Kom je bij het stadion, blijkt het een grap, die wedstrijd.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:12 schreef PizzaSalami het volgende:
de thuiswedstrijd tegen SC Heracles op 1 april a.s.
Die is wel erg matig Montanaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kom je bij het stadion, blijkt het een grap, die wedstrijd.
Fuck, man. Heb gewoon mijn dag niet.quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:28 schreef denthemen het volgende:
op naar het kampioenschap dan maar
Is dit niet het Psv topic dan?quote:
Denk 2 verdedigers en dan een centrale en een linksback. Verder Roger niet verlengen en daar ook een nieuwe voor. 3 versterkingen dus. De rest aanvullen met jeugd.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:33 schreef M0NTANA het volgende:
Op welke posities zouden jullie versterkingen willen zien?
En in welke formatie moet Henk ten Cate volgend seizoen gaan spelen?
Tuurlijk. Maxwell, Filippequote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:44 schreef M0NTANA het volgende:
Als linksback kunnen we toch ook Donovan Slijngaard terughalen van FCG? Centrale verdediger zal iemand van buitenaf moeten zijn, maar verder gewoon groep bijeen houden en talenten laten doorstromen, dat lijkt mij het beste! Wordt er door Ajax eigenlijk ook in Brazilië gescout?
Trabelsi wil ik graag terug !! En als Chivu misschien terug wil, dan hebben we alleen nog een echte linksback nodig.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:33 schreef M0NTANA het volgende:
Op welke posities zouden jullie versterkingen willen zien?
En in welke formatie moet Henk ten Cate volgend seizoen gaan spelen?
Doelde eigenlijk meer op een centrale verdediger, voor naast Jaap Stam, type Alex.quote:
Misschien willen Zlatan, Mido, VDV en Maxwell ook nog terugkomen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:48 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Trabelsi wil ik graag terug !! En als Chivu misschien terug wil, dan hebben we alleen nog een echte linksback nodig.
Cristian Chivu kan je afschrijven, die zal eerder naar een Barça gaan dan dat hij een (forse) stap terugdoet naar Ajax, hij zou gek zijn. Hatem Trabelsi hoeft van mij niet terug, met George Ogararu hebben we een goede vervanger en verder dient deze positie ingevuld te worden door jeugdspelers. Centraal in de verdediging mag er van mij wel iemand bij, een pure verdediger, geen omgeschoolde middenvelder die alles voetballend oplost.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:48 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Trabelsi wil ik graag terug !! En als Chivu misschien terug wil, dan hebben we alleen nog een echte linksback nodig.
Mochten Stam en Davids het volgend jaar volhouden, dan hebben we in mijn ogen verder genoeg aan de huidige slectie .
Ik weet het...ik wens teveelquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Misschien willen Zlatan, Mido, VDV en Maxwell ook nog terugkomen.
![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:17 schreef M0NTANA het volgende:
Nicolás Burdisso (Internazionale) ook, so?
quote:Het huwelijk tussen Roberto Carlos en Real Madrid krijgt na elf jaar een einde. De Braziliaanse verdediger, wiens contract in de Spaanse hoofdstad afloopt, liet in een interview weten na dit seizoen afscheid te nemen van zijn grote liefde.
"Ik vind de tijd gekomen afscheid te nemen", startte de kleine linksback zijn relaas in de Spaanse krant Marca. "Ik zal mijn contract bij Real Madrid niet verlengen. Dat geeft de club die zoveel voor mij heeft betekend tevens wat meer vrijheid zich op een nieuwe toekomst te richten."
Het is vooralsnog onduidelijk wat de 33-jarige Roberto Carlos na dit seizoen gaat doen. Braziliaanse media zinspelen echter op een terugkeer naar zijn geboorteland, waar menig clubs een oogje op hem hebben.
Ik zie nu pas hoe dubbelzinnig deze post is.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:36 schreef SiemeN het volgende:
Tijd om te knallen in Enschede.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:11 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik zie nu pas hoe dubbelzinnig deze post is..
Whehe.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:36 schreef SiemeN het volgende:
Tijd om te knallen in Enschede.
Op basis waar van wordt Twente uit de zwaarste wedstrijd van het seizoen dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:44 schreef -Schorpioen- het volgende:
Dit wordt in mijn ogen de zwaarste wedstrijd van het seizoen. Respect als we daar 3 punten halen.
Ik vind Twente op dit moment beter spelen dan PSV.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Op basis waar van wordt Twente uit de zwaarste wedstrijd van het seizoen dan?
Volgens mij hebben jullie het in Eindhoven normaal gesproken "iets" lastiger
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:10 schreef denthemen het volgende:
Zowaar even een pluim voor Ajax, ze hebben kaarten voor me geregelt voor psv-Ajax
Nee het was niet de klantenservicequote:
Nee hoor. In Enschede zijn we voetballend vaak de mindere. In eindhoven hebben we voornamelijk problemen met de scheidsrechter.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Op basis waar van wordt Twente uit de zwaarste wedstrijd van het seizoen dan?
Volgens mij hebben jullie het in Eindhoven normaal gesproken "iets" lastiger
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:50 schreef Erwtensoep het volgende:
In eindhoven hebben we voornamelijk problemen met de scheidsrechter.
Al 11 jaar aan een stuk worden jullie door de scheidsrechts genaaid inderdaad, het zou verboden moeten worden!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Is toch zo![]()
Hoevaak krijgen we wel niet een pingel tegen daar![]()
Oh ja, vorig jaar wonnen we met een goal van Urby in de laatste seconden. Was het alweer vergeten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:04 schreef StarGazer het volgende:
2000-2001 1-3
2001-2002 0-2
2002-2003 1-2
2003-2004 2-0
2004-2005 2-3
2005-2006 2-3
Best een aardige reeks zo in Enschede, van de laatste 6 ontmoetingen er 5 gewonnen. Maar ja, dit jaar is Twente in topvorm
1999-2000quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Is toch zo![]()
Hoevaak krijgen we wel niet een pingel tegen daar![]()
11 jaar en 26 trainers.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
Al 11 jaar aan een stuk worden jullie door de scheidsrechts genaaid inderdaad, het zou verboden moeten worden!
Ach er zijn zo veel voorbeelden te noemen. Bijna ieder jaar is het weer raak in dat varkenskot.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:13 schreef denthemen het volgende:
wat dacht je van die rode kaarten van vd vaart en Chivu? Die goal van Vennegoor die hij uit de handen van Lobont schopt
Volgend jaar komt alles goed, dan worden jullie vast weer kampioen!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:15 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ach er zijn zo veel voorbeelden te noemen. Bijna ieder jaar is het weer raak in dat varkenskot.
Waar kan ik tekenen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgend jaar komt alles goed, dan worden jullie vast weer kampioen!![]()
![]()
![]()
Daar heb ik het toch niet over?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgend jaar komt alles goed, dan worden jullie vast weer kampioen!![]()
![]()
![]()
Dat is het Jaszaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:19 schreef Jasza het volgende:
Ik heb sowieso al tering lang het vermoeden dat psv scheidsrechters omkoopt, als je ziet watvoor beslissingen ze echt mee krijgen vaak.
Heeft phillips teveel tv's?
Laat me niet lachen man. Ajax moet gewoon eens presteren in Eindhoven. Klaar.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:19 schreef Jasza het volgende:
Ik heb sowieso al tering lang het vermoeden dat psv scheidsrechters omkoopt, als je ziet watvoor beslissingen ze echt mee krijgen vaak.
Klopt mijn fout.quote:
Sta je dan tussen de PSV'ers? Kan nog flink rellen worden dan!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:10 schreef denthemen het volgende:
Zowaar even een pluim voor Ajax, ze hebben kaarten voor me geregelt voor psv-Ajax
Altijd niet, maar in de laatste 6 wedstrijden zijn we 3x benadeeld door de scheidsrechter. Dat vind ik wel erg veel.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Klopt mijn fout.
Maar doe nu niet net alsof ajax tegen PSV altijd benadeeld wordt, want dat is niet waar.
de meeste nederlagen hebben we aan onszelf te dankenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Klopt mijn fout.
Maar doe nu niet net alsof ajax tegen PSV altijd benadeeld wordt, want dat is niet waar.
Heb het er niet over dat Ajax benadeeld word, maar gewoon als je kijkt naar watvoor penalty's ze mee kregen dit seizoen en soms schoffelen ze zelf iemand omver en mag het vrolijk doorgaan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:21 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Laat me niet lachen man. Ajax moet gewoon eens presteren in Eindhoven. Klaar.
En niet alleen daar, trouwens.
Conspiracy Theoryquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Heb het er niet over dat Ajax benadeeld word, maar gewoon als je kijkt naar watvoor penalty's ze mee kregen dit seizoen en soms schoffelen ze zelf iemand omver en mag het vrolijk doorgaan.
Maarja zal wel niet zo zijn hoor, valt me alleen op![]()
Behalve als ene Wegereef natuurlijk ook andere wedstrijden van concurrenten van PSV gaat beinvloeden....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:42 schreef M0NTANA het volgende:
Lekker belangrijk, we mogen pas klagen als we iedere wedstrijd tegen PSV een strafschop tegenkrijgen en dáárdoor de landstitel verspelen, want nu doen we het vooral zelf.
Klopt, maar we zouden pas mogen klagen als we wél gewoon van NEC, Vitesse, Excelsior en Heerenveen zouden hebben gewonnen, want we verneuken het toch echt allemaal zelf.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Behalve als ene Wegereef natuurlijk ook andere wedstrijden van concurrenten van PSV gaat beinvloeden....
Complotten. Gewoon zelf winnen, maar ik heb echt schijtgenoeg van al die boeren.
Klagen over de wedstrijd zelf mag, natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Dus als we volgende week zondag weer genaaid worden door de scheids mogen we niet klagen? Ik zal het onthouden.
Klopt, maar het gaat mij meer om de eer. Nu hebben we al jaren niet gewonnen in eindhoven. Dat had niet het geval mogen zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klagen over de wedstrijd zelf mag, natuurlijk.
Maar niet zeiken dat we dáárdoor de landstitel mislopen, want het overkomt de concurrentie ook.
Is ook wel zo, maar de landstitel is voor mij vele malen belangrijker dan die wedstrijd in Eindhoven.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:56 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Klopt, maar het gaat mij meer om de eer. Nu hebben we al jaren niet gewonnen in eindhoven. Dat had niet het geval mogen zijn.
Het wordt idd wel eens tijdquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:56 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Klopt, maar het gaat mij meer om de eer. Nu hebben we al jaren niet gewonnen in eindhoven. Dat had niet het geval mogen zijn.
Daar moet je boven staan MONTANA.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Weet nog steeds niet of ik eigenlijk wel naar PSV-uit wil? Ze lachen je daar sowieso wel uit, ook al win je daar. Als het verschil wat kleiner was geweest, zou ik wel gaan, maar nu twijfel ik.
Vooral dat zielige aftellen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Daar moet je boven staan MONTANA.
Wat er ook gebeurt, ik zal me altijd wel verheven blijven voelen tegenover die treurige figuren in Eindhoven.
Hun clublogo, hun supporters, hun speelstijl, hun apres-skimixjes voor de wedstrijd... Nee, eigenlijk is wel zo ongeveer alles fout aan PSV.
10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, Jaaaaaaaaaaajeeeeeeeeeejoepiedepoepiequote:
Achja ze zijn toch al kampioen, dus weinig te vertellen daar héquote:
quote:Leonardo diep geroerd
Uitgegeven: 9 maart 2007 13:56
Laatst gewijzigd: 9 maart 2007 13:57
AMSTERDAM - Met een heuse sambaband en zesduizend gelukskaarten vierden de spelers en technische staf van Ajax vrijdag de 24e verjaardag van Leonardo. De Braziliaan, die afgelopen zondag een kruisband scheurde, wist niet wat hij meemaakte toen hij even in de ArenA verscheen.
Een sambaband speelde de Portugese versie van: "Happy birthday to you." Nauwelijks bijgekomen van de verbazing mocht hij ook nog eens zesduizend steunbetuigingen van supporters in ontvangst nemen. "Hij hield het bijna niet droog", bevestigde trainer Henk ten Cate van Ajax.
Leonardo beraadt zich op dit moment over de plaats waar hij zich aan de gekwetste knie laat opereren. Hij is naar verwachting zes tot negen maanden uitgeschakeld.
Laat ze voor de grap maar weer eens een keer gaan voetballenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kom je bij het stadion, blijkt het een grap, die wedstrijd.
Inderdaad, goede rechtbuitens zatquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:35 schreef stefmans het volgende:
Het is wel zielig voor hem, maar ik mis hem niet.![]()
Ja want die kakkerlak speelt de pannen van het dak wil je zeggen?quote:
Echt slecht heeft hij het ook niet gedaan volgens mijquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:45 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja want die kakkerlak speelt de pannen van het dak wil je zeggen?![]()
![]()
Allemaal van de vrachtwagen gevallenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:19 schreef Jasza het volgende:
zoveel zelfs dat ze in de Arena hangenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:19 schreef Jasza het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |