quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:17 schreef M0NTANA het volgende:
Nicolás Burdisso (Internazionale) ook, so?
quote:Het huwelijk tussen Roberto Carlos en Real Madrid krijgt na elf jaar een einde. De Braziliaanse verdediger, wiens contract in de Spaanse hoofdstad afloopt, liet in een interview weten na dit seizoen afscheid te nemen van zijn grote liefde.
"Ik vind de tijd gekomen afscheid te nemen", startte de kleine linksback zijn relaas in de Spaanse krant Marca. "Ik zal mijn contract bij Real Madrid niet verlengen. Dat geeft de club die zoveel voor mij heeft betekend tevens wat meer vrijheid zich op een nieuwe toekomst te richten."
Het is vooralsnog onduidelijk wat de 33-jarige Roberto Carlos na dit seizoen gaat doen. Braziliaanse media zinspelen echter op een terugkeer naar zijn geboorteland, waar menig clubs een oogje op hem hebben.
Ik zie nu pas hoe dubbelzinnig deze post is.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:36 schreef SiemeN het volgende:
Tijd om te knallen in Enschede.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:11 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik zie nu pas hoe dubbelzinnig deze post is..
Whehe.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:36 schreef SiemeN het volgende:
Tijd om te knallen in Enschede.
Op basis waar van wordt Twente uit de zwaarste wedstrijd van het seizoen dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:44 schreef -Schorpioen- het volgende:
Dit wordt in mijn ogen de zwaarste wedstrijd van het seizoen. Respect als we daar 3 punten halen.
Ik vind Twente op dit moment beter spelen dan PSV.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Op basis waar van wordt Twente uit de zwaarste wedstrijd van het seizoen dan?
Volgens mij hebben jullie het in Eindhoven normaal gesproken "iets" lastiger
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:10 schreef denthemen het volgende:
Zowaar even een pluim voor Ajax, ze hebben kaarten voor me geregelt voor psv-Ajax
Nee het was niet de klantenservicequote:
Nee hoor. In Enschede zijn we voetballend vaak de mindere. In eindhoven hebben we voornamelijk problemen met de scheidsrechter.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Op basis waar van wordt Twente uit de zwaarste wedstrijd van het seizoen dan?
Volgens mij hebben jullie het in Eindhoven normaal gesproken "iets" lastiger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |