeen die in de buurt is en zin heeft welkom is...
Hhehe zacht eitjequote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:36 schreef HMaster-II het volgende:
Een hele middag geen geklets in de SC![]()
Dan klets ik maar een posts neer.vandaag op visite geweest bij Dana en Nikky
![]()
Dana heeft heel lief bij mij in mijn armen geslapen![]()
![]()
Breek ik weer mijn EViLimago verder af..
![]()
Haiquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:31 schreef LekkerApart het volgende:
** Heel verantwoord communicatiegeneuzel, wat is je imago dan? Die bepaal jij niet, maar anderen. En afbreken is onmogelijk, Een imago kan veranderen, maar niet goed of slecht zijn.**
OT: Het is hier inderdaad heel rustig..
Dat doe je niet !!!!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HaiWe zijn koekjes aan het bakken
En HM2 denkt dat-ie de FOT-GOD is
Althans....hij hoopt dat wij dat denken
Helaas trappen we daar niet in
en ik zal hem de afgang van wederom al die kiekjes maar besparen
Goedemorgenquote:Op zondag 11 maart 2007 07:26 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Goedemorgen.
Kon vandaag wel eens een hele stille SC worden.
Of we moeten met 20 man bij Freud de boel gaan vol spammen
We hebben toch i-net verbinding daar?quote:Op zondag 11 maart 2007 07:26 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Goedemorgen.
Kon vandaag wel eens een hele stille SC worden.
Of we moeten met 20 man bij Freud de boel gaan vol spammen
WHZquote:Op zondag 11 maart 2007 08:53 schreef Xilantof het volgende:
Moe = niet leuk
Laat naar bed + wekker = killing
mogguh!
smaakte prima!quote:Op zondag 11 maart 2007 08:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WHZmaar het eindresultaat was wel tof
Haiquote:
Jou altijdquote:
Getsiequote:
Kon je de rode ogen reductie niet vinden in PS?quote:Op zondag 11 maart 2007 20:56 schreef Vliegvrager het volgende:
Freud, bewerkt door ene Vliegvrager
Nee, soms vindt je het ergens in een stoffig hoekje weer terugquote:
Toch maar eens opruimen dan weerquote:Op zondag 11 maart 2007 21:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee, soms vindt je het ergens in een stoffig hoekje weer terug
Lees: ik kan niet schoonmaken.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:04 schreef Chanty het volgende:
Nee, soms vindt je het ergens in een stoffig hoekje weer terug
slimbipsquote:Op zondag 11 maart 2007 21:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Kon je de rode ogen reductie niet vinden in PS?
Die is cameraschuw geworden haha. Vind je het gek als sommige camera's groter zijn dan zij zelfquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat doe je niet !!!!![]()
Gelukkig wilde Dana Niet meer op de foto ..![]()
Da's de eerste keer ooit dat ik je gelijk geef!quote:
Ik heb lekker afgewassen, stofgezogen/gezuigstoft/stofgezuigt/zeuggestoft/etcquote:Op zondag 11 maart 2007 22:18 schreef Xilantof het volgende:
Net nog even langs het strand gefietstZo rond 21 uur.
Heerlijk!
Helemaal niet koud. Sterretjes in de lucht. Fijne muziek uit mijn mp3-ding.
Fijn fietsen dan
Misschien een tippie.quote:Op maandag 12 maart 2007 09:06 schreef freud het volgende:
[..]
Ik heb lekker afgewassen, stofgezogen/gezuigstoft/stofgezuigt/zeuggestoft/etc. De schoonmaakdwergen staakten helaasch.
Ben je ook Ome bill zo dankbaar dat windows zo kut is?quote:Op maandag 12 maart 2007 07:16 schreef PdeHoog het volgende:
HoiIk ben wakker. Ik ga zo even wat servers een flinke rotschop geven
Stomme dingen leveren werk op wat ze niet horen te doen
Computers maken géén fouten... Dat doen de mensen die de invoer doen.quote:Op maandag 12 maart 2007 07:16 schreef PdeHoog het volgende:
HoiIk ben wakker. Ik ga zo even wat servers een flinke rotschop geven
Stomme dingen leveren werk op wat ze niet horen te doen
even de vragen beantwoorden.quote:Op maandag 12 maart 2007 09:35 schreef Puckzzz het volgende:
kan iemand mij uitleggen wat ik met dit mooie weer binnen op kantoor doe?
@Robbedoes: hoe is het met je hond en wat is er eigenlijk gebeurd?? Een aanval van een bullmastiff is geen kattepis
Ja ze liepen allebei los in een losloop gebied.quote:Op maandag 12 maart 2007 09:45 schreef Puckzzz het volgende:
die liep dus los? dat mag niet eens.... (OK, OK...ik laat onze hond ook los uit maar die is allesbehalve agressief)
heeft ze nu hechtingen of is het (hopelijk) gebleven bij wat gaatjes?
hoe kwam het zo dat die hond aanviel dan?
ja sorrie voor alle vragen maar vind het gewoon een beetje zielig![]()
Het is Ome Bill niet dit keerquote:Op maandag 12 maart 2007 09:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ben je ook Ome bill zo dankbaar dat windows zo kut is?
Anders hadden we geen werk
Wat een weertje zeg! Ik word hier zo chagerijnig van, I haat lente!!quote:Op maandag 12 maart 2007 10:18 schreef Yoni het volgende:
Goedemorgen allemaal
Wat een weertje zeg! Ik word hier zo blij van, I love lente!!
robbedoes, sterkte met de hond!
Wat zij zegtquote:Op maandag 12 maart 2007 10:18 schreef Yoni het volgende:
Wat een weertje zeg! Ik word hier zo blij van, I love lente!!
robbedoes, sterkte met de hond!
Deïnstaleren van die meuk is ook het beste advies dat je kan geven.. Of een nieuwe pc kopen (server in jullie geval)quote:Op maandag 12 maart 2007 11:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat zij zegtHeerlijk weer
Probleem is ook onder controle
Had het al opgelost voor die gare support van de leverancier terugbelde met de melding dat ik moest doen wat ik nu ook al had gedaan
![]()
- iriterende gast in een auto voor mij..quote:Op maandag 12 maart 2007 11:08 schreef CocaColaLight het volgende:
![]()
Dat humeur is waarschijnlijk te verklaren door het feit dat het maandag ochtend is.
Minder agressief rijden danquote:Op maandag 12 maart 2007 11:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
- iriterende gast in een auto voor mij..
Nieuwe zetten of beter werk zoekenquote:- geen koffie op kantoor genoeg voor een fatsoenlijk mok vol
Niet jouw probleemquote:- offertes die niet goed zijn
Wel jouw probleemquote:- gezeik met server extern
Je bent supporter of je bent het niet hequote:- gezeik van gebruikers (vrouwelijk hoe kan het ook anders) intern
Zeiksnor......je voldoet aan het prototype nerdquote:- een zon die mijn huid verbrand (ja ik ben IT-er)
Trek een korte broek aanquote:- een temperatuur die zwarte-army-pants een beetje teveel warm maken
Niet jouw probleemquote:- een website die ik moest checken, die nog gaarder is dan je maar kan voorstellen (klote maatschappij)
Hangt helemaal van je instelling afquote:en ohja... maandag sux![]()
* PdeHoog steekt vinger opquote:Op maandag 12 maart 2007 11:44 schreef Yoni het volgende:
Met dit weer is zelfs maandagochtend niet ergZometeen lekker half uurtje de zon in. Zoek alleen nog een lunchdate eigenlijk
![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 11:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog steekt vinger op
Je komt naar Rotterdam![]()
Nee dat kan niet, omdat je dan maar een kopie moet maken naar een ander opslagmedium.. Dan maak je dus een kopie en ben je 18 cent verschudilgdquote:Op maandag 12 maart 2007 12:09 schreef Shark.Bait het volgende:
Actie tegen kopieheffing op geheugenkaart
SONT
Zou ik geld kunnen vragen aan het SONT elke keer als mijn CFC vol zit met zelfgemaakte foto's?
Die is wel heel zielig ja, en schiet vooral zijn doel voorbij.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:09 schreef Shark.Bait het volgende:
SONT
Zou ik geld kunnen vragen aan het SONT elke keer als mijn CFC vol zit met zelfgemaakte foto's?
quote:
Ik heb klanten gehad die nog dommer waren.quote:
Debiele actie, zeker gezien de hoeveelheid van die kaartjes die voor camera's zijn. MP3 spelers gebruiken amper nog losse flash kaarten...quote:Op maandag 12 maart 2007 12:09 schreef Shark.Bait het volgende:
SONT
quote:
Je krijgt van mij gewoon nogmaals een compliment voor de hele leuke dag die we gisteren hebben gehadquote:Op maandag 12 maart 2007 14:30 schreef freud het volgende:
Krijg ik dan wat mede compensatie uitgedeeld, omdat ik de kantoorruimte en de bandbreedte heb verzorgd?
check ff of de andere meetgangers ook last van hun buikje hebbenquote:
Een hele bak brownies opeten in je eentje is ook niet goed voor jequote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 14:30 schreef freud het volgende:
Krijg ik dan wat mede compensatie uitgedeeld, omdat ik de kantoorruimte en de bandbreedte heb verzorgd?
Die waren dan ook op toen ze binnenkwamquote:Op maandag 12 maart 2007 14:36 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Een hele bak brownies opeten in je eentje is ook niet goed voor je![]()
je ziet me voor iemand anders aanquote:Op maandag 12 maart 2007 14:36 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Een hele bak brownies opeten in je eentje is ook niet goed voor je![]()
de gruwelquote:Op maandag 12 maart 2007 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die waren dan ook op toen ze binnenkwam
bronquote:Geen kopieerheffing op geheugenkaarten
Uitgegeven: 12 maart 2007 14:27
Laatst gewijzigd: 12 maart 2007 14:27
DEN HAAG - Op geheugenkaarten en usb-sticks komt geen kopieerheffing. Minister Ernst Hirsch Ballin van Justitie heeft dat maandag via een woordvoerder laten weten.
Hij reageert op een pleidooi van auteursrechtenorganisaties, die hadden gepleit voor een kopieerheffing van vijftien cent per gekochte kaart of stick. Een dergelijke heffing geldt al voor blanco informatiedragers, zoals cd-rw's of cassettebanden, om artiesten te vergoeden voor kopieën die van hun werk kunnen worden gemaakt.
Hirsch Ballin zal echter geen heffing accepteren, aldus zijn woordvoerder. De Stichting Overleg Nationale Thuiskopievergoeding (SONT), een door het ministerie ingesteld overlegorgaan, heeft al op 1 januari 2005 afgesproken dat er geen kopieerheffingen komen op geheugenkaarten en usb-sticks.
Consumentenbond
De Consumentenbond en de elektronicabranche, die al eerder met de SONT in aanvaring kwam over een voorgenomen heffing op MP3-spelers en harddiscrecorders, noemden de voorgenomen heffing in een gezamenlijke brief aan de Tweede Kamer eerder op maandag 'bizar'. Consumenten gebruiken geheugenkaarten en memorysticks hoofdzakelijk voor de opslag van persoonlijke documenten.
GroenLinks wilde dinsdag een spoeddebat met Hirsch Ballin over de kwestie. Het is nog onduidelijk of dat doorgaat.
Ze waren al op toen ik nog binnen wasquote:Op maandag 12 maart 2007 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die waren dan ook op toen ze binnenkwam
Bevalt het werk een beetjequote:
Roep een datum, open een topic en kijk hoe het looptquote:Op maandag 12 maart 2007 15:12 schreef robbedoeseos300d het volgende:
BTW Marjo, BrewsieB en ik zei de gek zaten onderweg nog te denken aan een Meet in Volendam.
Maar dan allemaal als een soort Japanner over de dijk lopen met behoorlijk veel glas e.d.
vandaag begonnen woensdag en donderdag meelopen in de eindregie van ned 1 en 3quote:
wat doe je dan precies?quote:Op maandag 12 maart 2007 15:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
vandaag begonnen woensdag en donderdag meelopen in de eindregie van ned 1 en 3
Ik denk mee lopenquote:
quote:
* HM2 dwijl en emmer aan Chanty aanreikt.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:03 schreef Chanty het volgende:
mag ik hier even komen kotsen op mijn paper?![]()
dank
of je hebt even medelijdenquote:Op maandag 12 maart 2007 16:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* HM2 dwijl en emmer aan Chanty aanreikt.
Ruimen we de bende ook weer achter uwen achterwerk op jongedame!?![]()
* HM2 toch maar een hartverwarmende knuffel geeft en uithuilschouder aanbiedtquote:
Vertel....quote:
Lekker in je zonnetje aantekeningen enzo op papier zetten. Later op de pc uitwerkenquote:Op maandag 12 maart 2007 16:50 schreef Chanty het volgende:
Graag
Moet een paper schrijven maar niet echt inspiratie en voel ook geen druk op de ketel omdat ik toch een 2 mag halen en het vak dan alsnog heb gehaaldDus het schiet niet echt op, zeker niet met zulk mooi weer...
Dat werkt niet helaas. Ik heb alles al uitgezocht, moet er nu een lopend verhaal van makenquote:Op maandag 12 maart 2007 16:54 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Lekker in je zonnetje aantekeningen enzo op papier zetten. Later op de pc uitwerken
Dan zou ik niet gaan zitten.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:24 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat werkt niet helaas. Ik heb alles al uitgezocht, moet er nu een lopend verhaal van maken
nog nietsquote:
laptop op schoot en buiten zitten?quote:Op maandag 12 maart 2007 17:24 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat werkt niet helaas. Ik heb alles al uitgezocht, moet er nu een lopend verhaal van maken
Even een kleine update.quote:
fopjasquote:Op maandag 12 maart 2007 17:25 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Dan zou ik niet gaan zitten.![]()
verlengkabel aan je internet kabel?quote:Op maandag 12 maart 2007 18:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
geen internet en dat heb ik wel nodig
Café zoeken met wifi en daar op het terras gaan zittenquote:Op maandag 12 maart 2007 18:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
geen internet en dat heb ik wel nodig
Moet ik wel zo'n stekkertje hebbenquote:Op maandag 12 maart 2007 19:35 schreef Yoni het volgende:
[..]
Café zoeken met wifi en daar op het terras gaan zitten
tussendoorgewoon even tijd voor maken!quote:Op maandag 12 maart 2007 20:45 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
had ik er maasr tijd voorhet is zo mooi strandfotoweer...ZELFS het strand van delfzijl *proest* komt dan mooi op de foto
wat zitten er een hoop spelfouten in je sitequote:Op maandag 12 maart 2007 21:07 schreef CocaColaLight het volgende:
En adem rustig in en adem rustig weer uit. herhaal dat 10x
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 07:55 schreef Chanty het volgende:
* Chanty groet vanuit haar cel in Hilversum
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:21 schreef HMaster-II het volgende:
Blegh![]()
Auto laten ontdooien![]()
Traegh volhck op den straathe
Bak Koffie![]()
![]()
Alleen op de verdieping![]()
MP3-tjes aan![]()
Tis weer een gemiddel dag dus
Ik heb vandaag de koffie gezetquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Misschien moet je een permanent topic openen in Klaagbaak over het volk op de straat en het feit dat de koffie niet genoeg is
Mogguh trouwens![]()
Maar ik wilde haar al vastleggenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ze is opgesloten
Eindelijk
Iemand heeft doorgekregen dat ze crimineel is
Joh, gewoon sabbelen op koffiepads in de auto...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de koffie gezetHM2-koffie is tenminste redelijke wakkerwordkoffie
Het was gewoon erg druk op straat vanmorgen. Niet dat het erg is, maar het gaat allemaal zo laaaaanngggggzzzzzaaammmmm![]()
Kijk in mijn optiek: 'als je autoprijden niet leuk vindt.... Ga dan fietsen en/of met het openbaarvervoer.' Dat scheelt mij opletten op jullie niet-kunnen-autorijden en ruimt ook een beetje op.![]()
Straks fijn met echte muziek op de kop aan het importern...![]()
Check. Roep maar een keer op MSN of zoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:37 schreef freud het volgende:
P, toch voor die shoot even nog een keer branstormen hoor...
Ik heb al thee geprobeerd, maat dat staat zo vaag.. met een touwtje uit je mond..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:38 schreef freud het volgende:
[..]
Joh, gewoon sabbelen op koffiepads in de auto...
Vandaar dat ik hier geen koffie drinkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de koffie gezetHM2-koffie is tenminste redelijke wakkerwordkoffie
Heb nog een halve pot HM2-koffie staanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:13 schreef Saabmobiel het volgende:
[..]
Vandaar dat ik hier geen koffie drink![]()
niet crimineel, criminologie, dat is net andersquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ze is opgesloten
Eindelijk
Iemand heeft doorgekregen dat ze crimineel is
Owwwwwwwww...quote:Op maandag 12 maart 2007 17:57 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Even een kleine update.
Het was geen Bullmastiff maar een bordeauxdog.
Ben je ook langs knooppunt hoevelaken gekomen dan? blijkbaar was er iets gratis of iets moois te zien. want er stond dan wel 50 op de matrix borden maar niemand die zo hard wou rijden....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het was gewoon erg druk op straat vanmorgen. Niet dat het erg is, maar het gaat allemaal zo laaaaanngggggzzzzzaaammmmm![]()
Kijk in mijn optiek: 'als je autoprijden niet leuk vindt.... Ga dan fietsen en/of met het openbaarvervoer.' Dat scheelt mij opletten op jullie niet-kunnen-autorijden en ruimt ook een beetje op.![]()
Straks fijn met echte muziek op de kop aan het importern...![]()
Niet langs Hoevelaken, maar langs boerenlandwegen met een slak voor me...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:59 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ben je ook langs knooppunt hoevelaken gekomen dan? blijkbaar was er iets gratis of iets moois te zien. want er stond dan wel 50 op de matrix borden maar niemand die zo hard wou rijden....
"stropdassen" die verzinnen dat ze in een ruimte een switch nodig hebben maar hem niet kunnen vinden zijn niet aardig. Op de een of andere manier schijnt het in eens mijn probleem te zijn.
Onder het motto ik dacht het toch ff niet. Typisch een gevalletje had de vorige hem maar terug moeten leggen waar hij vandaan gekomen is.
Daar hebben ze hulpmiddelen voor he, een zonnebril, grijsfilters, luxaflex...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:06 schreef freud het volgende:
Het is te zonnig voor een doordeweekse dag.
Eindelijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:03 schreef Chanty het volgende:
paper af
uitprinten en doorlezen en dan mag ik ook weer uit mijn isolement
*Stampt Ynske*quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Ynske het volgende:
stamp me eens naar buiten toe
Mooi zo... in de buurt van Utrecht? dan sleur me nu maar naar buitenquote:
Nichtje van me woont in Utrecht, mag dat ook? Ander rij ik wel even met de motor op en neer hoor, het is HEERLIJK WEER!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
Mooi zo... in de buurt van Utrecht? dan sleur me nu maar naar buiten
goddommeben alle zelfdiscipline kwijt
heb vrij, wilde opruimen, niet gedaan
wilde genieten van t weer, krijg mezelf niet naar buiten
die heb ik hoezoquote:
en dan mn laptop laten jattenquote:
Niet alleen laten staan dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dan mn laptop laten jatten
tis hier niet zo heel netjes buiten
kzit min of meer in de buurt. Ik zit vandaag in soest en op de een of andere manier doe ik hier wel de deur achter mij op slot als ik naar iemand toe moet. Deze vestiging heeft een reputatie van dingen die verdwijnen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dan mn laptop laten jatten
tis hier niet zo heel netjes buiten
zelfs al ben je erbij, ben ik bangquote:
dat weet ik altijd ver vantevorenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:08 schreef Ynske het volgende:
had mijn cam gewoon mee moeten nemen van bij mijn ouders zondag
maar goed hoe kon ik weten vandaag vrij te zijn
ben gister met mijn nieuwe baan begonnenquote:
Is wel een beetje raar toch? Meteen je 2e werkdag vrij? Ligt iig niet in de lijn der verwachtingquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben gister met mijn nieuwe baan begonnen
dus kon me er niet echt op voorbereiden
Ehmm ja zodra ik getransformeerd ben in een menselijk wezenquote:
ook als je niet vrij bent had je je cam gewoon mee moeten nemenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:08 schreef Ynske het volgende:
had mijn cam gewoon mee moeten nemen van bij mijn ouders zondag
maar goed hoe kon ik weten vandaag vrij te zijn
kloptquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is wel een beetje raar toch? Meteen je 2e werkdag vrij? Ligt iig niet in de lijn der verwachting
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:23 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
ook als je niet vrij bent had je je cam gewoon mee moeten nemen
5 minuten werk toch?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ehmm ja zodra ik getransformeerd ben in een menselijk wezen
Zo maar eens mijn haar gaan doen en make-up en zo
Zo blijft het wel afwisselendquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt
moest vanmorgen eventjes naar denhaag voor hen
vandaag verder vrij
morgen en overmorgen werken
vrijdag vrij
zaterdag werken
zondag vrij
quote:
zekerquote:
Dat doe ik dus niet he, er zijn echt vrouwen die dat snel kunnenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:30 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Hou durf je het vrouw zijn van haar in twijfel te trekken
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat doe ik dus niet he, er zijn echt vrouwen die dat snel kunnen
Er is een verschil tussen 5 min en 20quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:36 schreef Ynske het volgende:
[..]ik ga dr echt niet eerder voor opstaan
alles moet in 20 min geregeld zijn
heuj,quote:
LOLquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:36 schreef Ynske het volgende:
[..]ik ga dr echt niet eerder voor opstaan
alles moet in 20 min geregeld zijn
Maar zat je make-up toen wel goedquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:06 schreef freud het volgende:
Mijn record is 5 minuten tussen wakker worden en in de auto zitten.
gedouched en ontbeten en wel?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:06 schreef freud het volgende:
Mijn record is 5 minuten tussen wakker worden en in de auto zitten.
ach sommige mensen hebben alleen al 20 minuten nodig om te schijtenquote:
Ja en met die mensen is niets mis........quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:20 schreef Chanty het volgende:
[..]
ach sommige mensen hebben alleen al 20 minuten nodig om te schijten![]()
Wel als ik op dat moment ook naar de plee moetquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:10 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ja en met die mensen is niets mis........![]()
studentenhuis?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:24 schreef Ynske het volgende:
krijg net het verzoek in huis het afval meer op te ruimen
ben net 5 dagen niet aanwezig geweest
nog wel jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |