Je vergeet: "Lekker puhhhhquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]ik ben toch veel (lievv)er en eigenlijk veel Stoererder dan jou..
Ik blijf toch THE DARK LORD OF FOT
![]()
Op jouw buik altijd kerelquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
Wie heeft er zin om even een paar keer hard te springen
Krijg WEER rare visioenenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:00 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Op jouw buik altijd kerel![]()
jumping up and down![]()
![]()
Nog enger maken?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
maar Freud zou er nog meer aan sleutelen zei hij...
![]()
kom maar mee richting het altaar meiskequote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:00 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Op jouw buik altijd kerel![]()
jumping up and down![]()
![]()
*kisten aan doet en op marcb1974 springen gaatquote:
thxquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
*kisten aan doet en op marcb1974 springen gaat![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]ik ben toch veel (lievv)er en eigenlijk veel Stoererder dan jou..
Het is hier geen LotR hoorquote:Ik blijf toch THE DARK LORD OF FOT
![]()
je hebt me nog niet romantisch ten huwelijk gevraagdquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
kom maar mee richting het altaar meiske![]()
![]()
Lekker ding alarmquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Het is hier geen LotR hoorGa toch weg met die dark lord
En als die er al zou zijn, dan kan dat er maar eentje zijn
[afbeelding]
kijk hem eens gemeen nadenkend kijken
Halloquote:
* HM2 knielt voor Chanty en een bos rozen aanbied, keel schraapt en lievv vraagt:"Wil je met me trouwen lieve Chanty?"quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
je hebt me nog niet romantisch ten huwelijk gevraagdDus wat moet ik bij het altaar
?
* PdeHoog roept heel hard om DirtyHarryquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:06 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* HM2 knielt voor Chantyen een bos rozen aanbied, keel schraapt en lievv vraagt:"Wil je met me trouwen lieve Chanty?"![]()
Dat is niet romantischquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:06 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* HM2 knielt voor Chanty en een bos rozen aanbied, keel schraapt en lievv vraagt:"Wil je met me trouwen lieve Chanty?"![]()
Die kijkt Housequote:Op donderdag 8 maart 2007 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog roept heel hard om DirtyHarry
Daaro.....kill kill kill
Met jou, graagquote:
Sorryquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:24 schreef LekkerApart het volgende:
Sjees, ik stem voor een naamsverandering hoor, geen sc maar fc..
Dit is echt fast en niet slow...
Hoezo nou kunststof. Likje verf en je ziet er niets meer vanquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:24 schreef prupke het volgende:bestel je kunstof kozijntjes en dubbel glas, daar moet je een vergunning voor aanvragen. Geen probleem natuurlijk. Maar wil de gemeente nog wat extra info : close up van de huidige kozijnen (om te kijken of er wel degelijk verbetering komt ) Hun vragen en wij draaien
[afbeelding]
deze en nog 4 anderen opgestuurd ruim 1 mb groot
afijn word dus goedgekeurd die verbouwing en nu nog wachten op de kozijnen... (is al ruim 12 weken geleden op gemeten en had er dus al moeten zijn)
Blijkt dat die dingen in duitsland gemaakt worden en daar zijn de regels veranderd , de kozijnen moet en ipv 6 cm 7 cm worden (betere isolatie)ik betaal maar voor 6 cm
Wat hyper zegt ie.. Het understatement van de dag..quote:
Hyper als in Gezelligquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:30 schreef LekkerApart het volgende:
[..]
Wat hyper zegt ie.. Het understatement van de dag..
dat dachten die schilders dus ookquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo nou kunststof. Likje verf en je ziet er niets meer van
Stel hobby-Bobjesquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:35 schreef prupke het volgende:
[..]
dat dachten die schilders dus ook
gewoon een stukkie hout er tegen aan plakken en wat kit erbij ...schuren en dan verven
Kan er niet wakker van liggenquote:
Terecht, aan dat kunststof verdienen ze niets meer hequote:Op donderdag 8 maart 2007 22:35 schreef prupke het volgende:
[..]
dat dachten die schilders dus ook
gewoon een stukkie hout er tegen aan plakken en wat kit erbij ...schuren en dan verven
Ik ben nog redelijk nuchter en ga NU slapenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:04 schreef prupke het volgende:stuiter de stuiter
retegoeie muziek op staan
Golden years, golden years whop whop
Don't let me hear you say life's taking you nowhere, angel
Come get up my baby
Look at that sky, life's begun
Nights are warm and the days are young
Come get up my baby
There's my baby, lost that's all
Once I'm begging you save her little soul
Come get up my baby
Last night they loved you, opening doors and pulling some strings, angel
Come get up my baby
In walked luck and you looked in time
Never look back, walk tall, act fine
Come get up my baby
I'll stick with you baby for a thousand years
Nothing's gonna touch you in these golden years, gold
Come get up my baby
Some of these days, and it won't be long
Gonna drive back down where you once belonged
In the back of a dream car twenty foot long
Don't cry my sweet, don't break my heart
Doing all right, but you gotta get smart
Wish upon, wish upon, day upon day, I believe oh lord
I believe all the way
Come get up my baby
Run for the shadows, run for the shadows, run for the shadows in these golden years
There's my baby, lost that's all
Once I'm begging you save her little soul
Come get up my baby
Thee is goed. Mijn eerste zit erin.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:06 schreef freud het volgende:
Net op tijd om bijna te laat te zijn om net aan het einde van een SC nog mijn eerste opmerking te maken op de een na laatste pagina.
Mijn maag is het niet eensch met mijn sterke koffie verslaving, derhalve: teatime.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |