noem mij eens een week die niet op vrijdag eindigt? of een week waar meer vrijdag inzittenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:50 schreef freud het volgende:
Zo. Op deze laatste vrijdag van de week open ik ....
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:04 schreef Chanty het volgende:
ONZ
mogguh trouwens, van mij hebben jullie de komende twee daagjes geen last
*zucht*quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:05 schreef Gose het volgende:
noem mij eens een week die niet op vrijdag eindigt? of een week waar meer vrijdag inzitten
Pak er eens een gemiddelde kalender bij en kijk eens hoe de week daar verloopt.. Meestal eindigd de week op zaterdagquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:05 schreef Gose het volgende:
[..]
noem mij eens een week die niet op vrijdag eindigt? of een week waar meer vrijdag inzitten
Vergeet het maarquote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:33 schreef Yoni het volgende:
Ik zie dat PdeHoog eindelijk een nieuw slachtoffer gevonden heeft![]()
Tof, kan ik vanavond weer lekker door etteren met jouw account via mijn laptop..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:59 schreef Mauro het volgende:
Even markeren voor in mijn AT lijst.
Hoe ist met de bui? Nog steeds vrolijk?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:59 schreef Mauro het volgende:
Even markeren voor in mijn AT lijst.
Feliquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:15 schreef An24 het volgende:
Hier ook, ik ben van het andere huis verlostWat kunnen notarissen toch lullen trouwens
![]()
Ik ookquote:
Je gaat je gang maar.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tof, kan ik vanavond weer lekker door etteren met jouw account via mijn laptop..![]()
En ik vind het erg tof dat je me aanbid Mauro![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:15 schreef An24 het volgende:
[..]
Hoe ist met de bui? Nog steeds vrolijk?
Hier ook, ik ben van het andere huis verlostWat kunnen notarissen toch lullen trouwens
![]()
Aan de vitamientjes jij, anders zit je er zo andershalve week aan vastquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:56 schreef Yoni het volgende:
[..]
Je wilt me niet.. echt niet. Ik hoest!
En ik heb nog steeds mijn eigen P![]()
Ik doe ook niet aan vitamientjesquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:43 schreef An24 het volgende:
[..]
Aan de vitamientjes jij, anders zit je er zo andershalve week aan vast![]()
Zeg doe es een beetje fatsoenlijk..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik doe ook niet aan vitamientjesHet gaat nog steeds goed
*kuch* *rochel* *hoest* *proest*
Ik hield m'n hand voor mijn mondquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zeg doe es een beetje fatsoenlijk..![]()
Beetje de SC onderrochelen![]()
Sorry prupke, Fok! vindt mijn sig te lang als jij er in staatquote:
Dat komt omdat je de volledige links in je sig mikt..... dan kom je boven de 250 lettertjes uit..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:06 schreef WurM het volgende:
Zo, ik ben niet brakIk zal de OP niet af gaan zeiken om taalfoutjes, want de OP is al schokkend genoeg.
Verder nog een mededeling:
[..]
Sorry prupke, Fok! vindt mijn sig te lang als jij er in staatJe komt uiteraard wel in mn fobo
Ja, dat begrijp ikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat komt omdat je de volledige links in je sig mikt..... dan kom je boven de 250 lettertjes uit..![]()
Is koffie ook vitamientjes?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:43 schreef An24 het volgende:
[..]
Aan de vitamientjes jij, anders zit je er zo andershalve week aan vast![]()
Jaaahhhhquote:
Jezelf quotenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:10 schreef WurM het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ikMaar links kunnen dienen als belangrijk bewijs
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:54 schreef ableton het volgende:
Weet iemand toevallig of de nikon 85mm/1.8 met AF-D mount compatible is met nikon d80 (F mount)?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:54 schreef HMaster-II het volgende:Nog 4 uur en nog een beetje en dan wieieieieikend
![]()
verspreiden over de rest van de week een optie ?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:16 schreef Yoni het volgende:
't Druk hebben op vrijdag zou verboden moeten worden!
ssstquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:31 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
verspreiden over de rest van de week een optie ?
Hahaha, nummerologie is zooo heerlijk te misbruiken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:54 schreef kwiebuske het volgende:
[..]![]()
* kwiebuske heeft met grote belangstelling de OP gelezen
wil graag meer
IT werk is niet te plannenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:31 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
verspreiden over de rest van de week een optie ?
Omdat computers en software nooit te voorspellen zijn?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:54 schreef PdeHoog het volgende:
Waarom gaan updates nooit zoals je had bedacht
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:58 schreef Vliegvrager het volgende:
Dat heet met een moeilijk woord on-der-schat-ting
Succes manquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:37 schreef CrazyCharlie het volgende:
[galspuwmodus}Uitgerekend vandaag beginnen ze met een conversie van ons servicesysteem... concreet betekent dat data kloppen vanaf zaterdagochtend tot de datum van live gaan...gevolgd door een normale werkweek waarin we in de avonduurtjes fijn de puntjes op de i mogen zetten....
weinig tot geen vrije tijd t/m maandag de 19e...
![]()
[/galspuwmodus]
CC
Als je wacht met fietsen tot deze vol is, dan welquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:07 schreef ultra_ivo het volgende:
Hebben we deze al vol voordat ik een paar dagen ga fietsen?
Moet ik je feliciteren of heb je het gebeuren op de foto gezet?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:52 schreef pea4fun het volgende:Ik kom even melden dat ik nog leef voor wie het wat uitmaakt verder
![]()
Druk druk druk zo'n nieuwe baan, en dan daarnaast nog puppies op de foto zetten, en een huwelijksaanzoek, huishouden gaat ook gewoon door natuurlijk...al met al...tegen de tijd dat ik tijd zou hebben voor fok lig ik voor pampus op de bank
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:22 schreef WurM het volgende:
[..]
Moet ik je feliciteren of heb je het gebeuren op de foto gezet?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:21 schreef WurM het volgende:
[..]
Als je wacht met fietsen tot deze vol is, dan wel
LOL...ok, dank je, maar waarvoor?quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:05 schreef pea4fun het volgende:
[..]
je mag me best feliciteren hoor, maar ik heb het gebeuren deze keer op de foto gezet
WHZquote:
Whehehe...Ik mag de bruiloft ook vast gaan leggenquote:
ik dacht dat de slowchat speciaal voor gezeik wasquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Pak er eens een gemiddelde kalender bij en kijk eens hoe de week daar verloopt.. Meestal eindigd de week op zaterdag![]()
verkapt-gose-is-een-zeikerd-post![]()
Ach arme jij...kom maar bij tante pea op schoot hoor...pak je duimpje maar...alles komt goedquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:53 schreef Gose het volgende:
[..]
ik dacht dat de slowchat speciaal voor gezeik was![]()
dan doe ik eens mee met de rest dan is het weer niet goed![]()
ik doe het ook nooit goeden er is ook nog geen vrede in de wereld en ik vind ook dat er 2 kopjes thee uit 1 één-kops thee zakje kunnen
En jij pakte meteen je buks om ze weg te jagen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:54 schreef Vliegvrager het volgende:
Mijn dochter kreeg vandaag 2 aanzoeken
welnee joh, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Heb ik er binnenkort een schoonzoon en -dochter bijquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:59 schreef pea4fun het volgende:
[..]
En jij pakte meteen je buks om ze weg te jagen?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:53 schreef Gose het volgende:
[..]
ik dacht dat de slowchat speciaal voor gezeik was![]()
dan doe ik eens mee met de rest dan is het weer niet goed![]()
ik doe het ook nooit goeden er is ook nog geen vrede in de wereld en ik vind ook dat er 2 kopjes thee uit 1 één-kops thee zakje kunnen
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ach arme jij...kom maar bij tante pea op schoot hoor...pak je duimpje maar...alles komt goed [afbeelding]
Wacht maar tot ze in je koelkast duiken en je bier opzuipendrinkenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:00 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
welnee joh, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Heb ik er binnenkort een schoonzoon en -dochter bij
Mijn bier, wat DOE je?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:02 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze in je koelkast duiken en je bier opzuipendrinken
* pea4fun spreekt uit ervaring...
Je kan maar vast voorbereid zijnquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:05 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Mijn bier, wat DOE je?
Ik gok dat daar de eerstkomende 10 jaar nog geen sprake van is
jip en janneke of puk van de petteflat??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ach arme jij...kom maar bij tante pea op schoot hoor...pak je duimpje maar...alles komt goed [afbeelding]
Jip en Jannekequote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:07 schreef Gose het volgende:
[..]
jip en janneke of puk van de petteflat??
Bevalt de nieuwe baan een beetjequote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:52 schreef pea4fun het volgende:Ik kom even melden dat ik nog leef voor wie het wat uitmaakt verder
![]()
Druk druk druk zo'n nieuwe baan, en dan daarnaast nog puppies op de foto zetten, en een huwelijksaanzoek, huishouden gaat ook gewoon door natuurlijk...al met al...tegen de tijd dat ik tijd zou hebben voor fok lig ik voor pampus op de bank
Ja heerlijk in zo'n mannenwereldquote:
quote:
Ik moet alleen wel weer wennen aan mannengeintjesquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik zit er continue in en ik zou het wel eens leuk vinden een vrouw op de afdeling te zien
en dan ziet ie er nog mooi uit hierquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:32 schreef fraubitch het volgende:
ah peter je vroeg je toch af met wat voor boemelbak we toen naar polen zijn gerenden
ik heb een foto gevonden![]()
[afbeelding]
1981 en iets meer dan 800 000 km op de tellerquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:33 schreef PdeHoog het volgende:Oh men
Dan moet die van mij het wel uit kunnen houden denk ik zo
Moest jij niet nog een animo-topic openenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een rust hier
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moest jij niet nog een animo-topic openen![]()
teveel andersoortige activiteiten...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een rust hier
Wil jij niet zo vrolijk doen....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:51 schreef PdeHoog het volgende:
Goedemorgen allemaalHet zonnetje schijnt
Het leven is tof
alleen is het weer niet mooi genoeg om morgen vroeg mijn bed uit te komen en een zonsopkomst te gaan fotograferen
Van de zomer nog maar eens een poging doen
Yeeeeeeeeeeeeeeeeahquote:
Je gaat ook mee begrijp ikquote:
Hoiquote:
ik neem aan dat iedeen die in de buurt is en zin heeft welkom is...quote:
Checkquote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:45 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik neem aan dat iedeen die in de buurt is en zin heeft welkom is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |