abonnement Unibet Coolblue
pi_46763064
Om te beginnen: aaaaaaargh!! waar zijn we in vredesnaam aan begonnen, dit heeft nu al een half jaar in beslag genomen en we hebben nog een maandje of anderhalf te gaan

maargoed, aanschouw de foto's en je zult zien dat er eindelijk een beetje schot in zit.
Waarom duurt dit zo lang? Omdat we het grotendeels zelf doen, beide fulltime werken en het dus van de avonduurtjes moeten hebben en mannetjes die de helft van de tijd geen afspraken nakomen of ziek worden

anyways, in den beginne let niet op die drie ongure types



die muur maakte de keuken heel donker, dus daar zijn twee ramen in gekomen:


ook de waterleiding moest verlegd worden. hier een typisch gevalletje "OOPS!! Mopje!! zet die hoofdkraan snel uit!!"


overzichtje van de zooi:



Daarna een tijdje niets gedaan tot de loodgieter beter was en tijd had. Inmiddels was het bovenste gedeelte al helemaal eruit gesloopt en een deel van het keukenblok, zodat we alleen nog het gedeelte met de kraan en het gedeelte met oven en fornuis over hadden.







de loodgieter maakt een sleuf zodat de verwarmingsbuizen en gasleiding in de muur verwerkt worden:


overzichtje van een aantal verlegde leiding, deze gaat bij de papieren van het huis voordat we in de toekomst nog meer 'oops' gevalltjes gaan krijgen


Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_46763330
Daarna heeft mijn vriend alles dichtgesmeerd met cement en kon het opbouwen beginnen.

eerst maar het nieuwe kook(schier)eiland:




de mallen voor de oven en lades geplaatst:


de dag erna het blok verder opgebouwd:


voorlijmen voor de stucadoor, mooi roze is niet lelijk


en dan de stucadoors aan het werk:




het eindresultaat inclusief de nieuwe oven






en vandaag komt de timmerman de maten nemen voor het keukenblok. omdat wij een koloniale keuken willen die nagemaakt wordt naar voorbeeld van de kast in de kamer moeten we 'm speciaal door een timmerman laten maken.
vandaar ook dat rare randje op het kookeiland, daar komt een sierlijst a la de kastjes in koloniaal gebeitst hout.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 28 februari 2007 @ 10:00:46 #3
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_46763660
je horizon is vaak scheef, de foto's ietwat aan de donkere kant. Je modellen zijn niet optimaal geschminkt en je kleurruimte komt saai en "aards" over...
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_46763727


ow trouwens het keukenblok wordt niet nagemaakt naar de kast die op de foto's staat maar een andere
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 28 februari 2007 @ 10:12:12 #5
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_46763914
Kon het niet laten, sorry
Is dat niet een beetje dom om je kookeiland daar te plaatsen, naast je vluchtroute?
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_46763959
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 10:12 schreef Shark.Bait het volgende:
Kon het niet laten, sorry
Is dat niet een beetje dom om je kookeiland daar te plaatsen, naast je vluchtroute?
sorry die volg ik ff niet. vluchtroute? het blok zit pal naast de achterdeur, en als we daar niet meer langskunnen hebben we nog altijd de voordeur
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  FOK!fotograaf woensdag 28 februari 2007 @ 10:20:39 #7
18921 freud
Who's John Galt?
pi_46764107
Aardige operatie zo te zien! Geeft wel lekker veel ruimte in de keuken zo! Niet bang dat bij het koken nu je hele huis gaat meegenieten? Kookschiereiland is wat lastiger om goed af te zuigen dan eentje tegen de muur lijkt me. Ook qua spetteren etc (ik kook nogal explosief zelf ).
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_46764448
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 10:20 schreef freud het volgende:
Aardige operatie zo te zien! Geeft wel lekker veel ruimte in de keuken zo! Niet bang dat bij het koken nu je hele huis gaat meegenieten? Kookschiereiland is wat lastiger om goed af te zuigen dan eentje tegen de muur lijkt me. Ook qua spetteren etc (ik kook nogal explosief zelf ).
in tegenstelling tot wat je allemaal op de foto's ziet zijn we heel netjes (daarom is dit ook zo frustie voor ons) Ik kook (áls ik kook ) dus ook netjes. OK ongelukjes gebeuren, maar ik gooi niet mijn vlees van een meter afstand in de pan
en er komt een hele sterke eilandschouwkap boven te hangen met een hele mooie glazen plaat
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_46764526
Nice Puckzzz! Wat een werk, ik doe het je niet na!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_46764536
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 10:34 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

in tegenstelling tot wat je allemaal op de foto's ziet zijn we heel netjes (daarom is dit ook zo frustie voor ons) Ik kook (áls ik kook ) dus ook netjes. OK ongelukjes gebeuren, maar ik gooi niet mijn vlees van een meter afstand in de pan
en er komt een hele sterke eilandschouwkap boven te hangen met een hele mooie glazen plaat
[afbeelding]
Daar krijg je spijt van zo een glazen plaat ! Die wordt moddervet !
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_46764924
Ziet er mooi uit. Waarom is de bovenste 10 cm van je kookeiland niet gestuct? Komt hier een sierrand ofzo?
  woensdag 28 februari 2007 @ 10:57:04 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46765010
Oeh, wat een werk! Respect voor de bende!

Ben benieuwd naar het eindresultaat!
***
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 28 februari 2007 @ 10:57:06 #13
95752 crew  Chell
Kluns
pi_46765012
Wat een klus zeg puckzzz! Ik zou ook gek worden van die rotzooi denk ik!

Maar het wordt zo te zien wel heel mooi

Sterkte met de laatste loodjes
  woensdag 28 februari 2007 @ 10:57:22 #14
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_46765021
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 10:38 schreef Joene het volgende:

[..]

Daar krijg je spijt van zo een glazen plaat ! Die wordt moddervet !
Een kwestie van iedere dag schoonmaken, dan valt het reuze mee!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 28 februari 2007 @ 11:06:16 #15
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_46765197
@Joene, welk gedeelte heb je gemist waar ik zeg dat we heel netjes zijn? die wordt elke dag gepoetst na het koken

@Gurb, ja daar komt een sierlijst a la de koloniale kast omheen, een brede lijst met allemaal verticaal gefreesde streepjes.

de grote muur (van de woonkamer) en het blok worden trouwens bordeauxrood gepleisterd

en thnx allemaal!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_46768350
Dit gaat tof worden denk ik Maar men...wat een zooi
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_46768981
ziet er al veelbelovend uit, ben benieuwd naar de rest van de keuken.
kun je ook een foto van de bewuste kast maken?
(dan krijgen we alvast een idee)
pi_46769469
't ziet er prima uit inderdaad, maar ik snap niet helemaal dat mensen over de "zooi" beginnen...
Als ik zo zie wat er allemaal gedaan word aan werk etc dan is die zooi nauwelijks iets heel netjes allemaal zelfs...
ik heb op verbouwingen gestaan waarbij je echt niet meer wist hoe je het had van het stof e.d. (bijvoorbeeld oud plafond eruit-slopen waar riet in zit, of een gestuct muurtje waar schrootjes tegenaan zaten en na het weghalen van de schrootjes vielen de brokken stuc van de muur af... heel de muur kaal moeten hakken )
  woensdag 28 februari 2007 @ 13:36:44 #19
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_46769844
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:12 schreef truttebosje het volgende:
ziet er al veelbelovend uit, ben benieuwd naar de rest van de keuken.
kun je ook een foto van de bewuste kast maken?
(dan krijgen we alvast een idee)
die heb ik thuis, zal vanavond even in het topic gooien. ik heb wel een soort van schets gemaakt, zodat de timmerman enig idee kreeg wat we precies willen.

het grote blok:


ook voor de koelkast en diepvries wordt een speciale kast gebouwd, met daarnaast een deur van 40 breed ongeveer met apothekers lades erin van onder tot boven.


die komt meteen rechts om de hoek van de keuken.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 28 februari 2007 @ 13:39:58 #20
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_46769940
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:26 schreef kroegtijger het volgende:
't ziet er prima uit inderdaad, maar ik snap niet helemaal dat mensen over de "zooi" beginnen...
Als ik zo zie wat er allemaal gedaan word aan werk etc dan is die zooi nauwelijks iets heel netjes allemaal zelfs...
ik heb op verbouwingen gestaan waarbij je echt niet meer wist hoe je het had van het stof e.d. (bijvoorbeeld oud plafond eruit-slopen waar riet in zit, of een gestuct muurtje waar schrootjes tegenaan zaten en na het weghalen van de schrootjes vielen de brokken stuc van de muur af... heel de muur kaal moeten hakken )
die zooi hebben wij elke keer opgeruimd, een hels karwei maar we konden er echt niet tegen. nu moeten we alleen nog een paar tegels uitslijpen en dan is het grootste gestuif klaar. Dan gaan we ALLES uit de kamer halen en afnemen met een zeemvel en schoonmaakazijn.

iemand trouwens nog tips om tegels een beetje fatsoenlijk uit te slijpen zonder al te veel gestuif? de laatste keer werd het ineens helemaal wit in de kamer
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_46770212
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:39 schreef Puckzzz het volgende:
iemand trouwens nog tips om tegels een beetje fatsoenlijk uit te slijpen zonder al te veel gestuif? de laatste keer werd het ineens helemaal wit in de kamer
Moet je ze er perse uit slijpen?

Je kan ook met een schroevendraaier en hamer proberen om de tegel te breken, en vervolgens vanuit de voeg de tegel eruit te bikken

En anders kun je misschien kijken of je met een gieter / plantenspuit / tuinslang de slijpschijf een beetje nat kunt houden (wel erg voorzichtig, want anders sta je onder stroom/spanning)
  woensdag 28 februari 2007 @ 13:56:36 #22
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_46770534
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:48 schreef Gurb het volgende:

[..]

Moet je ze er perse uit slijpen?

Je kan ook met een schroevendraaier en hamer proberen om de tegel te breken, en vervolgens vanuit de voeg de tegel eruit te bikken

En anders kun je misschien kijken of je met een gieter / plantenspuit / tuinslang de slijpschijf een beetje nat kunt houden (wel erg voorzichtig, want anders sta je onder stroom/spanning)
er zit vloerverwarming onder dus bikken gaat niet, vorige keer hebben we heel voorzichtig de voeg wat ingeslepen (5 mm gok ik zo) dat ging op zich wel maar het stuift gewoon ontzettend. Natspuiten vin dik een beetje eng, aangezien de schakelaar van de slijptol stuk is en we die dus met de stekker aan en uitzetten
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_46771202
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:56 schreef Puckzzz het volgende:
Natspuiten vind ik een beetje eng, aangezien de schakelaar van de slijptol stuk is en we die dus met de stekker aan en uitzetten
Sowieso vind ik de slijptol dan een beetje eng, maar daar hebben we het nu niet over.

Je zou eens kunnen kijken naar een sleuvenfrees met stofafzuiging, dan stel je die in op 5 mm diepte, en kachel je met dat ding een paar keer over de tegel heen.
pi_46773970
Ben ik de enige die de foto's niet ziet
pi_46773997
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:31 schreef Burbujas het volgende:
Ben ik de enige die de foto's niet ziet
kan ze prima bekijken hier
pi_46774202
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:32 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

kan ze prima bekijken hier
huh dus je ziet in de eerste en tweede post foto's ? wat doet mijn laptop dan raar zeg

Edit: Oh ja met IE zie ik ze wel, maar met FF niet vandaar
pi_46778097
mooi project, jammer dat er geen foto os toen de keuken er nog in zijn geheel instond om te vergelijken
waarom hebben jullie een keuken laten maken ?zijn er zok weinig kolonialse keukens te koop?
  woensdag 28 februari 2007 @ 17:35:37 #28
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_46778600
Dat ziet er al heel net uit, top
Een vraagje nog, op foto 9 zie ik blanke koperen waterleidingsbuizen in een uitgekapte holte van de muur zitten als ik het goed heb. Ik zie er welliswaar geen mantelbuis rond zitten. Wat is er met dat gat gebeurd? Is dat opgevuld met cement of is er een voorzetwandje oid voorgezet? Koper mag nl niet onbeschermd in de muren weggewerkt worden, omdat het koper dan reageert met het cement, en dat gaat aan een redelijk tempo.
  woensdag 28 februari 2007 @ 17:52:31 #29
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_46779155
Volgens mij wordt het een hele mooie keuken!
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  woensdag 28 februari 2007 @ 21:43:00 #30
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_46787499
Wat een werk zeg
2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
nou...zegt een van die vrouwtjes..
we hebben een puzzel opgelost in 7 uur en op de doos staat 2 tot 4 jaar.
  woensdag 28 februari 2007 @ 23:08:36 #31
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_46791264
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 17:35 schreef MMach het volgende:
Dat ziet er al heel net uit, top
Een vraagje nog, op foto 9 zie ik blanke koperen waterleidingsbuizen in een uitgekapte holte van de muur zitten als ik het goed heb. Ik zie er welliswaar geen mantelbuis rond zitten. Wat is er met dat gat gebeurd? Is dat opgevuld met cement of is er een voorzetwandje oid voorgezet? Koper mag nl niet onbeschermd in de muren weggewerkt worden, omdat het koper dan reageert met het cement, en dat gaat aan een redelijk tempo.
je hebt gelijk dat is een nieuwe leiding, alleen als het een warmwater leiding is moet deze in een mantel liggen, een koudwater leiding hoeft dat niet. omdat warm water werkt. verder is alles idd dichtgesmeerd met cement. maargoed het is door een goede loodgieter gedaan en daar vertrouwen wij dus maar op
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 28 februari 2007 @ 23:10:47 #32
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_46791362
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 17:19 schreef Charisma het volgende:
mooi project, jammer dat er geen foto os toen de keuken er nog in zijn geheel instond om te vergelijken
waarom hebben jullie een keuken laten maken ?zijn er zok weinig kolonialse keukens te koop?
nee die zijn er helaas niet, alles is tegenwoordig strak en glad. of boerenkeuken in room met heel veel poespas en dat willen we ook niet
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 28 februari 2007 @ 23:34:39 #33
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_46792301
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:12 schreef truttebosje het volgende:
ziet er al veelbelovend uit, ben benieuwd naar de rest van de keuken.
kun je ook een foto van de bewuste kast maken?
(dan krijgen we alvast een idee)


Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 8 maart 2007 @ 09:16:31 #34
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_47043321
even een klein schopje zodat mijn zoon het topic wat beter kan vinden, die zou vandaag ff kijken hoe de verbouwing vordert.

Hoi SonOfPuckzzz
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 maart 2007 @ 09:36:38 #35
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_47043744
Aardige klus, Puckzzz Maar ik had wel mooiere foto's verwacht in een topic van jou
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 8 maart 2007 @ 09:55:23 #36
167723 sanni
Acima de seu
pi_47044159
Yo TS.. ga zo door. Ziet er boeiend uit maar ook erg.. vermoeiend.
  donderdag 8 maart 2007 @ 10:07:10 #37
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_47044424
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 09:36 schreef Rewimo het volgende:
Aardige klus, Puckzzz Maar ik had wel mooiere foto's verwacht in een topic van jou
ja dit is gewoon point & shoot zolang alles er maar op staat.

@Sanni, ja erg vermoeiend. eergisteren tot 1.15 doorgegaan met de eerste baan van het verlaagde plafond, maar gisteren toch maar om 22.00 gestopt omdat we gewoon te moe waren. en er moet ook nog gewerkt worden de volgende dag he?

Ik kan die foto's van het plafond nu niet laten zien, was ze thuis aan het uploaden toen ik vertrok, maar ik denk dat er iets niet goed is gegaan. Ik heb alleen maar kruisjes als ik ze hier wil openen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 9 maart 2007 @ 08:15:29 #38
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_47081426
de foto's doen het inmiddels

het verlaagde plafond (dit deel komen 4 dimbare spotjes in)








tegenover komt ook zo'n baan. daar zijn we nu mee bezig, maar de afzuigkap moet daar ook nog gemonteerd worden. Gisteren schrokken we ons het lazerus dat er dus een gat met een doorsnee van 17cm. in de muur moet worden gemaakt. Wij dachten iets van 10 ofzo gelukkig is het verlaagde deel 20 cm hoog, maar dan nog is het wel erg krapjes
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_47081551
Ben je toevallig niet vergeten om de gaten voor de spotjes erin te maken?
pi_47081568
Spannend Puckzzz, jullie zijn goed bezig zeg! wordt vast heel mooi!
  vrijdag 9 maart 2007 @ 09:30:58 #41
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_47082418
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 08:29 schreef Gurb het volgende:
Ben je toevallig niet vergeten om de gaten voor de spotjes erin te maken?
neehoor, er staan streepjes die aangeven waar ze moeten komen te zitten, maar eerst moet het sierpleister erop en ja dan gaan we wel eerst aankruisen waar ze moeten komen dmv een boorgaatje, voordat het sierpleister het gaat bedekken

Thnx An!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_47082660
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 09:30 schreef Puckzzz het volgende:
neehoor, er staan streepjes die aangeven waar ze moeten komen te zitten, maar eerst moet het sierpleister erop en ja dan gaan we wel eerst aankruisen waar ze moeten komen dmv een boorgaatje, voordat het sierpleister het gaat bedekken
Oke
  dinsdag 13 maart 2007 @ 10:16:06 #43
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_47220189
en maar weer een update -jaja we zitten niet stil

het afgelopen weekend de afzuigkap gemonteerd (wat een kelerewerk!! en dat ding is loodzwaar ) en het verlaagde plafond afgemaakt. Gisteravond even een betonplaat gebruikt om het gasfornuis tijdelijk te installeren zodat ik als het plafond gestuuct is weer fatsoenlijk kan koken. Zelfs met lelijke plaat, vinden we het al heel mooi worden


vanochtend toen ik beneden kwam lekker in het zonnetje
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_47237818
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 10:16 schreef Puckzzz het volgende:
en maar weer een update -jaja we zitten niet stil

het afgelopen weekend de afzuigkap gemonteerd (wat een kelerewerk!! en dat ding is loodzwaar ) en het verlaagde plafond afgemaakt. Gisteravond even een betonplaat gebruikt om het gasfornuis tijdelijk te installeren zodat ik als het plafond gestuuct is weer fatsoenlijk kan koken. Zelfs met lelijke plaat, vinden we het al heel mooi worden
[afbeelding]

vanochtend toen ik beneden kwam lekker in het zonnetje
[afbeelding]
Het wordt nog eens wat
pi_47245988
goed bezig
  woensdag 14 maart 2007 @ 08:12:33 #46
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_47254548
Ik ga er vanuit dat jullie het wel leuk vinden? Ik krijg wel views maar weinig reacties...geeft niets zolang jullie het maar wel leuk vinden en niet vervelend, want dan hou ik er wel mee op

anyway...ik heb ff zitten frobelen in photoshop om een klein beetje een beeld te krijgen van het eindresultaat héél klein beetje let niet op sommige perspectieven die niet helemaal kloppen, het is knip en plakwerk uit diverse foto's



dat gespikkelde tegen de muur moet graniet voorstellen, dat komt ook op het aanrecht en kookeiland. dan komt er een ouderwetse bronsachtige kraan (hopelijk met van die porceleinen greepjes) eigenl;ijk komt het keukenblok op een soort pootjes, zodat je de vloer eronder door kan zien lopen (behalve bij de vaatwasser).
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  FOK!fotograaf woensdag 14 maart 2007 @ 08:28:57 #47
18921 freud
Who's John Galt?
pi_47254720
Ziet er steeds mooier uit Puckzzz! Kookeiland is .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_47254736
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 08:28 schreef freud het volgende:
Ziet er steeds mooier uit Puckzzz! Kookeiland is .
WHZ
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_47261607
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 08:12 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga er vanuit dat jullie het wel leuk vinden? Ik krijg wel views maar weinig reacties...geeft niets zolang jullie het maar wel leuk vinden en niet vervelend, want dan hou ik er wel mee op
Nope, leuke reportage en vind de keuken tot nu toe mooi worden, of denk dat ie uiteindelijk mooi word!
Technisch gezien e.d. heb ik er niet veel verstand van hehe.

Maarre succes met de verbouwingen.
Wel behelpen zo he?
Al beetje genoeg van?
  woensdag 14 maart 2007 @ 13:10:56 #50
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_47262577
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 12:40 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

Nope, leuke reportage en vind de keuken tot nu toe mooi worden, of denk dat ie uiteindelijk mooi word!
Technisch gezien e.d. heb ik er niet veel verstand van hehe.

Maarre succes met de verbouwingen.
Wel behelpen zo he?
Al beetje genoeg van?
het behelpen is als het goed is nu grotendeels achter de rug. gisteren heeft de electricien de stopcontacten ingebouwd voor de fornuis en de oven. mijn vriend heeft het gasformuis aangesloten dus ik kan weer gewoon koken (zij het zonder afzuigkap) maar we wachten nog heel even daarme, we moeten eerst nog de laatste tegels eruit slijpen en het plafond wordt als het goed is dit weekend gestuuct. Daarna begint de grote schoonmaak en kan ik weer gewoon gebruik van alles maken.

maar tot de keuken echt volledig af is zijn we wel een maandje of twee/drie verder. momenteel wordt het blok en de kast gebouwd, dat duurt een week of 4, daarna pas kan het graniet ingemeten worden en daar zit ook weer een levertijd op varierend van 4 tot 8 weken.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')